Ik heb dus het geluk een collega op FB te hebben (althans tot ik naar een locatie ga) die eerst de hele tijd via FB en werk zit te drammen om "lid" te mogen worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Oude mensen met facebook zijn ook mooi
"Heej hallon, bedankt voor het accepteren van mijn vriendschapverzoek he. Een fijne dag gewenst."
Opdringerige mensenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
geen ergenis, wel humor om te lachen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
BRIL-JANTquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
"ik had je ook nog gesmst van het weekend maar je zal het wel niet ontvangen hebben."quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
Klaas Kippengaas.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was wel benieuwd hoelang hij zou doorgaan eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:08 schreef padlarf het volgende:
Groen heeft uiteraard gelijk. 4 keer op rij afgewezen worden en de hint nog niet snappen
Wat een heldinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd hoelang hij zou doorgaan eigenlijk
Ook even trollactie met haar gedaan:
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
OMFGquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd hoelang hij zou doorgaan eigenlijk
Ook even trollactie met haar gedaan:
[ afbeelding ]
ik ken gelukkig heel die gozer nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:37 schreef Onufriev het volgende:
Edskimo, kan jij niet gezellig morgne met Klaas de stad in? Kan de dame in kwestie alleen of met haar vriendin shoppen, en kan jij lekker met Klaas een MAC Flurry scoren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |