Dat haalt het inderdaad niet vergeleken bij deze verfijnde creaties.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Die kinderen hebben inderdaad wel lelijke shirts aan.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat haalt het inderdaad niet vergeleken bij deze verfijnde creaties.
[ afbeelding ]
Ik denk het welquote:Op zondag 15 juli 2012 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die linker is zeker de moeder van dat kinderspul?
Je bedoelt dat hij ze de tent uitkijkt met zijn gapen en bekvingeren.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef annie68 het volgende:
En opaatje heeft nog steeds gezellig bezoek.
Nee dat bedoel ik niet katten laat ik aan jij over.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij ze de tent uitkijkt met zijn gapen en bekvingeren.
Precies ze hebben een gezellig Feest gehad leuk hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was gewoon een topfeest zo te zien!![]()
Dank aan (bijna) alle cappers die een leuk verslag hebben gemaakt van Oma's grandioos geslaagde elfstuiverfeest!!!
Ik heb je gemist, peebeetje. Waarom niet gezellig bbq'en bij je grote vriend? Hij woont bijna om de hoek toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was gewoon een topfeest zo te zien!![]()
Dank aan (bijna) alle cappers die een leuk verslag hebben gemaakt van Oma's grandioos geslaagde elfstuiverfeest!!!
Mijn pa en ma zijn op vakantie, dus we hebben vandaag even met een man (en vrouw!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb je gemist, peebeetje. Waarom niet gezellig bbq'en bij je grote vriend? Hij woont bijna om de hoek toch?
quote:Op maandag 16 juli 2012 00:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is 12 uur geweest, dus nu mogen we het uitschreeuwen:
VAN HARTE GEFELICITEERD OMA !!!!!!!!
[ afbeelding ]
Dus vanaf nu nu ook een Omie-merchandisequote:Op maandag 16 juli 2012 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
We kennen de Oop-merchandise al, maar Oma heeft voor haar verjaardag iets speciaals uit de limited edition gekregen
[ afbeelding ]
Welnee, ze geeft Oop ook nog een dikke klapzoen voor de camera!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 00:27 schreef BenQnie het volgende:
Oma heeft een mooie bloemetjes jurk aan. Dat wordt vast een snel einde aan de stream
ff met Liesje overlegd haal het netjes weg.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:54 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Sterke post Tita heb je niets anders dan steeds dezelfde text hahahah ,de enige die jankt ben jij steeds ,doooooei veel sucses met je volgende posten ...zo en nu ga ik weer ontopic zou jij ook moeten doen
![]()
En zo is het.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Als dat zo is geef je hem met zo'n reactie als de jouwe alleen maar meer voer. Als mensen zonodig vervelend moeten doen tegen mij op Fok! of waar dan ook, dan reageer ik daar gewoon niet op. Dan gaat de lol er gauw vanaf.
Ja hoor. Draait nog lekker rustig door op bescheiden schaal. Zal waarschijnlijk weer opleven bij de volgende RLS.quote:
Als ik daar een goed antwoord op geef, is dat de start van een volgende rel en dan krijg ik weer op m'n kop van je modjes en zo....quote:En Nolife enzo?
moet je ff zoeken Yvonne niet dat ik weet of het nog bestaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:59 schreef yvonne het volgende:
Zeg, bestaat dat VOL forum eik nog?
En Nolife enzo?
Moeten we dit opvatten als een goedbedoeld cq goedverpakt advies dan wel geheugensteuntje voor sommigen om de pleitterik te maken hier?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:59 schreef yvonne het volgende:
Zeg, bestaat dat VOL forum eik nog?
En Nolife enzo?
Neequote:Op maandag 16 juli 2012 09:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moeten we dit opvatten als een goedbedoeld cq goedverpakt advies dan wel geheugensteuntje voor sommigen om de pleitterik te maken hier?
Was zeker geen woord spaans bij?quote:
ooow wie is er dood ????quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Oma is erg blij met het boeket dat ze van de chatters heeft gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
-
Snap ik en ik heb best wel stukken meegelezen. Maar persoonlije aanvallen zijn niet gewenst.
quote:
Als we jou niet hadden.quote:
Oma is vandaag aan het oppassen op de kleine meid, dus Oop heeft zelfs zijn eigen potje gekooktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag haalt hij zijn bier zelf en uit eerbied heeft hij nog steeds het verjaardagsshirtje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |