Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Leuk voor Murray. Pak hem dan ook maar meteen, zijn we daar een keer klaar mee.
liever 3x 6-0 voor Federer, dan weet Engeland meteen weer dat ze geen fuck voorstellen in tennis.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Leuk voor Murray. Pak hem dan ook maar meteen, zijn we daar een keer klaar mee.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:49 schreef tja77 het volgende:
Murray wordt zo hard gevaagd zondag...
En dan Fedje op 1
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja natuurlijk baal ik daarvan en dan deze faalhaas in de finale met zijn zure bakkes
En zondag rond een uur of 5?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
TODAY, ANDY MURRAY IS 97% BRITISH
Record was 96%
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:49 schreef Niox het volgende:
En nu gaan ze er bij de BBC 2 dagen over praten hoe lang ze hier op gewacht hebben. En dan gaat Andy er zondag in 3 sets af.
De tennisquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
liever 3x 6-0 voor Federer, dan weet Engeland meteen weer dat ze geen fuck voorstellen in de tennis.
Want als een Schot hem pakt is Engeland meteen weer top in de tennis?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
liever 3x 6-0 voor Federer, dan weet Engeland meteen weer dat ze geen fuck voorstellen in de tennis.
Of schermen, dan hoeven we ook niet tegen die kop aan te kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Murray kan beter gaan schaken.Tennis past niet bij hem.
Hij is een Schotquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
liever 3x 6-0 voor Federer, dan weet Engeland meteen weer dat ze geen fuck voorstellen in tennis.
Of boksen, dan wordt ie verbouwdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Of schermen, dan hoeven we ook niet tegen die kop aan te kijken.
Klopt. Maar denk dat dat bij schaken ook niet hoeft.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Of schermen, dan hoeven we ook niet tegen die kop aan te kijken.
Van Wimbledon niet...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat hij wilt winnen, die finales heeft hij al wel eens gehaald.
Nou zonet de eerstequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Volgens mij heb ik hem uberhaupt nog nooit kunnen betrappen op iets van een minimale glimlach
Als hij wint.quote:
Maar hij komt niet echt arrogant over ofzo. Eerder iemand die niet van de spotlights houdt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Volgens mij heb ik hem uberhaupt nog nooit kunnen betrappen op iets van een minimale glimlach
Daar gaat het niet om. Hij weet dat hij de finale nu moet winnen.,.quote:
Ik kreeg een beetje het idee dat die tranen heel geforceerd werden opgeroepen, maar hij zal ongetwijfeld erg blij zijn hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:59 schreef Norrage het volgende:
En gezien zijn bijna huilen en zijn handen voor gezicht is hij wel degelijk blij. Maar euforie mag zondag komen!
Wat ben jij opeens een Murray-fanboy gewordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:59 schreef Norrage het volgende:
En gezien zijn bijna huilen en zijn handen voor gezicht is hij wel degelijk blij. Maar euforie mag zondag komen!
Tegenwicht tegen al die laffe kut-haters op dit forum is datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens een Murray-fanboy geworden
quote:The AndyMurrayometer
NEWSFLASH: Andy Murray hits 97% British on the AndyMurrayometer, an all-time record high, as he becomes the first Brit since 1476 to do anything decent in sport.
Precies. Hij moet even Fedje gaan ownen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Te blij zijn met een finaleplaats wordt vaak gezien als voorbode op een verliespartij.
Een keer AO finale geloof ik, weet niet zeker.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:07 schreef Anonymousz het volgende:
kan murrie van fedje winnen?
hoevaak hebben ze tegen elkaar gespeeld?
Ach, hij roept het over zich af dat hij zo gehaat wordt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Norrage het volgende:
Tegenwicht tegen al die laffe kut-haters op dit forum is dat
2 keer finale GS: US Open en Australian Open.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:07 schreef Anonymousz het volgende:
http://www.tennis.com/livescores/head2head.aspx?id1=47591&id2=48783quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:07 schreef Anonymousz het volgende:
Thx, ik had geen zin om dat zelf samen te vattenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:12 schreef Niox het volgende:
Head to head is 8-7 in het voordeel van Murray. Allemaal op hardcourt. Laatste 5 wedstrijden (sinds 2010) is 3-2 in het voordeel van Federer.
2 wedstrijden op een GS, beide finales en beide keren won Federer in 3 sets.
ah bedanktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:12 schreef Niox het volgende:
Head to head is 8-7 in het voordeel van Murray. Allemaal op hardcourt. Laatste 5 wedstrijden (sinds 2010) is 3-2 in het voordeel van Federer.
2 wedstrijden op een GS, beide finales en beide keren won Federer in 3 sets.
Denk het nu niet, Lendl heeft hem mentaal echt wel geholpen vind ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
Zal Murray niet gewoon bezwijken onder de spanning?
Ja, hij heef them geholpen, maar of hij hier klaar voor is, vraag ik me af. Maar goed, dat wordt zondag misschien ook wel het hele punt - of Murray opkan tegen de druk. Hoop in elk geval heel erg dat Federer wint.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
Denk het nu niet, Lendl heeft hem mentaal echt wel geholpen vind ik.
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef Norrage het volgende:
Ik hou van finales waar ik niet perse voor 1 speler ben. Die finales van Djoko vs Nadal of Nadal vs Fed zijn echt killing. Nu gun ik het ze beiden niet echt
Zolang hij hem wint, vind ik het niet erg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Zelden zal ik zo gehoopt hebben dat Fedje wint als zondag.. Misschien RG in 2009, maar verder niet. Wat een unieke kans om nog eens een GS te winnen en weer nummer één te worden. En niet door veel Masters te winnen, maar door Wimbledon nog eens te winnen.. Super zou dat zijn, maar het wordt zeker niet zo'n makkie als velen denken. Ik voorzie eerder een slopende pot zoals tegen Roddick in 2009..
Hoe kan dat?quote:Geinig trouwens dat de man die Nadal wipte, Rosol, 4 plaatsen is gezakt naar plek 104..
Geen idee, geeft http://live-tennis.eu/ aan. Misschien dat hij na de uitschakeling op Wimbledon vorig seizoen in een ander toernooi succes gehad heeft dat meetelt in deze 2-weekse ranking?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zolang hij hem wint, vind ik het niet erg.
[..]
Hoe kan dat?
Hij deed het misschien vorig jaar beterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zolang hij hem wint, vind ik het niet erg.
[..]
Hoe kan dat?
Klopt, vorig jaar heeft Rosol de challenger in Braunschweig gewonnen. Dit jaar speelde die nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Geen idee, geeft http://live-tennis.eu/ aan. Misschien dat hij na de uitschakeling op Wimbledon vorig seizoen in een ander toernooi succes gehad heeft dat meetelt in deze 2-weekse ranking?
Verschilt per challenger, maar in dit geval wel (125 om 90).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:51 schreef Zelva het volgende:
Een derde ronde op Wimbledon is minder punten dan een challenger?
Wat heeft de vrouwenfinale ermee te maken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Zelfs zonder een zege morgen verwacht ik Fedje binnenkort back on top. In Canada heeft hij maar een derde ronde staan (tegen winst van Djokovic) en in Cincinnati is het een kwartfinale versus een finaleplek. Dat ziet er dus bijzonder kansrijk uit!
Maar mensen vinden het mooier en 'terechter' om door middel van een grand slam zege de nr 1 positie te pakken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Zelfs zonder een zege morgen verwacht ik Fedje binnenkort back on top. In Canada heeft hij maar een derde ronde staan (tegen winst van Djokovic) en in Cincinnati is het een kwartfinale versus een finaleplek. Dat ziet er dus bijzonder kansrijk uit!
Lijkt mij dat hij er geen reet om geeft. Hij heeft wel genoeg GS's gewonnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Federer wil niet eens op 1 staan zonder GS denk ik. Had nog wel eens kritiek op de vrouwtjes omdat de nummer 1 daar geen gs had gewonnen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heeft de vrouwenfinale ermee te maken?
Hij zal er niet wakker om liggen inderdaad, maar het zou wel weinig waarde hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Lijkt mij dat hij er geen reet om geeft. Hij heeft wel genoeg GS's gewonnen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heeft de vrouwenfinale ermee te maken?
Klopt, geeft alleen het moment zelf meer glans denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:41 schreef Niox het volgende:
[..]
Aan de andere kant: dat staat er nergens bij in de recordboeken. Daar komt alleen maar te staan dat hij de meeste weken ooit op 1 heeft gestaan.
Federerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
TheGeneral en Ambrosius, wie denken jullie dat er zondag wint?
Niet zo'n gekke statistiek hoor. De meeste mannen presteren nog weinig als ze vader worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef thijsdetweede het volgende:
Mocht Federer winnen, is ie nog maar 1 win af van Jimmy Connors record: 3x een GS winnen als vader.
Wat de record en statistiek fans op wikipedia al niet verzinnen.
Hangt er van af welke sport.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet zo'n gekke statistiek hoor. De meeste mannen presteren nog weinig als ze vader worden.
In bowls schijnen vaders het erg goed te doen ja.quote:
Golfen gaat ook nog wel aardigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:26 schreef Salamando het volgende:
[..]
In bowls schijnen vaders het erg goed te doen ja.
Zal wel 3 uur Nederlandse tijd zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:06 schreef Outlined het volgende:
hoe laat nl tijd begint die herenfinale?
want zoiets simpels kan je niet van hun site halen , day 13 is namelijk niet aanklikbaar
We hebben het toch over tennis?quote:
Ik hoop van niet, double bagel voor Radwanskaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:25 schreef Rosario het volgende:
Nou, Williams gaat Radwanska wel van de baan slaan, neem ik aan?
Ik gok op een opgave aan het begin van de 2e set als ze een break achter komt!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:42 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet hoe het met die infectie van Radwanska zit...maar het lijkt erop alsof dit een letterlijke of figuurlijke walkover wordt vooer Serena.
Partijen duren soms wat extreem langquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik ben er altijd van in de war omdat ik me de in schemer gehulde Nadal-winst nog kan herinneren.
Ga maar heeeeel erg hopen dan:-Pquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:27 schreef DO2 het volgende:
Ik hoop alvast heel hard dat Radwa gaat winnen...
Verkeerde topic?quote:
quote:
Ik vond het ook wel apart. Ik sla ook weleens een bal meters uit als ik een lob moet halen maar dit sloeg werkelijk nergens op.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een kutbal, hoe slecht kun je je oriënteren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:37 schreef YazooW het volgende:
serena ftwGadverdamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel fijn dat je het in een spoiler hebt gezet.
Er zijn natuurlijk wel voorbeelden te vinden van mooie en spannende finales, bij de vrouwen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:36 schreef TheGeneral het volgende:
Dat er ook echt mensen zijn die, waarschijnlijk toch prijzige, kaartjes kopen voor een vrouwenfinale.
Zelden. Maar dan ook echt zelden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef DO2 het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel voorbeelden te vinden van mooie en spannende finales, bij de vrouwen.
Maar 't komt helaas wel vrij vaak voor dat dat niet het geval is.
quote:
Die RG finale was wel leuk, qua niveau. Maar dat was uiteindelijk ook snel voorbij.quote:
Nee. Die zaten samen in de onderste helft.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
Had de finale niet gewoon Paszek-Goerges kunnen zijn.
Bij wijze van. Alles beter dan dit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. Die zaten samen in de onderste helft.
Ja. Was een misser dit van Radwanska zeg. Is het nou echt zo moeilijk om zo'n bal gewoon in het veld te slaan.quote:
Sorry.quote:
Ja, viel mij ook op.quote:
Graag nog een set op die manier.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:59 schreef Norrage het volgende:
Serena heel slecht nu..,,maar radwanska maakt geen enkele fout meer....
Fail.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:36 schreef borisz het volgende:
GSMC Serna Williams, winnares Wimbledon 2012
Dit.quote:
Is toch al jaren 15.00?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:53 schreef Outlined het volgende:
damn is het top secret wat er morgen gebeurt of zo, nog steeds niks over de aanvangstijd voor de heren finale.
daar gok ik natuurlijk ook op, het gaat me meer om de zwakke communicatie waar ik me druk om maakquote:
Heb jij aantoonbare voorbeelden dan?quote:
Hewitt is een voorbeeld. Het is niet nieuw hoor. Ze zijn gewoon veel meer afgeleid en hebben andere prioriteiten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:31 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Heb jij aantoonbare voorbeelden dan?
Het is gewoon de leeftijd. Naarmate ze ouder worden, is het logisch dat ze minder presteren. Niet omdat ze vader geworden zijn. Anders kun je overal wel een verband achter zoeken..
Heb je de wedstrijd wel gezien? Williams speelde bepaald niet goed hoor. Ze speelde grote delen van de wedstrijd nerveus en maakte veel meer fouten dan anders.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:42 schreef Rosario het volgende:
Heb de tweede set niet gezien, maar in de eerste vond ik Serena toch wel domineren hoor.. De derde ook behoorlijk. Won haar eigen games met gemak en had letterlijk elke game een breakpunt.
Vind het wel tof, ze is nu eenmaal de beste. Zeker hier. Een Sharapova had geen enkele kans gemaakt tegen Serena in deze vorm.
Ik hoop dat we dat ook morgenmiddag zeggen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:37 schreef BobW het volgende:
Na twee jaar weer een Grand Slam, knappe comeback.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:45 schreef Angelof9 het volgende:
Komt goed! federer gaat vet winnen morgen.
Heb de eerste set gedeeltelijk gezien, de tweede niet, de derde alleen het scoreverloop.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gezien? Williams speelde bepaald niet goed hoor. Ze speelde grote delen van de wedstrijd nerveus en maakte veel meer fouten dan anders.
Oké, ja, ik heb haar zelf nog nooit zoveel UE's zien maken, maar als je alleen de score hebt gevolgd en maar delen van de wedstrijd hebt gezien kan ik me voorstellen dat je er een ander beeld bij hebt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Heb de eerste set gedeeltelijk gezien, de tweede niet, de derde alleen het scoreverloop.
Maar op de punten die ik haar zag vond ik 'r wel sterk. Net als tegen Azarenka.
twitter:NeilHarmanTimes twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 11:59:36In his final Wimbledon as a chair umpire, Lars Graff takes women's final today. Men's umpire will be either Enric Molina or Mohamed Lahyani reageer retweet
Op basis waarvan zouden ze dat beslissen? Hoop wel dat het Lahyani wordt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:12 schreef wimderon het volgende:
twitter:NeilHarmanTimes twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 11:59:36In his final Wimbledon as a chair umpire, Lars Graff takes women's final today. Men's umpire will be either Enric Molina or Mohamed Lahyani reageer retweet
Kwam even uit z'n grot toen Djoko een set pakte, maar is daarna weer snel verdwenen...quote:
Si senoooooor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Si senor!![]()
Benieuwd morgen, Fed die een goede partij wint is het ideale scenario imo!
AD.nlquote:Britten betalen 17.000 euro voor kaartje Wimbledonfinale
Het lijkt wel of iedereen in Groot-Brittannië aan kaartjes probeert te komen om Andy Murray morgen in de finale van Wimbledon te zien spelen tegen Roger Federer. Murray is de eerste Brit sinds 1938 die de finale heeft gehaald in het herenenkelspel in Londen.
Honderden Britten hebben afgelopen nacht in tentjes geslapen nabij de kaartverkoopkiosk van Wimbledon. Op ticketbestelsite Viagogo.co.uk werden gisteravond kaartjes voor 17.000 euro verkocht voor de finale van morgen. Ter vergelijking: de duurste tickets voor de Super Bowl gingen dit jaar voor 12.000 euro over de toonbank.
In de laatste drie edities van het tournooi struikelde Murray steeds in de halve finale. Datzelfde gebeurde de Brit Tim Henman, die in 1998, 2001 en 2002 voor wie de halve eindstrijd ook steeds het eindstation betekende.
In 1938 verloor Bunny Austin de finale van de Amerikaan Don Budge. Twee jaar eerder werd de laatste Britse toernooizege genoteerd, door Fred Perry, die Wimbledon driemaal op rij won.
De 25-jarige Schot Murray stond eenmaal in de finale van de US Open en twee keer in de eindstrijd van de Australian Open, maar won nog nooit een Grand Slam. In twee van die finales dolf Murray het onderspit tegen Federer. Op de Australian Open van 2011 was Novak Djokovic te sterk.
Ongelooflijk, spelen pas een paar weken samen, deden het aardig in Nottingham Challenger en kregen een Wild Cardquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:02 schreef wimderon het volgende:
Marray/Nielsen wel een break voor in de vijfde set.
Marray/Nielsen die Wimbledon gaan winnen
Naast de algehele uitstraling van Murrayquote:Op zondag 8 juli 2012 02:09 schreef Norrage het volgende:
Echt, dat zijn zulke duidelijke reden om juist voor Federer te zijn
Wat een geld zeg.quote:
Waarom achter de baan? Bij tennis vind ik de hoek vaak nog de mooiste plaats om de wedstrijd goed te kunnen volgen (niet te ver weg natuurlijk)quote:Op zondag 8 juli 2012 09:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een geld zeg.Ik zou vijfhonderd euro al extreem veel vinden. Denk dat ik maximaal twwehonderdvijftig euro voor zo'n partij over zou hebben, mits ik achter de baan zat en een goed uitzicht had.
Dat is ook het camera-perspectief op tv en dat vind ik wel het duidelijkst. Een hoek zou ook nog kunnen maar niet naast de baan.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom achter de baan? Bij tennis vind ik de hoek vaak nog de mooiste plaats om de wedstrijd goed te kunnen volgen (niet te ver weg natuurlijk)
quote:Op zondag 8 juli 2012 10:26 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Hup Fedje! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bizar hèquote:Op zondag 8 juli 2012 03:18 schreef BobW het volgende:
[..]
Ongelooflijk, spelen pas een paar weken samen, deden het aardig in Nottingham Challenger en kregen een Wild Card![]()
Leuk voor de gevestigde duo's daar
Ik zie dat iedereen wel roepen, maar ik heb dat nog nooit ergens gelezen hoor?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:14 schreef tennisboy het volgende:
Geniaal zou het zijn door vele afgeschreven
Ik wilde het eigenlijk net zeggen....tsja, op MTF heb je wel wat kanslozen rondlopen, maar hier op het forum toch echt niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zie dat iedereen wel roepen, maar ik heb dat nog nooit ergens gelezen hoor?
Ik heb het weleens gezegd.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Das waarquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 11:50 schreef luckass het volgende:
Mensen die Federer in drie sets willen zien winnen. Dan ben je dus geen tennisliefhebber.
Nou... de afgelopen jaren is het toch wel heel vaak voorbij gekomen hoor. Moet je de topics eens teruglezen. Bij elke framebal kan hij er helemaal niks meer van. De 'Federerquote:Op zondag 8 juli 2012 11:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk net zeggen....tsja, op MTF heb je wel wat kanslozen rondlopen, maar hier op het forum toch echt niet?
Mee eens. Toch heb ik geen zin om in spanning te zitten. Wil best een vijfsetter, maar dan moet Fed wel 2-0 voor hebben gestaan in sets en Murray meteen breken in het begin van de vijfde.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:50 schreef luckass het volgende:
Mensen die Federer in drie sets willen zien winnen. Dan ben je dus geen tennisliefhebber.
Je kan toch naast een liefhebber ook een fan/supporter zijn? Ik zal even vergelijken met voetbal.. Ik een voetballiefhebber maar als mijn club speelt, maakt het mij helemaal niks uit hoe ze winnen. Al heeft de tegenstander 100 procent balbezit en maakt de tegenstander een eigen doelpunt in blessuretijd. Maar als mijn club niet speelt, wil ik mooi voetbal zien en zit ik met eten en drinken voor de TV.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:50 schreef luckass het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:26 schreef Syntix het volgende:
Nope. Gewoon lkkr Federer in drie en dan kunnen die Britten ook weer even ophouden met dromen. Daarnaast, waarom doen die Engelsen opeens zo hun best om Brits te zijn? Wij komen uit de Benelux, maar je support toch gewoon je eigen land? Als Belgie tegen Spanje of een ander land moet voetballen ben je toch ook niet automatisch voor Belgie omdat ze bij de Benelux horen...
Nee, tennis mag niet met die kutsport vergeleken wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:32 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Je kan toch naast een liefhebber ook een fan zijn? Ik zal even vergelijken met voetbal.. Ik een voetballiefhebber maar als mijn club speelt, maakt het mij helemaal niks uit hoe ze winnen. Al heeft de tegenstander 100 procent balbezit en maakt de tegenstander een eigen doelpunt in blessuretijd. Maar als mijn club niet speelt, wil ik mooi voetbal zien en zit ik met eten en drinken voor de TV.
Maar het kan ook zo zijn dat tennis niet met voetbal vergeleken kan worden
De verhoudingen Schotland, Engeland, Wales en zo zijn wel wat anders dan de Beneluxquote:Op zondag 8 juli 2012 12:34 schreef Syntix het volgende:
Maar dan zouden alle Engelsen toevallig fan zijn van Murray terwijl hij speelt tegen de beste speler aller tijden en ook nog eens het mooiste tennis speelt wat men ooit heeft gezien. Hoe the fuck kun je dan ooit voor Murray zijn als je niet uit Schotland komt? Als je de schoonheid van het spel lief hebt dan ben je voor Federer en voor niemand anders.
Daarom Federer![]()
O.a. Schotland idd, maar zowel Engelsen als Brittenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
De verhoudingen Schotland, Engeland, Wales en zo zijn wel wat anders dan de Benelux
En een Brit is wat anders dan een Engelsman he. Een Brit is iemand uit Groot Brittannie, en dat is wat Schotland is
Het lijkt me zeer sterk.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:27 schreef TennispeRFect het volgende:
In 2011 was er nog in de media dat de finale in de bios gekeken kon worden, uiteindelijk niet echt doorgegaan volgens mij (in NL).
Weet iemand of er bioscopen in NL zijn die de finale uitzenden (al dan niet 3D?)
Tijdens de Australian Open beantwoordde Siemerink vragen van kijkers. Eén van de vragen was: 'zal Federer ooit nog terugkeren op de nummer 1 positie?' en hij antwoordde 'Daar kan ik kort over zijn: die heeft z'n tijd gehad.'quote:Op zondag 8 juli 2012 11:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat is het toch een visionair.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Tijdens de Australian Open beantwoordde Siemerink vragen van kijkers. Eén van de vragen was: 'zal Federer ooit nog terugkeren op de nummer 1 positie?' en hij antwoordde 'Daar kan ik kort over zijn: die heeft z'n tijd gehad.'
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:34 schreef Syntix het volgende:
Als je de schoonheid van het spel lief hebt dan ben je voor Federer en voor niemand anders.
Ik gun het Murray ook wel. Maar ik hoop dat Federer wint.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik gun het Murray eigenlijk wel, hoewel ik normaal gesproken altijd mijn voorkeur voor Federer uit zou spreken.
Dat is ook wat anders. Hij heeft de vraag van de kijker niet goed beantwoord, en deed er een schepje bovenop door te stellen dat Federer überhaupt zijn beste tijd gehad heeft, dwz. 'Hij wint niets meer', 'Hij wint nooit meer van Djokovic', etc. Vervolgens won hij Rotterdam, Indian Wells, Dubai en Madrid.quote:
Siemerink heeft gewoon een hekel aan Federer. Het is me al eerder opgevallen in commentaren die hij heeft gegeven van wedstrijden met Federer. Geen idee waarom dat zo is.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:22 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat is ook wat anders. Hij heeft de vraag van de kijker niet goed beantwoord, en deed er een schepje bovenop door te stellen dat Federer überhaupt zijn beste tijd gehad heeft, dwz. 'Hij wint niets meer', 'Hij wint nooit meer van Djokovic', etc. Vervolgens won hij Rotterdam, Indian Wells, Dubai en Madrid.
Ik heb veel minder verstand van tennis dan Jan Siemerink. Maar ik mag op dit moment wel stellen dat hij dat toch behoorlijk slecht ingeschat heeft.
twitter:Wimbledon twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:22:23The roof is opening on Centre Court. #Wimbledon reageer retweet
Misschien gewoon jaloezie? Zou ik me wel kunnen voorstellen dat je dat als proftennisser hebt. Dat je bent opgegroeid met bewondering voor McEnroe, Connors, Borg.. En dat je in jouw tijd wordt overschaduwd door Agassi en Sampras, en in Nederland door Krajicek.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Siemerink heeft gewoon een hekel aan Federer. Het is me al eerder opgevallen in commentaren die hij heeft gegeven van wedstrijden met Federer. Geen idee waarom dat zo is.
Wel cover over de baan en regen nu.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:30 schreef Niox het volgende:
Kans op regen later in de middag, maar toch:twitter:Wimbledon twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:22:23The roof is opening on Centre Court. #Wimbledon reageer retweet
Dan wint hij nogquote:
Geen koningin, geen Charles.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
O.a. Schotland idd, maar zowel Engelsen als BrittenAlleen vandaag mag Federer Murray gewoon afmaken in 3 sets. Zodra Federer stopt met tennissen mag Murray best 4x achter elkaar Wimbledon van mij winnen hoor, maar nu even niet
Ik vind het ook suf.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:35 schreef TheGeneral het volgende:
Laat dat dak gewoon dicht... Het is nu wee gaan regenen. Straks moet je om de 10 minuten wachten omdat het regent.
En er komt nog meer regen aan..
ik heb deze in wmp, vlc kan ook, gaat prima http://content.nos.nl/liv(...)a3a6274dd/2019/true/quote:Op zondag 8 juli 2012 15:06 schreef Mykonos het volgende:
Bij wie werkt de NOS-stream nog meer niet goed? Of ligt dat aan mijn computer?
Ik wilde het net vragen, is 'ie bij jou ook een beetje sloom?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:06 schreef Mykonos het volgende:
sinds jij dit heb gezegd loopt het beeld niet helemaal soepel idd... hopelijk straks welquote:Op zondag 8 juli 2012 15:06 schreef Mykonos het volgende:
Je kunt beter kijken op sportlemon.com.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:08 schreef alors het volgende:
[..]
sinds jij dit heb gezegd loopt het beeld niet helemaal soepel idd... hopelijk straks wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |