Als jou dag om 5 uur s`middags begint ,kan ik me de verwarring voorstellen dat je dan denkt dat ik opaatje de hele dag volg .quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je kijkt hele dagen opa, wat zul jij er dan wat af janken![]()
Kan je ook geen klok kijken nog?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Als jou dag om 5 uur s`middags begint ,kan ik me de verwarring voorstellen dat je dan denkt dat ik opaatje de hele dag volg .
Bij mijn weten was hij vanaag pas om een uur of 5 online .
Misschien toch eens wat eerder je bed uit komen ,geniet je ook wat meer van het daglicht.
Ik ben aan het inlezen Heksje, en tot nu toe heb ik een beeld van een aardige man met een lieve vrouw, wiens hoogtepunt van de dag zijn warme maaltijd is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waar zijn Pietje&Gertarme Lavenderr, die is nu naarstig op zoek wie nou Opa is, die zit vast en zeker ook aan de stream gekluisterd...............weer een FAN erbij
![]()
![]()
Hoi Lavender ik zeg gesjellig
een lieve man hoor met een lieve vrouw, af en toe met een gebruiksaanwijzing, maar vermakelijk om af en toe te volgen, en hij heeft al aardig wat kijkers die elke avond de stream aanslingeren, ( al beweren er heel veel mensen dat ze nooittttttttttttttt kijken ze weten precies wat opa allemaal uitspookt) en anders verzinnen ze er wel verhaaltjes bijquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben aan het inlezen Heksje, en tot nu toe heb ik een beeld van een aardige man met een lieve vrouw, wiens hoogtepunt van de dag zijn warme maaltijd is.
Je vergeet iets, of je bent nog niet helemaal ingelezen....quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben aan het inlezen Heksje, en tot nu toe heb ik een beeld van een aardige man met een lieve vrouw, wiens hoogtepunt van de dag zijn warme maaltijd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je vergeet iets, of je bent nog niet helemaal ingelezen....Oh ja, een biertje lust hij graag en hij is ondanks dat hij in Den Haag woont zijn Mokum trouw gebleven en dus AJAX-fan. Zelfs zijn vogel heet Ajax. Dus ja, ben ingelezen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, een biertje lust hij graag en hij is ondanks dat hij in Den Haag woont zijn Mokum trouw gebleven en dus AJAX-fan. Zelfs zijn vogel heet Ajax. Dus ja, ben ingelezen nu
Je hebt zijn volledige leven van de afgelopen jaren in een zin samengevatquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, een biertje lust hij graag en hij is ondanks dat hij in Den Haag woont zijn Mokum trouw gebleven en dus AJAX-fan. Zelfs zijn vogel heet Ajax. Dus ja, ben ingelezen nu
Dankuzeer Hr Pullupquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt zijn volledige leven van de afgelopen jaren in een zin samengevatHeel knap.
Wat je mist is dat het eigenlijk helemaal niet om opa gaat. Maar dat verhaal zal ik je maar besparen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, Oop is wel één van de vedettes van Nederlandstalig Ustream.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Hoe zou het het met Tiny en Lau zijn??? ,daar kon je nog mee lachen trouwens.
Opaatje is meestal om te janken ,Lau was tenminste een vrolijke drinker,wordt tijd dat het weer kersemus wordt
Wie is dat nou weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, Oop is wel één van de vedettes van Nederlandstalig Ustream.
Ach, Oop is zo onderhand een echte BN'er aan het worden en in deze houding kent iedereen hem. Het is trouwens opmerkelijk: de Haagse wijk Rustenburg wordt zo onderhand een centrum van BN'ers:quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef pullup het volgende:
Tussen al dat gefilosofeer over opa en de zin van zijn leven ( geen 42 maar Heineken) maar weer eens flitsende actiecap
[ afbeelding ]
En hij laat maar eens zien waar al het bier is geblevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, Oop is zo onderhand een echte BN'er aan het worden en in deze houding kent iedereen hem. Het is trouwens opmerkelijk: de Haagse wijk Rustenburg wordt zo onderhand een centrum van BN'ers:
Hier hebben we iemand die praktisch een buurman van Oop is
[ afbeelding ]
Het is een echte avonturier hè?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een nieuw soort zoutjes ontdekt.. Het schijnt Sunmoonstars te heten...
[ afbeelding ]
Kudo's voor de briljante bedenker van deze originele naam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een nieuw soort zoutjes ontdekt.. Het schijnt Sunmoonstars te heten...
[ afbeelding ]
Echt welquote:
Ja, Oop eet ze niet voor niets...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef pullup het volgende:
Oma sleept de biertjes in rap tempo af en aan. Al die moonsunstars maken dorstig natuurlijk
Whut ??quote:
I agree.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |