abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113868514
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken.

Verder heeft Opa een papegaai die –hoe kan het ook anders- luistert naar de naam Ajax en een aantal katten.
Valt er nog meer te vertellen over Opaatje? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax en is gek op darten, wat hij vroeger zelf op het hoogste niveau heeft gedaan, waarbij hij niet of nauwelijks onderdeed voor toppers als Raymond van Barneveld of Co Stompé.

Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk

Gecombineerde streams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.mijnchats.tk/

Bezoek Opaatje op YouTube: http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE

Opaatje op Twitter: http://twitter.com/ditisopaatje

Opa heeft al enige tijd last van een spookbeller ( of wellicht meerdere, je weet het niet hé)
Het verdorven sujet heeft de gewoonte zo rond etenstijd enige keren achterelkaar de telefoon over te laten gaan. Hij is hierin te onderscheiden van de gewone telefoon colporteur omdat er vervolgens niets aan de andere kant te horen is.
Alhoewel dit dus een wat goedkopere vorm van belletjes krijgen is dan de standaard terreur is het wel irritant.

Opa heeft aangekondigd ofwel degene aan te geven bij de politie ofwel de irritante beller door wat maatjes te laten 'behandelen' .
Voorlopig heeft hij voor het eerste gekozen zodat de tweede optie wat onwaarschijnlijk geworden is.

[ Bericht 4% gewijzigd door pullup op 06-07-2012 21:39:32 ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_113868580

Hij is er vandoor :X
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_113868672
Wat een slechte OP!

Je had toch wel melding moeten maken van de telefoonterreur, en de inmiddels genomen gerechtelijke stappen. :(
pi_113868714
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef mootie het volgende:
Wat een slechte OP!

Je had toch wel melding moeten maken van de telefoonterreur, en de inmiddels genomen gerechtelijke stappen. :(
Het staat er in hoor O-) weliswaar wat beknopt maar toch :X
pi_113868716
quote:
Wat een slechte OP!

En het telefoonnummer.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 21:30:58 #6
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_113868731
quote:
Wat een slechte OP!

De OP is altijd standaard hè. Zo is hij ook bekend bij de Telegraaflezers :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_113869105
OP is wat aangepast in het licht van de laatste ontwikkelingen.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 21:43:22 #8
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_113869357
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
^O^
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_113869379
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
En terecht *O*
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:25:19 #10
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_113877109
Oop en Oma laten zien dat de passie na 40 jaar nog steeds niet is verdwenen *O*

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:26:07 #11
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_113877140
En wie zegt dat Oop niet muzikaal is!!

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_113900474

Hij zit er wat sombertjes bij vandaag, wellicht doen die telefoontjes hem meer dan hij zelf toegeeft.

Zelfs dat shirt lijkt het vandaag niet helemaal meer te trekken.
pi_113901195

Oma bemerkt de wat terneergeslagen stemming, waarbij het bericht dat van Gaal aan de slag gaat niet direct tot verlichting van zijn humeur heeft geleid, en voert hem wat chippies en een fanta.
pi_113901893
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:29 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

Hij zit er wat sombertjes bij vandaag, wellicht doen die telefoontjes hem meer dan hij zelf toegeeft.

Zelfs dat shirt lijkt het vandaag niet helemaal meer te trekken.
Bedoel je dat-ie verdrietig is dat-ie niet meer gebeld wordt?
pi_113902030
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Bedoel je dat-ie verdrietig is dat-ie niet meer gebeld wordt?
Ik denk wel dat het er iets mee te maken heeft inderdaad. Het breekt de dag natuurlijk wel lekker die telefoontjes. gisteren hoorde ik hem ook verwoede pogingen doen om er achter te komen wie er aan de andere kant van de lijn hing.
Vandaag moest hij het met een glaasje fanta doen terwijl oma volgens hem in haar nachtgoed buiten bloemetjes in ontvangst nam.
pi_113911664
Dit beeld bevalt opa wel, hoe een zeug gepakt wordt met een pijp bekkie ;)

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_113916862
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_113916908
pi_113916933
pi_113916999
Wie pesten je dan allemaal jacqhassel ?
pi_113917931
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:11 schreef pullup het volgende:
Wie pesten je dan allemaal jacqhassel ?
ow mij niemand hoor pullup .;)
pi_113919289
Goedemiddag! Hoe is het met opaatje, kreeg de streams niet aan.
  zondag 8 juli 2012 @ 12:09:37 #23
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_113919347
Gertje opletten opaatje topic wordt gekaapt :Y
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_113919470
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:09 schreef Poezewoes het volgende:
Gertje opletten opaatje topic wordt gekaapt :Y
Pearlbitch en opa gaan dit niet pikken zeg!
  zondag 8 juli 2012 @ 12:15:34 #25
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_113919522
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:28 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is er vandoor :X
Zo zo dat is ff een mooie stoel, zal ook wel lekker zitten???? maar zie hier rare dingen gebeuren in Opa zijn topic, wordt Opa gepest????? met zijn nieuwe stoel??? snap niet dat *vreemde* zulke plaatjes van Gert hier neer mogen zetten in OPA ZIJN TOPIC want slaat werkelijk nergens op, heeft FOK geen kleutertopic waar je naar hartelust plaatjes mag *plakken*, denk dat Pietje of Gert dat vrouwtje wel naar het bewuste topic kunnen sturen, kan ze lekker haar gang gaan daar de boel te lopen vervuilen. :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_113919676
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:07 schreef Kaat38 het volgende:
Goedemiddag! Hoe is het met opaatje, kreeg de streams niet aan.
Weet je wel wat een immense inspanning het is om die stoel vanuit zijn bed te bereiken ?

Daar doet ie minstens een dagje over hoor.

Vanavond zit hij vast wel weer paraat om zich te weren tegen de boze belaanvallers. w/
  zondag 8 juli 2012 @ 12:23:47 #27
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_113919735
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:21 schreef pullup het volgende:

[..]

Weet je wel wat een immense inspanning het is om die stoel vanuit zijn bed te bereiken ?

Vanavond zit hij vast wel weer paraat om zich te weren tegen de boze belaanvallers. w/
Wat een narigheid allemaal :'(
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_113919772
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:21 schreef pullup het volgende:

[..]

En dat doet de beste man allemaal voor ons!
Even voor de duidelijkheid, ik mag opa juist wel, heb een keer heel leuk met hem gesproken en heb zoiets van: hij doet zijn ding wat hij leuk vind en dat mag.
Enige min is dat hij voor ajakkes is maar dat weet hij van mij :D
pi_113919991
Ach hij is volmaakt ongevaarlijk lijkt me, zelfs met dat gepruttel over mannetjes die het wel even voor hem zullen opknappen, want hij komt toch nooit de deur uit.
pi_113920357
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:33 schreef pullup het volgende:
Ach hij is volmaakt ongevaarlijk lijkt me, zelfs met dat gepruttel over mannetjes die het wel even voor hem zullen opknappen, want hij komt toch nooit de deur uit.
Daarom pullup, ik mag de man, hij heeft zijn eigen bestaan en is daar blij mee en volgens mij is het een aardige vent.
Iedereen heeft zijn/haar trekjes die eeeh...wat minder zijn maar wat is volmaaktheid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')