Een deel van het plezier zit in het winnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar gaat het idd om , het plezier.. Ik wil wel winnen maar als het niet gaat lukken ... who cares? Not me
Ga je nog ergens heen ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef Ole het volgende:
Zo, het nakijkwerk van dit studiejaar is klaar. Morgen nog even inzage en dan is het vakantie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het andere in het genietenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een deel van het plezier zit in het winnen.
Ben net in Spanje geweestquote:
Ik hoor het al. Terras 5 weken lang.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef Ole het volgende:
Zo, het nakijkwerk van dit studiejaar is klaar. Morgen nog even inzage en dan is het vakantie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar moet afvallen en in conditie komen. Wel vervelend dat mijn sportschool recht tegenover het terras isquote:
Of in de kont van je aantrekkelijk collegaquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een deel van het plezier zit in het winnen.
billenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of in de kont van je aantrekkelijk collega
zap dan ook op tijdquote:
Jaquote:
Zeg dat, gelukkig was ik al binnen, maar goed het is hier betaaldag en dan moeten er even in een ander pand facturen gehaald worden. Goed dat er een paraplu in mijn tas zit/zat..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |