SPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen Diekstra in de TT, slechte TT. [ afbeelding ]
Aan wie heeft 'ie geen hekel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]Je hebt echt een hekel aan die gast, he?
ik snap gewoon niet wat hij daar komt doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]Je hebt echt een hekel aan die gast, he?
Das waar ja. Volgens mij heeft ie niet zo`n boeiende functie als het lijkt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet wat hij daar komt doenZou die vent zich niet schamen dat ie niet meemocht ?
![]()
Met tien man naast elkaar pissen lukt mij ook niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat Gert heeft heb ik ook ja. In de kroeg of disco moet ik altijd de aparte WC
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Ga jij naar buiten ja? Ik durf dat niet hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Met genoeg bier erin gaat dat meestal wel ok.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met tien man naast elkaar pissen lukt mij ook niet.
Dit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met genoeg bier erin gaat dat meestal wel ok.
quote:
Is een groene schermquote:
dat krijg je als je daar als oudje gaat zitten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
Is wel kut als je achteraf zo uitgejouwd wordt.
Wie heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
Nog iets gemist? Het boksen was ook niet erg opwindend helaas.
Nee hoor, het hoogtepuntje moet nog komenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
godverdomme helemaal vergetenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
Dries bedoel jequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, het hoogtepuntje moet nog komen
Dries is toch weg vandaag?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, het hoogtepuntje moet nog komen
Erf je gelijk het autismequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik ben idd half van mongolische afkomst
beter dan boksen leuk te vinden. dan zou ik me pas echt zorgen makenquote:
Als je iets niet leuk vind dan ligt het aan jezelf en niet aan anderen. Niet iedereen leeft in jouw wereld wat jij misschien denkt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
beter dan boksen leuk te vinden. dan zou ik me pas echt zorgen maken
boksen is een uitzondering. dat is voor mensen die echt dom zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je iets niet leuk vind dan ligt het aan jezelf en niet aan anderen. Niet iedereen leeft in jouw wereld wat jij misschien denkt.
In je eigen wereldje ja, het is tijd dat je eruit komtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
boksen is een uitzondering. dat is voor mensen die echt dom zijn
ja want het is leuk om andere mensen voor de lol kapot te slaan. ga toch weg manquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In je eigen wereldje ja, het is tijd dat je eruit komt
O je bent zo een..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja want het is leuk om andere mensen voor de lol kapot te slaan. ga toch weg man
of mensen die voor de lol achter een balletje aan lopen ja togquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja want het is leuk om andere mensen voor de lol kapot te slaan. ga toch weg man
of voor de lol fietsenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
of mensen die voor de lol achter een balletje aan lopen ja tog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |