Dit maal was het op de tv, ze tilden hem net op.quote:
Echt he...quote:Op zondag 8 juli 2012 14:48 schreef marcodej het volgende:
Jemig, zo'n opening en dan eindigen we met fucking Roy voorop.
Dit dus. En hij haalt het vervolgens niet, wordt op de laatste klim gepakt en dan krijgen we een afdaling waarbij de best klimmende sprinters het samen uit gaan maken...quote:Op zondag 8 juli 2012 14:48 schreef marcodej het volgende:
Jemig, zo'n opening en dan eindigen we met fucking Roy voorop.
Ik heb het over de afgelopen 3 heh, daarmee de vorige tour en vueltaquote:Op zondag 8 juli 2012 14:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Vuelta is nog niet eens geweest. Kan net zo goed een slaapverwekkende ronde worden met een ongemotiveerde A. Schleck en een oppermachtige Contador.
Niet mee eens. Die jongens worden van het geld van de publieke omroep betaald maar ze hebben er totaal geen verstand van. Herbert praat in clichés en Maarten vertelt iedere keer hetzelfde verhaal over vroeger en het moderne wielrennen. Maar als er dan iets opmerkelijks gebeurt dan moeten ze beiden passen. Dat is niet goed functioneren.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik word ook een beetje moe van dat gezeik op D&D hier telkens. Ga naar Sporza, Eurosport of zet je geluid uit. Volgens mij scheelt velen dat een hoge bloeddruk volgens mij.
Even Danny van info voorzien en hij heeft het gemeld.twitter:marcodej twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:49:12@dnelissen Gesink is in de sprintersbus gemeld. reageer retweet
Freire en SamSan dus weg. Ventoso zal wel in de selectie komen, lijkt mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:47 schreef Neroje het volgende:
[..]
Kolere...Slecht nieuws als je in die ploeg zit...
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef marcodej het volgende:
http://twitter.com/marcodej/statuses/221949052554715136
Even Danny van info voorzien en hij heeft het gemeld.
Wij zien dingen eerder dan die 2quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef Blistering het volgende:
Of mijn tv loopt achter, of jullie kijken een andere zender dan NOSMaar ik lees hier dingen voordat Herbert of Maarten het vertellen.
Waar woon je?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef marcodej het volgende:
Even Danny van info voorzien en hij heeft het gemeld.twitter:marcodej twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:49:12@dnelissen Gesink is in de sprintersbus gemeld. reageer retweet
Kijk je online?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef Blistering het volgende:
Of mijn tv loopt achter, of jullie kijken een andere zender dan NOSMaar ik lees hier dingen voordat Herbert of Maarten het vertellen.
Lelijk shirt zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |