abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:28:10 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113896659

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag:

Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.
IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:28:38 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113896677
Wat heb jij gedaan de laatste twee dagen?
Nou, gewoon, mijn Vika Byske in de olie gezet :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113965700
Nee hoor, twee Ikea pax kasten in elkaar gezet *O*

Blijk alleen vergeten te zijn handgrepen erbij te bestellen -O- Iemand enig idee of alle grepen die ze verkopen op de pax passen? (zie er op de site niets over staan en Anna begrijpt me niet :'( )
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
pi_113966222
Ikea cadeaukaart gekregen voor mn verjaardag :7 Nuttige cadeaus O+
  maandag 9 juli 2012 @ 14:05:46 #5
335643 faptist
Maakt fouten
pi_113966627
Welke slimmerd kan mij helpen?

Ik heb eindelijk tijd om mn Skoghall vlondertegels te gaan leggen.
Maar! Moeten die nog geschroefd worden? Ik wil ze namelijk op mijn dakterras leggen en ben bang dat ze bij de eerste de beste windvlaag bij de buren in de tuin liggen.
Of kan ik beter een plint erom heen maken?

Wie heeft er advies?
pi_113967763
Bestaat er al een diepere BILLY kast? En weet iemand of de glazen billy deurtjes ook op een BESTA kast kan??
pi_113971758
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:05 schreef faptist het volgende:
Welke slimmerd kan mij helpen?

Ik heb eindelijk tijd om mn Skoghall vlondertegels te gaan leggen.
Maar! Moeten die nog geschroefd worden? Ik wil ze namelijk op mijn dakterras leggen en ben bang dat ze bij de eerste de beste windvlaag bij de buren in de tuin liggen.
Of kan ik beter een plint erom heen maken?

Wie heeft er advies?
Ik zou ze vooral niet vastschroeven in je dak!

Wegwaaien doen ze niet. Zet er dan n bloempot op?
  maandag 9 juli 2012 @ 17:59:59 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113976243
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:37 schreef DrukVout het volgende:
Bestaat er al een diepere BILLY kast? En weet iemand of de glazen billy deurtjes ook op een BESTA kast kan??
Bij Ikea Amersfoort zie ik net nieuw in de collectie Billy kasten van 39 cm diep (normaal 28 cm).

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 10-07-2012 00:23:53 (DYA) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_113976732
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:05 schreef faptist het volgende:
Welke slimmerd kan mij helpen?

Ik heb eindelijk tijd om mn Skoghall vlondertegels te gaan leggen.
Maar! Moeten die nog geschroefd worden? Ik wil ze namelijk op mijn dakterras leggen en ben bang dat ze bij de eerste de beste windvlaag bij de buren in de tuin liggen.
Of kan ik beter een plint erom heen maken?

Wie heeft er advies?
Ik zou ze aan de onderkant aan elkaar vastmaken, bijv. met zwarte tie-wraps. Dan worden ze zwaarder en kunnen ze niet verhuizen ;)
pi_113977303
Maar die dingen moet je toch al aan elkaar klikken?
pi_113978893
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef JohnB52 het volgende:
Maar die dingen moet je toch al aan elkaar klikken?
Oh, dat wist ik niet. Ik heb ze alleen vanaf een afstandje gezien en ingepakt per 4 of 5 geloof ik.
pi_113984621
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:38 schreef Zomerjurkje het volgende:
Nee hoor, twee Ikea pax kasten in elkaar gezet *O*

Blijk alleen vergeten te zijn handgrepen erbij te bestellen -O- Iemand enig idee of alle grepen die ze verkopen op de pax passen? (zie er op de site niets over staan en Anna begrijpt me niet :'( )
Daar passen in ieder geval alle gewone "doorschroefhandgrepen" op.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114005339
Heeft de ikea ook rvs kommen? Ik kan me herinneren dat ik die pas een keer gezien had. Maar op de site kan ik ze niet echt vinden.
pi_114007050
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:49 schreef Stansfield het volgende:
Heeft de ikea ook rvs kommen? Ik kan me herinneren dat ik die pas een keer gezien had. Maar op de site kan ik ze niet echt vinden.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90112772/

Bedoel je zoiets? ;)
pi_114008902
Ja die bedoel ik. Bedankt.
pi_114009973
Wij stonden hier toch even blij verrast en ongelovig naar ons IKEA- keuken actie -pasje te kijken.

Die kregen we bij de aankoop van de keuken (actie), en toen was alles nog vaag (het was de eerste dag dat de actie liep, waardoor nog niet alles helemaal goed aan alle medewerkers was doorgegeven.)
Nouja, maakte niet uit, we zouden wat korting krijgen. En dat zou dan als een tegoed op het pasje geschreven worden.

We gingen uit van 50 euro tegoed ofzo. Misschien iets meer.

Nooit gedacht dat dat 355 euro zou zijn :o *O*

Naast wat bestekbadden/ladeindelers, wat servies, een trapje en wellicht nog wat andere kleine dingen, willen we er een kleed van gaan kopen, voor in de woonkamer.

Dank IKEA! *O*
pi_114010491
hallo allemaal ik kan wel jankenn

ik heb vorige week mijn ikea hapjespan van¤ 40 (geschikt voor inductie) in de vuilnis gedaan omdat de zwarte laag erafkwam... ik zie nou dat die pan 10 jaar garantie heeft en ik hem dus helemaal niet hoefte weg te gooien :((( iemand enig idee als ik met de bon ga eventueel alsnog een vergoeding kan krijgen ? ik vindt ¤40 echt te veel om zomaar wegg te gooien aangezien we het niet zo breed hebben :(
pi_114010516
Als je hem niet had weggegooid, had je ermee terug kunnen gaan lijkt me.
Tap tap tap
pi_114010601
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Als je hem niet had weggegooid, had je ermee terug kunnen gaan lijkt me.
dat dus, anders kan iedereen met elk willekeurig ikea bonnetje wel iets beweren in ruil voor een vergoeding
pi_114010862
oke nou jammer dan wel erg dom voel ik me nu, weten jullie hoe het zit met de garantie van de rest van de pannen ? ik heb alle pannen die speciaal geschikt voor inductie zijn en ze zijn allemaal gaan roesten etc. kan ik met die terug ? en moet ik een bon hebben of kan het ook zonder bon ?
pi_114010986
alle producten 2 jaar sowieso, bepaalde series lahgger 365+ serie 5 jaar bijv, mits aankoopbewijs idd, bon of afschrift
pi_114011055
quote:
17s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef douche-eendje het volgende:
Ikea cadeaukaart gekregen voor mn verjaardag :7 Nuttige cadeaus O+
Wanneer gaan we? O-)
pi_114011133
ik heb de favorit serie, er staat op de website iets over 10 en 25 jaar garantie, wie weet hoe het daarmee zit ?
pi_114011267
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:55 schreef vragen123 het volgende:
ik heb de favorit serie, er staat op de website iets over 10 en 25 jaar garantie, wie weet hoe het daarmee zit ?
als er meer garantie op zit staat het bij t product zelf, zie bij favorit niets staan over n langere garantieduur excuus, idd bij een paar staat het wel

bij matrassen ed zit 25 jaar garantie en dat gaat dan met staffels, eerste paar jaar 100% en dan steeds een minder groot percentage
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:18:23 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114012084
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:41 schreef vragen123 het volgende:
hallo allemaal ik kan wel jankenn

ik heb vorige week mijn ikea hapjespan van¤ 40 (geschikt voor inductie) in de vuilnis gedaan omdat de zwarte laag erafkwam... ik zie nou dat die pan 10 jaar garantie heeft en ik hem dus helemaal niet hoefte weg te gooien :((( iemand enig idee als ik met de bon ga eventueel alsnog een vergoeding kan krijgen ? ik vindt ¤40 echt te veel om zomaar wegg te gooien aangezien we het niet zo breed hebben :(
Hier precies hetzelfde probleem gehad, mee terug gegaan en een tegoedpas gehad voor het aankoopbedrag.

Dat ging om deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20083457/

Ik heb wel dezelfde weer meegenomen, en deze lijkt het wel goed te houden, dus wellicht was het een reeks waarbij de anti-aanbaklaag problemen opleverde.
En nee, hij ging niet in de vaatwasser.

Maar heb je de pan nou nog of alleen de bon maar? Want zonder pan denk ik niet dat je je geld terugkrijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114012523
Maar goed dat ik die niet heb gekocht dan :o Ik had inductiepannen van de Blokker maar die antiaanbaklaag bakt toch behoorlijk aan.
Tap tap tap
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:30:42 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114012623
Degene die wij nu hebben (zelfde pan) die is prima.
Wij koken overigens op gas, maar dat zal verder niet zo'n verschil zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114014594
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar passen in ieder geval alle gewone "doorschroefhandgrepen" op.
Ha, fijn! Dan ga ik eens even speuren in dat assortiment :)
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:21:22 #29
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114015199
Heel die tafel in de olie gezet, blijft ie wel lang plakken als het ware... Iemand enig idee wat ik daar mee aan moet?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114035151
Lekker die klantenservice. Na het bezorgfiasco van vorige week. De heren bezorgers vonden 4 treden van straat niveau naar de begane grond óók een hele etage en hebben mijn hele bestelling op de eerste verdieping in plaats van de tweede geleverd (want in hun ogen was dát de tweede verdieping). Ik wordt nu afgescheept met een tegoedbon van ¤ 15,-
pi_114036347
mijn vriend had iets vergelijkbaars.
hij had aangegeven op de 2e verdieping te wonen en dus levering op de 2e verdieping.
bezorgers leverden tot aan de 2e woonlaag (1ste verdieping dus) want dat stond bij hun aangegeven.
terwijl op de bon van mn vriend toch echt 2e verdieping stond
pi_114036971
Ik heb nog even een mail teruggestuurd waar ik ze om de oren sla met de algemene voorwaarden en de informatiefolder. Waarin onder andere staat dat je niet meer per etage hoeft te betalen (en dat heb ik nagerekend, dat klopt met wat ik heb betaald) en dat een opgang vanaf 7 treden als trap wordt gerekend. Dat laatste betekent dan dat een opgang van minder dan 7 treden dus géén etage is. We zullen wel zien of ze over de brug komen met het volledige bedrag wat de niet geleverde dienst mij heeft gekost.
pi_114037094
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef Fixers het volgende:
Lekker die klantenservice. Na het bezorgfiasco van vorige week. De heren bezorgers vonden 4 treden van straat niveau naar de begane grond óók een hele etage en hebben mijn hele bestelling op de eerste verdieping in plaats van de tweede geleverd (want in hun ogen was dát de tweede verdieping). Ik wordt nu afgescheept met een tegoedbon van ¤ 15,-
Als je een opgang hebt moet je rekening houden met een "etage". Alleen wordt er in de transportvoorwaarden van IKEA gesproken over een opgang van meer dan 7 treden.
quote:
1.6 Codering: Lift en trap
Voor bezorgingen waarbij van lift en trap gebruik gemaakt moet worden wordt eerst de etagetoeslag van de lift berekend en vervolgens de toeslag van de trap in rekening gebracht. Een opgang van 7 treden of meer, wordt in rekening gebracht als trap.
Maar wat is de voor jouw gewenste wijze van afhandeling van de klacht dan?

Edit: ik lees nu je post hierboven. Je verwacht de complete transportkosten terug?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114037502
Dat ik ¤ 50 retour krijg. Zoveel heb ik moeten betalen aan etagetoeslag terwijl mijn spullen niet op de juiste etage is bezorgd. Dan had ik het net zo goed op straat neer kunnen laten zetten en mijzelf die 50 euro direct kunnen besparen. Ik heb die verzamel- en transportservice vooral gebruikt omdat ik eigenlijk fysiek niet in staat ben om zulk zwaar werk te doen (medische redenen). Mijn lichaam heeft nogal geprotesteerd de dagen nadien. Dat er dan een stelletje verhuizers komen die alles te zwaar vinden en daar luid over klagen en een opgang van 4 (vier) treden zien als een héle etage is niet mijn probleem. Ik heb bezorging tot in mijn woning besteld en betaald. Een service die ik afneem van Ikea. Aan wie zij dit uitbesteden (in dit geval Mondial Movers) is geheel buiten mij om. Ik heb een overeenkomst met Ikea, niet met de transporteur aan wie het is uitbesteed.

Edit: de transportkosten zelf hoef ik niet terug. De spullen zijn immers wel tot vlakbij mijn woning bezorgd.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:44:40 #35
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_114037812
ik begin in mijn Ikea besta tv meubel allemaal gele plekjes te krijgen (aan de binnenkant van de deuren en lades) en ik heb echt geen idee wat het is :{ iemand een idee? Het gaat ook helemaal niet meer weg (althans niet met water.. ik durf (nog) geen middelen op de plekjes te gebruiken)
pi_114038266
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:39 schreef Fixers het volgende:
Dat ik ¤ 50 retour krijg. Zoveel heb ik moeten betalen aan etagetoeslag terwijl mijn spullen niet op de juiste etage is bezorgd. Dan had ik het net zo goed op straat neer kunnen laten zetten en mijzelf die 50 euro direct kunnen besparen. Ik heb die verzamel- en transportservice vooral gebruikt omdat ik eigenlijk fysiek niet in staat ben om zulk zwaar werk te doen (medische redenen). Mijn lichaam heeft nogal geprotesteerd de dagen nadien. Dat er dan een stelletje verhuizers komen die alles te zwaar vinden en daar luid over klagen en een opgang van 4 (vier) treden zien als een héle etage is niet mijn probleem. Ik heb bezorging tot in mijn woning besteld en betaald. Een service die ik afneem van Ikea. Aan wie zij dit uitbesteden (in dit geval Mondial Movers) is geheel buiten mij om. Ik heb een overeenkomst met Ikea, niet met de transporteur aan wie het is uitbesteed.

Edit: de transportkosten zelf hoef ik niet terug. De spullen zijn immers wel tot vlakbij mijn woning bezorgd.
Oh rustig. Je hebt helemaal gelijk!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook van IKEA verwacht dat ze dit wel goed oppakken. Wellicht is het verstandig dit in de winkel neer te leggen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:56:02 #37
335643 faptist
Maakt fouten
pi_114092394
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik zou ze vooral niet vastschroeven in je dak!

Wegwaaien doen ze niet. Zet er dan n bloempot op?
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:11 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik zou ze aan de onderkant aan elkaar vastmaken, bijv. met zwarte tie-wraps. Dan worden ze zwaarder en kunnen ze niet verhuizen ;)
Ik doe wel een combi van beide replies.
Tie wraps en iets zwaars op de hoeken.

Ik heb namelijk een dakterras bovenop de aanbouw. Vorig jaar had ik een deur tegen de muur gezet die dus tijdens een windvlaag (bij 'de' storm) bij de buren is gekomen. Sindsdien is het contact wat verminderd, om het vriendelijk te houden, dus wil niet nogmaals iets stoms doen.
En ja,, het is daar eenmaal winderig.

Maaaaar bedankt voor de tips. ik ga er mee aan de slag :)
  donderdag 12 juli 2012 @ 02:07:19 #38
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114094473
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef SacreCoeur het volgende:
ik begin in mijn Ikea besta tv meubel allemaal gele plekjes te krijgen (aan de binnenkant van de deuren en lades) en ik heb echt geen idee wat het is :{ iemand een idee? Het gaat ook helemaal niet meer weg (althans niet met water.. ik durf (nog) geen middelen op de plekjes te gebruiken)
Heb je er iets warms op gezet, waar die gele plekken verschijnen?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114097062
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:56 schreef faptist het volgende:

[..]


[..]

Ik doe wel een combi van beide replies.
Tie wraps en iets zwaars op de hoeken.

Ik heb namelijk een dakterras bovenop de aanbouw. Vorig jaar had ik een deur tegen de muur gezet die dus tijdens een windvlaag (bij 'de' storm) bij de buren is gekomen. Sindsdien is het contact wat verminderd, om het vriendelijk te houden, dus wil niet nogmaals iets stoms doen.
En ja,, het is daar eenmaal winderig.

Maaaaar bedankt voor de tips. ik ga er mee aan de slag :)
Dan zou ik zeker geen gaatjes boren in t dak, anders hebben ze bij elke regenbui n waterval ;)
pi_114097735
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh rustig. Je hebt helemaal gelijk!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook van IKEA verwacht dat ze dit wel goed oppakken. Wellicht is het verstandig dit in de winkel neer te leggen?
Naar de winkel toe is voor mij een hele hoop reistijd, openbaar vervoer enzo. Dus ik heb het met de klantenservice via e-mail opgenomen en laat het verder via daar lopen. Ik vindt het zelf (werk ook in een winkel) ook heel vervelend als klanten dezelfde klacht meerdere keren neerleggen bij verschillende collega's. Ik ga er wel vanuit dat het goed opgelost gaat worden. Het gaat me iig niet weerhouden om de rest van mijn inrichting bij Ikea te kopen. Al geef ik dan bij een bezorging wel de dérde etage op, als er dan weer van die watjes komen bezorgen.
  donderdag 12 juli 2012 @ 10:46:43 #41
335643 faptist
Maakt fouten
pi_114099665
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 08:55 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Dan zou ik zeker geen gaatjes boren in t dak, anders hebben ze bij elke regenbui n waterval ;)
Je kunt ze toch in de tegels boren of zie ik dat nou zo verkeerd? :S
Plugje erin, schroeven, klaar.
pi_114101031
Ik had niet gelezen dat er tegels op het dak lagen waar deze dan weer bovenop komen te liggen :)
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:42:54 #43
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_114101362
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 02:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Heb je er iets warms op gezet, waar die gele plekken verschijnen?
Nee want het zit ook aan de binnenkant van m'n bovenkastjes en daar kan uberhaupt niets warms komen.

het gaat om deze alleen dan hoogglans wit gecombineerd met mat wit (het gele zit alleen op het matte gedeelte aan de binnenkant) en dan de binnenkant van de bovenkastjes en binnenkant van de laadjes aan de onderkant.

  donderdag 12 juli 2012 @ 12:11:10 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114102341
Jammer dat de Urban stoelen alleen nog in wit en lichtblauw te vinden zijn... Ik had 3 oranjes en had er twee bij willen hebben maar zit nu met wit :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114102550
Dan zou ik maar op marktplaats kijken :)

http://m.marktplaats.nl/a(...)0c1b&previousPage=lr
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:29:25 #46
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114105367
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:42 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nee want het zit ook aan de binnenkant van m'n bovenkastjes en daar kan uberhaupt niets warms komen.

het gaat om deze alleen dan hoogglans wit gecombineerd met mat wit (het gele zit alleen op het matte gedeelte aan de binnenkant) en dan de binnenkant van de bovenkastjes en binnenkant van de laadjes aan de onderkant.

[ afbeelding ]
Dat is wel vreemd inderdaad. Ik dacht nog even aan een verkleuring door UV/zonlicht, maar dat kan natuurlijk niet als die verkleuringen voornamelijk aan de binnenkant zitten. Vreemd!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:32:51 #47
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_114151350
Zijn er eigenlijk nog kortingsacties of bonnen voor de Ikea of is er iets op komst?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_114151492
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:53 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Wanneer gaan we? O-)
Binnenkort :Y Moet gordijnen kopen O+ En een rolgordijn is kaduuk, ff kijken of ik de bon kan vinden -O- T ding was al niet in orde met het uitpakken (buis beschadigd) waardoor hij niet meer op te rollen is met het koordje.
pi_114158685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde probleem gehad, mee terug gegaan en een tegoedpas gehad voor het aankoopbedrag.

Dat ging om deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20083457/

Ik heb wel dezelfde weer meegenomen, en deze lijkt het wel goed te houden, dus wellicht was het een reeks waarbij de anti-aanbaklaag problemen opleverde.
En nee, hij ging niet in de vaatwasser.

Maar heb je de pan nou nog of alleen de bon maar? Want zonder pan denk ik niet dat je je geld terugkrijgt.
ik kan de bon nergens vinden en de pan had ik meteen weggegooid zonder aan garantie etc te denken dom he hihihi
pi_114158722
hallo allemaal

ik had laatst een vraagje over de favorit pannen die zijn bij mij allemaal aan het roesten vreemde plekken etc.. nou kan ik de bon nergens terugvinden.. kan ik het toch nog proberen om met de pannen langs te gaan ?? :((
pi_114160950
nou ik heb net even met de klantenservice gebeld.. en die mevrouw zei dat ik met de pannen even langs kan gaan en dat het dan aan de collega's ligt wat ze er mee doen dus duimenn
pi_114191395
Help! Iemand toevallig nog grijze pax lades liggen? Kan op marktplaats niet echt wat vinden....
pi_114291136
Hoe vaak worden voorraden aangevuld? Ik wil een Ektorp met de Idemo Rood hoes. Maar in Amersfoort is die niet voorradig, wel in Amsterdam en een aantal andere vestigingen. Nu zijn die ook nog wel een optie qua afstand. Maar ik ga liever naar Amersfoort. Kan ik ervan uitgaan dat die morgen weer is aangevuld? De site geeft aan dat de levertijd onbekend is.

Om terug te komen op het bezorgakkefietje. Ik heb gelijk gekregen en er ligt nu een kadopas ter waarde van de etagekosten (¤ 50,-) Klaar bij Ikea Amersfoort. Vandaar dat die vestiging mijn voorkeur heeft.
pi_114306155
Iemand bekend wanneer dit plaid weer binnen is?? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60226572/
Staat leuk op de site op voorraad. In de showrooms liggen ze hier en daar. Maar op de textiel afdeling nergens te vinden... Ook de medewerkers weten van niks...
pi_114306576
In Duiven zijn ze op voorraad. Daar liggen ze bij de gordijnen. Geen idee welke locatie jij naartoe gaat?
pi_114309758
Delft, zelfs het vak was er niet...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:18:08 #57
335643 faptist
Maakt fouten
pi_114310712
Jezus.. was ik er helemaal uit wat voor keuken ik wilde gaan de deuren uit het assortiment.
De blauwe Rubrik (?) deuren dus.
En toen begon het eeuwige twijfelen weer.

Afgelopen zondag met mijn moeder naar IKEA Haarlem geweest en zag daar een compleet nieuwe keuken staan.
Deze beauty.
Past perfect in mn huis, maar is ver boven mn budget.
Ik zou hem met zo'n afbetalingsregeling kunnen kopen natuurlijk, maar weet niet of dat wel verstandig is.

Dus nu twijfel ik weer! Ik word gek van mezelf!
Of een moderne keuken (wit gecombineerd met blauwe deurtjes of klassiek; lidingo)

pi_114326506
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:18 schreef faptist het volgende:
Jezus.. was ik er helemaal uit wat voor keuken ik wilde gaan de deuren uit het assortiment.
De blauwe Rubrik (?) deuren dus.
En toen begon het eeuwige twijfelen weer.

Afgelopen zondag met mijn moeder naar IKEA Haarlem geweest en zag daar een compleet nieuwe keuken staan.
Deze beauty.
Past perfect in mn huis, maar is ver boven mn budget.
Ik zou hem met zo'n afbetalingsregeling kunnen kopen natuurlijk, maar weet niet of dat wel verstandig is.

Dus nu twijfel ik weer! Ik word gek van mezelf!
Of een moderne keuken (wit gecombineerd met blauwe deurtjes of klassiek; lidingo)

[ afbeelding ]
Bedoel je deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90178268/?
Dat zijn accentdeurtjes, daar kon je sowieso geen complete keuken mee creëren.

LIDINGÖ is qua fronten ongeveer even duur trouwens. (uitgaande van de prijzen voor het 40x70 deurtje)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:22:19 #59
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114330745
^^ WAUW, mooie keuken inderdaad! Effe doorsparen nog... (ik ook, bedoel ik ;))

Even een vraagje voor de Ikea mensen alhier:

Ik heb zojuist een hele serie van de Haghed-schilderijen ophangsysteem plafondplinten (laten) monteren. Ziet er heel goed uit, maarre... per 1 stuks systeem van 115 cm zijn er maar twee van die plastic koordjes (en metalen klemmetjes) om daadwerkelijk iets op te hangen bijgeleverd.

En nou zou ik graag aan een stukje lijst een heleboel kleine prentjes en schilderijtjes willen monteren, met andere woorden, ik kom koordjes tekort!
Is er een manier om apart koordjes bij te bestellen (ik heb 't niet kunnen vinden), of weten jullie wellicht een adresje waar ik vergelijkbare koordjes op de kop kan tikken?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114334376
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Is er een manier om apart koordjes bij te bestellen (ik heb 't niet kunnen vinden), of weten jullie wellicht een adresje waar ik vergelijkbare koordjes op de kop kan tikken?
Gamma heeft ze zeker! Bij de rails- en roedenafdeling.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 21:32:48 #61
155227 crew  Guppy
dus
pi_114334525
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:18 schreef faptist het volgende:
Jezus.. was ik er helemaal uit wat voor keuken ik wilde gaan de deuren uit het assortiment.
De blauwe Rubrik (?) deuren dus.
En toen begon het eeuwige twijfelen weer.

Afgelopen zondag met mijn moeder naar IKEA Haarlem geweest en zag daar een compleet nieuwe keuken staan.
Deze beauty.
Past perfect in mn huis, maar is ver boven mn budget.
Ik zou hem met zo'n afbetalingsregeling kunnen kopen natuurlijk, maar weet niet of dat wel verstandig is.

Dus nu twijfel ik weer! Ik word gek van mezelf!
Of een moderne keuken (wit gecombineerd met blauwe deurtjes of klassiek; lidingo)

[ afbeelding ]
Hup, sparen jij! Een mooie keuken is het waard :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:22:36 #62
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114337154
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef blomke het volgende:

[..]

Gamma heeft ze zeker! Bij de rails- en roedenafdeling.
Dank dank! :D
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:26:05 #63
335643 faptist
Maakt fouten
pi_114356353
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90178268/?
Dat zijn accentdeurtjes, daar kon je sowieso geen complete keuken mee creëren.

LIDINGÖ is qua fronten ongeveer even duur trouwens. (uitgaande van de prijzen voor het 40x70 deurtje)
Oh nee, zover was ik ook al ;)
Ik wilde de Rubrik deurtjes voor de bovenkasten.

maarja.. nu ik die Lidingo deurtjes heb gezien *katzwijm
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:26:46 #64
335643 faptist
Maakt fouten
pi_114356390
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hup, sparen jij! Een mooie keuken is het waard :)
Ook voor een huis waar ik misschien nog 3 jaar woon en ik de investering er niet uit ga krijgen?
Want dat is mijn grootste bezwaar momenteel :(.
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:32:07 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114358997
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:26 schreef faptist het volgende:

[..]

Ook voor een huis waar ik misschien nog 3 jaar woon en ik de investering er niet uit ga krijgen?
Want dat is mijn grootste bezwaar momenteel :(.
Als er nog met je huidige keuken te leven valt zou ik dat niet doen nee... zeker niet met zo'n specifieke keuken, want de kans is aanwezig dat de volgende bewoner het niets vindt en ook weer wat anders wil, dan heeft hij dus ook niets voor de keuken over.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 13:33:26 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_114359051
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:26 schreef faptist het volgende:

[..]

Ook voor een huis waar ik misschien nog 3 jaar woon en ik de investering er niet uit ga krijgen?
Want dat is mijn grootste bezwaar momenteel :(.
Een goede keuken verhoogt tegenwoordig de waarde van een huis echt niet meer per se. Een slechte keuken kan de waarde echter wel verminderen. It's up to you.

Verwacht je het huis uberhaubt (met winst) te verkopen dan?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:37:46 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114359213
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Een goede keuken verhoogt tegenwoordig de waarde van een huis echt niet meer per se. Een slechte keuken kan de waarde echter wel verminderen. It's up to you.

Verwacht je het huis uberhaubt (met winst) te verkopen dan?
Maar dan moet die goede keuken wel relatief neutraal zijn, of echt bij het huis passen, die Lidingö is verre van neutraal en qua in een huis passen zit je dan al snel tegen boerderijstijl of cottage aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:23:39 #68
335643 faptist
Maakt fouten
pi_114364687
Ik denk dat het wel bij mijn huis past.
Ik woon in een huis uit 1910 met mooie stijlelementen zoals de makelaar dat dan noemt.



Maar dit is dus die spuugkeuken toen ik het huis kocht (ziet er nu wel anders uit).



[ Bericht 0% gewijzigd door faptist op 18-07-2012 15:25:28 (spelvoutdt) ]
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:27:50 #69
335643 faptist
Maakt fouten
pi_114364943
Maarre;

Wat raden jullie me aan?
Welke IKEA keuken zouden jullie plaatsen?
pi_114364995
Die die naar jouw smaak is :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:34:23 #71
335643 faptist
Maakt fouten
pi_114365379
Haha touche.
Maar ik kan dus niet kiezen en vriend zegt alleen ; we kopen wel wat jij mooi vind.
Hartstikke lief; maar niet handig wanneer je iemand bent die erg moeilijk beslissingen neemt.
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:36:47 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114365525
Als ik binnen 3 jaar wilde verhuizen maarwel een nieuwe keuken nodig had dan zou ik zo neutraal mogelijk kiezen wat ik mooi vind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114365538
Je moet die kiezen die jij het mooiste vindt. Echt waar.
In ieder geval niet voor de mogelijke volgende bewoners. Die gooien in 80% van de gevallen de keuken er toch uit.
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:38:40 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114365647
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef lezzer het volgende:
Je moet die kiezen die jij het mooiste vindt. Echt waar.
In ieder geval niet voor de mogelijke volgende bewoners. Die gooien in 80% van de gevallen de keuken er toch uit.
Juist daarom moet ze zich afvragen of het de investering wel waard is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114365765
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Juist daarom moet ze zich afvragen of het de investering wel waard is.
Ja, of 3 jaar met een butkeuken zitten?
Zó duur zijn die keukens nou ook weer niet (vind ik hoor).
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:46:04 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114366184
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja, of 3 jaar met een butkeuken zitten?
Zó duur zijn die keukens nou ook weer niet (vind ik hoor).
Als je handig bent en m zelf kunt plaatsen scheelt het al een stuk, als je alles moet laten doen is het geen investering die je maar voor 3 jaar doet, want dan kan het nog vrij prijzig worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114371406
Zwolle schijnt 2014 eindelijk een Ikea te krijgen, een middelgrote. Wat moet ik me voorstellen bij middelgroot, zijn er dan bepaalde artikelengroepen standaard niet aanwezig? ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_114371857
Ik zou het nog drie jaar uitzingen en alvast sparen voor de droomkeuken op een aparte droomkeukenrekening.

Faptist, je vraag is te open. Heb je het over het uiterlijk of over de indeling of over ...?

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef trovey het volgende:
Zwolle schijnt 2014 eindelijk een Ikea te krijgen, een middelgrote. Wat moet ik me voorstellen bij middelgroot, zijn er dan bepaalde artikelengroepen standaard niet aanwezig? ;(
In Utrecht ontbreken wat spullen. De series zijn niet compleet wegens ruimtegebrek. Dus als je iets in de folder ziet, moet je op de site kijken voor meer details en of het wel in Utrecht aanwezig is.
pi_114371942
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef Teslynd het volgende:
Ik zou het nog drie jaar uitzingen en alvast sparen voor de droomkeuken op een aparte droomkeukenrekening.

Faptist, je vraag is te open. Heb je het over het uiterlijk of over de indeling of over ...?

[..]

In Utrecht ontbreken wat spullen. De series zijn niet compleet wegens ruimtegebrek. Dus als je iets in de folder ziet, moet je op de site kijken voor meer details en of het wel in Utrecht aanwezig is.
Op die manier :P ....ik geloof het overigens pas als Ikea er is als ik die blauwe doos zie staan, ze hebben al zo vaak de boel weer afgeblazen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_114372721
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef Teslynd het volgende:
Ik zou het nog drie jaar uitzingen en alvast sparen voor de droomkeuken op een aparte droomkeukenrekening.
Dat dus!
I had a signature once. It was awful.
  Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 17:42:57 #81
155227 crew  Guppy
dus
pi_114373027
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef lezzer het volgende:
Je moet die kiezen die jij het mooiste vindt. Echt waar.
In ieder geval niet voor de mogelijke volgende bewoners. Die gooien in 80% van de gevallen de keuken er toch uit.
Dat dus. Je koopt m voor jezelf, niet voor anderen. Die hebben toch nooit jouw smaak
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_114373349
Anders die vrijstaande keuken, varde? Willen de nieuwe bewoners het niet, gewoon meenemen
Klussen deel 1 en 2
pi_114376115
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef faptist het volgende:
Maarre;

Wat raden jullie me aan?
Welke IKEA keuken zouden jullie plaatsen?
Ik heb zo t idee dat t voordeel is dat je de frontjes in n mum van tijd kunt vervangen, en dat is niet extreem duur...
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:37:50 #84
335643 faptist
Maakt fouten
pi_114378674
Goede adviezen die ik hier lees. Bedankt!

Neutrale keuken lijkt mij ook verstandiger.
Ik laat nog wel weten wat het geworden is :)
Maar zoals het er nu uitziet wordt het dan toch weer de Applad deuren en een leuk vitrinedeurtje voor de bovenkasten.
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:39:06 #85
335643 faptist
Maakt fouten
pi_114378737
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja, of 3 jaar met een butkeuken zitten?
Zó duur zijn die keukens nou ook weer niet (vind ik hoor).
Ik heb niet zo'n vet salaris als starter in het onderwijs hoor ;)
1000 is wel mijn max (incl vaatwasser).
pi_114381953
Dan hou je nog 741 over voor de keuken... Kraan en spoelbak 35. Condensbescherming 5, Kookplaat 79. Inbouwkoelkast 148. Afzuigkap 45.

Hou je nog 429 over voor alle kastjes en werkblad.
pi_114382093
Ik probeer nu al 23778357834 x in te loggen op die schijtwebsite van ze maar steeds zegt ie dat ik een nieuw wachtwoord aan moet vragen, maar die heb ik al!
En nu flikken ze t ook nog s om mn account te blokkeren :X

Hoe hef ik dit op/verwijder ik mn account?
pi_114382252
Als je je wachtwoord opnieuw opvraagt? Wat krijg je dan?
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:54:48 #89
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_114382937
Zag vandaag bij de Ikea ook een klein kasje staan, is die nieuw ofzo?
.




pi_114383171
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef JohnB52 het volgende:
Als je je wachtwoord opnieuw opvraagt? Wat krijg je dan?
Onderstaand bericht:



Hej V,

Er is een nieuw wachtwoord voor je aangemaakt.
Je nieuwe wachtwoord is: eczhfu

Wanneer je inlogt zal je gevraagd worden je wachtwoord te wijzigen.

Het IKEA FAMILY team

En dan wil ik dus inloggen en krijg ik weer t scherm van dat ik een nieuwe moet aanvragen
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:04:35 #91
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_114383574
Wellicht handig om je wachtwoord even weg te halen hier? :P
pi_114383787
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:54 schreef Erasmo het volgende:
Zag vandaag bij de Ikea ook een klein kasje staan, is die nieuw ofzo?
.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oeh, hoe tof!
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_114388398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:54 schreef Erasmo het volgende:
Zag vandaag bij de Ikea ook een klein kasje staan, is die nieuw ofzo?
.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nee die is er al een tijdje...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114388437
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef faptist het volgende:
Goede adviezen die ik hier lees. Bedankt!

Neutrale keuken lijkt mij ook verstandiger.
Ik laat nog wel weten wat het geworden is :)
Maar zoals het er nu uitziet wordt het dan toch weer de Applad deuren en een leuk vitrinedeurtje voor de bovenkasten.
Ik zou gezien de ruimte voornamelijk al voor een lichte keuken gaan. Ga je namelijk donkere kasten gebruiken die hoger komen te hangen dan lijkt het alsof de keuken op je af komt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114388525
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef trovey het volgende:
Zwolle schijnt 2014 eindelijk een Ikea te krijgen, een middelgrote. Wat moet ik me voorstellen bij middelgroot, zijn er dan bepaalde artikelengroepen standaard niet aanwezig? ;(
Volgens mij is er zelfs al een storemanager aangenomen voor die vestiging. Dus die komt er zeker wel.

IKEA Zwolle gaat een pilotvestiging worden voor IKEA internationaal. Je zult er minder meubels gaan vinden (die direct uit voorraad mee te nemen zijn) en meer losse spullen. Vergelijk het met een grote Hema en wat meubels.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:00:44 #96
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_114391457
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee die is er al een tijdje...
Had ze nog niet eerder gezien in Amersfoort. Zijn wel ideale dingetjes om zaailingen in op te kweken.
pi_114393200
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij is er zelfs al een storemanager aangenomen voor die vestiging. Dus die komt er zeker wel.

IKEA Zwolle gaat een pilotvestiging worden voor IKEA internationaal. Je zult er minder meubels gaan vinden (die direct uit voorraad mee te nemen zijn) en meer losse spullen. Vergelijk het met een grote Hema en wat meubels.
Hema is irritant: artikelen die alleen via de website gekocht kunnen worden en dus niet eerst bekeken.
pi_114405821
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij is er zelfs al een storemanager aangenomen voor die vestiging. Dus die komt er zeker wel.

IKEA Zwolle gaat een pilotvestiging worden voor IKEA internationaal. Je zult er minder meubels gaan vinden (die direct uit voorraad mee te nemen zijn) en meer losse spullen. Vergelijk het met een grote Hema en wat meubels.
Daar ben ik niet blij mee }:| ....was juist zo handig voor de meubels om er eentje dichtbij te hebben. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_114406959
Ikea Zwolle http://www.weblogzwolle.nl/content/view/30459/1/ Ook wat foto's in een link in de reacties.

Zou je al kunnen solliciteren?
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:33:17 #100
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_114407007
Weet iemand of de kap van de Lomsk draaistoel los leverbaar is? Stoel is nog goed, maar de kap is... ...op...

Kinderen en alle neefjes en nichtjes en vriendjes en vriendinnetjes zijn dól op het ding!

Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_114423132
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Erasmo het volgende:
Wellicht handig om je wachtwoord even weg te halen hier? :P
dit is maar een klein stukje ;)
pi_114424122
Hoi,

Hoe kleurecht zijn de foto's op de ikea site ?

Ik twijfel of deze in donkerturkoois past bij het verfwerk waar ik deze bij wil zetten :?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90208449/ donkerturkoois

Of is het gewoon raadzaam om toch langs te gaan met een stuk geverfd hout en die er dan naast te houden?
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:12:04 #103
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_114424371
Vrij kleurecht maar vaak is een beeldscherm zo slecht afgesteld dat de kleurweergave anders is.
pi_114424501
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef Erasmo het volgende:
Vrij kleurecht maar vaak is een beeldscherm zo slecht afgesteld dat de kleurweergave anders is.
Hmz ik heb mijn scherm vaak vrij donker staan misschien toch even langsrijden met een stukje geverfd hout :)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_114434749
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:58 schreef trovey het volgende:

[..]

Daar ben ik niet blij mee }:| ....was juist zo handig voor de meubels om er eentje dichtbij te hebben. ;(
Ik weet niet precies wat ze gaan doen hoor. De kans is groot dat de topsellers gewoon verkocht gaan worden.Maar volgens mij was het plan om een soort city center winkel te creeren a la Hema.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:32 schreef Kekaa het volgende:
Ikea Zwolle http://www.weblogzwolle.nl/content/view/30459/1/ Ook wat foto's in een link in de reacties.

Zou je al kunnen solliciteren?
Kijk op de site zou ik zeggen. Ik vermoed van niet. Volgens mij ongeveer een maand of 3 a 4 voor de start van de bouw
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114507228
Even en vraagje; Ik heb een bed in de koopjeshoek gekocht. Maar nu blijkt thuis dat ik toch 1 schroefje mis. Kan ik terug gaan naar klantenservice om een ontbrekende schroef of vervalt alle service als je iets uit koopjeshoek koopt?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_114507662
Ik heb wel eens wat in de koopjeshoek gekocht wat bij thuiskomst helemaal kapot bleek te zijn (plank in doos die doormidden was). Terug gegaan en gewoon een nieuwe plank gekregen.
Bleuh.
  Moderator zaterdag 21 juli 2012 @ 20:26:39 #108
155227 crew  Guppy
dus
pi_114507693
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:10 schreef flowerbox het volgende:
Even en vraagje; Ik heb een bed in de koopjeshoek gekocht. Maar nu blijkt thuis dat ik toch 1 schroefje mis. Kan ik terug gaan naar klantenservice om een ontbrekende schroef of vervalt alle service als je iets uit koopjeshoek koopt?
Er staat bij IKEA altijd zo'n snoepautomaat waar dit soort onderdeeltjes inzitten. Kun je gewoon een extra schroefje halen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_114507736
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Er staat bij IKEA altijd zo'n snoepautomaat waar dit soort onderdeeltjes inzitten. Kun je gewoon een extra schroefje halen
Niet in elke vestiging.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator zaterdag 21 juli 2012 @ 20:28:28 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_114507754
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Niet in elke vestiging.
Oh, dat dacht ik. Nou ja, even vragen bij de servicebalie als ie er niet staat. Een schroefje is vast geen probleem
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_114507904
Ik kom meestal bij vestiging Groningen, staat daar zo'n snoepautomaat?
Bedankt voor jullie reacties. Nou, dan ga ik volgende week maar wéér richting Ikea.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Redactie Frontpage zaterdag 21 juli 2012 @ 20:33:05 #112
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_114507930
Voor schroefjes? Niet dat ik weet.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_114509081
Weet iemand toevallig of IKEA ergens paneelgordijn FLYN LILL in een inspiratie foto gebruikt? Zodat ik kan zien hoe het er echt uitziet?
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:32:09 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114509716
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:10 schreef flowerbox het volgende:
Even en vraagje; Ik heb een bed in de koopjeshoek gekocht. Maar nu blijkt thuis dat ik toch 1 schroefje mis. Kan ik terug gaan naar klantenservice om een ontbrekende schroef of vervalt alle service als je iets uit koopjeshoek koopt?
Het is wel handig als je weet wat het nummer van dat schroefje is, dat kun je in de gebruiksaanwijzing wel zien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114510717
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:10 schreef Probability het volgende:
Weet iemand toevallig of IKEA ergens paneelgordijn FLYN LILL in een inspiratie foto gebruikt? Zodat ik kan zien hoe het er echt uitziet?
Google FLYN LILL en viola!
Nosce te ipsum.
pi_114511065
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is wel handig als je weet wat het nummer van dat schroefje is, dat kun je in de gebruiksaanwijzing wel zien.
Bed is een oud show model dus geen handleiding (meer) aanwezig. Of kan ik die online vinden?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:21:08 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114511214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:15 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Bed is een oud show model dus geen handleiding (meer) aanwezig. Of kan ik die online vinden?
Waarschijnlijk wel: http://www.ikea.com/ms/nl(...)andleidingen_az.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 juli 2012 @ 16:05:18 #118
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_114532421
Ik kwam net in een ouder topic uit deze serie een vraag tegen over gewicht op de Ikea kastjes, de maximale belasting wordt niet meer vermeld op de Ikea site. Heeft er iemand een Ikea tafel staan met een aquarium erop? 90 kilo.... :o
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_114534728
Heeft er hier iemand een TIDAFORS bank en wat zijn daarmee de ervaringen? Vooral in combinatie met katten?
Ik overweeg de tidafors in dansbo bruin te kopen, die stof lijkt me het minst haakgevoelig voor katten. Maar blijft de vorm ook mooi? Ben je nog steeds tevreden? Ben benieuwd :)
I had a signature once. It was awful.
pi_114557563
:)
quote:
Super! Ik heb de code van het schroefje gevonden dus nu weet ik zeker dat het gaat lukken.
Bedankt voor jullie behulpzaamheid *;

[ Bericht 5% gewijzigd door flowerbox op 23-07-2012 09:13:52 (spelfout verwijderd ) ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_114557695
Hallo,

Op de IKEA-site staat de bedlade ENGAN. Deze is echter nergens op voorraad. Gaat deze uit het assortiment of is hij tijdelijk niet leverbaar.

Dank voor jullie reactie.

Groet,
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 20:39:06 #122
148247 taxibabe
pi_114577573
Ik heb misschien wel een hele domme vraag. Maar ik ben op zoek naar een kledingkast met alleen legplanken, dus zonder roede. Ik heb namelijk een inbouwkast met roede.

Maar als ik op de site zoek zijn alle losse (2 deurs)kledingkasten met roede, wanneer ik de montagehandleiding bekijk, zie ik ook geen mogelijkheden om de roede te vervangen voor 4-5 planken (simpelweg geen gaatjes voor).

Als ik verder zoek dan kom ik wel de paxkast tegen waar ik alleen planken in kan doen. Is dat ook echt de enige (wat goedkopere) kledingkast waarbij dat kan? Of zie ik iets over het hoofd?
pi_114577698
Je kan ook zelf de gaatjes ervoor maken.

Je hoeft je niet te beperken tot de kledingkasten, kijk ook eens bij de boekenkasten!
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 21:18:28 #124
148247 taxibabe
pi_114579354
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:41 schreef JohnB52 het volgende:
Je kan ook zelf de gaatjes ervoor maken.

Je hoeft je niet te beperken tot de kledingkasten, kijk ook eens bij de boekenkasten!
Da's dus het punt .. Ik heb al regelmatig meubels aangepast naar het gebruik. Ik wil nu eens iets 'kant en klaars' kopen (i know, ikea moet ik ook nog in elkaar zetten), zonder dat ik nog aanpassingen moet doen.

Boekenkasten heb ik ook naar gekeken, maar de goedkopere zijn niet diep genoeg of er zitten geen deuren bij.
pi_114579634
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10208472/

In alle kleuren, en deurtjes kan je ook uitkiezen!
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 21:30:59 #126
148247 taxibabe
pi_114579951
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:24 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10208472/

In alle kleuren, en deurtjes kan je ook uitkiezen!
Die heb ik gezien, maar die is niet diep genoeg.. daar kan ik mijn broeken en wintertruien niet in kwijt.. :@
  maandag 23 juli 2012 @ 21:50:32 #127
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_114580836
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb misschien wel een hele domme vraag. Maar ik ben op zoek naar een kledingkast met alleen legplanken, dus zonder roede. Ik heb namelijk een inbouwkast met roede.

Maar als ik op de site zoek zijn alle losse (2 deurs)kledingkasten met roede, wanneer ik de montagehandleiding bekijk, zie ik ook geen mogelijkheden om de roede te vervangen voor 4-5 planken (simpelweg geen gaatjes voor).

Als ik verder zoek dan kom ik wel de paxkast tegen waar ik alleen planken in kan doen. Is dat ook echt de enige (wat goedkopere) kledingkast waarbij dat kan? Of zie ik iets over het hoofd?
de Aspelund kast kun je zo vermaken dat er ipv roede alleen planken inzitten.
Maar de kast is wel erg smaakgebonden.
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 21:56:49 #128
148247 taxibabe
pi_114581091
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

de Aspelund kast kun je zo vermaken dat er ipv roede alleen planken inzitten.
Maar de kast is wel erg smaakgebonden.
Naar die kast heb ik inderdaad naar gekeken, maar als ik de handleiding bekijk zit er van net onder de roede tot bijna onderaan geen gaatjes voor planken. Dan zou ik zelf dus weer gaatjes moeten gaan maken (waar ik juist nu helemaal geen zin in heb)..Tenzij die afbeelding niet klopt en er wel gaatjes van boven naar beneden zitten.

Ik weet het .. ben lastig, maar ben het ff zat om zelf oplossingen te bedenken die het 'net niet' zijn. Wil gewoon eens iets kopen waar het ook voor bedoeld is en alleen maar in elkaar hoef te zetten volgens de handleiding.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:02:32 #129
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_114581380
Ah op die manier, je moet inderdaad zelf gaatjes maken dan.
wat je wel zou kunnen doen is aan de roede skubb hangers hangen, die zijn redelijk ruim.
Hebben wij nu ook in onze 3 deurs aspelund om meer ruimte te maken.
pi_114581410
De Pax kasten kan je helemaal zelf inrichten toch?
pi_114581918
Ja dat had ze zelf ook al gezegd. Maar ze zocht alternatieven :)
  maandag 23 juli 2012 @ 22:15:56 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114582074
Je probleem is vooral dat er vrijwel geen kasten zijn waarvan je de inrichting los kunt/moet kopen, alleen van de Pax en de Elga kun je losse planken kopen, de rest zijn gewoon standaard met een roede.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 22:23:11 #133
148247 taxibabe
pi_114582506
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:03 schreef Dragonberry het volgende:
De Pax kasten kan je helemaal zelf inrichten toch?
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef JohnB52 het volgende:
Ja dat had ze zelf ook al gezegd. Maar ze zocht alternatieven :)
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Leandra het volgende:
Je probleem is vooral dat er vrijwel geen kasten zijn waarvan je de inrichting los kunt/moet kopen, alleen van de Pax en de Elga kun je losse planken kopen, de rest zijn gewoon standaard met een roede.
Ja precies.. de enige kast die (voor mij) betaalbaar is en zo planken in kan maken is dus alleen de pax? Die Elga is zo te zien ook te breed voor het stukje muur waar die moet komen.
  Redactie Frontpage maandag 23 juli 2012 @ 22:27:13 #134
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_114582750
Ik kan een Elga opmeten voor je? Mits ik een rolmaat kan vinden :+
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 22:29:13 #135
148247 taxibabe
pi_114582877
Ja mag wel, ik heb ruimte tot maximaal 1,10 m.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:29:30 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114582896
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:23 schreef taxibabe het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja precies.. de enige kast die (voor mij) betaalbaar is en zo planken in kan maken is dus alleen de pax? Die Elga is zo te zien ook te breed voor het stukje muur waar die moet komen.
Ik weet niet hoe breed je muur is, maar hij is er in 145 en 217 breed.
Overigens is het prijsverschil met de Pax maar heel klein (afhankelijk van welke Pax schuifdeuren je zou kiezen), dus dan zou ik persoonlijk voor de Pax gaan, want die heeft een permanentere plek in de collectie, dus later aanpassen zal makkelijker zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 22:30:03 #137
148247 taxibabe
pi_114582935
Ja .. daar was ik al bang voor .. dat is te breed.
pi_114582957
Of de Ivar.
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 22:31:39 #139
148247 taxibabe
pi_114583032
Die vind ik wel heeul lelijk.. :@
  maandag 23 juli 2012 @ 22:32:08 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114583055
Dan zou ik gewoon voor de pax van een meter gaan, geen schuifdeuren, maar wel goedkoop.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79894596/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 22:33:51 #141
148247 taxibabe
pi_114583163
Schuifdeuren was ook geen noodzaak, belangrijkste was diep genoeg, deurtjes en alleen planken.
Dan wordt het dus een Pax binnenkort!! Dankjewel iedereen!

Bedtijd hier!
pi_114583408
Heb sinds een paar weken een Billy in m'n werk / slaapkamer staan. Staat erg mooi en is makkelijk uit te breiden. Wil uiteindelijk een hele boekenwand hebben = nog een extra Billy en bovenop de Billy's nog 2 opzetstukken. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:37:54 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114583432
Nee, schuifdeuren was een persoonlijke voorkeur van mij ;)
Maar mijn zoon heeft een Pax staan en hij bevalt goed, in elkaar zetten was ook goed te doen, maar wel even met z'n tweeen doen :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114595642
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:23 schreef taxibabe het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja precies.. de enige kast die (voor mij) betaalbaar is en zo planken in kan maken is dus alleen de pax? Die Elga is zo te zien ook te breed voor het stukje muur waar die moet komen.
Je hebt ook nog de Besta. Heeft van onder tot boven 'plankgaatjes' en heeft bij ons enige tijd als kledingkast gediend. Voldeed prima.
pi_114659275
Gelukt! Ik ben vanavond naar de Ikea geweest en heb de juiste schroeven gekregen. Kreeg zelf een steviger moertje zodat hij goed blijft zitten. ^O^
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_114662289
In Utrecht is de bak met onderdelen verdwenen. En nog zo'n rare verandering: in het zelfbedieningsdeel van het restaurant staan de bordjes ná de vitrine met gebak.
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:22:25 #147
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114663425
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:00 schreef Teslynd het volgende:
In Utrecht is de bak met onderdelen verdwenen. En nog zo'n rare verandering: in het zelfbedieningsdeel van het restaurant staan de bordjes ná de vitrine met gebak.
Shit zeg, wat is dat nou voor flauwekul?! Ik stond altijd met plezier te graaien in die onderdelen-bak.
Heel veel nuttigs uitgehaald voor een zacht prijsje. :(
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114732959
Meer mensen die deze Solvinden niet aan de praat krijgen?

pi_114760626
In een woonblad zag ik dat ze een Expedit geverfd hadden. Er stond niets bij over voorbehandelen of zo, maar dat wordt toch nooit mooi op dat folie? Als het wel werkt, heb ik er wel oren naar namelijk...
pi_114761589
Ik heb hier 2 kolon bescherms icm een Markus stoel, na een paar weken ontstonden de eerste paar barsten en na een half jaar ziet het er zo uit, hoort dit?

pi_114761669
Nou volgens mij niet. Heb je er speciale wieltjes onder gezet?

Lijkt net alsof er punaises onder je wielen zitten!
pi_114761725
Ik snap ook totaal niet hoe het komt :@ En nee, er zitten gewoon IKEA wieltjes onder.
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2012 @ 13:36:47 #154
240917 Mula
pi_114762021
Mijn Markus-stoel beschadigt de vloer ook heel erg. Heb het idee dat de wieltjes heel ruw worden en daarna de vloer beschadigen.
pi_114762721
Had er van de zachte onder gezet, omdat ik hem eerst op de vloer had. Hoort niet uit te maken wat bij beiden staan 'Goed te completeren met de KOLON vloerbeschermer.'
pi_114762768
Sowieso horen de PARAGRAF wielen onder de stoel wanneer je de stoel op een harde vloer gebruikt. Een zachte ondervloer is tapijt. Maar dat maakt alleen uit voor het kras gevaar, niet voor het breken van de KOLON vloerplaten. Ook maakt het niet uit dat het in dit geval om een MARKUS gaat trouwens.

Het klinkt alsof het kunststof van je vloerplaten ontzettend uitgedroogd is. Dit zou absoluut niet mogen. Ik zou ze omruilen in de winkel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114762946
Ze zijn nog geen half jaar oud, maar ik ga ermee terug. Heb de bonnen gelukkig nog.
pi_114770134
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Bleie het volgende:
In een woonblad zag ik dat ze een Expedit geverfd hadden. Er stond niets bij over voorbehandelen of zo, maar dat wordt toch nooit mooi op dat folie? Als het wel werkt, heb ik er wel oren naar namelijk...
Met een beetje opschuren en primer gebruiken moet het wel lukken denk ik?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:15:25 #160
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_114772447
Vergeet vooral niet te ontvetten.
pi_114775087
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef Bartjebart het volgende:
Sowieso horen de PARAGRAF wielen onder de stoel wanneer je de stoel op een harde vloer gebruikt. Een zachte ondervloer is tapijt. Maar dat maakt alleen uit voor het kras gevaar, niet voor het breken van de KOLON vloerplaten. Ook maakt het niet uit dat het in dit geval om een MARKUS gaat trouwens.

Het klinkt alsof het kunststof van je vloerplaten ontzettend uitgedroogd is. Dit zou absoluut niet mogen. Ik zou ze omruilen in de winkel.
En we hebben een winnaar *O* Ikea schijnt van fabriek te gewisseld zijn voor Kolon en toen kregen ze massaal dit soort klachten.
pi_114776911
^^ WAUW, mooie keuken inderdaad! Effe doorsparen nog... (ik ook, bedoel ik )

Even een vraagje voor de Ikea mensen alhier:

Ik heb zojuist een hele serie van de Haghed-schilderijen ophangsysteem plafondplinten (laten) monteren. Ziet er heel goed uit, maarre... per 1 stuks systeem van 115 cm zijn er maar twee van die plastic koordjes (en metalen klemmetjes) om daadwerkelijk iets op te hangen bijgeleverd.

En nou zou ik graag aan een stukje lijst een heleboel kleine prentjes en schilderijtjes willen monteren, met andere woorden, ik kom koordjes tekort!

Is dit schilderijophang systeem te koop bij Ikea? Nooit gezien en toch al een tijdje naar op zoek.
pi_114781170
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:49 schreef Mirel.Fok het volgende:
^^ WAUW, mooie keuken inderdaad! Effe doorsparen nog... (ik ook, bedoel ik )

Even een vraagje voor de Ikea mensen alhier:

Ik heb zojuist een hele serie van de Haghed-schilderijen ophangsysteem plafondplinten (laten) monteren. Ziet er heel goed uit, maarre... per 1 stuks systeem van 115 cm zijn er maar twee van die plastic koordjes (en metalen klemmetjes) om daadwerkelijk iets op te hangen bijgeleverd.

En nou zou ik graag aan een stukje lijst een heleboel kleine prentjes en schilderijtjes willen monteren, met andere woorden, ik kom koordjes tekort!

Is dit schilderijophang systeem te koop bij Ikea? Nooit gezien en toch al een tijdje naar op zoek.
Je kopieert de post gewoon?

Als je die vraag na 2 weken nog hebt zou ik toch eens bij IKEA zelf aankloppen. Als HAGHED een IKEA artikel is dan klinkt dat als iets uit "het-vrije-keuze-assortiment" dat IKEA heeft. Het staat niet op internet namelijk en dan heeft elke vestiging zelf de keuze of ze dat artikel wel of niet gaan voeren. De kans is in dat geval ook erg klein dat die koordjes en haakjes los te verkrijgen (of in Zweden na te bestellen) zijn. Maar nogmaals leg de vraag voor aan bijvoorbeeld de klantenservice van IKEA, telefonisch, via de chat of via een reactieformulier op de site.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114781367
Nou er is gewoon antwoord geweest op je vraag hoor Mirel?

Je kan bij bouwmarkten soortgelijke systemen kopen. Koordje meenemen, en kijken of ze hetzelfde zijn
pi_114781872
Is de chat met die computerpop?
pi_114782041
Ja.
pi_114782871
Die geeft geen antwoord maar opent ongevraagd pagina's op je computer. Ook als je zegt, dat het daar niet te vinden is.
pi_114783339
wanneer je bij anna vraagt om 'chat' dan krijg je een medewerker (mits binnen kantoortijden en een medewerker beschikbaar)
pi_114783410
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef kort het volgende:
Ja.
Nee ;)

Zie Firefly :)
(had even gemist dat het antwoord al gegeven was :@ )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114793467
O dan is het wel handig. Anna luistert erg slecht en vraagt telkens om je vraag anders te formuleren. Hoe vraag je om die chat?
pi_114798933
Als ik simpelweg 'chat' invul bij Anna dan krijg ik de mededeling dat de medewerkers van de chat niet aanwezig zijn en dat ze een pagina opent met daarop de openingstijden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114799046
Kan een Ikea medewerker mij vertellen waarom de kruk Bekvam in het wit al maanden niet leverbaar is? En of deze nog terugkomt in het assortiment?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_114806008
Ik las onlangs dat de nieuwe ikea gids eind augustus wordt verspreid in Nederland. De oude gids loopt echter tot 1 augustus. Kunnen we de nieuwe gids vanaf 1 augustus in de winkels en/of de website vinden? Weet iemand dit toevallig van Ikea-medewerkers?
pi_114806182
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:57 schreef code111 het volgende:
Ik las onlangs dat de nieuwe ikea gids eind augustus wordt verspreid in Nederland. De oude gids loopt echter tot 1 augustus. Kunnen we de nieuwe gids vanaf 1 augustus in de winkels en/of de website vinden? Weet iemand dit toevallig van Ikea-medewerkers?
Nee. De nieuwe catalogus is ook pas per eind augustus in de winkel te vinden of op internet te bekijken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114807595
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 07:48 schreef Teslynd het volgende:
O dan is het wel handig. Anna luistert erg slecht en vraagt telkens om je vraag anders te formuleren. Hoe vraag je om die chat?
zoals ik al zei; het woord chat typen
pi_114807877
Weet iemand of je bij de omruilservice van de matras een tegoedbon of geld krijgt of direct een ander matras moet uitzoeken?
  zondag 29 juli 2012 @ 16:36:34 #177
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_114808078
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:34 schreef Brembo het volgende:
Weet iemand of je bij de omruilservice van de matras een tegoedbon of geld krijgt of direct een ander matras moet uitzoeken?
Ze willen dat je een ander matras uitkiest. Ik heb met een matrassen-medewerker geprobeerd een vervangend matras te vinden, maar toen dat niet lukte kreeg ik tegoed mee.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  † In Memoriam † zondag 29 juli 2012 @ 19:26:33 #178
240917 Mula
pi_114814783
Bart, heb je enig idee of er nog leuke acties of aanbiedingen aan zitten te komen? Ik ga verhuizen en heb een aantal dingen nodig. ;)
pi_114827765
Iemand enig idee of het rode gatten vloerkleed uit de collectie gaat? Wil de grootste versie kopen maar nergens meer op voorraad en verwachte leverdatum is ook overal onbekend.
pi_114868928
Hoi, ik heb een MALM bed 90x200, maar daarvan zakken de lattenbodems telkens door. De bed is blijkbaar nèt iets te breed waardoor er teveel speling in de lattenbodem waardoor het door kan zakken.

Ik heb nu twee verschillende soorten lattenbodems geprobeerd, allebei gewoon het formaat van het bed 90x200, maar maar ze zakken allebei door :S

Wanneer ik tijd heb maar eens IKEA bellen, want ik heb het verder wel goed gemonteerd enzo.

Pic ter verduidelijking:


Die twee latten zijn aan de andere kant helemaal aangeschoven. Je ziet dat deze kant nèt op het randje zit. Als er maar een klein beetje gewicht op komt, zakt het door. :{

[ Bericht 15% gewijzigd door AlexanderC op 30-07-2012 21:52:43 ]
Nosce te ipsum.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:51:37 #181
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114869536
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef AlexanderC het volgende:
Hoi, ik heb een MALM bed 90x200, maar daarvan zakken de lattenbodems telkens door. De bed is blijkbaar nèt iets te breed waardoor er teveel speling in de lattenbodem waardoor het door kan zakken.

Ik heb nu twee verschillende soorten lattenbodems geprobeerd, allebei gewoon het formaat van het bed 90x200, maar maar ze zakken allebei door :S

Wanneer ik tijd heb maar eens IKEA bellen, want ik heb het verder wel goed gemonteerd enzo.
Wat raar. Ik heb zelf een tweepersoons MALM-bed van 160 breed, en daar heb ik twee lattenbodems van 80 cm van de Kwantum ingemikt, en dat past prima, dus je zou zeggen dat het niet aan het ontwerp van dat bed ligt...
Zou zeker maar even contact opnemen met Ikea, want dat hoort toch echt niet te gebeuren.
Heb je wellicht een winkeldochter te pakken waarvan de maten niet helemaal kloppen.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 30 juli 2012 @ 21:53:46 #182
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114869689
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef JohnB52 het volgende:
Nou er is gewoon antwoord geweest op je vraag hoor Mirel?

Je kan bij bouwmarkten soortgelijke systemen kopen. Koordje meenemen, en kijken of ze hetzelfde zijn
Ja, grappig.

Posters die wel de moeite nemen om je (in dit geval MIJN) post letterlijk te kopiëren maar kennelijk niet even verder kijken of er al mensen zijn geweest die die vraag allang hebben beantwoord.
Wat dus inderdaad het geval is, waarvoor mijn dank, overigens. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114869696
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Wat raar. Ik heb zelf een tweepersoons MALM-bed van 160 breed, en daar heb ik twee lattenbodems van 80 cm van de Kwantum ingemikt, en dat past prima, dus je zou zeggen dat het niet aan het ontwerp van dat bed ligt...
Zou zeker maar even contact opnemen met Ikea, want dat hoort toch echt niet te gebeuren.
Heb je wellicht een winkeldochter te pakken waarvan de maten niet helemaal kloppen.
Raar inderdaad, het hoort natuurlijk niet. Ben benieuwd hoe dit opgelost kan worden.
Nosce te ipsum.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:55:52 #184
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_114869825
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Raar inderdaad, het hoort natuurlijk niet. Ben benieuwd hoe dit opgelost kan worden.
Een latje aan beide kanten leggen waardoor het niet meer kan schuiven.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:56:18 #185
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114869854
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef AlexanderC het volgende:
Hoi, ik heb een MALM bed 90x200, maar daarvan zakken de lattenbodems telkens door. De bed is blijkbaar nèt iets te breed waardoor er teveel speling in de lattenbodem waardoor het door kan zakken.

Ik heb nu twee verschillende soorten lattenbodems geprobeerd, allebei gewoon het formaat van het bed 90x200, maar maar ze zakken allebei door :S

Wanneer ik tijd heb maar eens IKEA bellen, want ik heb het verder wel goed gemonteerd enzo.

Pic ter verduidelijking:
[ afbeelding ]

Die twee latten zijn aan de andere kant helemaal aangeschoven. Je ziet dat deze kant nèt op het randje zit. Als er maar een klein beetje gewicht op komt, zakt het door. :{
Hee, dank voor de foto!
Ik ken dit probleem wel - die lattenbodem is een ONDING van de eerste orde. Omdat er geen stevige rand omheen zit, maar alleen wat losse plankies verbonden met een reep stof, gaan die plankjes dus schuiven als je wat in je bed ligt te woelen. Plankjes scheef - > jij zakt door je bed want die plankjes schuiven dus van de rand van je bed af.
De oplossing: koop een DEGELIJKE lattenbodem!

(mijn vriend had precies hetzelfde probleem, is opgelost toen hij een betere lattenbodem kocht)
Ligt dus niet aan het bed, maar aan de lattenbodem.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114869913
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:55 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Een latje aan beide kanten leggen waardoor het niet meer kan schuiven.
Ja, zou kunnen. Twee latjes voor aan beide kanten op maat laten zagen bij de bouwmarkt. Maar ik vind dat eigenlijk een kut oplossing hoor...
Nosce te ipsum.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:58:28 #187
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114869983
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:57 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Ja, zou kunnen. Twee latjes voor aan beide kanten op maat laten zagen bij de bouwmarkt. Maar ik vind dat eigenlijk een kut oplossing hoor...
Koop gewoon een ietsje duurder maar veel steviger lattenbodem - probleem opgelost. ;)
Die dingen zijn echt niet zo duur, en je kan ze overal scoren.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114869988
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Hee, dank voor de foto!
Ik ken dit probleem wel - die lattenbodem is een ONDING van de eerste orde. Omdat er geen stevige rand omheen zit, maar alleen wat losse plankies verbonden met een reep stof, gaan die plankjes dus schuiven als je wat in je bed ligt te woelen. Plankjes scheef - > jij zakt door je bed want die plankjes schuiven dus van de rand van je bed af.
De oplossing: koop een DEGELIJKE lattenbodem!

(mijn vriend had precies hetzelfde probleem, is opgelost toen hij een betere lattenbodem kocht)
Ligt dus niet aan het bed, maar aan de lattenbodem.
Ik heb ook een elektrische verstelbare lattenbodem, maar die zakt ook door. Ik dacht dat het aan de lattenbodem lag...

Edit: deze dus: [TK]Elektrisch verstelbare lattenbodem (90x200)

Zakt ook door, terwijl het een heeel stevige is...
Nosce te ipsum.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:59:42 #189
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114870054
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:58 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Ik heb ook een elektrische verstelbare lattenbodem, maar die zakt ook door. Ik dacht dat het aan de lattenbodem lag...
Oh, dat verandert de zaak - maar dat is toch niet die van de foto? :?
Want daar is het probleem wel verklaarbaar.

Oeps, dan toch maar even contact opnemen met Ikea.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114870104
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Oh, dat verandert de zaak - maar dat is toch niet die van de foto? :?
Want daar is het probleem wel verklaarbaar.

Oeps, dan toch maar even contact opnemen met Ikea.
het zijn twee verschillende bodems en ze zakken allebei door... Zal binnenkort maar even bellen met de IKEA. :)
Nosce te ipsum.
  maandag 30 juli 2012 @ 22:02:35 #191
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114870224
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:00 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

het zijn twee verschillende bodems en ze zakken allebei door... Zal binnenkort maar even bellen met de IKEA. :)
Ja, dat is wel heel erg vreemd. Dan lijkt het toch alsof je een bed hebt met ietwat afwijkende maten.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114870842
volgens mij heb ik dezelfde lattenbodem, maar dan in een ander bed. Gewoon de lattenbodem aan beide kanten dezelfde overlap met het frame geven. Hier ligt het ook niet tegen de rand aan, maar het zakt nooit door..
pi_114871055
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ja, grappig.

Posters die wel de moeite nemen om je (in dit geval MIJN) post letterlijk te kopiëren maar kennelijk niet even verder kijken of er al mensen zijn geweest die die vraag allang hebben beantwoord.
Wat dus inderdaad het geval is, waarvoor mijn dank, overigens. ;)
Oh. Waren er 2 posters met deZelfde vraag ?

Nja, is t wel gelukt met die schilderijtouwtjes ?
  maandag 30 juli 2012 @ 22:40:37 #194
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114872791
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:16 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Oh. Waren er 2 posters met deZelfde vraag ?

Nja, is t wel gelukt met die schilderijtouwtjes ?
Ja, die andere poster had letterlijk mijn post gekopiëerd, haha.
Kennelijk wordt mijn schrijfstijl gewaardeerd. :P

En ja hoor, is gelukt! Gewoon bij de Gamma. Allerlei verschillende strengetjes en klemmetjes en zo, dus moest eea uitproberen, maar wat werkte heb ik gewoon gehouden en de rest gaat retour. ^O^
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 30 juli 2012 @ 22:57:06 #195
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_114873826
@ lattenbodems, ik heb deze er nu een aantal maanden inliggen en bevalt prima:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10160229/

Alleen het in elkaar knutselen was uhm, onhandig :Y En ze pasten maar net in mn bed dus schuiven zal het vast niet doen :P
pi_114874186
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:26 schreef Mula het volgende:
Bart, heb je enig idee of er nog leuke acties of aanbiedingen aan zitten te komen? Ik ga verhuizen en heb een aantal dingen nodig. ;)
Eh geen idee. Daar heb ik, helaas, geen inzicht meer in ;) Soms weet ik een bepaalde actie nog wel te voorspellen omdat deze altijd in dezelfde tijd van het jaar vallen.

Welke vestiging kom je? Binnenkort, met 2 weken, is IKEA Hengelo 10 jaar geopend en ik begreep dat dat leuk gevierd gaat worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114874246
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef AlexanderC het volgende:
Hoi, ik heb een MALM bed 90x200, maar daarvan zakken de lattenbodems telkens door. De bed is blijkbaar nèt iets te breed waardoor er teveel speling in de lattenbodem waardoor het door kan zakken.

Ik heb nu twee verschillende soorten lattenbodems geprobeerd, allebei gewoon het formaat van het bed 90x200, maar maar ze zakken allebei door :S

Wanneer ik tijd heb maar eens IKEA bellen, want ik heb het verder wel goed gemonteerd enzo.

Pic ter verduidelijking:
[ afbeelding ]

Die twee latten zijn aan de andere kant helemaal aangeschoven. Je ziet dat deze kant nèt op het randje zit. Als er maar een klein beetje gewicht op komt, zakt het door. :{
Ik heb hetzelfde gehad met een 160 breed bed en 2x 80cm lattenbodem. Nu heb ik een lattenbodem met zo'n houten raamwerk en dat probleem niet meer. Maar het is wel heel vervelend inderdaad!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 30 juli 2012 @ 23:04:48 #198
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114874308
quote:
17s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:57 schreef douche-eendje het volgende:
@ lattenbodems, ik heb deze er nu een aantal maanden inliggen en bevalt prima:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10160229/

Alleen het in elkaar knutselen was uhm, onhandig :Y En ze pasten maar net in mn bed dus schuiven zal het vast niet doen :P
Haha, ja dat weet ik nog, die lattenbodems inelkaar jassen is een kunst op zich. Een van de vervelendste klussen die ik ooit heb meegemaakt met Ikea-spullen, doorgaans zit het allemaal in no-time in elkaar bij mij, maar die lattenbodem... o_O.

Je zegt hier trouwens, "ze pasten maar net in mn bed "- dat is eigenlijk ook mijn ervaring, doorgaans past eea precies ook met niet-Ikea lattenbodems trouwens).
Ziet er erg anders uit op de foto van AlexanderC, daar lijkt nog op zijn minst 1 cm speling te bestaan. Vreemd, vreemd. :?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114874352
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ja, die andere poster had letterlijk mijn post gekopiëerd, haha.
Kennelijk wordt mijn schrijfstijl gewaardeerd. :P

En ja hoor, is gelukt! Gewoon bij de Gamma. Allerlei verschillende strengetjes en klemmetjes en zo, dus moest eea uitproberen, maar wat werkte heb ik gewoon gehouden en de rest gaat retour. ^O^
Maar had je de basis-set nou gewoon bij IKEA gekocht?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 30 juli 2012 @ 23:08:02 #200
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114874501
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar had je de basis-set nou gewoon bij IKEA gekocht?
Yep. Ik had gewoon een aantal extra touwtjes nodig. Bij Ikea zitten er maar twee in het pakket per onderdeel van 115 cm, en ik heb een heleboel kleine plaatjes die ik wil ophangen, dus meer nodig.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 30 juli 2012 @ 23:29:20 #201
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_114875728
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Je zegt hier trouwens, "ze pasten maar net in mn bed "- dat is eigenlijk ook mijn ervaring, doorgaans past eea precies ook met niet-Ikea lattenbodems trouwens).
Ziet er erg anders uit op de foto van AlexanderC, daar lijkt nog op zijn minst 1 cm speling te bestaan. Vreemd, vreemd. :?
Inderdaad best vreemd... Hier een ikea bedframe, lattenbodems etc. Past allemaal prima in elkaar :Y
pi_114876709
De Amerikaanse versie van de nieuwe catalogus
http://onlinecatalog.ikea-usa.com/US/en/IKEA_Catalog/

Prijzen en assortiment kunnen variëren t.o.v. dat in Nederland.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114877538
Page not found ;(
Tap tap tap
pi_114878215
Wat raar hier doet ie het wel gewoon :?

Een rare catalogus trouwens...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114884857
Iemand ervaring met de FANTAST Bakthermometer?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20103016/
pi_114885213
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:12 schreef DrukVout het volgende:
Iemand ervaring met de FANTAST Bakthermometer?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20103016/
Ik heb hem en hij wordt minstens 3 keer per week gebruikt. Zowel in de oven al op de barbecue als gewoon bij vlees braden in de pan. En ik vind hem heel fijn. Mooie harde duidelijke piep, goed/makkelijk schoon te maken.
Stuk prettiger dan de duurdere van de kookwinkel (die overigens na 4 keer gebruiken van ellende uit elkaar viel.) Ding is ook behoorlijk stevig: ik heb hem al een aanal keer laten vallen, maar hij doet het nog steeds.
pi_114885241
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
De Amerikaanse versie van de nieuwe catalogus
http://onlinecatalog.ikea-usa.com/US/en/IKEA_Catalog/

Prijzen en assortiment kunnen variëren t.o.v. dat in Nederland.
Het bed (Oppdal) wat ik over +- 1-2 maanden wil gaan kopen (verhuizing) staat i.i.g. nog in die catalogus en zelfs voor een nieuwe lagere prijs volgens de catalogus. Hoeveel daar waar van is en of dat ook in Nederland doorgevoerd wordt is nog ff afwachten.
pi_114885529
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:33 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik heb hem en hij wordt minstens 3 keer per week gebruikt. Zowel in de oven al op de barbecue als gewoon bij vlees braden in de pan. En ik vind hem heel fijn. Mooie harde duidelijke piep, goed/makkelijk schoon te maken.
Stuk prettiger dan de duurdere van de kookwinkel (die overigens na 4 keer gebruiken van ellende uit elkaar viel.) Ding is ook behoorlijk stevig: ik heb hem al een aanal keer laten vallen, maar hij doet het nog steeds.
Bedankt!
Voor mijn verjaardag deze gekregen: http://www.kookwinkel.nl/#43028
Kwam ik een week later in de Ikea. Hmm ziet toch wel heel erg gelijk uit.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:47:11 #209
306586 Draadjes
draadloos
pi_114896604
Misschien dat iemand hier mij kan helpen. Ik ben op zoek naar een kast van max. 30 cm diep, max. 120 cm breed en ongeveer 100-110 cm hoog.
Weet iemand of er een kast van die afmetingen bij de Ikea is die ik nu over het hoofd zie? Alle kasten die ik vind op de site zijn te diep of te laag...
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:30:47 #211
306586 Draadjes
draadloos
pi_114906052
quote:
Super, dank je wel! Ik had al bij Billy gekeken, maar helemaal gemist dat er ook een 40cm brede uitvoering is. :D
pi_114913302
VOLMAR heeft wel een goedkope afwerking voor 200 euro zeg
pi_114992474
Lieve IKEA- experts,

Even een vraag. Ik ga binnenkort verhuizen en wil voor de zolder Tundra laminaat leggen.
Nu zie ik ineens op de website dat het spul niet verkrijgbaar is in Delft, maar ook als ik de andere vestigingen selecteer zie ik dat het er niet is? Slatten en Prairie ook niet? Lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Heb het info nummer gebeld, maar ook daar konden ze me niet helpen.

Euh... Mensen in Delft: verkopen jullie die shizzle nog?

Alvast dankkk (moet voor 1 sept 90m2 van t spul hebben) ;)
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_114994401
Welke kleur/soort wil je hebben?

Flink zoldertje heb je trouwens!
pi_114997930
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef JohnB52 het volgende:
Welke kleur/soort wil je hebben?

Flink zoldertje heb je trouwens!
Thanks voor je reactie!

Het is ook voor de bovenverdieping ;) Vergat ik er even bij te vermelden. Zolder is 45m2, bovenverdieping iets minder, maar beter teveel dan te weinig kopen toch!

Kleur wil ik graag eiken of grenen. Ik belde net weer naar de voorraadlijn, daar zeiden ze: alleen op voorraad in Haarlem (wtf), maar ook daar krijg ik op de website de melding dat het niet op voorraad is. Ik ga niet met een geleende bus naar Haarlem rijden voor niets!
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:04:45 #216
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_114998222
Dan laat je het toch bezorgen?
pi_114998649
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:04 schreef Erasmo het volgende:
Dan laat je het toch bezorgen?
Zou ik kunnen overwegen inderdaad, maar dat vind ik dus echt zonde van het geld, vooral omdat ik gewoon een bus kan lenen en erheen kan rijden, maar dan wil ik zeker weten dat het er is :)
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_115015608
Ga morgen laminaat kopen bij de Praxis. Hebben ze momenteel een mooie actie voor slaapkamer laminaat. Kan ook vast op de zolder! Bedankt voor de reacties!
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_115092348
Heeft de ikea eigenlijk ook een beetje aanbod planten voor buiten? En kruiden om buiten in de tuin te planten?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 13:38:54 #220
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_115092746
Zoiets kun je echt beter bij een tuincentrum halen.
pi_115092971
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:38 schreef Erasmo het volgende:
Zoiets kun je echt beter bij een tuincentrum halen.
Ik ben straks toevallig bij de ikea in de buurt dus ik dacht wie weet. Maar dan ga ik wel een keer apart naar een tuincentra. Bedankt!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 13:47:35 #222
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_115093051
Ze hebben er wel wat maar het aanbod is zeer beperkt qua planten, potten enzo kun je er wel prima halen.
pi_115103795
Ze proberen nog de laatste kruidenpotjes te verkopen.
# Drie kartonnen bekertjes met cocosaarde en zaad
# Drie vierkante blikjes met cocosaarde en zaad

[ Bericht 0% gewijzigd door Teslynd op 04-08-2012 20:59:56 ]
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:04:53 #224
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_115104108
Dat kruidenkasje is dan wel weer tof.
pi_115111987
Die moet je er apart bij kopen/krijgen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:36:37 #226
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_115144535
hoe zit dat eigenlijk met gordijnroedes?

ik heb aan de achterkant van mijn woning veel raam en er hangen al rolgordijnen nu is het nog steeds te licht naar mijn zin en wil ik over de rolgordijnen een aantal 'alvine spets' hangen. De lengte die ik moet hebben is 4.70 aan roede. Hoe ga ik dit aanpakken?

Ik zag dat de langste roede maar 3.85 is. Zijn er roedes die je aan elkaar kan bevestigen oid? De kleur van de roede maakt niet uit. Dus ik vind alles goed.
pi_115148122
Bij de bouwmarkten heb je verschillende railsysteems. Alle in meerdere lengtes en met koppelstuk. Over dat koppelstuk trekt het soms lastig door, dus let op waar je dat plaatst.

Alvine doet niet aan lichtbeperking.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:22:36 #228
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_115156369
Nee weet ik maar ik weer het licht wat 'mooier' maken. Mijn rolgordijnen verduisteren echt.
Maar zodra ze open zijn schijnt het licht nogal fel.

maar ik wil dus geen rails maar echt een roede, alvine heeft lusjes namelijk.
pi_115163437
Roede per raam/raamgroep dan? Zo'n lang eind zakt door.
pi_115165380
Kun je niet in het midden de roede laten eindigen? Dan doe je daar 2 steunen direct naast elkaar en als je er dan geen eindstuk op doet in het midden zal het net lijken alsof het door loopt?
pi_115166235
De eindstukken vallen dan wel erg op. Waarschijnlijk komen ze ook niet precies bij elkaar.
pi_115166370
Ik bedoel juist dat je geen tussenstuk doet. Zelf heb ik deze roede: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10217141/ met deze bevestiging: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30219889/

En wat ik bedoel is dat je dan in het midden dus 2x naast elkaar de bevestiging doet waar je de roede van de ene kant in laat eindigen tegen de andere kant aan. Je hebt dan wel 2x de bevestiging naast elkaar, maar je kan de roedes gewoon tegen elkaar aan zetten. Door het rubberen gedeelte wat je in het bevestigingsdeel plakt kan je roede niet schuiven en heb je dus een aaneensluitende stang met enkel dan 2x dicht bij elkaar zo'n bevestigingsstukje.
  maandag 6 augustus 2012 @ 00:05:36 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115166601
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef SacreCoeur het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met gordijnroedes?

ik heb aan de achterkant van mijn woning veel raam en er hangen al rolgordijnen nu is het nog steeds te licht naar mijn zin en wil ik over de rolgordijnen een aantal 'alvine spets' hangen. De lengte die ik moet hebben is 4.70 aan roede. Hoe ga ik dit aanpakken?

Ik zag dat de langste roede maar 3.85 is. Zijn er roedes die je aan elkaar kan bevestigen oid? De kleur van de roede maakt niet uit. Dus ik vind alles goed.
Deze staaldraad is tot 5 meter: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60075295/

Maar bij die lengte heb je behalve het beslag voor de eindpunten nog 3 stuks beslag nodig, dus dan kun je het gordijn sowieso niet door laten lopen.

Persoonlijk zou ik een ander gordijn uitzoeken en gewoon de Kvartal rail gebruiken. Die bevalt al jaren erg goed, het enige minpunt eraan vind ik dat er geen fatsoenlijke eindrunner is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115183597
Vraagje: Als ik de melding 'niet op voorraad bij Ikea.....' krijg bij alle vestigingen, betekent dit dan dat het product uit het assortiment is?
Deze is namelijk nergens op voorraad:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60230244/
Maar het bijbehorende nachtkastje nog wel:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50204108/

De vorige keer (1,5 mnd geleden?) stond het showmodel er afgeprijsd, maar de medewerker verzekerde ons ervan dat het niet uit het assortiment ging. En nu krijg ik dit dus -O-
pi_115184261
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje: Als ik de melding 'niet op voorraad bij Ikea.....' krijg bij alle vestigingen, betekent dit dan dat het product uit het assortiment is?
Deze is namelijk nergens op voorraad:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60230244/
Maar het bijbehorende nachtkastje nog wel:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50204108/

De vorige keer (1,5 mnd geleden?) stond het showmodel er afgeprijsd, maar de medewerker verzekerde ons ervan dat het niet uit het assortiment ging. En nu krijg ik dit dus -O-
Je krijgt zelfs een "niet verkrijgbaar bij" melding. Dat houdt vaak wel in dat het artikel uit het assortiment is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:23:43 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115185192
Dat stond ook een hele tijd bij een van de baby dekbedjes, maar die kwam gewoon weer terug in het assortiment....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:01:45 #237
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_115205439
Per raamgroep zal niet gaan want het is gewoon één en al raam van 4.70 :D

Rails dacht ik ook al aan maar er is niets in mijn smaak op dat gebied.
Ik wil echt graag iets met soort van kant look hebben.

Wat puala zegt hebben wij ook al over nagedacht maar of het er mooier op wordt is de vraag. :D
Ik wil sowieso geen stoppers gebruiken en de roede helemaal klemmen van muur tot muur.
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:03:05 #238
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_115205540
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Deze staaldraad is tot 5 meter: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60075295/

Maar bij die lengte heb je behalve het beslag voor de eindpunten nog 3 stuks beslag nodig, dus dan kun je het gordijn sowieso niet door laten lopen.

Persoonlijk zou ik een ander gordijn uitzoeken en gewoon de Kvartal rail gebruiken. Die bevalt al jaren erg goed, het enige minpunt eraan vind ik dat er geen fatsoenlijke eindrunner is.
Gordijn laten doorlopen is ook niet de bedoeling, het blijft gewoon hangen voor de sier.

Maar rails kun je zo lang maken als je wilt dus?
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:04:35 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115205649
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Gordijn laten doorlopen is ook niet de bedoeling, het blijft gewoon hangen voor de sier.

Maar rails kun je zo lang maken als je wilt dus?
Als je maar voldoende steunpunten hebt is dat geen probleem, ze kunnen met een steunpunt ook mooi aan elkaar gekoppeld worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:10:07 #240
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_115206004
Oh, ik zie nu net dat die Alvine Spets ook aan t kvartel systeem gehangen kan worden! dat is helemaal mooi.

Heb je ook systemen om dubbel te hangen? dus 2 lagen over elkaar?

Ik ben en een noob wat gordijnen en raambekleding betreft.
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:14:01 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115206248
De Kvartal is er volgens mij wel met een triple rail... dubbel weet ik zo even niet.

Alleen triple dus, maar daar hoef je natuurlijk niet alle 3 de rails van te gebruiken ;)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80079363/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:16:50 #242
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_115206442
Oh dat is handig! denk dat ik voor dat systeem ga, kan ik lekker afwisselen.
Maar ik snap alleen nog niet hoe dat dan zit met die gordijnen.. moet ik ze dan alsnog aan de lussen hangen of toch niet :D

rails is met haakjes toch?
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:19:23 #243
64792 Mryc
play me one more song
pi_115206577
Nog niet eens half augustus en de buitenverlichting die ik a.s. woensdag wilde halen, is al niet meer te krijgen... :(
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:19:57 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115206617
Rails is met haakjes idd ;)

Maar als je toch Ikea gordijnen doet dan moet je gewoon even wat uitzoeken wat geschikt is voor haakjes en dus geen lussen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:23:17 #245
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_115206852
volgens ikea kun je dus die lussen ook aan kvartel hangen, vraag me af of dat mooi staat :D
denk dat ik maar even in de winkel moet kijken hoe en wat.
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:30:18 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115207316
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef SacreCoeur het volgende:
volgens ikea kun je dus die lussen ook aan kvartel hangen, vraag me af of dat mooi staat :D
denk dat ik maar even in de winkel moet kijken hoe en wat.
Nee, ik denk dat je dan van deze klemmetjes nodig hebt: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80212201/

Overigens kun je in deze afbeeldingsreeks wel eea zien qua combineren Kvartal en gordijnen die met klemmetjes opgehangen moeten worden:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)1/#/20111_txsv01a_04
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115207500
In een vorig huis hebben we het haakjes band aan de onderkant van de gordijnen genaaid en het lussendeel eraf geknipt en om gezoomd. Dat werkte prima (met een vertikaal streepje).

Ik dacht dat de aanrechtbladen in standaardmaten ook in 126cm leverbaar waren. In de informatiefolder staat die maat wel, maar op de site staan ze niet. Zijn ze soms uit het assortiment, of staan ze gewoon niet online?
pi_115208206
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef Mryc het volgende:
Nog niet eens half augustus en de buitenverlichting die ik a.s. woensdag wilde halen, is al niet meer te krijgen... :(
Eh dat ligt waarschijnlijk al sinds midden maart in de winkel en het is vaak de bedoeling dat het voor de zomer al op is. Daar ligt namelijk de piek in aankopen voor het terras/balkon/de tuin
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:46:57 #249
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_115208291
Maar de tuin collectie zou dit keer toch blijven? ipv komen en weer gaan.

en thnx Leandra! ik vind dat zelfs nog mooier dan een roede.
Ik ga voor kvartel.
pi_115208588
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat je dan van deze klemmetjes nodig hebt: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80212201/

Overigens kun je in deze afbeeldingsreeks wel eea zien qua combineren Kvartal en gordijnen die met klemmetjes opgehangen moeten worden:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)1/#/20111_txsv01a_04
Hier wat duidelijker:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)1/#/20111_txsv01a_12
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_115208675
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar de tuin collectie zou dit keer toch blijven? ipv komen en weer gaan.

en thnx Leandra! ik vind dat zelfs nog mooier dan een roede.
Ik ga voor kvartel.
Nee de meubels zijn, deels gok ik, "vast" in het assortiment. Accessoires zullen tijdelijker zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:56:19 #252
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_115229813
Ik ben al even niet meer hier geweest, maar zijn deze al langsgekomen?

Foto's uit de IKEA in Peking (Beijing), waar men niet zozeer komt shoppen, maar ook daadwerkelijk komt testen (en bijna wonen!). Het motto is ook "Our home is your home":



Nog meer foto's hier: http://beijingfox.blogspot.nl/2010/06/ikea.html

Zien we dit al in Nederland gebeuren? :D
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_115229857
Worden die bedden ook verschoond? :@
Tap tap tap
pi_115230247
Dat is n tijdje geleden wel in t nieuws geweest!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:14:19 #255
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_115235030
Ik kan nergens op de site nog spullen voor huisdieren vinden...is die collectie er helemaal uit?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:19:19 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115235253
Oh, die zeepaardjes lampen O+ O+ O+



Die wil ik :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115254344
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef morgane het volgende:
Ik kan nergens op de site nog spullen voor huisdieren vinden...is die collectie er helemaal uit?
Dat is er al n tijdje niet meer.

Behalve die hondenkont haakjes :-)
pi_115259136
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben al even niet meer hier geweest, maar zijn deze al langsgekomen?

Foto's uit de IKEA in Peking (Beijing), waar men niet zozeer komt shoppen, maar ook daadwerkelijk komt testen (en bijna wonen!). Het motto is ook "Our home is your home":

[ afbeelding ]

Nog meer foto's hier: http://beijingfox.blogspot.nl/2010/06/ikea.html

Zien we dit al in Nederland gebeuren? :D
Dat was een tijd geleden een item bij editie NL. Dat je eigenlijk gewoon de hele dag in de ikea kan blijven alsof het je huis is. Zolang ze open zijn zal niemand je eruit schoppen als je lekker op de bank zit. Helemaal met je schoenen uit onder de dekens in een bed is weer een ander verhaal.
pi_115271773
In Utrecht (en de rest van Nederland?) kan je alleen op de kinderafdeling bedden mét proberen. De grote matrassen liggen allemaal kaal opgesteld en de dekmatrassen hangen apart.

Edit:
O toch, wat verderop staan de kant-en-klaarbedden, maar daar wordt toch nooit geprobeerd?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:26:21 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115271866
Ook in Utrecht staan er gewoon showroomslaapkamers, en die bedden zijn opgemaakt.
Op de matrassenafdeling kun je idd alleen matrassen proberen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115271950
Die foto's lijken wel magazijnfoto's. Na nog eens kijken, denk ik dat het komt door het lage standpunt waarop je het lelijke plafond zo goed ziet.
pi_115271999
De laatste foto doet me afvragen hoe Ikea/Utrecht worden zal. Het is een groot blok, wat nu verzacht wordt door het deck en het postzegeltje groen.
pi_115350954
Ik heb jullie hulp nodig :'(

Ik heb EINDELIJK mijn lang gekoesterde Grundtal-rekje in de keuken hangen, en nu wilde ik ook EINDELIJK dat leuke kruidenrekje erbij kopen. Ik ben bij zowel IKEA Groningen als Amersfoort geweest en ze hadden hem bij allebei niet meer, ik kan hem ook niet op de site terugvinden. Is hij uit het assortiment? ;(

Willekeurige foto van internet van het rekje in kwestie:
pi_115351414
Die is er dacht ik al n paar jaar uit.

Ff op marktplaats speuren ?
pi_115351998
Echt? Volgens mij heeft hij bij IKEA Groningen echt nog heel lang aan de wand gehangen, ik kom er regelmatig :+ Op Marktplaats is hij momenteel niet te vinden, heb wel een 'gezocht' geplaatst dus hoop dat dat dan wat uithaalt. Hmz. Balen.
pi_115352233
Ik wilde m zelf ook hebben. Maar ook 2 jaar geleden al uitverkocht. Heb toen aan de binnenkant vd keukenkastjes n rek geplaatst!
pi_115352284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef Sabinee het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig :'(

Ik heb EINDELIJK mijn lang gekoesterde Grundtal-rekje in de keuken hangen, en nu wilde ik ook EINDELIJK dat leuke kruidenrekje erbij kopen. Ik ben bij zowel IKEA Groningen als Amersfoort geweest en ze hadden hem bij allebei niet meer, ik kan hem ook niet op de site terugvinden. Is hij uit het assortiment? ;(

Willekeurige foto van internet van het rekje in kwestie:
[ afbeelding ]
Die is volgens mij inderdaad uit het assortiment, maar nog niet zo lang!
Wat ik de laatste keer in de winkel zag is dat ze het GRUNDTAL keukenassortiment aan het vernieuwen zijn geweest.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_115353009
Sommige dingen hangen wel langer in de winkel dan dat ze verkocht worden.

Eerst had je van die serie ook magneetjes en of soort knijpertjes om recepten aan op te hangen.
pi_115353103
Ja dat heb ik ook gezien :Y Was er al bang voor. Hopen dat Marktplaats een oplossing biedt.
pi_115353104
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef JohnB52 het volgende:
Die is er dacht ik al n paar jaar uit.

Ff op marktplaats speuren ?
ik heb deze een half jaar terug nog een gekocht in groningen.
pi_115353195
Had ik toch gelijk :P Vanmorgen was hij er niet meer. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik hem de laatste keer niet heb gekocht maar toen wisten we nog niet hoe we hem op moesten hangen zonder de tegels te vernachelen.
pi_115353252
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:21 schreef Sabinee het volgende:
Had ik toch gelijk :P Vanmorgen was hij er niet meer. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik hem de laatste keer niet heb gekocht maar toen wisten we nog niet hoe we hem op moesten hangen zonder de tegels te vernachelen.
je woont in groningen? ik heb er nog eentje over...
pi_115353302
E
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:21 schreef firefly90 het volgende:

[..]

je woont in groningen? ik heb er nog eentje over...
Echt?! Ik woon vlakbij Groningen ja. Dat zou fantastisch zijn..
pi_115353936
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:19 schreef JohnB52 het volgende:
Sommige dingen hangen wel langer in de winkel dan dat ze verkocht worden.

Eerst had je van die serie ook magneetjes en of soort knijpertjes om recepten aan op te hangen.
Oh die zijn handig inderdaad!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_115354414
Volgens mij zijn ze er nog wel in de Asker serie , maarja die heb ik dus niet ;)

Nu heb ik n magneetlijst en daar magneetjes op gedaan. En mn messen natuurlijk
pi_115354685
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:38 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij zijn ze er nog wel in de Asker serie , maarja die heb ik dus niet ;)

Nu heb ik n magneetlijst en daar magneetjes op gedaan. En mn messen natuurlijk
Ik heb de showmodellen meegenomen toen ;)
Daar liggen dan toch wel voordelen als medewerker, dan merk je dat soort dingen veel sneller :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_115369148
quote:
De Kvartal-serie heeft een verstekbak met zaag voor nog geen 5 piek. Is dat voor eenmalig gebruik?
pi_115374174
Jeujj, waar Fok al niet goed voor is :D Ik heb zojuist het kruidenrekje opgehaald bij firefly90, ben er super blij mee! *O*
pi_115375806
*O*
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:44:25 #280
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_115397865
Ik heb al paar jaar zo'n 'Mulig' kledingrek en nu wil ik dat ding weer in elkaar monteren :') ben ik alle schroefjes op 1 of andere manier kwijt. Kan ik bij Ikea nieuwe schroefjes halen oid? of heb ik pech :D
pi_115398534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb al paar jaar zo'n 'Mulig' kledingrek en nu wil ik dat ding weer in elkaar monteren :') ben ik alle schroefjes op 1 of andere manier kwijt. Kan ik bij Ikea nieuwe schroefjes halen oid? of heb ik pech :D
Zit de montagehandleiding er nog wel bij?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:56:56 #282
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_115398652
nee, maar die staat ook op internet :P
Ik bewaar ze nooit.
pi_115399780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef SacreCoeur het volgende:
nee, maar die staat ook op internet :P
Ik bewaar ze nooit.
Is MULLIG er nog dan?
Nja je kunt op basis van de nummers die bij de onderdelen staan bij de klantenservice die bestellen. Ze worden dan vanuit Zweden naar je toegestuurd of, indien voorradig, krijg je ze gelijk mee. Maar de kans bestaat dat er in de tussentijd een update van het artikel is geweest waardoor je niet precies de juiste onderdelen krijgt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:11:16 #284
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_115399923
Ja hij bestaat nog steeds :D hij is niet zo duur hoor.. 8,- dus als het niet voorradig is zou ik een nieuwe kopen.

Bedankt iig!
pi_115416327
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja hij bestaat nog steeds :D hij is niet zo duur hoor.. 8,- dus als het niet voorradig is zou ik een nieuwe kopen.

Bedankt iig!
Gaat dus om twee parkertjes en twee inbus bout met verzonken kop. Gewoon even naar de plaatselijk bouten en moeren boer. Rekje mee en je bent direct geholpen. Daarvoor hoef je niet naar IKEA.
Als je slim bent, en dat ben, druk je de PDF even af en dan weten hun wel wat je nodig bent. Niet de GaPaKa maar meer een Enorm winkel met persoonlijk advies.
Iedere DHZ met wat hardware voorraad heeft zulke dingen op voorraad liggen.
Jeroentje.
pi_115434705
Ik ben op zoek naar een ladekast om aan het voeteneind van ons bed te zetten. Het mooist is natuurlijk als dat even breed en hoog is als ons bed (1,60 x 0,55). Heeft iemand enig idee of IKEA zoiets heeft?
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:14:51 #287
240917 Mula
pi_115436592
Is het mogelijk om artikelen die uit de verpakking zijn, te ruilen? Ja toch? In de algemene voorwaarden lees ik alleen dat je gelijktijdig de originele verpakking moet kunnen overleggen. Niet dat de verpakking nog om het produkt moet zitten.

Heb een verkeerde maat sprei gekocht en kom daar natuurlijk achter 30 seconden nadat ik de verpakking erom weg haal!
pi_115436670
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef Mula het volgende:
Is het mogelijk om artikelen die uit de verpakking zijn, te ruilen? Ja toch? In de algemene voorwaarden lees ik alleen dat je gelijktijdig de originele verpakking moet kunnen overleggen. Niet dat de verpakking nog om het produkt moet zitten.

Heb een verkeerde maat sprei gekocht en kom daar natuurlijk achter 30 seconden nadat ik de verpakking erom weg haal!
Geen probleem volgens mij. Gewoon inderdaad met het product, de verpakking en de kassabon naar de klantenservice gaan. :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:18:48 #289
240917 Mula
pi_115436803
Dankje! :)
pi_115439580
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef Bleie het volgende:
Ik ben op zoek naar een ladekast om aan het voeteneind van ons bed te zetten. Het mooist is natuurlijk als dat even breed en hoog is als ons bed (1,60 x 0,55). Heeft iemand enig idee of IKEA zoiets heeft?
Volgens mij staan alle afmetingen op de website, gewoon even alle kastjes langsklikken dus :)
pi_115445236
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_115446285
Hoe zit het met de kledingopbergsystemen? Ik weet bv. van een medewerker dat Antonius eruit gaat. Geldt dit ook voor de "duurdere" Algot variant? Want ik vind er niet veel over op de Ikea site.
pi_115455075
In Utrecht staat Antonius niet meer in de winkel, wel in het magazijn. Er werd ontkend dat het eruit gaat, waardoor ik het het op de verbouwing hield.
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2012 @ 22:26:36 #294
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115482617
ik heb echt een debiel probleem :@

de opdruk van mijn fornuis is verdwenen bij het schoonmaken.
(die tekentjes die aangeven welke pit bij welke knop hoort en de graden van de oven)
wat nu?
ik had er al een email aan de klantenservice aan gewaagd, alleen nooit antwoord gekregen.
en vandaag was ik dan wel bij de ikea in amsterdam, maar dr stond zo'n enorme rij bij de klantenservice dat me de moed in de schoenen zakte -O-

en dan nog iets.

ik ben heftig op zoek naar twee of drie houten kruidenrekjes van de serie bekvam.
bij ons in de regio nergens meer te koop maar er schijnen er 77 in de vestiging in barendrecht te liggen. kunnen ze nou echt niet wat van die dingen op transport zetten richting amsterdam?
kennelijk gaan ze hier harder dan in het zuidwesten.
pi_115483938
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb echt een debiel probleem :@

de opdruk van mijn fornuis is verdwenen bij het schoonmaken.
(die tekentjes die aangeven welke pit bij welke knop hoort en de graden van de oven)
wat nu?
ik had er al een email aan de klantenservice aan gewaagd, alleen nooit antwoord gekregen.
en vandaag was ik dan wel bij de ikea in amsterdam, maar dr stond zo'n enorme rij bij de klantenservice dat me de moed in de schoenen zakte -O-

en dan nog iets.

ik ben heftig op zoek naar twee of drie houten kruidenrekjes van de serie bekvam.
bij ons in de regio nergens meer te koop maar er schijnen er 77 in de vestiging in barendrecht te liggen. kunnen ze nou echt niet wat van die dingen op transport zetten richting amsterdam?
kennelijk gaan ze hier harder dan in het zuidwesten.
Stonden de tekentjes op de knoppen of op het fornuis zelf?

Nee IKEA heeft totaal geen onderlinge goederentransporten. Een enkele keer dat het al gebeurt is het in belang van IKEA zelf; om klachten/garantieproblemen op te lossen.

Maar ik zie voor Hengelo dat deze volgende week weer verwacht worden. Dus ik ga er vanuit dat ook IKEA Amsterdam een voorraad krijgt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2012 @ 23:11:52 #296
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115487098
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Stonden de tekentjes op de knoppen of op het fornuis zelf?

Nee IKEA heeft totaal geen onderlinge goederentransporten. Een enkele keer dat het al gebeurt is het in belang van IKEA zelf; om klachten/garantieproblemen op te lossen.

Maar ik zie voor Hengelo dat deze volgende week weer verwacht worden. Dus ik ga er vanuit dat ook IKEA Amsterdam een voorraad krijgt.
op het fornuis zelf
moet ik er een foto van maken anders?

en wat dat kruidenrek betreft: nou ja, dan wacht ik nog even af. ben al blij dat ze er niet uit zijn.
pi_115487462
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

op het fornuis zelf
moet ik er een foto van maken anders?

en wat dat kruidenrek betreft: nou ja, dan wacht ik nog even af. ben al blij dat ze er niet uit zijn.
Nja wat ik zou doen: Bel naar het 0900 nummer. Leg daar het verhaal neer. Wat hoop je dat IKEA voor je kan doen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_115494680
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:10 schreef Teslynd het volgende:
In Utrecht staat Antonius niet meer in de winkel, wel in het magazijn. Er werd ontkend dat het eruit gaat, waardoor ik het het op de verbouwing hield.
Dat zullen ze als opdracht hebben gekregen. Het was voor mij uiteindelijk zo dat ik er daarom niet voor heb gekozen.
pi_115495131
ANTONIUS gaat uit het assortiment. Op dit moment wordt alles uitverkocht. ALGOT wordt de vervangende serie.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 07:03:49 #300
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115501715
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja wat ik zou doen: Bel naar het 0900 nummer. Leg daar het verhaal neer. Wat hoop je dat IKEA voor je kan doen?
ik heb werkelijk geen idee. stickertjes met de symbooltjes oid? dit is gewoon reteonhandig
  maandag 13 augustus 2012 @ 07:35:35 #301
64792 Mryc
play me one more song
pi_115501823
Kan iemand ook nagaan wanneer het witte Hemnes tafeltje á ¤ 59,95 weer op voorraad komt in Delft?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')