Te ver.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:54 schreef Travel. het volgende:
F serieus, ik begin het nog echt goed te vinden
niet haten tegen zwakzinnigen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
boksen is gewoon voor zwakzinnigen. klaar.
En toch vind je het niet leuk?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
Zegt de grootstequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
Valt me ook niks tegen idd!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vind Tour du Jour leuker dan VI Oranje momenteelErg leuk!
Minder Johan ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Tour du Jour ook leuker vind dan VI Oranje.
Nee dat niet, want VI vind ik wel leuk. Ik weet niet precies waar het aan ligt.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Khaleesi het volgende:
Nieuwe onderdelen/gasten die echt wat bijdragen/minder pessimisme
http://driesroelvink.nl/nieuws/gunter-zwierski/quote:Op zondag 8 juli 2012 00:05 schreef sonnyspek het volgende:
Even een serieuze vraag: Wie is echt die oude man?
Ook altijd 'last van'.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Kijk het nu online terug.
Ik smelt toch weer voor vrouwen met een vlaams accent.
Ik zit nu terug te kijken, Prima uitzendinkie.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb het gemist. Zou ik de hele show terug kijken of alleen het optreden van Dries?
Moment, staat op sigaarsnor blogsport altijd.quote:
Mijn dank ik groot.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:29 schreef Felagund het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)r-vr-06-07-2012.html
http://sigaarsnor.blogspo(...)r-za-07-07-2012.html
Wel de goede dag nu.
Misschien een kleiner/economisch verzet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
`0.88 kWh klopt toch niet? Ze hadden maar 0,1 km minder dan degene daarvoor.
Eerste wat ik dacht. Deed ook echt een real life facepalmquote:
Gesponsord hč.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Danny heeft echt een kast vol met die shirtjes he?
Dat logo moet groot zijn anders valt het in het niet bij de rest van zijn postuur.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en het valt ook helemaal niet op dat grote Quick logo
hehe zouden ze geen overhemden hebben van Quick? Beetje wijde.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat logo moet groot zijn anders valt het in het niet bij de rest van zijn postuur.
Ok?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die rode tour auto 13-psj-6 is volgens kenteken ROOD
Schijnbaar niet..quote:Op zondag 8 juli 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe zouden ze geen overhemden hebben van Quick? Beetje wijde.
Misschien een idee voor de rabobank ploeg,quote:Op zondag 8 juli 2012 22:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Nouja als iemand heel rustig is en nu ineens zo uit zijn dak gaat, kan voor die renner ook wel wat extra geven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |