Froome won wel de Ronde van Mauritius in 2006!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:56 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dan vind ik een Froome opvallender dan Sagan.
Virus enzo.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Froome won wel de Ronde van Mauritius in 2006!
Dat valt dus nogal mee dat hij vanuit het niets op het podium stond in de Vuelta.
Net zoals bij Pro Cycling Manager: vol gaan en dan kijken wat er op een gegeven moment aangesloten is, in plaats van met elke ontsnapping meespringen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom laat Voigt hem niet gewoon inlopen?
Bolletje rijden!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Net zoals bij Pro Cycling Manager: vol gaan en dan kijken wat er op een gegeven moment aangesloten is, in plaats van met elke ontsnapping meespringen.
Ach het valt zo toch wel helemaal stil.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:00 schreef TheArt het volgende:
Als je nu een super slechte dag hebt, ben je echt gigantisch de lul.
Hopen dat Evans en Wiggins die hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:00 schreef TheArt het volgende:
Als je nu een super slechte dag hebt, ben je echt gigantisch de lul.
en dan Froome die ze op minuten rijdt (zou leuk zijn voor een weddenschapje dat ik ergens heb staan).quote:Op zondag 8 juli 2012 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen dat Evans en Wiggins die hebben
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij heeft Boogerd wel verslagen:
Trouwens Mollema is by far nog lelijkerquote:
Hilarisch. Toch netjes 2de gewordenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij heeft Boogerd wel verslagen:
Er zullen er een pak zijn die vloekend achter het peleton aan het fietsen zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:02 schreef Mr_DG het volgende:
Ik ben benieuwd of er mensen buiten tijd gaan binnenkomen. Want het gaat toch ongenadig hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |