Een man jaquote:Op zondag 8 juli 2012 00:05 schreef wolferl het volgende:
Zwaar irritant.
@ en #, terwijl er geen sporen zijn van Twitter berichten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nuff Said right?
Ik heb ooit kritiek geleverd op zijn #'s en @'s...
Taalkundig is die uitspraak misschien niet helemaal juist, maar ze heeft wel in de gaten waar het om gaat in het leven.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:08 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is 19. Als ik zoiets lees he....
Pfffquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:25 schreef Chai het volgende:
Niet echt een ergernis, maar wel gênant.
[ afbeelding ]
En de dokter bij een HIV uitslag dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:08 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is 19. Als ik zoiets lees he....
Mag hij nog steeds geen waardeoordeel aan hangenquote:
Verbieden en een waardeoordeel hebben zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mag hij nog steeds geen waardeoordeel aan hangenHij kan je niet verbieden blij te zijn met een seropositieve uitslag of vice versa
Gast wtfquote:Op zondag 8 juli 2012 13:24 schreef SuperChips het volgende:
rct 1 is gwn slecht rct 2 en 3 zijn even goed ;-)
De arts beoordeelt toch of het "postetief" of "negetief" is.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mag hij nog steeds geen waardeoordeel aan hangenHij kan je niet verbieden blij te zijn met een seropositieve uitslag of vice versa
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:24 schreef SuperChips het volgende:
rct 1 is gwn slecht rct 2 en 3 zijn even goed ;-)
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Altijd maar die dikke vrouwen die zeggen "Wil je dan zo'n magere lat?" Alsof er niks tussen dik en graatmager zit.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:43 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Dan vind ik mijn eigen picture nog leuker..
Precies! Het moet altijd van het ene uiterste naar het andere gaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Altijd maar die dikke vrouwen die zeggen "Wil je dan zo'n magere lat?" Alsof er niks tussen dik en graatmager zit.
share this photo to show respect.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
WOEDE VAN EEN DUIZEND BRANDENDE ZONNEN
Serieus wat is dit voor een onzinquote:
Ik vind deze wel leukquote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Dat "een duizend" vind ik mooi.quote:
Je vrienden niet vertrouwenquote:Op maandag 9 juli 2012 10:54 schreef Groenevlinder het volgende:
Wat ik ook irritant vind is als mensen foto's plaatsen van bijvoorbeeld een verbouwing....
Zo is zit er een in mijn vriendenlijst in een verhuizing, inclusief foto's van de buitenkant van zijn woning met huisnummer en al![]()
Er staan ook foto's bij van zijn interieur en volgens mij vrij dure spullen.
Ik weet nu dus precies waar hij woont, plus zijn andere 500 vrienden.
Ik vind dat persoonlijk niet zo slim... Je weet nooit wie je wel en niet kan vertrouwen.
Wow hoe kan iemand 500 echte vrienden hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je vrienden niet vertrouwendan heb je toch echt de verkeerde mensen op FB
Dus al die mensen die niet je echte vrienden zijn maar wel eens zijn langs gekomen, kun je maar beter in de gaten houden of ze niet komen inbreken?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Wow hoe kan iemand 500 echte vrienden hebben.
Ik ken iemand, en dat is echt geen BN-er, die heeft er dus 5000.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Wow hoe kan iemand 500 echte vrienden hebben.
Ik denk dat dat alleen zijn beste vrienden zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ken iemand, en dat is echt geen BN-er, die heeft er dus 5000.
Die Micah en zijn kornuiten mogen ze opknopen met hun kut sharesquote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |