Dries bedoel jequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, het hoogtepuntje moet nog komen
Dries is toch weg vandaag?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, het hoogtepuntje moet nog komen
Erf je gelijk het autismequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik ben idd half van mongolische afkomst
beter dan boksen leuk te vinden. dan zou ik me pas echt zorgen makenquote:
Als je iets niet leuk vind dan ligt het aan jezelf en niet aan anderen. Niet iedereen leeft in jouw wereld wat jij misschien denkt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
beter dan boksen leuk te vinden. dan zou ik me pas echt zorgen maken
boksen is een uitzondering. dat is voor mensen die echt dom zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je iets niet leuk vind dan ligt het aan jezelf en niet aan anderen. Niet iedereen leeft in jouw wereld wat jij misschien denkt.
In je eigen wereldje ja, het is tijd dat je eruit komtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
boksen is een uitzondering. dat is voor mensen die echt dom zijn
ja want het is leuk om andere mensen voor de lol kapot te slaan. ga toch weg manquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In je eigen wereldje ja, het is tijd dat je eruit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |