ik vind deze wel leuk , maar dan mogen die very sweet ears er wel afquote:Op maandag 9 juli 2012 10:24 schreef Cyntiaa het volgende:
ooh wat een lief jasje! http://www.boden.co.uk/en(...)-Button-through.html
Ik overleg even overquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand die mee wil doen met boden toevallig?
Het is een name it broekje. Ik heb hem hier vandaan:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:25 schreef hilliebillie het volgende:
Wat een leuk broekje vt!
Waar heb je die vandaan?
ooooo ik wil wel ff kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou misschien wel mee willen doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja ja ja! Wanneer wil je bestellen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij meer dan een paar tegelijk kan je invoerrechten gaan betalen vaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:59 schreef Fannetje het volgende:
Oh my. Ik kreeg een mail van Carters. Omdat ze nu naar 80 landen wereldwijd verzenden hebben ze een actie: drie dagen geen verzendkosten op internationale orders.
Ik denk dat ik even wat ga inslaan. Hoe zat dat ook alweer met de belasting over orders uit Amerika?
Ja hoi, ik ging sparenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef SacreCoeur het volgende:
gnagnagnagna nieuwe next.. hier zat ik op te wachten.
Ik ga morgenochtend even kijken. Volgens mij heb ik op mijn laptop al een wishlist klaar staanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanavond kan maar morgenavond mag ook. Overdag kan pas donderdag maar dat vind ik wat laat ivm met sale en snel gaan van sommige items wellicht.
Daan heeft er voor zijn 1e jaar ook last van gehad. Hier deed ik 'gewoon' H&M broeken (vielen redelijk ruim) een maat groter bestellen en dubbel omslaan. En joggingbroekjes werkte wel super.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
Hooi! Is er iemand die tips heeft voor breedvallende jongensbroekjes? Noah is nogal...uhm... stevigIk heb tnt nog geen een broekje gevonden dat makkelijk over zn beentjes ging en die bij het uitdoen geen afdrukken achter lieten
Die hoop had ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef Kleurdoos het volgende:
lex trek ik eigenlijk alleen maar leggings aan.. ik heb een hoop name-itbroekjes overgenomen van DML mar die vallen best smal voor zijn dikke konthij staat nu, dus ik neem aan dat ie wat smaller wordt binnenkort
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef Kleurdoos het volgende:
lex trek ik eigenlijk alleen maar leggings aan.. ik heb een hoop name-itbroekjes overgenomen van DML mar die vallen best smal voor zijn dikke konthij staat nu, dus ik neem aan dat ie wat smaller wordt binnenkort
Ja snorry, ik kijk voor grotere kindjesquote:
Deze is prima geschikt om ook in kleine maatjes te makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja snorry, ik kijk voor grotere kindjes![]()
Maar ook bij de baby's hebben ze lieve dingetjes voor meisjes vind ik.
Vind k leuker voor een jongetje dan voor.een meisje zelfsquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan dit voor een jongetje?
[ afbeelding ]
Ik zou hem ook niet in een 50 of 56 bestellen, maar tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij is wel behoorlijk fel en hysterisch hoor Ophelia. Dat past niet bij elk baby'tje vind ik zelf.
vind ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Vind k leuker voor een jongetje dan voor.een meisje zelfs![]()
Ja dan zijn rompers fijn iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij is wel behoorlijk fel en hysterisch hoor Ophelia. Dat past niet bij elk baby'tje vind ik zelf.
Son, Puck heeft al weken lekpoep dus ik hou het nog maar even bij rompers voorlopig. Maar boxershortjes lijken me heel stoer en schattig te gelijk.
ik welquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zou hem ook niet in een 50 of 56 bestellen, maar toch
Gezien hoe dun ze dat altijd opvouwen moet dat lukken jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Jore het volgende:
Drie jurkjes passen toch wel door de brievenbus? Qua verzenden in NL?
Seth is ook aardig aan de maat, hij is 11 maanden en 12,5 kilo. Spijkerbroekjes werkt hier niet (past niet over zijn bovenbenen, hij draagt joggingbroekjes en korte broeken van name it en chino's van de hennez.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
Hooi! Is er iemand die tips heeft voor breedvallende jongensbroekjes? Noah is nogal...uhm... stevigIk heb tnt nog geen een broekje gevonden dat makkelijk over zn beentjes ging en die bij het uitdoen geen afdrukken achter lieten
Ik vind hem geweldig!! Ook voor een jochie van 4quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:02 schreef bodpa09 het volgende:
Kan deze nog voor een jongetje van bijna 4? Het lijkt me zo'n lekker herfstjasje.
[ afbeelding ]
Ik zou het niet kiezen maar als hij het zelf erg graag wil. . .quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:02 schreef bodpa09 het volgende:
Kan deze nog voor een jongetje van bijna 4? Het lijkt me zo'n lekker herfstjasje.
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen foto gezien met haar er in!quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:31 schreef Sorbootje het volgende:
Ehm, even een kleine reminder. Jullie vergeten helemaal te zeggen hoe geweldig het jurkje van Isabeau is. Kan gebeuren hoor, maar wel even bij de les nu graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Ow, die had ik nog niet gezien, wilde ze gaan bestellen zodra de eerste stappen rondom de tafel gezet wordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
komt ie weer: babypaws!hebben ze ook sandaaltjes van
als je een beetje handig bent is het zo gemaakt denk ik hoor, oeke had er idd een gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:21 schreef Morretje het volgende:
Is een bunting(bunzing)bag ook niet heel makkelijk zelf te maken?
Ik mot dr ene, maar ik wil graag een unisex.
Dat durf ik niet te zeggen, maar het is toch eigenlijk een dekbedje met drukknoopjes? Ik ga Oeks es pm'en denk ik, die heeft vast wel tips.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
als je een beetje handig bent is het zo gemaakt denk ik hoor, oeke had er idd een gemaakt.
Waarom becky? Waarommmmm?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:42 schreef becky27 het volgende:
nieuwe collectie DPAM volgens mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben benieuwd of ze over 3 weken alles al in de winkels hebben hangen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou nog ff wachten. Er komt nog veel meer nieuwe collectie aan bij DPAM
Tegen de tijd dat die website geladen is, is die collectie waarschijnlijk wel beschikbaar DML :p.[quote]quote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou nog ff wachten. Er komt nog veel meer nieuwe collectie aan bij DPAM
Wij hebben ook een aantal DPAM-winkels in de buurt van ons vakantieadresquote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef becky27 het volgende:
[..]
ben benieuwd of ze over 3 weken alles al in de winkels hebben hangen.
Hij staat er niet meer op geloof ik, ik zie hem niet meer, terwijl hij er eerder wel stond. (de bruine staat er nog wel bij)quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef pessie het volgende:
Heej, Gerb, kun je een linkje sturen met die bunting bag? Wat ik kan vinden op de DPAM site is vooral slaapzak... En voor een winterkindje...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb meteen even gekeken, maar dat is me wat te excentriek allemaal.
Haha, ik snap je reactie. Ik hou gewoon echt niet van teveel gedoe. Suf misschien, maar ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:40 schreef Marrije het volgende:
Ja, leuk. Maar ook niet meer dan datMaar een mooie grote bloem kan het wel wat minder alledaags maken.
Ehm... ogenblik!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:52 schreef Poppedein het volgende:
Wat een geweldig leuk broekje voor je muppet Mignonne <3
Zeggum Sorbo...waar blijft dé foto van dé Beau in dé jurk?
Toen ik jouw keuze zag dacht ik oh ja, smaken verschillen echt mijlenverquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Haha, ik snap je reactie. Ik hou gewoon echt niet van teveel gedoe. Suf misschien, maar ja.
Er zit wel een rits in, maar ik vraag me af ofdat je ooit die touwtjes dichtknoopt....En kan hetwel normaal in de wasmaschine?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze is![]()
[ afbeelding ]
Maar is dat nou praktisch met zo'n heel kleintje?
Donkerblauw vind ik dan weer niksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik jouw keuze zag dacht ik oh ja, smaken verschillen echt mijlenverMaar goed, dan nog, ik vind die groene kleur niet zo, model van t jurkje vind ik wel leuk hoor, maar dan donkerblauw ofzo.
Ja ik vind het ook erg leuk. En dan ook niet die hele drukke (die ik toevallig wel weer gehad heb)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:33 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
ik vind het wel leuk
Maar iets van Jottum dan?
Dat dacht ik al, thnx.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee, is mijn ervaring.
Ik zou voor een gevoerd vestje gaan (heeft Lindex vaak ook leuke van). Als het echt te koud is zou ik zo'n heel pak bij h&m o.i.d. aanschaffen.
Dat vind ik totaal niet Grooferigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G31%2099849%2067001%2037%200671%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Groofs zoiets?
Kan je linkje mobiel niet openen helaas
Dat idd!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee, is mijn ervaring.
Ik zou voor een gevoerd vestje gaan (heeft Lindex vaak ook leuke van). Als het echt te koud is zou ik zo'n heel pak bij h&m o.i.d. aanschaffen.
Dat kan je ook van tevoren bij coming soon checken hè, die maten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat dacht ik al, thnx.
Ik ben boos op Lindex, wacht ik met bestellen tot deze er ook is, hebben ze hem niet in 56![]()
[ afbeelding ]
Nee oké, maar wel leuk voor een bruiloftquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat vind ik totaal niet Grooferig
56 stond er dan ook bij, staat alleen vanaf dag 1 dat hij beschikbaar is 'out of stock'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat kan je ook van tevoren bij coming soon checken hè, die maten?
quote:
Haha, jij snapt het! ;-)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat vind ik totaal niet Grooferig
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Haha, jij snapt het! ;-)
Nee Sonnetje, dat glimt teveel ;-). dat retroding vind ik wel grappig, maar dat zwiert niet genoeg in mijn dochters ogen, ben ik bang.
Maar ehm, jongenstips zijn misschien nog wel meer welkom hoor! En ik kan alvast zeggen: mijn zoon gaat niet in pak ;-).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een nettere broek met basic shirtje en dan bretels erbijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Een bloes wil hij niet aan.
Een shirt met stropdas vind ik leuk en een tof bruin colbertje, zoiets ja.
Mooi!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:57 schreef Tally het volgende:
Owh ja. Tijdje geleden gehad over de lederhosen van haar Pa.
Zie hier de mini in zijn lederlosen. Maar hij is nog te groot ik weet het
Even groeien nog.
[ afbeelding ]
Heel tof! daar zou S heel gelukkig mee zijn <3quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:40 schreef Sorbootje het volgende:
Groofs, ik doe niet aan jongetjes, dus is dit niet wat voor S.?
[ afbeelding ]
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Heel tof! daar zou S heel gelukkig mee zijn <3
denk dat ie je meis vast stoer staat!quote:
quote:
haha ik ook voor Noortje (maar vent vind hem niet leuk waarop TM aangaf dat ik hem niet moet betrekken in de kleding aankopen voor Noortje).quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:35 schreef Sorbootje het volgende:
Deze moest ik van Twentemeisje kopen voor Isabeau. En tja, dan luister ik maar.
[ afbeelding ]
Ik heb zaterdag nog een ander jurkje voor Tirza die door moet naar Saar als ie T. niet meer past. Hoe lang en zwaar is T nu?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:57 schreef Elmo76 het volgende:
Dies leuk! Ben benieuwd hoe die I staat!
als ie I nu echt niet staat, wil T 'm vast wel![]()
Daar sprak ze wijze woorden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:00 schreef becky27 het volgende:
[..]
haha ik ook voor Noortje (maar vent vind hem niet leuk waarop TM aangaf dat ik hem niet moet betrekken in de kleding aankopen voor Noortje).
Ik schat zo'n 94 cm en net wel net geen 12 kilo!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog een ander jurkje voor Tirza die door moet naar Saar als ie T. niet meer past. Hoe lang en zwaar is T nu?
Ah, dan past ze hem wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:06 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik schat zo'n 94 cm en net wel net geen 12 kilo!
Nu ben ik nieuwsgierig!quote:
Valt tegen hoor, ze heeft wel lelijk servies te koopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:13 schreef Cathmar het volgende:
Sorboo, echt super leuk! Die TM, die heeft er kijk op
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, ze heeft wel lelijk servies te koop
[..]
Ik ga voor een prolongatie van mijn award Cathmarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:13 schreef Cathmar het volgende:
Sorboo, echt super leuk! Die TM, die heeft er kijk op
[..]
heel wijs maar nog niets gekocht, ik ga over twee weken wel los in FR (zul je zien dat ik met weinig thuis kom)quote:
Haske mooi man, ik heb er ook best wat van, en Pip Spul en het nodige van D.E.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:38 schreef twentemeisje het volgende:
Voordat jullie denken dat het allemaal heel schokkend is, het gaat om Blond Amsterdam-servies
dat 1ste vestje zal J ook heeel mooi staan denk ik...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef Poppedein het volgende:
DML!
moet!weten!waar!die!leuke!kleertjes!vandaan!komen!
ik MOET echt dat grijze blouseshirt voor mijn boender!
rechtsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Terwijl ik de meneer bewerk om het te kopen kunnen jullie wel even helpen kleuren te kiezen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem vandaag binnenkrijg. Jijwel.nl is altijd snel met versturen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Poppedein het volgende:
Thnx DML!!
Sorbo, dat jurkje heb ik gister ook binnengekregen, hij is ontzettend leuk!
En t 4ff jurkje staat I ontzettend leuk! Moeilijk kleurtje,maar ze kan t heelgoed hebben!
Nou moe, alleen voor meisjes! Discriminatie!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef -Spring het volgende:
60% korting. Check dat badpakje even, Sorbo.
Tip: vul rechtsboven bij 'zoeken' de maat in, dan maakt ie een selectie.
heequote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef -Spring het volgende:
Welk badpakje bedoel je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef -Spring het volgende:
Tip: vul rechtsboven bij 'zoeken' de maat in, dan maakt ie een selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |