Als je er zo vaak bij betrokken bent is het toch allang geen pech meer.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Gesink heeft gewoon de pech dat hij altijd betrokken is bij valletjes.
Die metalen pin door zijn been heen zal ook geen plezier zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Gesink heeft gewoon de pech dat hij altijd betrokken is bij valletjes.
Nr 3 van de wereld worden is het niet redden?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat me wel altijd opvalt: Nederlanders die het in de jeugd goed doen, trekken die prestaties niet door bij de professionals (Krajicek en Rus waren nr 1 vd wereld bij de jeugd, blijven hangen. Veelers won Parijs-Roubaix bij de jeugd, trekt dat niet door). Moet toch een reden zijn dat dat talent zich niet bij de profs doorzet?
Wel man. Izagirrequote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat ze deze kopgroep geen kans geven. Stiekem.
Zit toch in de kopgroep?quote:
In 2010 viel hij ook een paar keer hard (een keer op de kasseien en een keer in de grote valpartij naar Spa). Daar eindigde hij ook gewoon als 6e (5e na het schrapen van Contador) in het AK, ondanks een breuk in zijn ellepijp of zoiets.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat hij pijn heeft. Zijn gestel is gewoon te zwak voor een val. Gister had hij ook geen grote ongemak van die val maar wordt er wel afgereden. Wanneer hij valt laat hij zijn vorm achter op het asfalt.
Nederlanders hebben over het algemeen niet de ultieme winnaarsmentaliteit. De enige bij wie je dit wel echt ziet vind ik Sven Kramer.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat me wel altijd opvalt: Nederlanders die het in de jeugd goed doen, trekken die prestaties niet door bij de professionals (Krajicek en Rus waren nr 1 vd wereld bij de jeugd, blijven hangen. Veelers won Parijs-Roubaix bij de jeugd, trekt dat niet door). Moet toch een reden zijn dat dat talent zich niet bij de profs doorzet?
Als we nu eens een renner hadden die ala boogerd nooit iets brak, kon klimmen als Gesink en afmaken als Boom dan kwamen we al heel ver.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:14 schreef 1-0-8 het volgende:
Altijd maar Gesinks falen afschuiven op valpartijen, te explosieve klimmetjes, te harde wind, te veel druk, whatever is niet geloofwaardig. We willen graag dat hij Neerlands hoop in bange wielerdagen is, maar dat is hij niet...
Totaal overschat. Gewogen en te licht bevonden. Next!
En dan heb je t over?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nr 3 van de wereld worden is het niet redden?
Plus Marianne Vosquote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Nederlanders hebben over het algemeen niet de ultieme winnaarsmentaliteit. De enige bij wie je dit wel echt ziet vind ik Sven Kramer.
Poelsquote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Als we nu eens een renner hadden die ala boogerd nooit iets brak, kon klimmen als Gesink en afmaken als Boom dan kwamen we al heel ver.
Zou wel mooi zijn eigenlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef DeMessias het volgende:
Blijven vlammen, dan eindigt er 50 man buiten tijd
Welnee. Ook daar gebeurt er heus wel weer iets wat roet in het eten gooit. Zoals altijd.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Gesink in goede doen wint de Giro van dit jaar (of Vuelta van vorig jaar). Als je ziet wat voor prutsers daar meedoen om het podium.
Hij kan alleen niet goed sturen en dan is de Tour een slechte wedstrijd, want het is altijd zo opgefokt. Intrinsiek is het 1 van de betere ronde-renners in het peleton.
no shit sherlockquote:Op zondag 8 juli 2012 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruijswijk lijkt mij toch in potentie beter dan Gesink.
Denken dat Parijs-Roubaix bij de jeugd ook maar iets zegtquote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Omdat hij vandaag beter rijdt?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruijswijk lijkt mij toch in potentie beter dan Gesink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |