dat ook. maar van die oplichter wordt je ook niet vrolijkquote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie nergens vrolijk van wordt?
Dus als je wint heb je winnaarsmentaliteit, als je niet wint heb je geen winnaarsmentaliteit? Zou een Gesink niet willen winnen?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Kramer, 1 van de weinige Nederlandse sporters met een echte winnaarsmentaliteit
Al die andere schaatsers hebben gewoon een slechte mentaliteit.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef TheArt het volgende:
Ook makkelijk om dat te zeggen als je van tevoren wel weet dat je gaat winnen
O, heb ik dat gezegd? MIjn excuus!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus als je wint heb je winnaarsmentaliteit, als je niet wint heb je geen winnaarsmentaliteit? Zou een Gesink niet willen winnen?
Wat Geus voor horecabegrippen is, is Scarponi in tijdritbegrippen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie nergens vrolijk van wordt?
Ik vind het begrip winnaarsmentaliteit altijd zo vaag.quote:
ja alsof andere landen ook schaatsen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef TheArt het volgende:
Ook makkelijk om dat te zeggen als je van tevoren wel weet dat je gaat winnen
als Gesink een vrouw was zat ze op de wallenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:48 schreef Aguero het volgende:
Als Gesink niet gevallen was had hij gewoon met de besten naar boven gereden.
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zingt Dries toch ook wel eens over?
Iedereen wil, maar hoe graag wil je echt? Dat is waar het om gaat, verder willen (en dus kunnen) gaan als het er op aan komt. Fietsen kunnen ze allemaal, het verschil in de top wordt tussen de oren gemaakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus als je wint heb je winnaarsmentaliteit, als je niet wint heb je geen winnaarsmentaliteit? Zou een Gesink niet willen winnen?
NL heeft sowieso die mentaliteit niet. Die hebben Amerikanen (en Duitsers bv bij voetbal) wél.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Iedereen wil, maar hoe graag wil je echt? Dat is waar het om gaat, verder willen (en dus kunnen) gaan als het er op aan komt. Fietsen kunnen ze allemaal, het verschil in de top wordt tussen de oren gemaakt.
Gesink zal ongetwijfeld willen winnen, daar twijfel ik niet aan. Maar Kramer is daarin echt een klasse apart in Nederland. Hij straalt gewoon iets uit, al sinds jaar en dag. Niet pas sinds hij domineert.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind het begrip winnaarsmentaliteit altijd zo vaag.
Jij neemt Gert wel serieus?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
Driessen zit er![]()
Sinds wanneer zijn er mensen die hem serieus nemen.
"Hij straalt iets uit". Dat bedoel ik, vaag.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gesink zal ongetwijfeld willen winnen, daar twijfel ik niet aan. Maar Kramer is daarin echt een klasse apart in Nederland. Hij straalt gewoon iets uit, al sinds jaar en dag. Niet pas sinds hij domineert.
Dit is onzin.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
NL heeft sowieso die mentaliteit niet. Die hebben Amerikanen (en Duitsers bv bij voetbal) wél.
Is het ook. Maar het is er welquote:Op zondag 8 juli 2012 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Hij straalt iets uit". Dat bedoel ik, vaag.
Danny loopt wel lekker te rellen op de Twitters.twitter:dnelissen twitterde op zondag 08-07-2012 om 20:59:49@pardootje76 je hoeft niet te kijken net als ik niet naar je onzin hoef te luisteren. Doei! reageer retweet
Je hebt van die mensen die daar een handeltje in hebben.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:51 schreef marcodej het volgende:
Volwassen mensen die handtekeningen verzamelen zijn niet serieus te nemen.
Zo, dat zijn teksten.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Danny loopt wel lekker te rellen op de Twitters.twitter:dnelissen twitterde op zondag 08-07-2012 om 20:59:49@pardootje76 je hoeft niet te kijken net als ik niet naar je onzin hoef te luisteren. Doei! reageer retweet
Goede vergelijking man.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Sneijder is ook zo iemand met een absolute winnaarsmentaliteit. Maar die wint echt niet alles zoals Kramer.
L0l.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Prima toch? Beter dan een Ducrot die je blocked als je zegt dat ie uit vorm is.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
? Wat is er mis mee? Ik zag alleen dat Sneijder en Kramer 2 Nederlandse sporters zijn met een winnaarsmentaliteit. Die zie ik niet terug bij Gesink of een Mollema.quote:
Boom heeft dat wel een beetje.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
? Wat is er mis mee? Ik zag alleen dat Sneijder en Kramer 2 Nederlandse sporters zijn met een winnaarsmentaliteit. Die zie ik niet terug bij Gesink of een Mollema.
Sneijder wint niet alles? Ja gek he, teamsport vs iemand die altijd alleen verantwoordelijk is voor zijn prestatie.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
? Wat is er mis mee? Ik zag alleen dat Sneijder en Kramer 2 Nederlandse sporters zijn met een winnaarsmentaliteit. Die zie ik niet terug bij Gesink of een Mollema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |