Het staat er in hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef mootie het volgende:
Wat een slechte OP!
Je had toch wel melding moeten maken van de telefoonterreur, en de inmiddels genomen gerechtelijke stappen.
En het telefoonnummer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef mootie het volgende:
Wat een slechte OP!
Je had toch wel melding moeten maken van de telefoonterreur, en de inmiddels genomen gerechtelijke stappen.
De OP is altijd standaard hè. Zo is hij ook bekend bij de Telegraaflezersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef mootie het volgende:
Wat een slechte OP!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
OP is wat aangepast in het licht van de laatste ontwikkelingen.
En terechtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
OP is wat aangepast in het licht van de laatste ontwikkelingen.
Bedoel je dat-ie verdrietig is dat-ie niet meer gebeld wordt?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:29 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit er wat sombertjes bij vandaag, wellicht doen die telefoontjes hem meer dan hij zelf toegeeft.
Zelfs dat shirt lijkt het vandaag niet helemaal meer te trekken.
Ik denk wel dat het er iets mee te maken heeft inderdaad. Het breekt de dag natuurlijk wel lekker die telefoontjes. gisteren hoorde ik hem ook verwoede pogingen doen om er achter te komen wie er aan de andere kant van de lijn hing.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bedoel je dat-ie verdrietig is dat-ie niet meer gebeld wordt?
Pearlbitch en opa gaan dit niet pikken zeg!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:09 schreef Poezewoes het volgende:
Gertje opletten opaatje topic wordt gekaapt
Zo zo dat is ff een mooie stoel, zal ook wel lekker zitten???? maar zie hier rare dingen gebeuren in Opa zijn topic, wordt Opa gepest????? met zijn nieuwe stoel??? snap niet dat *vreemde* zulke plaatjes van Gert hier neer mogen zetten in OPA ZIJN TOPIC want slaat werkelijk nergens op, heeft FOK geen kleutertopic waar je naar hartelust plaatjes mag *plakken*, denk dat Pietje of Gert dat vrouwtje wel naar het bewuste topic kunnen sturen, kan ze lekker haar gang gaan daar de boel te lopen vervuilen.quote:
Weet je wel wat een immense inspanning het is om die stoel vanuit zijn bed te bereiken ?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:07 schreef Kaat38 het volgende:
Goedemiddag! Hoe is het met opaatje, kreeg de streams niet aan.
Wat een narigheid allemaalquote:Op zondag 8 juli 2012 12:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet je wel wat een immense inspanning het is om die stoel vanuit zijn bed te bereiken ?
Daar doet ie minstens een dagje over hoor.
Vanavond zit hij vast wel weer paraat om zich te weren tegen de boze belaanvallers.
En dat doet de beste man allemaal voor ons!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet je wel wat een immense inspanning het is om die stoel vanuit zijn bed te bereiken ?
Daar doet ie minstens een dagje over hoor.
Vanavond zit hij vast wel weer paraat om zich te weren tegen de boze belaanvallers.
Daarom pullup, ik mag de man, hij heeft zijn eigen bestaan en is daar blij mee en volgens mij is het een aardige vent.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:33 schreef pullup het volgende:
Ach hij is volmaakt ongevaarlijk lijkt me, zelfs met dat gepruttel over mannetjes die het wel even voor hem zullen opknappen, want hij komt toch nooit de deur uit.
Onderschat Oop niet hèquote:Op zondag 8 juli 2012 12:33 schreef pullup het volgende:
Ach hij is volmaakt ongevaarlijk lijkt me, zelfs met dat gepruttel over mannetjes die het wel even voor hem zullen opknappen, want hij komt toch nooit de deur uit.
Heb ik net gemist zat tour de jour te kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 00:33 schreef Margo37 het volgende:
Dit beeld bevalt opa wel, hoe een zeug gepakt wordt met een pijp bekkie
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb ik net gemist zat tour de jour te kijken
ja wel Opaatje heeft een nieuwe stoelquote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een merkwaardig ongebruikelijke drukte hier ineens weer, er is toch niets met Oop?
mzzzz nu niemand thuis van de mods ????quote:Op zondag 8 juli 2012 00:33 schreef Margo37 het volgende:
Dit beeld bevalt opa wel, hoe een zeug gepakt wordt met een pijp bekkie
[ afbeelding ]
hey kerelquote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een merkwaardig ongebruikelijke drukte hier ineens weer, er is toch niets met Oop?
Omdat dit rechtstreeks commentaar is misschien??quote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef Houtvester het volgende:
[..]
mzzzz nu niemand thuis van de mods ????
raar dat de ene wel alles kan plaatsen en een ander juist weer niet .met 2 maten meten noemen ze dat geloof ik .
Ik heb in het verleden een soortelijke post gedaan en werdt verwijderd ,hoe zit dat eigelijk ???
??????/
Ahaquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef Houtvester het volgende:
[..]
mzzzz nu niemand thuis van de mods ????
raar dat de ene wel alles kan plaatsen en een ander juist weer niet .met 2 maten meten noemen ze dat geloof ik .
Ik heb in het verleden een soortelijke post gedaan en werdt verwijderd ,hoe zit dat eigelijk ???
??????/
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Ach zit er weer eentje hier hardop te janken, ween ween en neem je hamertje maar mee......
![]()
![]()
![]()
Hij wel en ikke niet het is niet eerlijk...........
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |