SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
Helemaal niets. Nooit een podium in de tour, nooit de OS gewonnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Wat heeft die Sanchez nou gepresteerd de laatste 3 jaar?
Hahaha, zelfkennisquote:Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De TT geeft perfect weer hoe laag het niveau gesteld is hier.
en dat ik dit zeg
quote:
Jij begrijpt niet dat je ook dingen kan breken als je bij wijze van ineens omvalt? Al sta je stil?quote:Je kan toch zelf ook wel nadenken... Hoef je geen dokter voor te zijn hoor
Inderdaad ja, wat een stumpersquote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ook wel mooi, dat Maarten en Herbert gewoon zonder meer die Euskaltel man met 33 de schuld geven. Zonder te weten waarom die man stopte of wat er gebeurde.
1. Vueltaquote:
wat is daarquote:Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slim bedacht van Herbert en Maarten dat ie die titel niet kan verdedigen.
Vrij weinig, domme val eigenlijk. Sammi onderop, 2 man erboven.quote:
Bizar toch hèquote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Spaanse selectie voor de Spelen was Samuel Sanchez, Oscar Freire, Luis Leon Sanchez, Alejandro Valverde en José Joaquin Rojas.
Daarvan is nog niemand gevallen deze week gelukkig..
Ze zeiden het ook goed op tijd.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat is daaraan?
er zijn waarchijnlijk heel veel kijkers die niet weten dat Sanchez de regerend olympisch kampioen is..
FDJ die rijdt puur voor de publiciteitquote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Neroje het volgende:
Die jongen gaat toch geen 90 km alleen fietsen?
dit, al zie ik niemand de gendt overtreffenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Vuelta
2. Tour
3. Giro
Dit jaar dan toch.
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Spaanse selectie voor de Spelen was Samuel Sanchez, Oscar Freire, Luis Leon Sanchez, Alejandro Valverde en José Joaquin Rojas.
Kolere...quote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Meestal wel, maar de voorbije 2 Giri vond ik niet zo geweldig.quote:
Ze zijn grappig maar niet goed.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik word ook een beetje moe van dat gezeik op D&D hier telkens. Ga naar Sporza, Eurosport of zet je geluid uit. Volgens mij scheelt velen dat een hoge bloeddruk volgens mij.
Viel dus zelf eerst... bergop. Vreemdquote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Vrij weinig, domme val eigenlijk. Sammi onderop, 2 man erboven.
Sammi out met een breuk (sleutelbeen waarschijnlijk).
Ik neem aan dat veel vaste volgers sowieso wel Sporza kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik word ook een beetje moe van dat gezeik op D&D hier telkens. Ga naar Sporza, Eurosport of zet je geluid uit. Volgens mij scheelt velen dat een hoge bloeddruk volgens mij.
De Vuelta is nog niet eens geweest. Kan net zo goed een slaapverwekkende ronde worden met een ongemotiveerde A. Schleck en een oppermachtige Contador.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Vuelta
2. Tour
3. Giro
Dit jaar dan toch.
Dit maal was het op de tv, ze tilden hem net op.quote:
Echt he...quote:Op zondag 8 juli 2012 14:48 schreef marcodej het volgende:
Jemig, zo'n opening en dan eindigen we met fucking Roy voorop.
Dit dus. En hij haalt het vervolgens niet, wordt op de laatste klim gepakt en dan krijgen we een afdaling waarbij de best klimmende sprinters het samen uit gaan maken...quote:Op zondag 8 juli 2012 14:48 schreef marcodej het volgende:
Jemig, zo'n opening en dan eindigen we met fucking Roy voorop.
Ik heb het over de afgelopen 3 heh, daarmee de vorige tour en vueltaquote:Op zondag 8 juli 2012 14:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Vuelta is nog niet eens geweest. Kan net zo goed een slaapverwekkende ronde worden met een ongemotiveerde A. Schleck en een oppermachtige Contador.
Niet mee eens. Die jongens worden van het geld van de publieke omroep betaald maar ze hebben er totaal geen verstand van. Herbert praat in clichés en Maarten vertelt iedere keer hetzelfde verhaal over vroeger en het moderne wielrennen. Maar als er dan iets opmerkelijks gebeurt dan moeten ze beiden passen. Dat is niet goed functioneren.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:47 schreef Paxcon het volgende:
Even Danny van info voorzien en hij heeft het gemeld.twitter:marcodej twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:49:12@dnelissen Gesink is in de sprintersbus gemeld. reageer retweet
Freire en SamSan dus weg. Ventoso zal wel in de selectie komen, lijkt mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:47 schreef Neroje het volgende:
[..]
Kolere...Slecht nieuws als je in die ploeg zit...
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef marcodej het volgende:
http://twitter.com/marcodej/statuses/221949052554715136
Even Danny van info voorzien en hij heeft het gemeld.
Wij zien dingen eerder dan die 2quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef Blistering het volgende:
Of mijn tv loopt achter, of jullie kijken een andere zender dan NOSMaar ik lees hier dingen voordat Herbert of Maarten het vertellen.
Waar woon je?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef marcodej het volgende:
Even Danny van info voorzien en hij heeft het gemeld.twitter:marcodej twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:49:12@dnelissen Gesink is in de sprintersbus gemeld. reageer retweet
Kijk je online?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef Blistering het volgende:
Of mijn tv loopt achter, of jullie kijken een andere zender dan NOSMaar ik lees hier dingen voordat Herbert of Maarten het vertellen.
Lelijk shirt zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |