Gesink is zeker niet slecht.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen die Gesink nu een baggerrenner noemen zien echt niet dat dit abnormaal is?
laat ze toch in hun waan wij weten wel beterquote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen die Gesink nu een baggerrenner noemen zien echt niet dat dit abnormaal is?
De combinatie Gesink - Tour is gewoon ongelukkig. Helaas.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef marcodej het volgende:
Denk aan je hartslag, veel mensen hier kijken alleen de tour en voor de rest misschien maar een paar keer per jaar wielrennen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen die Gesink al jaren de hand boven het hoofd houdtquote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef marcodej het volgende:
Nee, ik vind hem in potentie beter. Al heeft Gesink natuurlijk iets sterkere resultaten achter zijn naam staan.quote:
In de eerste etappes zat hij prima van voren.quote:
Je hebt de ballen verstand van het wielrennen en doet toch alsof je er alles van afweet. Faaaaaalhaasquote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Iedereen die Gesink al jaren de hand boven het hoofd houdt
Ik snap deze zin niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Iedereen die Gesink al jaren de hand boven het hoofd houdt
Ik heb er geen verstand van maar als een kopman moet lossen vind ik dat sowieso een faalhaasquote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef marcodej het volgende:
Ik wel.quote:
Zoveel heeft Gesink de afgelopen jaren niet gepresteerd. Ook in de Ronde van Zwitserland viel het tegen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk aan je hartslag, veel mensen hier kijken alleen de tour en voor de rest misschien maar een paar keer per jaar wielrennen.
OK, dan weet ik ook dat ik jou verder niet serieus hoef te nemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:19 schreef byah het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van maar als een kopman moet lossen vind ik dat sowieso een faalhaas
Hihi. Ok.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt de ballen verstand van het wielrennen en doet toch alsof je er alles van afweet. Faaaaaalhaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |