Het staat er in hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef mootie het volgende:
Wat een slechte OP!
Je had toch wel melding moeten maken van de telefoonterreur, en de inmiddels genomen gerechtelijke stappen.
En het telefoonnummer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef mootie het volgende:
Wat een slechte OP!
Je had toch wel melding moeten maken van de telefoonterreur, en de inmiddels genomen gerechtelijke stappen.
De OP is altijd standaard hè. Zo is hij ook bekend bij de Telegraaflezersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef mootie het volgende:
Wat een slechte OP!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
OP is wat aangepast in het licht van de laatste ontwikkelingen.
En terechtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
OP is wat aangepast in het licht van de laatste ontwikkelingen.
Bedoel je dat-ie verdrietig is dat-ie niet meer gebeld wordt?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:29 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit er wat sombertjes bij vandaag, wellicht doen die telefoontjes hem meer dan hij zelf toegeeft.
Zelfs dat shirt lijkt het vandaag niet helemaal meer te trekken.
Ik denk wel dat het er iets mee te maken heeft inderdaad. Het breekt de dag natuurlijk wel lekker die telefoontjes. gisteren hoorde ik hem ook verwoede pogingen doen om er achter te komen wie er aan de andere kant van de lijn hing.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bedoel je dat-ie verdrietig is dat-ie niet meer gebeld wordt?
Pearlbitch en opa gaan dit niet pikken zeg!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:09 schreef Poezewoes het volgende:
Gertje opletten opaatje topic wordt gekaapt
Zo zo dat is ff een mooie stoel, zal ook wel lekker zitten???? maar zie hier rare dingen gebeuren in Opa zijn topic, wordt Opa gepest????? met zijn nieuwe stoel??? snap niet dat *vreemde* zulke plaatjes van Gert hier neer mogen zetten in OPA ZIJN TOPIC want slaat werkelijk nergens op, heeft FOK geen kleutertopic waar je naar hartelust plaatjes mag *plakken*, denk dat Pietje of Gert dat vrouwtje wel naar het bewuste topic kunnen sturen, kan ze lekker haar gang gaan daar de boel te lopen vervuilen.quote:
Weet je wel wat een immense inspanning het is om die stoel vanuit zijn bed te bereiken ?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:07 schreef Kaat38 het volgende:
Goedemiddag! Hoe is het met opaatje, kreeg de streams niet aan.
Wat een narigheid allemaalquote:Op zondag 8 juli 2012 12:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet je wel wat een immense inspanning het is om die stoel vanuit zijn bed te bereiken ?
Daar doet ie minstens een dagje over hoor.
Vanavond zit hij vast wel weer paraat om zich te weren tegen de boze belaanvallers.
En dat doet de beste man allemaal voor ons!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet je wel wat een immense inspanning het is om die stoel vanuit zijn bed te bereiken ?
Daar doet ie minstens een dagje over hoor.
Vanavond zit hij vast wel weer paraat om zich te weren tegen de boze belaanvallers.
Daarom pullup, ik mag de man, hij heeft zijn eigen bestaan en is daar blij mee en volgens mij is het een aardige vent.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:33 schreef pullup het volgende:
Ach hij is volmaakt ongevaarlijk lijkt me, zelfs met dat gepruttel over mannetjes die het wel even voor hem zullen opknappen, want hij komt toch nooit de deur uit.
Onderschat Oop niet hèquote:Op zondag 8 juli 2012 12:33 schreef pullup het volgende:
Ach hij is volmaakt ongevaarlijk lijkt me, zelfs met dat gepruttel over mannetjes die het wel even voor hem zullen opknappen, want hij komt toch nooit de deur uit.
Heb ik net gemist zat tour de jour te kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 00:33 schreef Margo37 het volgende:
Dit beeld bevalt opa wel, hoe een zeug gepakt wordt met een pijp bekkie
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb ik net gemist zat tour de jour te kijken
ja wel Opaatje heeft een nieuwe stoelquote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een merkwaardig ongebruikelijke drukte hier ineens weer, er is toch niets met Oop?
mzzzz nu niemand thuis van de mods ????quote:Op zondag 8 juli 2012 00:33 schreef Margo37 het volgende:
Dit beeld bevalt opa wel, hoe een zeug gepakt wordt met een pijp bekkie
[ afbeelding ]
hey kerelquote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een merkwaardig ongebruikelijke drukte hier ineens weer, er is toch niets met Oop?
Omdat dit rechtstreeks commentaar is misschien??quote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef Houtvester het volgende:
[..]
mzzzz nu niemand thuis van de mods ????
raar dat de ene wel alles kan plaatsen en een ander juist weer niet .met 2 maten meten noemen ze dat geloof ik .
Ik heb in het verleden een soortelijke post gedaan en werdt verwijderd ,hoe zit dat eigelijk ???
??????/
Ahaquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef Houtvester het volgende:
[..]
mzzzz nu niemand thuis van de mods ????
raar dat de ene wel alles kan plaatsen en een ander juist weer niet .met 2 maten meten noemen ze dat geloof ik .
Ik heb in het verleden een soortelijke post gedaan en werdt verwijderd ,hoe zit dat eigelijk ???
??????/
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Ach zit er weer eentje hier hardop te janken, ween ween en neem je hamertje maar mee......
![]()
![]()
![]()
Hij wel en ikke niet het is niet eerlijk...........
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Houtvester het volgende:
Oop zijn nieuwe stoel is gearriveerd het is een mooie rooie geworden..
[ afbeelding ]
Ik moest ook lachenquote:
Een kinderstoel van 12,00 euro, met een twijfelachtige achtergrond.quote:
nee pbtje ..nadat ik het had geplaatst zij opaatje dat ik hopjes na prate zou niet weten hoe, ik heb een ban bij oop dus kan de chat niet zien ,,quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen
Maar naar gebleken is werd het grapje eerder al door Oop zelf gemaakt
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Houtvester het volgende:
Oop zijn nieuwe stoel is gearriveerd het is een mooie rooie geworden..
[ afbeelding ]
En ik te laatquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:33 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ie nog vrolijk, een paar tellen later spuit ie het bier ongeveer uit zijn neus en stikt ie er half in.
Stom ik was net te voeg met cappen
Ja luna komt morgen niet ,kinderstoel voor niets gekocht ,een rib uit oops lijf die 12 euro ...quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop kan zich helemaal laten gaan bij een emotionele film. Gelukkig bieden Oma en een rol Kleenex uitkomst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is waarschijnlijk wel de juiste manier om hem echt te raken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze gaat zeker zijn bier door de gootsteen spoelen.
De voorspellingen zijn dat de menukaartjes van Oop bij verzamelaars wellicht nog geliefder zullen worden als baseball plaatjes van Joe Jackson.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor de verzamelaars nog even de menukaart van vanavond
[ afbeelding ]
Doe je ook aan ruilen met dubbele menukaarten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
De voorspellingen zijn dat de menukaartjes van Oop bij verzamelaars wellicht nog geliefder zullen worden als baseball plaatjes van Joe Jackson.
Hop gedownload en ingelijst
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor de verzamelaars nog even de menukaart van vanavond
[ afbeelding ]
Zullen we ruilen Heks??quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]op aanraden heb ik hem ook maar ingelijst, je weet maar nooit straks wordt het een collectors Item................
Zou de misterieuse beller dan eindelijk ontmaskerd worden dit weekend ..of krijgen we nog een seizoen 2 van deze soap ???????quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:59 schreef Houtvester het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar ff terug gaande vanmiddag ...oops gangster heeft zijn undercuffer actie opgeblazen door ff in beeld te zijn.
Wie is het en wat deed hij op oops computer...????????
Het was overigens niet de eerste keer dat deze // gangster zijn undercuffer actie opblaasde ,deze foto was van een vorige opdracht.
[ afbeelding ]
Opruimen is er niet bij want dan zou hij uit zijn stoel moeten komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
En Oop zou Oop niet zijn als hij geen trek zou hebben..
[ afbeelding ]
Tof voor hemquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef Poezewoes het volgende:
Telefoon tereur is toch al meer dan een week afgelopen!
Bewaren wordt geld waardquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Tof voor hemHet enige nadeel is dat er nu niemand meer aan de lijn komt.
Ik heb zowaar een zeldzaam moment kunnen cappen.
Hij is uit zijn stoel![]()
[ afbeelding ]
Oop maakt gewoon op subtiele manier reclame voor de leverancier van zijn stoelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bewaren wordt geld waardGeintje Oop!
Zou mooi zijn beetje korting kan geen kwaadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop maakt gewoon op subtiele manier reclame voor de leverancier van zijn stoel
Wees gerust Dot, er is hier niemand die het snapt. Niemand ook die het interesseert trouwensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef Dottey het volgende:
ik snap dat gehele undercover stuff niet ..![]()
maar dat zal wel aan mij liggen
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
En natuurlijk gaat de laatste weer aan het staartje naar binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar het zich aan ziet is er zoveel beweging in jaren ineens dat de cam en de computer het waarschijnlijk hebben begeven ,tegen zoveel geweld kan dat spul natuurlijk niet op..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Morgen viert Oma haar verjaardag. maar de feestvreugde is vanavond al begonnen.
Oma en Grote Oma stelen de show op de dansvloer als het nummer 'de Woonboot' klinkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\Dus Oma heeft weer mooie bloemen gehadquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Oma en Grote Oma stelen de show op de dansvloer als het nummer 'de Woonboot' klinkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft meer lol als sommige mensen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Typisch de moves van een jaren lange rug patiënt ,jammer dat sommige instanties hier geen kijkje nemen.quote:
Die zijn te druk met het controleren van bouwvakkers die onterecht in de bijstand zittenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:56 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Typisch de moves van een jaren lange rug patiënt ,jammer dat sommige instanties hier geen kijkje nemen.
Jaaa vandaar dat ze natuurlijk opaatjes deur al jaren voorbij zijn gelopen ,zijn ze bij jou al langs geweest trouwens ,of heb jij ook de mazzel net als opaatje...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zijn te druk met het controleren van bouwvakkers die onterecht in de bijstand zitten
Alleen maar denken in termen van instanties en op een ander letten terwijl je hem niet moetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:56 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Typisch de moves van een jaren lange rug patiënt ,jammer dat sommige instanties hier geen kijkje nemen.
Bij ons hebben de accountants vorige week de jaarrekening afgerond. Voor de laatste keer, want wij hebben onze toko prima verkocht en hebben nu voorlopig een tijdje sabbaticalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:18 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Jaaa vandaar dat ze natuurlijk opaatjes deur al jaren voorbij zijn gelopen ,zijn ze bij jou al langs geweest trouwens ,of heb jij ook de mazzel net als opaatje...
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons hebben de accountants vorige week de jaarrekening afgerond. Voor de laatste keer, want wij hebben onze toko prima verkocht en hebben nu voorlopig een tijdje sabbatical.
Heb je goed gedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons hebben de accountants vorige week de jaarrekening afgerond. Voor de laatste keer, want wij hebben onze toko prima verkocht en hebben nu voorlopig een tijdje sabbatical.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef Dottey het volgende:
ik snap dat gehele undercover stuff niet ..![]()
maar dat zal wel aan mij liggen
Ja zeker, want 12.00 uur is extra vroeg voor hemquote:Op zondag 15 juli 2012 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Potverdikkie zeg, dan zal-ie de wekker wel moeten zetten
Sterke post Tita heb je niets anders dan steeds dezelfde text hahahah ,de enige die jankt ben jij steeds ,doooooei veel sucses met je volgende posten ...zo en nu ga ik weer ontopic zou jij ook moeten doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
Dotje ben je niet de enigste, degene wil zo graag *lollig* doen maar SLAAT MET ZIJN HAMERTJE steeds de plank mis, Calimero, hunnie wel en ikke niet jank ween en huilie
![]()
Herstel we hebben beeld ,maar wat zie ik nu is het afgezegd ,geen gasten ??????quote:Op zondag 15 juli 2012 14:22 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Het weer zit niet mee in Den Haag dus Omaatje zal de koekenpannen uit de kast moeten halen ,om de BBQ nog enigszins te redden.
Oops cam is ook niet aan dus de feestelijkheden zullen wel binnenshuis plaats vinden.
Dit om de privacy van de vele gasten te waarborgen ,zal dringen worden in dat kippenhok.
Volgens mij heb jij een heel triest leven.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:29 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Herstel we hebben beeld ,maar wat zie ik nu is het afgezegd ,geen gasten ??????
ik zie alleen de dagelijkse opstelling Oop op zijn stoel en Omaatje op de bank ?????
Ze zullen toch niet hebben af gezegd ???
Dan wordt het wel dikwijls hamburgers eten deze week voor Oop..
[ afbeelding ]
Nee hoor annie anders poste ik hier niet .quote:Op zondag 15 juli 2012 14:46 schreef annie68 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel triest leven.
Of chat4all is uitgeblust.
Meer hamburgers voor hemquote:Op zondag 15 juli 2012 15:05 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa zal al deze discussies aan zijn neus roesten.
Zal dringen worden aan de BBQ want hoorde in mijn oortje dat oop een electrische bbq heeft.quote:
Ha ha jij spoor niet hoor .;)quote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Shit als ik het niet dacht, nou moet er afgewassen worden, is Oop pleitte...![]()
[ afbeelding ]
De hele familie zoekt zich de tyfus, zo'n lange kerel waar verstopt 'ie zich nou?
[ afbeelding ]
Nu een snorretje groeien en hij kan daar zo nog wel 60 jaar doorbrengen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
En de kleintjes vervelen zich kostelijk, een dodelijke move trouwens van dat joch in Oops Nieuwe Stoel...
[ afbeelding ]
Dat haalt het inderdaad niet vergeleken bij deze verfijnde creaties.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Die kinderen hebben inderdaad wel lelijke shirts aan.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat haalt het inderdaad niet vergeleken bij deze verfijnde creaties.
[ afbeelding ]
Ik denk het welquote:Op zondag 15 juli 2012 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die linker is zeker de moeder van dat kinderspul?
Je bedoelt dat hij ze de tent uitkijkt met zijn gapen en bekvingeren.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef annie68 het volgende:
En opaatje heeft nog steeds gezellig bezoek.
Nee dat bedoel ik niet katten laat ik aan jij over.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij ze de tent uitkijkt met zijn gapen en bekvingeren.
Precies ze hebben een gezellig Feest gehad leuk hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was gewoon een topfeest zo te zien!![]()
Dank aan (bijna) alle cappers die een leuk verslag hebben gemaakt van Oma's grandioos geslaagde elfstuiverfeest!!!
Ik heb je gemist, peebeetje. Waarom niet gezellig bbq'en bij je grote vriend? Hij woont bijna om de hoek toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was gewoon een topfeest zo te zien!![]()
Dank aan (bijna) alle cappers die een leuk verslag hebben gemaakt van Oma's grandioos geslaagde elfstuiverfeest!!!
Mijn pa en ma zijn op vakantie, dus we hebben vandaag even met een man (en vrouw!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb je gemist, peebeetje. Waarom niet gezellig bbq'en bij je grote vriend? Hij woont bijna om de hoek toch?
quote:Op maandag 16 juli 2012 00:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is 12 uur geweest, dus nu mogen we het uitschreeuwen:
VAN HARTE GEFELICITEERD OMA !!!!!!!!
[ afbeelding ]
Dus vanaf nu nu ook een Omie-merchandisequote:Op maandag 16 juli 2012 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
We kennen de Oop-merchandise al, maar Oma heeft voor haar verjaardag iets speciaals uit de limited edition gekregen
[ afbeelding ]
Welnee, ze geeft Oop ook nog een dikke klapzoen voor de camera!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 00:27 schreef BenQnie het volgende:
Oma heeft een mooie bloemetjes jurk aan. Dat wordt vast een snel einde aan de stream
ff met Liesje overlegd haal het netjes weg.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:54 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Sterke post Tita heb je niets anders dan steeds dezelfde text hahahah ,de enige die jankt ben jij steeds ,doooooei veel sucses met je volgende posten ...zo en nu ga ik weer ontopic zou jij ook moeten doen
![]()
En zo is het.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Als dat zo is geef je hem met zo'n reactie als de jouwe alleen maar meer voer. Als mensen zonodig vervelend moeten doen tegen mij op Fok! of waar dan ook, dan reageer ik daar gewoon niet op. Dan gaat de lol er gauw vanaf.
Ja hoor. Draait nog lekker rustig door op bescheiden schaal. Zal waarschijnlijk weer opleven bij de volgende RLS.quote:
Als ik daar een goed antwoord op geef, is dat de start van een volgende rel en dan krijg ik weer op m'n kop van je modjes en zo....quote:En Nolife enzo?
moet je ff zoeken Yvonne niet dat ik weet of het nog bestaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:59 schreef yvonne het volgende:
Zeg, bestaat dat VOL forum eik nog?
En Nolife enzo?
Moeten we dit opvatten als een goedbedoeld cq goedverpakt advies dan wel geheugensteuntje voor sommigen om de pleitterik te maken hier?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:59 schreef yvonne het volgende:
Zeg, bestaat dat VOL forum eik nog?
En Nolife enzo?
Neequote:Op maandag 16 juli 2012 09:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moeten we dit opvatten als een goedbedoeld cq goedverpakt advies dan wel geheugensteuntje voor sommigen om de pleitterik te maken hier?
Was zeker geen woord spaans bij?quote:
ooow wie is er dood ????quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Oma is erg blij met het boeket dat ze van de chatters heeft gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
-
Snap ik en ik heb best wel stukken meegelezen. Maar persoonlije aanvallen zijn niet gewenst.
quote:
Als we jou niet hadden.quote:
Oma is vandaag aan het oppassen op de kleine meid, dus Oop heeft zelfs zijn eigen potje gekooktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag haalt hij zijn bier zelf en uit eerbied heeft hij nog steeds het verjaardagsshirtje aan.
Wow, wat schaftte de pot vanavond ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oma is vandaag aan het oppassen op de kleine meid, dus Oop heeft zelfs zijn eigen potje gekookt
Lekkere tomatensoep, vers van de Aldiquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekkere tomatensoep, vers van de Aldi
Weet je wat geniaal is, pullup? Dat die ouwe niet in de gaten heeft dat peebeetje hem volledig voor gek zet en hij het niet door heeft. Chapeau.quote:
Ze heeft hem er dan toch maar het begin van nationale bekendheid mee laten scoren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wat geniaal is, pullup? Dat die ouwe niet in de gaten heeft dat peebeetje hem volledig voor gek zet en hij het niet door heeft. Chapeau.
Hoe zou het het met Tiny en Lau zijn??? ,daar kon je nog mee lachen trouwens.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft hem er dan toch maar het begin van nationale bekendheid mee laten scoren.
Nog even en hij is beland in dezelfde categorie als Tiny en Lau of Herman Berghuis.
Je kijkt hele dagen opa, wat zul jij er dan wat af jankenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Hoe zou het het met Tiny en Lau zijn??? ,daar kon je nog mee lachen trouwens.
Opaatje is meestal om te janken ,Lau was tenminste een vrolijke drinker,wordt tijd dat het weer kersemus wordt
Waar zijn Pietje&Gertquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef pullup het volgende:
Het is hier soms een beetje alsof je op een fruitautomaat speelt.![]()
Je gooit er een kwartje in en af en toe komt er een jackpot aan onzinnige reacties uit voort
En die arme lavenderr moet het allemaal weer opruimen
Als jou dag om 5 uur s`middags begint ,kan ik me de verwarring voorstellen dat je dan denkt dat ik opaatje de hele dag volg .quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je kijkt hele dagen opa, wat zul jij er dan wat af janken![]()
Kan je ook geen klok kijken nog?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Als jou dag om 5 uur s`middags begint ,kan ik me de verwarring voorstellen dat je dan denkt dat ik opaatje de hele dag volg .
Bij mijn weten was hij vanaag pas om een uur of 5 online .
Misschien toch eens wat eerder je bed uit komen ,geniet je ook wat meer van het daglicht.
Ik ben aan het inlezen Heksje, en tot nu toe heb ik een beeld van een aardige man met een lieve vrouw, wiens hoogtepunt van de dag zijn warme maaltijd is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waar zijn Pietje&Gertarme Lavenderr, die is nu naarstig op zoek wie nou Opa is, die zit vast en zeker ook aan de stream gekluisterd...............weer een FAN erbij
![]()
![]()
Hoi Lavender ik zeg gesjellig
een lieve man hoor met een lieve vrouw, af en toe met een gebruiksaanwijzing, maar vermakelijk om af en toe te volgen, en hij heeft al aardig wat kijkers die elke avond de stream aanslingeren, ( al beweren er heel veel mensen dat ze nooittttttttttttttt kijken ze weten precies wat opa allemaal uitspookt) en anders verzinnen ze er wel verhaaltjes bijquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben aan het inlezen Heksje, en tot nu toe heb ik een beeld van een aardige man met een lieve vrouw, wiens hoogtepunt van de dag zijn warme maaltijd is.
Je vergeet iets, of je bent nog niet helemaal ingelezen....quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben aan het inlezen Heksje, en tot nu toe heb ik een beeld van een aardige man met een lieve vrouw, wiens hoogtepunt van de dag zijn warme maaltijd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je vergeet iets, of je bent nog niet helemaal ingelezen....Oh ja, een biertje lust hij graag en hij is ondanks dat hij in Den Haag woont zijn Mokum trouw gebleven en dus AJAX-fan. Zelfs zijn vogel heet Ajax. Dus ja, ben ingelezen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, een biertje lust hij graag en hij is ondanks dat hij in Den Haag woont zijn Mokum trouw gebleven en dus AJAX-fan. Zelfs zijn vogel heet Ajax. Dus ja, ben ingelezen nu
Je hebt zijn volledige leven van de afgelopen jaren in een zin samengevatquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, een biertje lust hij graag en hij is ondanks dat hij in Den Haag woont zijn Mokum trouw gebleven en dus AJAX-fan. Zelfs zijn vogel heet Ajax. Dus ja, ben ingelezen nu
Dankuzeer Hr Pullupquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt zijn volledige leven van de afgelopen jaren in een zin samengevatHeel knap.
Wat je mist is dat het eigenlijk helemaal niet om opa gaat. Maar dat verhaal zal ik je maar besparen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, Oop is wel één van de vedettes van Nederlandstalig Ustream.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Hoe zou het het met Tiny en Lau zijn??? ,daar kon je nog mee lachen trouwens.
Opaatje is meestal om te janken ,Lau was tenminste een vrolijke drinker,wordt tijd dat het weer kersemus wordt
Wie is dat nou weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, Oop is wel één van de vedettes van Nederlandstalig Ustream.
Ach, Oop is zo onderhand een echte BN'er aan het worden en in deze houding kent iedereen hem. Het is trouwens opmerkelijk: de Haagse wijk Rustenburg wordt zo onderhand een centrum van BN'ers:quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef pullup het volgende:
Tussen al dat gefilosofeer over opa en de zin van zijn leven ( geen 42 maar Heineken) maar weer eens flitsende actiecap
[ afbeelding ]
En hij laat maar eens zien waar al het bier is geblevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, Oop is zo onderhand een echte BN'er aan het worden en in deze houding kent iedereen hem. Het is trouwens opmerkelijk: de Haagse wijk Rustenburg wordt zo onderhand een centrum van BN'ers:
Hier hebben we iemand die praktisch een buurman van Oop is
[ afbeelding ]
Het is een echte avonturier hè?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een nieuw soort zoutjes ontdekt.. Het schijnt Sunmoonstars te heten...
[ afbeelding ]
Kudo's voor de briljante bedenker van deze originele naam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een nieuw soort zoutjes ontdekt.. Het schijnt Sunmoonstars te heten...
[ afbeelding ]
Echt welquote:
Ja, Oop eet ze niet voor niets...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef pullup het volgende:
Oma sleept de biertjes in rap tempo af en aan. Al die moonsunstars maken dorstig natuurlijk
Whut ??quote:
I agree.quote:
Ah er is iets verdwenen. Het staat een beetje raar nu inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Er worden posts gehusseld en aangepast, zodat mijn posts heel vreemd overkomen.
Dat!
Tja, persoonlijk aanvallen worden verwijderd. Dus dat kan idd een beetje vreemd staan, maar dat is het risico en nee Mootie, ik doel niet op jou en ook niet op BQ.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah er is iets verdwenen. Het staat een beetje raar nu inderdaad
Ik heb ook geen flauw idee waarom die posting is aangepast en die link is weggehaald.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Er worden posts gehusseld en aangepast, zodat mijn posts heel vreemd overkomen.
Dat!
Dat snap ik ook wel, dat je niet op mij doelt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk aanvallen worden verwijderd. Dus dat kan idd een beetje vreemd staan, maar dat is het risico en nee Mootie, ik doel niet op jou en ook niet op BQ.
Neen, dat lijkt me logisch. Je bent geen mod, muts.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb het zelf in ieder geval niet gedaan.
Hahaha.. misschien gaat er een heel nieuwe wereld voor je open, maar posters kunnen ook hun eigen postings aanpassen of een verzoek daartoe doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, dat lijkt me logisch. Je bent geen mod, muts.
Echt Sherlock? Maar dan staat er niet dat Lavenderr de post aangepast heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha.. misschien gaat er een heel nieuwe wereld voor je open, maar posters kunnen ook hun eigen postings aanpassen of een verzoek daartoe doen
Dat was hier dus duidelijk niet het geval
En dat was dus precies wat ik even wilde benadrukkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt Sherlock? Maar dan staat er niet dat Lavenderr de post aangepast heeft.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef pullup het volgende:
Zwaaijosti's hebben we altijd zat gehad helaas.
Opa is vandaag lekker vroeg aan het bier begonnen blijkbaar .
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:13 schreef pullup het volgende:
Kipdingen, sperziebonen en aardappels schijnt het te zijn.
Om Pb maar even voor te zijn![]()
is dit vandaag of was dit gisteren ja je weet het niet ziet er bijna altijd hetzelfde uit die prut.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Met enige tegenzin voldoet opa aan mijn verzoek en toont de toch wat tegenvallende brij.
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik kan het wel raden vrees ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop scandeert luidkeels de naam van zijn favoriete politicus
[ afbeelding ]
Jeps je vrees is gegrond heelaas ,er zijn mensen die leren het nooitquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik kan het wel raden vrees ik.
Het is een soort gegeven dat hoe minder mensen buiten komen, hoe meer last ze van de buitenwereld schijnen te hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:37 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Jeps je vrees is gegrond heelaas ,er zijn mensen die leren het nooit
Van Haersma Buma! Van Haersma Buma!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Haersma Buma! Van Haersma Buma!
Ik verklap het niet, er moet wat spanning voor de streamers overblijvenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Hoor ik hem nou Emile Emile Emile Emile Emile roepenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop scandeert luidkeels de naam van zijn favoriete politicus
[ afbeelding ]
Oop heeft inderdaad problemen met zijn hart, maar daar heeft hij pillen voor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef pullup het volgende:
Ik heb me er hier al eerder over verbaasd maar hoop toch echt dat opa geen hart patientje is met deze eetgewoontes
Of het is de making of..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef pullup het volgende:
Ik heb me er hier al eerder over verbaasd maar hoop toch echt dat opa geen hart patientje is met deze eetgewoontes
Nee, Oop neemt zijn rol als stream-broadcaster erg serieus. Alle maaltijden worden voor het oog van de cam genuttigdquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
Dat deze man niet dichtgroeit is mij een raadsel. Hij komt amper van zijn plek en zijn eten wordt hem gebracht. Eten deze mensen nooit gewoon aan tafel?
Dat zijn dan best goede pillenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft inderdaad problemen met zijn hart, maar daar heeft hij pillen voor.
Die stream kan ook niet echt goed voor zijn hart zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, Oop neemt zijn rol als stream-broadcaster erg serieus. Alle maaltijden worden voor het oog van de cam genuttigd
Oop slikt 26 verschillende pillen per dag.quote:
Nu zit je de boel een beetje in de maling te nemenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop slikt 26 verschillende pillen per dag.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu zit je de boel een beetje in de maling te nemen
ik zou als arts zo ongeveer weigeren hem ook maar 1 pil voor te schrijven als hij zijn leefgewoontes niet veranderdequote:
Hij heeft ook zgn suiker, maar zuipt gemiddeld 3 kratten bier in de week leeg, tig flessen Cola Zero ( barst van de aspatraam), eet chips en zoute drop. Zeg het maar.quote:
Dus dat. Hij heeft ook pillen voor zijn lever. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef pullup het volgende:
ik zou als arts zo ongeveer weigeren hem ook maar 1 pil voor te schrijven als hij zijn leefgewoontes niet veranderde
Het ligt aan de vorm van het zoutjequote:
quote:
Ik vermoed dat het de goedkoopste vorm van snacken uit een zakje isquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond was het trouwens Cheese & Onions.
Ik vermoed dat Oop momenteel wordt gesponsord door Pirato
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |