ik vind deze wel leuk , maar dan mogen die very sweet ears er wel afquote:Op maandag 9 juli 2012 10:24 schreef Cyntiaa het volgende:
ooh wat een lief jasje! http://www.boden.co.uk/en(...)-Button-through.html
Ik overleg even overquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand die mee wil doen met boden toevallig?
Het is een name it broekje. Ik heb hem hier vandaan:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:25 schreef hilliebillie het volgende:
Wat een leuk broekje vt!
Waar heb je die vandaan?
ooooo ik wil wel ff kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou misschien wel mee willen doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja ja ja! Wanneer wil je bestellen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij meer dan een paar tegelijk kan je invoerrechten gaan betalen vaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:59 schreef Fannetje het volgende:
Oh my. Ik kreeg een mail van Carters. Omdat ze nu naar 80 landen wereldwijd verzenden hebben ze een actie: drie dagen geen verzendkosten op internationale orders.
Ik denk dat ik even wat ga inslaan. Hoe zat dat ook alweer met de belasting over orders uit Amerika?
Ja hoi, ik ging sparenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef SacreCoeur het volgende:
gnagnagnagna nieuwe next.. hier zat ik op te wachten.
Ik ga morgenochtend even kijken. Volgens mij heb ik op mijn laptop al een wishlist klaar staanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanavond kan maar morgenavond mag ook. Overdag kan pas donderdag maar dat vind ik wat laat ivm met sale en snel gaan van sommige items wellicht.
Daan heeft er voor zijn 1e jaar ook last van gehad. Hier deed ik 'gewoon' H&M broeken (vielen redelijk ruim) een maat groter bestellen en dubbel omslaan. En joggingbroekjes werkte wel super.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
Hooi! Is er iemand die tips heeft voor breedvallende jongensbroekjes? Noah is nogal...uhm... stevigIk heb tnt nog geen een broekje gevonden dat makkelijk over zn beentjes ging en die bij het uitdoen geen afdrukken achter lieten
Die hoop had ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef Kleurdoos het volgende:
lex trek ik eigenlijk alleen maar leggings aan.. ik heb een hoop name-itbroekjes overgenomen van DML mar die vallen best smal voor zijn dikke konthij staat nu, dus ik neem aan dat ie wat smaller wordt binnenkort
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef Kleurdoos het volgende:
lex trek ik eigenlijk alleen maar leggings aan.. ik heb een hoop name-itbroekjes overgenomen van DML mar die vallen best smal voor zijn dikke konthij staat nu, dus ik neem aan dat ie wat smaller wordt binnenkort
Ja snorry, ik kijk voor grotere kindjesquote:
Deze is prima geschikt om ook in kleine maatjes te makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja snorry, ik kijk voor grotere kindjes![]()
Maar ook bij de baby's hebben ze lieve dingetjes voor meisjes vind ik.
Vind k leuker voor een jongetje dan voor.een meisje zelfsquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan dit voor een jongetje?
[ afbeelding ]
Ik zou hem ook niet in een 50 of 56 bestellen, maar tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij is wel behoorlijk fel en hysterisch hoor Ophelia. Dat past niet bij elk baby'tje vind ik zelf.
vind ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Vind k leuker voor een jongetje dan voor.een meisje zelfs![]()
Ja dan zijn rompers fijn iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij is wel behoorlijk fel en hysterisch hoor Ophelia. Dat past niet bij elk baby'tje vind ik zelf.
Son, Puck heeft al weken lekpoep dus ik hou het nog maar even bij rompers voorlopig. Maar boxershortjes lijken me heel stoer en schattig te gelijk.
ik welquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zou hem ook niet in een 50 of 56 bestellen, maar toch
Gezien hoe dun ze dat altijd opvouwen moet dat lukken jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Jore het volgende:
Drie jurkjes passen toch wel door de brievenbus? Qua verzenden in NL?
Seth is ook aardig aan de maat, hij is 11 maanden en 12,5 kilo. Spijkerbroekjes werkt hier niet (past niet over zijn bovenbenen, hij draagt joggingbroekjes en korte broeken van name it en chino's van de hennez.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
Hooi! Is er iemand die tips heeft voor breedvallende jongensbroekjes? Noah is nogal...uhm... stevigIk heb tnt nog geen een broekje gevonden dat makkelijk over zn beentjes ging en die bij het uitdoen geen afdrukken achter lieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |