SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef byah het volgende:
[..]
Ik heb em nog nooit wat zien presteren in de tour
Vandaag wel, in de eerste week ging het alleen totaal niet zo.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef marcodej het volgende:
twitter:AddyEngels twitterde op zondag 08-07-2012 om 13:52:07Deze beelden zijn het bewijs dat de uitzendingen anders moeten! Samenvatting eerste uur en dan pas live. Dit is koers! reageer retweet
Sure. Behalve dat er in de afgelopen jaren 100 wielrenners gepakt zijn.quote:
Jinx.quote:
Dan vind ik een Froome opvallender dan Sagan.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sure. Behalve dat er in de afgelopen jaren 100 wielrenners gepakt zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben groot wielerfan. Maar heb wel geleerd dat als iets te mooi lijkt om waar te zijn dit ook vaak zo is
Ook. Maar bij Sagan vind ik het zo opvallend op die leeftijd. Maar goed, eindeloze discussie denk ik zoquote:Op zondag 8 juli 2012 13:56 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dan vind ik een Froome opvallender dan Sagan.
Duizenden pogingen van aanvallen. Verder niets.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:56 schreef Eenskijken het volgende:
heeft iemand een kleine samenvatting van wat er allemaal al gebeurd is?
quote:
Ja, en nu?quote:
Froome won wel de Ronde van Mauritius in 2006!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:56 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dan vind ik een Froome opvallender dan Sagan.
Virus enzo.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Froome won wel de Ronde van Mauritius in 2006!
Dat valt dus nogal mee dat hij vanuit het niets op het podium stond in de Vuelta.
Net zoals bij Pro Cycling Manager: vol gaan en dan kijken wat er op een gegeven moment aangesloten is, in plaats van met elke ontsnapping meespringen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom laat Voigt hem niet gewoon inlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |