Mooie lokatie en hier gepostquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:41 schreef rubbereend het volgende:
was een mooie bruiloft
hier gaven ze elkaar het ja-woord
[ afbeelding ]
daarna op het strand aan de waal taart en champagne
Wat heb jij tegen mij dan?quote:
Je krijgt terug wat je geeft.quote:
Ehh okequote:
Ik heb een goed geheugen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh oke
Nooit zowat op jouw gereageerd maar goed
Geen Eikels hier danquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed tong geen ouwe koeien hier , doe dat maar off-line
schijt aan, ik blijf gewoon posten hier.quote:
Heldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
schijt aan, ik blijf gewoon posten hier.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:34 schreef Againzender het volgende:
Vandaag om 7-7-74 te vieren in Artis geweest. Roel vindt olifanten koeien (BOEEE!!!) en Marc wordt nerveus van vlinders.
En Axel was de betweterige Amsterdammer die een aantal keer een vader (geeen moeders!) corrigeerde omdat ze wat verkeerds liep te vertellen. En hij had gelijk!
Liep zo'n gast nog geirriteerd weg en zegt nog iets van 'arrogant kut kind'![]()
Lekker PVV stemmen jochie
hoezo?quote:
Maar al wel in de middag daar in Mich... Dus zou moeten kunnen of je zou nog op je werk moeten zitten ..quote:
bier nemen danquote:Op zondag 8 juli 2012 00:01 schreef popolon het volgende:
Zaterdag werk ik niet.zwembaddag.
Als ik nu aan de wijn ga vlieg ik over de kop.
Zelf gebrouwen zelfs.quote:
Dat is per definitie beter dan de standaard Amerikaanse bochtquote:
Bij de bierkoning in Amsterdam toveren ze wel eens wat te voorschijn. Leuk idd.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:36 schreef popolon het volgende:
Ik drink als ik zelf niets heb gemaakt altijd microbrew of Canadees bier. Je staat er van verstelt hoeveel lokale kleine brouwerijen er hier zijn. Daar kan geen Nederlands bier tegenop.
Da's wel gaaf ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de bierkoning in Amsterdam toveren ze wel eens wat te voorschijn. Leuk idd..
Nou Sterker nog, waar de Amerikaanse afdeling eerst een plank was is het nu een hele kast.
Biertrend hier is wel Belgie = uit, Amerika = in. Alhoewel Nederlandse bieren doen het ook goed de laatste tijd. Dan hebben we het niet over de grote merkenquote:Op zondag 8 juli 2012 00:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's wel gaaf ja.Ik ben met je eens dat de Amerikaanse macrobrews, om ze zo te noemen, gewoon pis is maar de lokale bieren daarentegen .......
verschrikkelijk, ze hebben hem nu zelfs onder high stakes geplaktquote:Op zondag 8 juli 2012 01:36 schreef borisz het volgende:
Kurt Westerman als pokercommentator!.
Grappenmakert.
Op Laliberté en Einhorn na zullen ze vast niet het volledige bedrag zelf op tafel gelegdquote:Op zondag 8 juli 2012 15:19 schreef popolon het volgende:
Zat gisteren ook even poker te kijken, 1 miljoen dollar buy-in.
De winnaar ging er met 18 miljoen vandoor. Gekkenwerk.
nog steeds onbegrijpelijk hoe die gast dat ooit heeft kunnen winnenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:35 schreef borisz het volgende:
Neuh de 1$mln buyin was van 1-3 juli. Nu is het Main Event van de WSOP begonnen.
Trouwens de tiende jaargang nadat Chris Moneymaker de WSOP won en daarmee internetpoker heel groot werd. Al zit het spel nu gewoon in zijn constante fase.
als wat?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef borisz het volgende:
Presentator. Ze vervangt Winston deze week.
ben benieuwd, ik zal het toch veelal met de radio moeten doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef borisz het volgende:
Feli Bos![]()
Even een NOStopic aangemaakt voor de Spelen. De NOS #1 Krijgen we sport te zien?
Ik heb mijn levenssporen natuurlijk al verdiend.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:21 schreef chufi het volgende:
Tong sterkte man ... de half miljoen moet nog gebeuren...
Leef je dan zoveel slechter dan ik?
Blijkbaar...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb mijn levenssporen natuurlijk al verdiend.
Misschien kun je eerste even minderen met drank en roken. Met name drank mag gewoon best. Met 3 tot 4 pilsjes per week is niks mis natuurlijk.. Dus gewoon even afbouwen, dat is misschien wel beter voor iemand die al 50+ is..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar...
Maar ik heb me ook niet ingehouden aan drank en roken ... Loop wel met het idee om daarmee te stoppen, maar das makkelijker gezegd dan gedaan. Maar qua eten gedraag ik me wel redelijk ... Maar we zitten wel op een gevaarlijke leeftijd ...
Ja willen en doen blijft altijd anders.. Maar je hebt zeker gelijk Bosquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien kun je eerste even minderen met drank en roken. Met name drank mag gewoon best. Met 3 tot 4 pilsjes per week is niks mis natuurlijk.. Dus gewoon even afbouwen, dat is misschien wel beter voor iemand die al 50+ is..
Ik zit lekker op 1 te kijkenquote:
Kijk ik altijd in de herhaling als ik kan.quote:
als je het nu kijkt scheelt het ergernis op RTL4quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk ik altijd in de herhaling als ik kan.
Gisteren met Rooks en Derksen was een leuke uitzending.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je het nu kijkt scheelt het ergernis op RTL4
Komt goed tong , straks na de herhaling van Studio Sportzomer.... volgen er vast wel meerdere uurtjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:10 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst in 36 uur een paar uurtjes kunnen slapen.
Nu niet meer dan? Dat zijn dingen waar mensen oud mee worden ook al is het niet al te best. Kijk eens naar je hele levbenswijze? Je mot ook bewegen.quote:
En nog een strike gemaakt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:00 schreef Bos81 het volgende:
Wezen eten en bowlen met collega's was erg gezellig.![]()
Nee, wel in elk van de twee potjes 2 speres, en in het ene zelfs 2 achter elkaar, dus dat tikte wel even aan.quote:
Ja daar gaat het idd om , het plezier.. Ik wil wel winnen maar als het niet gaat lukken ... who cares? Not mequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, wel in elk van de twee potjes 2 speres, en in het ene zelfs 2 achter elkaar, dus dat tikte wel even aan.
En om te winnen ben ik niet goed genoeg, maar het gaat om het plezier natuurlijk en dat was er..
Ik weet gewoon van te voren dat ik niet kan winnen. het zijn geen sudoku;squote:Op woensdag 11 juli 2012 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar gaat het idd om , het plezier.. Ik wil wel winnen maar als het niet gaat lukken ... who cares? Not me
Een deel van het plezier zit in het winnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar gaat het idd om , het plezier.. Ik wil wel winnen maar als het niet gaat lukken ... who cares? Not me
Ga je nog ergens heen ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef Ole het volgende:
Zo, het nakijkwerk van dit studiejaar is klaar. Morgen nog even inzage en dan is het vakantie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het andere in het genietenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een deel van het plezier zit in het winnen.
Ben net in Spanje geweestquote:
Ik hoor het al. Terras 5 weken lang.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef Ole het volgende:
Zo, het nakijkwerk van dit studiejaar is klaar. Morgen nog even inzage en dan is het vakantie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar moet afvallen en in conditie komen. Wel vervelend dat mijn sportschool recht tegenover het terras isquote:
Of in de kont van je aantrekkelijk collegaquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een deel van het plezier zit in het winnen.
billenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of in de kont van je aantrekkelijk collega
zap dan ook op tijdquote:
Jaquote:
Zeg dat, gelukkig was ik al binnen, maar goed het is hier betaaldag en dan moeten er even in een ander pand facturen gehaald worden. Goed dat er een paraplu in mijn tas zit/zat..quote:
het was gewoon snorkellen naar school vanochtend, zo'n bak regen zie ik niet vaakquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:18 schreef rubbereend het volgende:
natte ochtend, in de middag toch wel redelijk weer. Alleen die temperatuur
had het over vanochtend, sinds een uurtje of 11 is het prima weer. Beetje fris voor de tijd van het jaar, maar genoeg zonquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef tong80 het volgende:
Hier heerlijk weer. M'n raam staat nog open.
Dat had ik gisteren ... Tegen de tijd dat ik weer naar huis ging was ikzelf net opgedroogd... Vandaag een paraplu mee ... Scheelt best wel, maar het regende ook wel minder vandaag .. iets voor 7 in Adam Wquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was gewoon snorkellen naar school vanochtend, zo'n bak regen zie ik niet vaak
tussen 5 en 6 ging het compleet los hier, onweer, stortregen, niet normaal. Op weg naar school was het minder idd, maar het hele schoolplein stond blank, dus dat was lachenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ... Tegen de tijd dat ik weer naar huis ging was ikzelf net opgedroogd... Vandaag een paraplu mee ... Scheelt best wel, maar het regende ook wel minder vandaag .. iets voor 7 in Adam W
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
tussen 5 en 6 ging het compleet los hier, onweer, stortregen, niet normaal. Op weg naar school was het minder idd, maar het hele schoolplein stond blank, dus dat was lachen
quote:
het nieuwe uittenuequote:
Als je het echt meent, sjapoquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:37 schreef tong80 het volgende:
Ben gestopt met alcohol drinken.
Ik ben net gestopt met roken.
WTFquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
het nieuwe uittenue
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
het nieuwe uittenue
[ afbeelding ]
paars zwart kan heel tof zijn, zoals bij PSV. Maar dit kan echt niet hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind het niet onaardig
Ik heb geen keusquote:
Als het aantal klopt, met TOng als vaste stamgast weet je maar nooitquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Zozo. 2000ste in de reeks
Hier moet ik gepost hebben
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het aantal klopt, met TOng als vaste stamgast weet je maar nooit![]()
![]()
Was bij de 1000ste of zo ook. Bleek ie ergens bij een nummer 69 er 96 van te hebben gemaakt en echt niemand die het toen opviel. Het kwam pas aan het licht toen de 1000ste nabij was
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het aantal klopt, met TOng als vaste stamgast weet je maar nooit![]()
![]()
Was bij de 1000ste of zo ook. Bleek ie ergens bij een nummer 69 er 96 van te hebben gemaakt en echt niemand die het toen opviel. Het kwam pas aan het licht toen de 1000ste nabij was
Zeker meen ik het.quote:
Je hebt mijn antwoord inmiddels.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:19 schreef popolon het volgende:
tongstra, ga eens op facebook! fok is je ooit ook gelukt dus dat komt goed.
Wazzup?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef tong80 het volgende:
Te triest. Van je vrienden moet je het hebben.
Goeiemorgen.
Preciesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij reageert Tong op het bericht van Borisz over de Rangers..
Dus als je buurvrouw je wil versieren heeft ze pech?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Goed zo! Maar wil niet zeggen dat je wel wat beter moet eten natuurlijk!quote:
80quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed om te horen, en je gaat je leven helemaal om gooien. Wie weet haal je de 100 wel
Je raad het nooit maar mijn suiker was zelfs laagquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Goed zo! Maar wil niet zeggen dat je wel wat beter moet eten natuurlijk!
En nog een paar keer laten prikken komend jaar. Moest ik ook toen bij mij één keertje mijn waarde niet helemaal goed was.
Heb je nuchter geprikt of had je al wat gegeten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je raad het nooit maar mijn suiker was zelfs laag
Oh ja ik had net ervoor een kadetje rosbief op. Scheelt dat veel ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb je nuchter geprikt of had je al wat gegeten?
Er schijnt nogal een verschil te zijn of je nuchter prikt of net wat gegeten hebt. Als ik het goed heb daalt je suiker als je net gegeten hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja ik had net ervoor een kadetje rosbief op. Scheelt dat veel ?
Dan gaan ze uit van andere waarden geloof ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik zat halverwege het kadetje toen ze binnenkwam. Ze zag het liggen en zei iets van oh u bent aan het eten. Dus ze wist ervan. Hij kwam uit op 4.6 terwijl suiker begint bij 6.0. Zo'n verschil zal een half kadetje niet maken denk ik.
Wat bedoel je ?quote:
Standaard is nuchter.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:48 schreef Bos81 het volgende:
Bij de meeste bloedonderzoeken moet je vaak wel nuchter zijn dacht ik. Bij een jaarlijksonderzoek dat ik heb vanwege mijn anti-psychotica moet ik ook nuchter zijn en daar zit ook een bloedafname bij.
Maar soms moet je denk ik ook wel niet nuchter tests ondergaan.
De waarde van je glucosequote:
Voor schildklier hoef je niet nuchter te zijn. Ligt er dus aan wat ze willen testen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:48 schreef Bos81 het volgende:
Bij de meeste bloedonderzoeken moet je vaak wel nuchter zijn dacht ik. Bij een jaarlijksonderzoek dat ik heb vanwege mijn anti-psychotica moet ik ook nuchter zijn en daar zit ook een bloedafname bij.
Maar soms moet je denk ik ook wel niet nuchter tests ondergaan.
Veel plezier, nog ergens naar toe?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:44 schreef Ole het volgende:
Zo. En nu ga ik de vakantie inluiden.
*Proost*
Dat klinkt wel lekker jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Vriend komt dalijk ff op visite. Had zijn vrouw aan de telefoon en zou wat restjes van het eten meegeven. Aardappelschotel met gehakt mais en champignons.
Nu al water in m'n mond.
Ik kijk altijd de herhaling.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:26 schreef Ole het volgende:
Ik zit in de kroeg vakantie in te luiden. Sowwy
nu niet meerquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:18 schreef borisz het volgende:
Nieuwe tafelvoetbaltafel van Chelsea
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:18 schreef borisz het volgende:
Nieuwe tafelvoetbaltafel van Chelsea
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:00 schreef tong80 het volgende:
Wie is de Alice in Wonderland van wie ik het ABO heb gekregen ?
Leuk he ?quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gefeliciteerd. Hier moest ik gepost hebben.
op Hampden Park tegen echte amateursquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:30 schreef borisz het volgende:
Rangers FC zal in de Schotse derde divisie gaan beginnen.
Ze mogen niet meer op Ibrox spelen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op Hampden Park tegen echte amateurs
niet meer dan terecht dat ze naar beneden moeten, hadden ze er maar niet zo'n zooitje van moeten makenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef tong80 het volgende:
Te triest. Van je vrienden moet je het hebben.
Goeiemorgen.
Newbiequote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo als het een beetje meezit post ik komende week mijn honderdduizendste post op het forum![]()
![]()
![]()
Moet er nog minder dan 250![]()
Heb de hele avond geluisterd. Was erg leuk. Maar nu WK-Boksen op RTL-7quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:37 schreef borisz het volgende:
Net andere tijden sport van vorige week terug gekeken.
Nu ff radio1 luisteren. Evert ten Napel te gast.
Dit is geen WKgevechtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb de hele avond geluisterd. Was erg leuk. Maar nu WK-Boksen op RTL-7
Ik hoor hewt netquote:
Dit was niet zo maar een gevecht maar 2 engelsen van gelijke kracht die buiten de ring 2 keer hebben gevochten en eerst voor het leven geschorst waren tijdens de persconferentie zat er een glazen wand tussenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:12 schreef chufi het volgende:
Volgens mij weet RTL7 niet wat te doen met hun zendtijd, dus maar boksen, omdat ze daar goedkoop rechten van konden krijgen of zo ... Dus waarschijnlijk volgende week weer een match
Het viel tegenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:48 schreef chufi het volgende:
We zien het volgende week wel weer tongIk had het verder niet zo gevolgd
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo als het een beetje meezit post ik komende week mijn honderdduizendste post op het forum![]()
![]()
![]()
Moet er nog minder dan 250![]()
ojee, de PC is er altijd gelukkig.quote:
Sorry maar ik lag al. Het antwoord is trouwens nee.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, de PC is er altijd gelukkig.
Oja tong, heb je een vaatwasser?
Goeiemorgen weet ik natuurlijk ook wel. Maar even in het zonnetje kan geen kwaad voor je huid.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:53 schreef Bos81 het volgende:
Aardig van je TOng, maar ik hoef geen forumbrede aandacht. Vind het dus wel erg attent van je, maar ik zit dus niet echt te wachten op een topic![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gefeliciteerd. Hier moest ik gepost hebben.
Yes Spanjequote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
JA, dat is weer wel zo Tong.
Spanje ook Europees Kampioen >19
Wonnen in Tallinn (Estland) met 1-0 van Griekenland. Danny Makkelie mocht de finale fluiten.
Spanje gaat maar doorquote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
JA, dat is weer wel zo Tong.
Spanje ook Europees Kampioen >19
Wonnen in Tallinn (Estland) met 1-0 van Griekenland. Danny Makkelie mocht de finale fluiten.
Grappig. Hoe lang heb je in Spanje gewoont ?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Schoolkennisje van mn ex traint de U-21 in Spanje
quote:
Sterkte komend jaar, lekker freewheelen met maar 4 vakken en een verhaaltjequote:Op maandag 16 juli 2012 16:24 schreef borisz het volgende:
Volgend jaar nog vier vakken en scriptie.. Ik plak er nog een jaartje aan vast dus
.
Gaat wel lukken neem ik aan ..?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:49 schreef borisz het volgende:
Ik en freeweelen + scriptie is geen combo.
quote:Op maandag 16 juli 2012 02:32 schreef tong80 het volgende:
Tong's culinaire recencies horeca Zaltbommel.
Trusten.
Ja das minder, maar mooi uitgezocht Bos ....quote:
ze gaan bij bosjesquote:
Die mannen/vrouwen die in de jaren 70 furore maakte worden natuurlijk ook allemaal ouder he. Wel knap dat Ozzy die eigenlijk al halfdood is, nog overeind blijft.quote:
Die smilies mag je ook in het desbetreffende topic posten rubberquote:
de zomer viel dit jaar op donderdag. Paar weken geleden.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:34 schreef Againzender het volgende:
Vandaag denk ik voor het eerst met twee FOK! oldbiesgestaan. Het moet niet gekker worden.
volgende week schijnt het te gaan beterenquote:
checkquote:Op maandag 16 juli 2012 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die smilies mag je ook in het desbetreffende topic posten rubber
Wie ?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:34 schreef Againzender het volgende:
Vandaag denk ik voor het eerst met twee FOK! oldbiesgestaan. Het moet niet gekker worden.
de vierdaagse laten ze nog verzuipen maar voor de kermis van Tilburg wordt het beterquote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef borisz het volgende:
Ik las ook idd dat het weer mooi weer zou worden. Zal eens tijd worden.
Sanne en MuadDibquote:
Echte, leuke oldbies van Big-Brotherquote:
Daar wordt ik niet vrolijk vanquote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Againzender het volgende:
They might be Giants, wordt ik vrolijk van.
Je lijkt zo wel een klein kind.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Againzender het volgende:
En volgende week vrijdag ben ik jarig en gaan we op vakantie
waar ga je heen?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Againzender het volgende:
En volgende week vrijdag ben ik jarig en gaan we op vakantie
Sanne zat achter mij bij mijn nieuwe werkgever. Zaten op de tweede dag wat te klooien met wat je terug kon vinden via zoekmachines,en zij vond wat dingen terug die ze niet wilde vinden.quote:
departement 34 in Frankrijkquote:
En net nu ik dit lees springt Spotify naar mijn Todd Rundgren selectie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef Bos81 het volgende:
Voor ma, die nu (17-7) 6 jaar geleden ons is ontvallen
Ik kan je helemaal niet missen
Wilde jou nog lang niet kwijt
Onze band was zou speciaal
Maar je kreeg zo weinig tijd
Lieve lieve mama
Tot veel meer woorden kom ik niet
Zal ik ooit nog weer herstellen
van de verdoving die je achterliet
Dus troost mezelf met de woorden
Met de herinnering aan jouw lach
Zelfs nog na de diagnose
Gaf die kleur aan iedere dag
O ik wil dat jij herinnerd wordt
Ik blijf vertellen wie je was
Dat er heling uitging van je glimlach
Dat je zo tevreden was
Ik mis je meer dan ik kan zeggen
Maar ik draag je warmte in mijn ziel
In gedachten altijd bij me
Sinds je dood ons overviel
Her was een voorrecht je te kennen
En om zo dichtbij te mogen zijn
Ik zal mijn best doen dat beloof ik
te leren leven met de pijn.
Mooi Bossiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef Bos81 het volgende:
Voor ma, die nu (17-7) 6 jaar geleden ons is ontvallen
Ik kan je helemaal niet missen
Wilde jou nog lang niet kwijt
Onze band was zou speciaal
Maar je kreeg zo weinig tijd
Lieve lieve mama
Tot veel meer woorden kom ik niet
Zal ik ooit nog weer herstellen
van de verdoving die je achterliet
Dus troost mezelf met de woorden
Met de herinnering aan jouw lach
Zelfs nog na de diagnose
Gaf die kleur aan iedere dag
O ik wil dat jij herinnerd wordt
Ik blijf vertellen wie je was
Dat er heling uitging van je glimlach
Dat je zo tevreden was
Ik mis je meer dan ik kan zeggen
Maar ik draag je warmte in mijn ziel
In gedachten altijd bij me
Sinds je dood ons overviel
Her was een voorrecht je te kennen
En om zo dichtbij te mogen zijn
Ik zal mijn best doen dat beloof ik
te leren leven met de pijn.
Wat grappigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sanne zat achter mij bij mijn nieuwe werkgever. Zaten op de tweede dag wat te klooien met wat je terug kon vinden via zoekmachines,en zij vond wat dingen terug die ze niet wilde vinden.
Dus ik tik mijn naam in, en inderdaad alleen die jazz gitarist met mijn naam komt naar voren. Zegt zij: ja, ik heb op mijn nickname gezocht.
Dus ik tik de mijne in, en krijg in google alleen maar hits van FOK! op het schermAchter mij: 'kut, ik ken je van FOK!'
Leuk
zo raar om opeens een oldbie achter je te hebben zitten, terwijl ik nooit irl contact had met FOK! leden.quote:
Sometimes shit happens, maar dit lijkt me dan wel weer leukquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo raar om opeens een oldbie achter je te hebben zitten, terwijl ik nooit irl contact had met FOK! leden.
Even kijken wie ik heb ontmoet. Concertje of voetbal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo raar om opeens een oldbie achter je te hebben zitten, terwijl ik nooit irl contact had met FOK! leden.
laat ik even duidelijk zijn: dit was en is ontzettend leukquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Sometimes shit happens, maar dit lijkt me dan wel weer leuk
Trustenquote:
Tofquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ik even duidelijk zijn: dit was en is ontzettend leuk
ja, maar jij bent wat meer van de bijeenkomsten, ik doe FOK! puur vanaf mijn computerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even kijken wie ik heb ontmoet. Concertje of voetbal.
Bluezz, Golfer, Kamagurka, Doc, Treinhomo SCH aan de telefoon en natuurlijk shmoopy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |