Ah er is iets verdwenen. Het staat een beetje raar nu inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Er worden posts gehusseld en aangepast, zodat mijn posts heel vreemd overkomen.
Dat!
Tja, persoonlijk aanvallen worden verwijderd. Dus dat kan idd een beetje vreemd staan, maar dat is het risico en nee Mootie, ik doel niet op jou en ook niet op BQ.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah er is iets verdwenen. Het staat een beetje raar nu inderdaad
Ik heb ook geen flauw idee waarom die posting is aangepast en die link is weggehaald.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Er worden posts gehusseld en aangepast, zodat mijn posts heel vreemd overkomen.
Dat!
Dat snap ik ook wel, dat je niet op mij doelt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk aanvallen worden verwijderd. Dus dat kan idd een beetje vreemd staan, maar dat is het risico en nee Mootie, ik doel niet op jou en ook niet op BQ.
Neen, dat lijkt me logisch. Je bent geen mod, muts.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb het zelf in ieder geval niet gedaan.
Hahaha.. misschien gaat er een heel nieuwe wereld voor je open, maar posters kunnen ook hun eigen postings aanpassen of een verzoek daartoe doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, dat lijkt me logisch. Je bent geen mod, muts.
Echt Sherlock? Maar dan staat er niet dat Lavenderr de post aangepast heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha.. misschien gaat er een heel nieuwe wereld voor je open, maar posters kunnen ook hun eigen postings aanpassen of een verzoek daartoe doen
Dat was hier dus duidelijk niet het geval
En dat was dus precies wat ik even wilde benadrukkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt Sherlock? Maar dan staat er niet dat Lavenderr de post aangepast heeft.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef pullup het volgende:
Zwaaijosti's hebben we altijd zat gehad helaas.
Opa is vandaag lekker vroeg aan het bier begonnen blijkbaar .
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:13 schreef pullup het volgende:
Kipdingen, sperziebonen en aardappels schijnt het te zijn.
Om Pb maar even voor te zijn![]()
is dit vandaag of was dit gisteren ja je weet het niet ziet er bijna altijd hetzelfde uit die prut.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Met enige tegenzin voldoet opa aan mijn verzoek en toont de toch wat tegenvallende brij.
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik kan het wel raden vrees ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop scandeert luidkeels de naam van zijn favoriete politicus
[ afbeelding ]
Jeps je vrees is gegrond heelaas ,er zijn mensen die leren het nooitquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik kan het wel raden vrees ik.
Het is een soort gegeven dat hoe minder mensen buiten komen, hoe meer last ze van de buitenwereld schijnen te hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:37 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Jeps je vrees is gegrond heelaas ,er zijn mensen die leren het nooit
Van Haersma Buma! Van Haersma Buma!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Haersma Buma! Van Haersma Buma!
Ik verklap het niet, er moet wat spanning voor de streamers overblijvenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Hoor ik hem nou Emile Emile Emile Emile Emile roepenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop scandeert luidkeels de naam van zijn favoriete politicus
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |