Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Ja, kansloos.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:20 schreef Opoefiets het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een diepgang, wat een mysterie...
Dit inderdaad, of gewoon van die wijven waar je wel eens mee flirt die dan ineens een vriend hebben. Kuthoeren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:08 schreef anusmega het volgende:
Ik haat het pas als het lekkerste wijf uit je vriendenlijst haar vrijgezellen status in "in een relatie" verandert.
Lekkere broer. Wat is dat voor volk?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:32 schreef -Willempie- het volgende:
In mijn vriendenlijst nu, iemand die gaat badderen in een vijver (naakt) en zijn broer die de foto op fb zet. En de foto spreekt niet echt in zijn voordeel..![]()
Niet echt snugger nee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:16 schreef ejiraM het volgende:
Postcodeloterij hier in de buurt, dus ik weet precies wat er nu bij wie te halen isIk zou noooooit het precieze bedrag vermelden, maar echt ook niet..
Ik zou niet eens vermelden dat je iets gewonnen hebt, hebben ze niks mee te maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:16 schreef ejiraM het volgende:
Postcodeloterij hier in de buurt, dus ik weet precies wat er nu bij wie te halen isIk zou noooooit het precieze bedrag vermelden, maar echt ook niet..
Zijn toffe lui, posten ook meestal leuke dingen op fb, maar dit was too much.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lekkere broer. Wat is dat voor volk?
quote:Hallo allen, Die foto.... Daar was ik niet zo blij mee. Wel het moment, dat was heel gezellig. De foto is weg maar mocht je hem nog ergens tegenkomen verwijder hem of meld het!
F*ck social media
Wat>quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:25 schreef Chai het volgende:
Niet echt een ergernis, maar wel gênant.
[ afbeelding ]
BrEeZaH dan wel heaquote:Op zondag 8 juli 2012 00:07 schreef Paul het volgende:
Facebook is het nieuwe hyves aan het worden. Lekker bR¤¤zAaH
Facebook wordt hier natuurlijk gebruikt als bijvoeglijk naamwoordquote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even ergeren: het is Facebookergernissen, of Facebook-ergernissen. Dus zonder spatie
Sowieso een kerel die zijn zinnen eindigt met '...'quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:25 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
En dus met een 'r'.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even ergeren: het is Facebookergernissen, of Facebook-ergernissen. Dus zonder spatie
En dat ook nog ja.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef Irritatie100 het volgende:
De echte ergernis lijkt me dat ze Rollercoaster Tycoon 3 wil hebben, 1 en 2 zijn 3254235445377987654321345367867543 keer zo goed.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo zeg. Zulke berichten neerzetten terwijl de klant ook alles kan zien. Als het dan per se moet, kun je het beste 2 facebook accounts hebben: eentje voor privemeuk en een zakelijke waar je geen onzin in neerzet.quote:
quote:Goedemiddag iedereen
iedereen beetje goed geslapen , ike wel![]()
gaan we nog wat doen vandaag ??
Een man jaquote:Op zondag 8 juli 2012 00:05 schreef wolferl het volgende:
Zwaar irritant.
@ en #, terwijl er geen sporen zijn van Twitter berichten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nuff Said right?
Ik heb ooit kritiek geleverd op zijn #'s en @'s...
Taalkundig is die uitspraak misschien niet helemaal juist, maar ze heeft wel in de gaten waar het om gaat in het leven.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:08 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is 19. Als ik zoiets lees he....
Pfffquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:25 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
En de dokter bij een HIV uitslag dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:08 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is 19. Als ik zoiets lees he....
Mag hij nog steeds geen waardeoordeel aan hangenquote:
Verbieden en een waardeoordeel hebben zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mag hij nog steeds geen waardeoordeel aan hangenHij kan je niet verbieden blij te zijn met een seropositieve uitslag of vice versa
Gast wtfquote:Op zondag 8 juli 2012 13:24 schreef SuperChips het volgende:
rct 1 is gwn slecht rct 2 en 3 zijn even goed ;-)
De arts beoordeelt toch of het "postetief" of "negetief" is.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mag hij nog steeds geen waardeoordeel aan hangenHij kan je niet verbieden blij te zijn met een seropositieve uitslag of vice versa
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:24 schreef SuperChips het volgende:
rct 1 is gwn slecht rct 2 en 3 zijn even goed ;-)
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Altijd maar die dikke vrouwen die zeggen "Wil je dan zo'n magere lat?" Alsof er niks tussen dik en graatmager zit.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:43 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Dan vind ik mijn eigen picture nog leuker..
Precies! Het moet altijd van het ene uiterste naar het andere gaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Altijd maar die dikke vrouwen die zeggen "Wil je dan zo'n magere lat?" Alsof er niks tussen dik en graatmager zit.
share this photo to show respect.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
WOEDE VAN EEN DUIZEND BRANDENDE ZONNEN
Serieus wat is dit voor een onzinquote:
Ik vind deze wel leukquote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Dat "een duizend" vind ik mooi.quote:
Je vrienden niet vertrouwenquote:Op maandag 9 juli 2012 10:54 schreef Groenevlinder het volgende:
Wat ik ook irritant vind is als mensen foto's plaatsen van bijvoorbeeld een verbouwing....
Zo is zit er een in mijn vriendenlijst in een verhuizing, inclusief foto's van de buitenkant van zijn woning met huisnummer en al![]()
Er staan ook foto's bij van zijn interieur en volgens mij vrij dure spullen.
Ik weet nu dus precies waar hij woont, plus zijn andere 500 vrienden.
Ik vind dat persoonlijk niet zo slim... Je weet nooit wie je wel en niet kan vertrouwen.
Wow hoe kan iemand 500 echte vrienden hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je vrienden niet vertrouwendan heb je toch echt de verkeerde mensen op FB
Dus al die mensen die niet je echte vrienden zijn maar wel eens zijn langs gekomen, kun je maar beter in de gaten houden of ze niet komen inbreken?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Wow hoe kan iemand 500 echte vrienden hebben.
Ik ken iemand, en dat is echt geen BN-er, die heeft er dus 5000.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Wow hoe kan iemand 500 echte vrienden hebben.
Ik denk dat dat alleen zijn beste vrienden zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ken iemand, en dat is echt geen BN-er, die heeft er dus 5000.
Die Micah en zijn kornuiten mogen ze opknopen met hun kut sharesquote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Wat maakt dat nou uit? In een telefoonboek (ken je ze nog?) staan ook naam en adres vermeld en ik kan ook wel inschatten of mensen dure spullen in hun huis hebben staan zonder dat ik daar allemaal specifieke foto's van hoef te zien.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:54 schreef Groenevlinder het volgende:
Wat ik ook irritant vind is als mensen foto's plaatsen van bijvoorbeeld een verbouwing....
Zo is zit er een in mijn vriendenlijst in een verhuizing, inclusief foto's van de buitenkant van zijn woning met huisnummer en al![]()
Er staan ook foto's bij van zijn interieur en volgens mij vrij dure spullen.
Ik weet nu dus precies waar hij woont, plus zijn andere 500 vrienden.
Ik vind dat persoonlijk niet zo slim... Je weet nooit wie je wel en niet kan vertrouwen.
Een klein probleem: hoe onthoud je al die namen... "Hee hoi dinges" klinkt ook niet persoonlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:18 schreef muhahaha het volgende:
FOk man dat wil ik ook, 5 miljoen vriendjes.
Gelukkig zie je op facebook direct de naam erbijquote:Op maandag 9 juli 2012 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een klein probleem: hoe onthoud je al die namen... "Hee hoi dinges" klinkt ook niet persoonlijk.
Dat ligt helemaal aan jezelf. Dat soort dingen moet je mij niet vragen.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus al die mensen die niet je echte vrienden zijn maar wel eens zijn langs gekomen, kun je maar beter in de gaten houden of ze niet komen inbreken?
Dat is iemand die gewoon lulraak iedereen toevoegd.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ken iemand, en dat is echt geen BN-er, die heeft er dus 5000.
Dit is wel een duidelijke boodschap. Wat heb je aan iemands vriendschap als jij al het werk moet doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:48 schreef Matty___ het volgende:
er is gewoon een hele website waar je van die kansloze oneliner kunt halen
http://www.tumblr.com/tagged/theonerule
[ afbeelding ]
x100001
true maar ik heb nu dus 20 van die pics in mijn facebook stream zitten.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit is wel een duidelijke boodschap. Wat heb je aan iemands vriendschap als jij al het werk moet doen?
Haal ze dan weg.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef Matty___ het volgende:
[..]
true maar ik heb nu dus 20 van die pics in mijn facebook stream zitten.
Ja volgens mij ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:36 schreef HSG het volgende:
Dat is iemand die gewoon lulraak iedereen toevoegd.
Kanker, ik zou bijna een facebookaccount aanmaken om de godgansedag "koop een dagboek, trut" te postenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:52 schreef Matty___ het volgende:
ohja en weer zo een pareltje ala ik heb totaal niets te melden maar ik kan me niet inhouden:
[ afbeelding ]
het is nota bene een hijquote:Op maandag 9 juli 2012 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Kanker, ik zou bijna een facebookaccount aanmaken om de godgansedag "koop een dagboek, trut" te posten.
Het ergste is, dat dit gewoon een doorsnee post isquote:Op maandag 9 juli 2012 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Kanker, ik zou bijna een facebookaccount aanmaken om de godgansedag "koop een dagboek, trut" te posten.
Nee, die zitten op hyves, xsenos, sugababes, superdudes en datingsites.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:59 schreef fathank het volgende:
Ik dacht dat er op FOK! de grootste mongolen van het Internet zaten, maar facebook spant echt de kroon.
Ik heb dus het geluk een collega op FB te hebben (althans tot ik naar een locatie ga) die eerst de hele tijd via FB en werk zit te drammen om "lid" te mogen worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Oude mensen met facebook zijn ook mooi
"Heej hallon, bedankt voor het accepteren van mijn vriendschapverzoek he. Een fijne dag gewenst."
Opdringerige mensenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
geen ergenis, wel humor om te lachen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
BRIL-JANTquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
"ik had je ook nog gesmst van het weekend maar je zal het wel niet ontvangen hebben."quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
Klaas Kippengaas.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was wel benieuwd hoelang hij zou doorgaan eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:08 schreef padlarf het volgende:
Groen heeft uiteraard gelijk. 4 keer op rij afgewezen worden en de hint nog niet snappen
Wat een heldinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd hoelang hij zou doorgaan eigenlijk
Ook even trollactie met haar gedaan:
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
OMFGquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd hoelang hij zou doorgaan eigenlijk
Ook even trollactie met haar gedaan:
[ afbeelding ]
ik ken gelukkig heel die gozer nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:37 schreef Onufriev het volgende:
Edskimo, kan jij niet gezellig morgne met Klaas de stad in? Kan de dame in kwestie alleen of met haar vriendin shoppen, en kan jij lekker met Klaas een MAC Flurry scoren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |