SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef byah het volgende:
[..]
Ik heb em nog nooit wat zien presteren in de tour
Vandaag wel, in de eerste week ging het alleen totaal niet zo.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef marcodej het volgende:
twitter:AddyEngels twitterde op zondag 08-07-2012 om 13:52:07Deze beelden zijn het bewijs dat de uitzendingen anders moeten! Samenvatting eerste uur en dan pas live. Dit is koers! reageer retweet
Sure. Behalve dat er in de afgelopen jaren 100 wielrenners gepakt zijn.quote:
Jinx.quote:
Dan vind ik een Froome opvallender dan Sagan.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sure. Behalve dat er in de afgelopen jaren 100 wielrenners gepakt zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben groot wielerfan. Maar heb wel geleerd dat als iets te mooi lijkt om waar te zijn dit ook vaak zo is
Ook. Maar bij Sagan vind ik het zo opvallend op die leeftijd. Maar goed, eindeloze discussie denk ik zoquote:Op zondag 8 juli 2012 13:56 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dan vind ik een Froome opvallender dan Sagan.
Duizenden pogingen van aanvallen. Verder niets.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:56 schreef Eenskijken het volgende:
heeft iemand een kleine samenvatting van wat er allemaal al gebeurd is?
quote:
Ja, en nu?quote:
Froome won wel de Ronde van Mauritius in 2006!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:56 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dan vind ik een Froome opvallender dan Sagan.
Virus enzo.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Froome won wel de Ronde van Mauritius in 2006!
Dat valt dus nogal mee dat hij vanuit het niets op het podium stond in de Vuelta.
Net zoals bij Pro Cycling Manager: vol gaan en dan kijken wat er op een gegeven moment aangesloten is, in plaats van met elke ontsnapping meespringen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom laat Voigt hem niet gewoon inlopen?
Bolletje rijden!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Net zoals bij Pro Cycling Manager: vol gaan en dan kijken wat er op een gegeven moment aangesloten is, in plaats van met elke ontsnapping meespringen.
Ach het valt zo toch wel helemaal stil.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:00 schreef TheArt het volgende:
Als je nu een super slechte dag hebt, ben je echt gigantisch de lul.
Hopen dat Evans en Wiggins die hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:00 schreef TheArt het volgende:
Als je nu een super slechte dag hebt, ben je echt gigantisch de lul.
en dan Froome die ze op minuten rijdt (zou leuk zijn voor een weddenschapje dat ik ergens heb staan).quote:Op zondag 8 juli 2012 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen dat Evans en Wiggins die hebben
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij heeft Boogerd wel verslagen:
Trouwens Mollema is by far nog lelijkerquote:
Hilarisch. Toch netjes 2de gewordenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij heeft Boogerd wel verslagen:
Er zullen er een pak zijn die vloekend achter het peleton aan het fietsen zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:02 schreef Mr_DG het volgende:
Ik ben benieuwd of er mensen buiten tijd gaan binnenkomen. Want het gaat toch ongenadig hard.
Eerlijk gezegd: nee.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:02 schreef Eenskijken het volgende:
is dat pro cycling manager een beetje leuk en realistisch om te spelen?
Ik zie Kenny zo voor me keihard aan het vloekenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Er zullen er een pak zijn die vloekend achter het peleton aan het fietsen zijn.
Hmm, een blik op je laptop en hij schakelt een ander beeld.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kruijswijk juist niet. Die ging in de tegenaanval.
net als elke tour eigenlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Gesink kan wellicht beter afstappen en voor het Vueltapodium gaan...
Achter Contador en Schleck...quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb alleen deel 3 ooit gespeeld.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:02 schreef Eenskijken het volgende:
is dat pro cycling manager een beetje leuk en realistisch om te spelen?
Yah, dit wordt niks meer. Gewogen en te licht bevonden.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef Van_Poppel het volgende:
watquote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaat de Rabo eens een nieuwe kopmannen halen?
Idd dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef marcodej het volgende:
Dit is dus puur die val. Gesink kan niet zo slecht zijn.
Anton wordt daar 3e hoorquote:
Misschien kunnen ze Froome binnenhalen. Rasmussen #2quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef Gitank2 het volgende:
Gesink is een soort Robben, met het verschil dat het geen schwalbes zijn.
Leek me ook niet, maar bestwel hard gevallen. Maar ja, Gesink lost nu met Petacchi, dus het moet wel die val zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef Sasman het volgende:
Gesink had toch geen fysiek echt grote problemen? Of meen ik dat verkeerd?
Hij kan blijkbaar niet met tegenslagen omgaan, Mollema was harder gevallen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het bevestigt wel dat Gesink niet in staat is om te vallen zonder negatieve gevolgen. Geen onschuldige tuimelpartijen mogelijk blijkbaar.
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef Gitank2 het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef Gitank2 het volgende:
Gecombineerd met het feit dat hij zelden op de fiets blijft zitten. De beste jongen is gewoon niet gemaakt voor de Tour. Te hectisch, te veel gestress en geduw.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het bevestigt wel dat Gesink niet in staat is om te vallen zonder negatieve gevolgen. Geen onschuldige tuimelpartijen mogelijk blijkbaar.
Dit dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vooral fysiek denk ik, zijn lichaam is gewoon erg kwetsbaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef Pedroso het volgende:
Gesink is een klasserenner maar ben bang dat ie na een val mentaal er niet meer boven op komt.
Niet de eerste keer.
Het punt is net dat elke valpartij voor Gesink hard is.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef groenen het volgende:
[..]
Hij kan blijkbaar niet met tegenslagen omgaan, Mollema was harder gevallen.
En dan weer in het geel uit de tour gooien, twee dagen voor Parijs.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Froome binnenhalen. Rasmussen #2
De conclusie is nu toch wel duidelijk: Roberts lichaam kan gewoon een klap van een valpartij niet aan. Niets meer en niets minder. Hij kan nooit zo zijn dat de helft van het peloton beter bergop rijdt onder normale omstandigheden. Dat bestaat gewoon niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef Pedroso het volgende:
Gesink is een klasserenner maar ben bang dat ie na een val mentaal er niet meer boven op komt.
Niet de eerste keer.
Gesink is niet slecht. Hij is van glas.quote:
+1quote:Op zondag 8 juli 2012 14:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, laat het maar eens afgelopen zijn.
Ja man, hij kan er helemaal niks van.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:10 schreef Caland het volgende:
Gesink is gewoon een enorm overschat baggerrennertje.
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit dus. De eerste hectische Tourweek is niks voor Gesink.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:10 schreef Mr_DG het volgende:
Gesink volgend jaar lekker Vuelta en Giro aub
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:09 schreef Zelva het volgende:
Stap maar af Robert, doe dit jezelf niet weer aan.
Absoluutquote:
Het stopt toch niet...quote:Op zondag 8 juli 2012 14:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Dit is niet mentaal, dit is fysiek.quote:
Het is een combinatie, een mentaal sterke renner fietst door zijn pijn heenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Dit is niet mentaal, dit is fysiek.
Gesink in goede doen wint de Giro van dit jaar (of Vuelta van vorig jaar). Als je ziet wat voor prutsers daar meedoen om het podium.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:11 schreef 1-0-8 het volgende:
Gesink moet zich lekker beperken tot kermiskoersjes in Californië ofzo.
Je trekt een streep door zijn algemene klassement? Oh noesquote:Op zondag 8 juli 2012 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gesink afstappen pls, dit wordt niets meer.
Ik denk niet eens dat hij pijn heeft. Zijn gestel is gewoon te zwak voor een val. Gister had hij ook geen grote ongemak van die val maar wordt er wel afgereden. Wanneer hij valt laat hij zijn vorm achter op het asfalt.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef byah het volgende:
[..]
Het is een combinatie, een mentaal sterke renner fietst door zijn pijn heen
Gebeurt in ieder geval in het wielrennen heel vaak, je moet eens naar de uitslagen van de junioren WKs kijken.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat me wel altijd opvalt: Nederlanders die het in de jeugd goed doen, trekken die prestaties niet door bij de professionals (Krajicek en Rus waren nr 1 vd wereld bij de jeugd, blijven hangen. Veelers won Parijs-Roubaix bij de jeugd, trekt dat niet door). Moet toch een reden zijn dat dat talent zich niet bij de profs doorzet?
Als je er zo vaak bij betrokken bent is het toch allang geen pech meer.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Gesink heeft gewoon de pech dat hij altijd betrokken is bij valletjes.
Die metalen pin door zijn been heen zal ook geen plezier zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Gesink heeft gewoon de pech dat hij altijd betrokken is bij valletjes.
Nr 3 van de wereld worden is het niet redden?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat me wel altijd opvalt: Nederlanders die het in de jeugd goed doen, trekken die prestaties niet door bij de professionals (Krajicek en Rus waren nr 1 vd wereld bij de jeugd, blijven hangen. Veelers won Parijs-Roubaix bij de jeugd, trekt dat niet door). Moet toch een reden zijn dat dat talent zich niet bij de profs doorzet?
Wel man. Izagirrequote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat ze deze kopgroep geen kans geven. Stiekem.
Zit toch in de kopgroep?quote:
In 2010 viel hij ook een paar keer hard (een keer op de kasseien en een keer in de grote valpartij naar Spa). Daar eindigde hij ook gewoon als 6e (5e na het schrapen van Contador) in het AK, ondanks een breuk in zijn ellepijp of zoiets.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat hij pijn heeft. Zijn gestel is gewoon te zwak voor een val. Gister had hij ook geen grote ongemak van die val maar wordt er wel afgereden. Wanneer hij valt laat hij zijn vorm achter op het asfalt.
Nederlanders hebben over het algemeen niet de ultieme winnaarsmentaliteit. De enige bij wie je dit wel echt ziet vind ik Sven Kramer.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als we nu eens een renner hadden die ala boogerd nooit iets brak, kon klimmen als Gesink en afmaken als Boom dan kwamen we al heel ver.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:14 schreef 1-0-8 het volgende:
Altijd maar Gesinks falen afschuiven op valpartijen, te explosieve klimmetjes, te harde wind, te veel druk, whatever is niet geloofwaardig. We willen graag dat hij Neerlands hoop in bange wielerdagen is, maar dat is hij niet...
Totaal overschat. Gewogen en te licht bevonden. Next!
En dan heb je t over?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nr 3 van de wereld worden is het niet redden?
Plus Marianne Vosquote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Nederlanders hebben over het algemeen niet de ultieme winnaarsmentaliteit. De enige bij wie je dit wel echt ziet vind ik Sven Kramer.
Poelsquote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Als we nu eens een renner hadden die ala boogerd nooit iets brak, kon klimmen als Gesink en afmaken als Boom dan kwamen we al heel ver.
Zou wel mooi zijn eigenlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef DeMessias het volgende:
Blijven vlammen, dan eindigt er 50 man buiten tijd
Welnee. Ook daar gebeurt er heus wel weer iets wat roet in het eten gooit. Zoals altijd.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Gesink in goede doen wint de Giro van dit jaar (of Vuelta van vorig jaar). Als je ziet wat voor prutsers daar meedoen om het podium.
Hij kan alleen niet goed sturen en dan is de Tour een slechte wedstrijd, want het is altijd zo opgefokt. Intrinsiek is het 1 van de betere ronde-renners in het peleton.
no shit sherlockquote:Op zondag 8 juli 2012 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruijswijk lijkt mij toch in potentie beter dan Gesink.
Denken dat Parijs-Roubaix bij de jeugd ook maar iets zegtquote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Omdat hij vandaag beter rijdt?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruijswijk lijkt mij toch in potentie beter dan Gesink.
Marianne Vos.quote:
Gesink is zeker niet slecht.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen die Gesink nu een baggerrenner noemen zien echt niet dat dit abnormaal is?
laat ze toch in hun waan wij weten wel beterquote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen die Gesink nu een baggerrenner noemen zien echt niet dat dit abnormaal is?
De combinatie Gesink - Tour is gewoon ongelukkig. Helaas.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef marcodej het volgende:
Denk aan je hartslag, veel mensen hier kijken alleen de tour en voor de rest misschien maar een paar keer per jaar wielrennen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen die Gesink al jaren de hand boven het hoofd houdtquote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef marcodej het volgende:
Nee, ik vind hem in potentie beter. Al heeft Gesink natuurlijk iets sterkere resultaten achter zijn naam staan.quote:
In de eerste etappes zat hij prima van voren.quote:
Je hebt de ballen verstand van het wielrennen en doet toch alsof je er alles van afweet. Faaaaaalhaasquote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Iedereen die Gesink al jaren de hand boven het hoofd houdt
Ik snap deze zin niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Iedereen die Gesink al jaren de hand boven het hoofd houdt
Ik heb er geen verstand van maar als een kopman moet lossen vind ik dat sowieso een faalhaasquote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef marcodej het volgende:
Ik wel.quote:
Zoveel heeft Gesink de afgelopen jaren niet gepresteerd. Ook in de Ronde van Zwitserland viel het tegen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk aan je hartslag, veel mensen hier kijken alleen de tour en voor de rest misschien maar een paar keer per jaar wielrennen.
OK, dan weet ik ook dat ik jou verder niet serieus hoef te nemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:19 schreef byah het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van maar als een kopman moet lossen vind ik dat sowieso een faalhaas
Hihi. Ok.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt de ballen verstand van het wielrennen en doet toch alsof je er alles van afweet. Faaaaaalhaas
Drie grote rondes en de voorjaarsklassiekers voldoende?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk aan je hartslag, veel mensen hier kijken alleen de tour en voor de rest misschien maar een paar keer per jaar wielrennen.
Mentaal lijkt hij sterk genoeg, gezien de interviews, maar hij is een man van glas, herstelt slecht/langzaam van een val.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Zit het lichaam van Gesink niet gewoon in herstelmodus van die klap? Kan die jongen weinig aan doen, hij is mentaal iig sterker als ik zijn interviews zie. Maarja, als het lichaam niet wil....
Reageer dan gewoon niet, Artquote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt de ballen verstand van het wielrennen en doet toch alsof je er alles van afweet. Faaaaaalhaas
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef 1-0-8 het volgende:
Gesink fanboy TheArt rijdt elke zondagochtend met een Rabo-tenuetje door het Hollandsch landschap.
Daar werd hij nog vierde, zo slecht reed hij daar niet. Vorm werd tegen het einde toe ook beter.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoveel heeft Gesink de afgelopen jaren niet gepresteerd. Ook in de Ronde van Zwitserland viel het tegen.
Mollema toch niet, ik loop twee aanvallen achter. Met een laptop op schoot is ook niet ideaal.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een kopgroep met Weening, Mollema en Kruijswijk, zou heerlijk zijn.
Niet op de man gaan spelen ajbquote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef 1-0-8 het volgende:
Gesink fanboy TheArt rijdt elke zondagochtend met een Rabo-tenuetje door het Hollandsch landschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |