SPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen Diekstra in de TT, slechte TT. [ afbeelding ]
Aan wie heeft 'ie geen hekel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]Je hebt echt een hekel aan die gast, he?
ik snap gewoon niet wat hij daar komt doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]Je hebt echt een hekel aan die gast, he?
Das waar ja. Volgens mij heeft ie niet zo`n boeiende functie als het lijkt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet wat hij daar komt doenZou die vent zich niet schamen dat ie niet meemocht ?
![]()
Met tien man naast elkaar pissen lukt mij ook niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat Gert heeft heb ik ook ja. In de kroeg of disco moet ik altijd de aparte WC
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Ga jij naar buiten ja? Ik durf dat niet hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Met genoeg bier erin gaat dat meestal wel ok.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met tien man naast elkaar pissen lukt mij ook niet.
Dit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met genoeg bier erin gaat dat meestal wel ok.
quote:
Is een groene schermquote:
dat krijg je als je daar als oudje gaat zitten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
Is wel kut als je achteraf zo uitgejouwd wordt.
Wie heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
Nog iets gemist? Het boksen was ook niet erg opwindend helaas.
Nee hoor, het hoogtepuntje moet nog komenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
godverdomme helemaal vergetenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
Dries bedoel jequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, het hoogtepuntje moet nog komen
Dries is toch weg vandaag?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, het hoogtepuntje moet nog komen
Erf je gelijk het autismequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik ben idd half van mongolische afkomst
beter dan boksen leuk te vinden. dan zou ik me pas echt zorgen makenquote:
Als je iets niet leuk vind dan ligt het aan jezelf en niet aan anderen. Niet iedereen leeft in jouw wereld wat jij misschien denkt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
beter dan boksen leuk te vinden. dan zou ik me pas echt zorgen maken
boksen is een uitzondering. dat is voor mensen die echt dom zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je iets niet leuk vind dan ligt het aan jezelf en niet aan anderen. Niet iedereen leeft in jouw wereld wat jij misschien denkt.
In je eigen wereldje ja, het is tijd dat je eruit komtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
boksen is een uitzondering. dat is voor mensen die echt dom zijn
ja want het is leuk om andere mensen voor de lol kapot te slaan. ga toch weg manquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In je eigen wereldje ja, het is tijd dat je eruit komt
O je bent zo een..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja want het is leuk om andere mensen voor de lol kapot te slaan. ga toch weg man
of mensen die voor de lol achter een balletje aan lopen ja togquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja want het is leuk om andere mensen voor de lol kapot te slaan. ga toch weg man
of voor de lol fietsenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
of mensen die voor de lol achter een balletje aan lopen ja tog
Te ver.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:54 schreef Travel. het volgende:
F serieus, ik begin het nog echt goed te vinden
niet haten tegen zwakzinnigen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
boksen is gewoon voor zwakzinnigen. klaar.
En toch vind je het niet leuk?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
Zegt de grootstequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
Valt me ook niks tegen idd!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vind Tour du Jour leuker dan VI Oranje momenteelErg leuk!
Minder Johan ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Tour du Jour ook leuker vind dan VI Oranje.
Nee dat niet, want VI vind ik wel leuk. Ik weet niet precies waar het aan ligt.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Khaleesi het volgende:
Nieuwe onderdelen/gasten die echt wat bijdragen/minder pessimisme
http://driesroelvink.nl/nieuws/gunter-zwierski/quote:Op zondag 8 juli 2012 00:05 schreef sonnyspek het volgende:
Even een serieuze vraag: Wie is echt die oude man?
Ook altijd 'last van'.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Kijk het nu online terug.
Ik smelt toch weer voor vrouwen met een vlaams accent.
Ik zit nu terug te kijken, Prima uitzendinkie.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb het gemist. Zou ik de hele show terug kijken of alleen het optreden van Dries?
Moment, staat op sigaarsnor blogsport altijd.quote:
Mijn dank ik groot.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:29 schreef Felagund het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)r-vr-06-07-2012.html
http://sigaarsnor.blogspo(...)r-za-07-07-2012.html
Wel de goede dag nu.
Misschien een kleiner/economisch verzet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
`0.88 kWh klopt toch niet? Ze hadden maar 0,1 km minder dan degene daarvoor.
Eerste wat ik dacht. Deed ook echt een real life facepalmquote:
Gesponsord hè.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Danny heeft echt een kast vol met die shirtjes he?
Dat logo moet groot zijn anders valt het in het niet bij de rest van zijn postuur.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en het valt ook helemaal niet op dat grote Quick logo
hehe zouden ze geen overhemden hebben van Quick? Beetje wijde.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat logo moet groot zijn anders valt het in het niet bij de rest van zijn postuur.
Ok?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die rode tour auto 13-psj-6 is volgens kenteken ROOD
Schijnbaar niet..quote:Op zondag 8 juli 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe zouden ze geen overhemden hebben van Quick? Beetje wijde.
Misschien een idee voor de rabobank ploeg,quote:Op zondag 8 juli 2012 22:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Nouja als iemand heel rustig is en nu ineens zo uit zijn dak gaat, kan voor die renner ook wel wat extra geven hoor.
Ja maar dat hebben ze allemaal. Eigenlijk best zonde, krijgt zo`n vertekend beeld de hele tijd.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaloers oud wijf die mod is op een internetforum.
Lekker pasta´tje met paprika.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd wat de kok gaat maken vandaag.
Klopt, maar Driessen doet t nog aardig.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Niemand kan dit beter doen dan Mart Smeets
bitterbalen en frietjes, tour zit er toch op!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef Specularium het volgende:
het is toch allemaal bedorven van die koekenbakkerquote:Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is toch allemaal bedorven van die koekenbakker
Misschien moet Rob Geus een keertje langskomen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is toch allemaal bedorven van die koekenbakker
Maakt geen reet uit btw, vuilnisbakje Genee vreet alles wel op. Inclusief de kliekjes van Dikke Danny.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft even gebeld en hij gaat het favoriete kostje van Bauke Mollema maken: Groninger worst. Om ze een beetje op te beuren.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef Specularium het volgende:
het liefst zie ik Kranenborg hem afmakenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moet Rob Geus een keertje langskomen.
Waarom? Omdat ie nergens vrolijk van wordt?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het liefst zie ik Kranenborg hem afmaken
dat ook. maar van die oplichter wordt je ook niet vrolijkquote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie nergens vrolijk van wordt?
Dus als je wint heb je winnaarsmentaliteit, als je niet wint heb je geen winnaarsmentaliteit? Zou een Gesink niet willen winnen?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Kramer, 1 van de weinige Nederlandse sporters met een echte winnaarsmentaliteit
Al die andere schaatsers hebben gewoon een slechte mentaliteit.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef TheArt het volgende:
Ook makkelijk om dat te zeggen als je van tevoren wel weet dat je gaat winnen
O, heb ik dat gezegd? MIjn excuus!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus als je wint heb je winnaarsmentaliteit, als je niet wint heb je geen winnaarsmentaliteit? Zou een Gesink niet willen winnen?
Wat Geus voor horecabegrippen is, is Scarponi in tijdritbegrippen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie nergens vrolijk van wordt?
Ik vind het begrip winnaarsmentaliteit altijd zo vaag.quote:
ja alsof andere landen ook schaatsen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef TheArt het volgende:
Ook makkelijk om dat te zeggen als je van tevoren wel weet dat je gaat winnen
als Gesink een vrouw was zat ze op de wallenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:48 schreef Aguero het volgende:
Als Gesink niet gevallen was had hij gewoon met de besten naar boven gereden.
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zingt Dries toch ook wel eens over?
Iedereen wil, maar hoe graag wil je echt? Dat is waar het om gaat, verder willen (en dus kunnen) gaan als het er op aan komt. Fietsen kunnen ze allemaal, het verschil in de top wordt tussen de oren gemaakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus als je wint heb je winnaarsmentaliteit, als je niet wint heb je geen winnaarsmentaliteit? Zou een Gesink niet willen winnen?
NL heeft sowieso die mentaliteit niet. Die hebben Amerikanen (en Duitsers bv bij voetbal) wél.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Iedereen wil, maar hoe graag wil je echt? Dat is waar het om gaat, verder willen (en dus kunnen) gaan als het er op aan komt. Fietsen kunnen ze allemaal, het verschil in de top wordt tussen de oren gemaakt.
Gesink zal ongetwijfeld willen winnen, daar twijfel ik niet aan. Maar Kramer is daarin echt een klasse apart in Nederland. Hij straalt gewoon iets uit, al sinds jaar en dag. Niet pas sinds hij domineert.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind het begrip winnaarsmentaliteit altijd zo vaag.
Jij neemt Gert wel serieus?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
Driessen zit er![]()
Sinds wanneer zijn er mensen die hem serieus nemen.
"Hij straalt iets uit". Dat bedoel ik, vaag.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gesink zal ongetwijfeld willen winnen, daar twijfel ik niet aan. Maar Kramer is daarin echt een klasse apart in Nederland. Hij straalt gewoon iets uit, al sinds jaar en dag. Niet pas sinds hij domineert.
Dit is onzin.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
NL heeft sowieso die mentaliteit niet. Die hebben Amerikanen (en Duitsers bv bij voetbal) wél.
Is het ook. Maar het is er welquote:Op zondag 8 juli 2012 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Hij straalt iets uit". Dat bedoel ik, vaag.
Danny loopt wel lekker te rellen op de Twitters.twitter:dnelissen twitterde op zondag 08-07-2012 om 20:59:49@pardootje76 je hoeft niet te kijken net als ik niet naar je onzin hoef te luisteren. Doei! reageer retweet
Je hebt van die mensen die daar een handeltje in hebben.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:51 schreef marcodej het volgende:
Volwassen mensen die handtekeningen verzamelen zijn niet serieus te nemen.
Zo, dat zijn teksten.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Danny loopt wel lekker te rellen op de Twitters.twitter:dnelissen twitterde op zondag 08-07-2012 om 20:59:49@pardootje76 je hoeft niet te kijken net als ik niet naar je onzin hoef te luisteren. Doei! reageer retweet
Goede vergelijking man.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Sneijder is ook zo iemand met een absolute winnaarsmentaliteit. Maar die wint echt niet alles zoals Kramer.
L0l.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Prima toch? Beter dan een Ducrot die je blocked als je zegt dat ie uit vorm is.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
? Wat is er mis mee? Ik zag alleen dat Sneijder en Kramer 2 Nederlandse sporters zijn met een winnaarsmentaliteit. Die zie ik niet terug bij Gesink of een Mollema.quote:
Boom heeft dat wel een beetje.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
? Wat is er mis mee? Ik zag alleen dat Sneijder en Kramer 2 Nederlandse sporters zijn met een winnaarsmentaliteit. Die zie ik niet terug bij Gesink of een Mollema.
Sneijder wint niet alles? Ja gek he, teamsport vs iemand die altijd alleen verantwoordelijk is voor zijn prestatie.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
? Wat is er mis mee? Ik zag alleen dat Sneijder en Kramer 2 Nederlandse sporters zijn met een winnaarsmentaliteit. Die zie ik niet terug bij Gesink of een Mollema.
En die rijgt de overwinningen aan elkaar ja. Hij straalt inderdaad klasse uit ja, maar daar haalt hij echt te weinig uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |