Gelukkig wordt dat om de paar minuten gemeld of getoond..quote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef Alcatranz. het volgende:
Het kutte van halverwege invallen: ik heb totaal geen idee hoe en waar de groepen rijden.
http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/live/aso/quote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef Alcatranz. het volgende:
Het kutte van halverwege invallen: ik heb totaal geen idee hoe en waar de groepen rijden.
Groep is te groot.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom gaan die gasten niet gewoon lekker samen ff rijden in die groep achtervolgers?
O, die had ik even gemist. Zit te schakelen tussen F1 en wielrennenquote:
Het is wel een slechter geweest idd.quote:
F1 heb ik maar opgenomen. Goede keuze geweest.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O, die had ik even gemist. Zit te schakelen tussen F1 en wielrennenHoogerland
Waarschijnlijk moest hij even pissen of zoquote:Op zondag 8 juli 2012 15:01 schreef Lann555 het volgende:
Ik heb alleen audio op dit moment. Ducrox zegt dat Wiggins lost. Lijkt me sterk toch?
Dijxstra zegt het ook. Dat zijn wel de experts.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:01 schreef Lann555 het volgende:
Ik heb alleen audio op dit moment. Ducrox zegt dat Wiggins lost. Lijkt me sterk toch?
3 of 4 man die tussen de 03:00 en 04:30 in zitten.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:01 schreef TheArt het volgende:
Vraag me af wie de best geplaatste renner in de achtervolgende groep is.
Gallopin op 3.13quote:Op zondag 8 juli 2012 15:01 schreef TheArt het volgende:
Galoppinquote:Op zondag 8 juli 2012 15:01 schreef TheArt het volgende:
Echt?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 Nederlanders voor het peloton uit dus?
Worden er wel wat afgereden.quote:
Mathieu Hermans gaat met zijn motor naar vorenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:03 schreef Zelva het volgende:
'Even te schakelen met Johnny Hoogerland voorin'
Thanksquote:Op zondag 8 juli 2012 15:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/live/aso/
Ze hebben nu wel een aardige voorsprong. Zoveel zin heeft Sky ook niet om vol te gaan achtervolgen gezien de tijdrit van morgen.quote:
Dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Gaat misschien voor de bolletjestrui.
Hij rijdt verstandiger dan de laatste paar jaar. Maar ik ben bang dat hij tekort gaat komen wegens zijn knieklachten.quote:
Was toch in de afdaling van de Aubisque?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:07 schreef Gitank2 het volgende:
Roy deed dit ook vorig jaar, toen kwam alleen Hushovd hem nog voorbij in de laatste kilometers.
De finish is ook nog ver, zo groot is de voorsprong van Roy ook niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:07 schreef Gitank2 het volgende:
Roy deed dit ook vorig jaar, toen kwam alleen Hushovd hem nog voorbij in de laatste kilometers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |