Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Leuk voor Murray. Pak hem dan ook maar meteen, zijn we daar een keer klaar mee.
liever 3x 6-0 voor Federer, dan weet Engeland meteen weer dat ze geen fuck voorstellen in tennis.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Leuk voor Murray. Pak hem dan ook maar meteen, zijn we daar een keer klaar mee.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:49 schreef tja77 het volgende:
Murray wordt zo hard gevaagd zondag...
En dan Fedje op 1
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja natuurlijk baal ik daarvan en dan deze faalhaas in de finale met zijn zure bakkes
En zondag rond een uur of 5?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
TODAY, ANDY MURRAY IS 97% BRITISH
Record was 96%
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:49 schreef Niox het volgende:
En nu gaan ze er bij de BBC 2 dagen over praten hoe lang ze hier op gewacht hebben. En dan gaat Andy er zondag in 3 sets af.
De tennisquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
liever 3x 6-0 voor Federer, dan weet Engeland meteen weer dat ze geen fuck voorstellen in de tennis.
Want als een Schot hem pakt is Engeland meteen weer top in de tennis?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
liever 3x 6-0 voor Federer, dan weet Engeland meteen weer dat ze geen fuck voorstellen in de tennis.
Of schermen, dan hoeven we ook niet tegen die kop aan te kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Murray kan beter gaan schaken.Tennis past niet bij hem.
Hij is een Schotquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
liever 3x 6-0 voor Federer, dan weet Engeland meteen weer dat ze geen fuck voorstellen in tennis.
Of boksen, dan wordt ie verbouwdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Of schermen, dan hoeven we ook niet tegen die kop aan te kijken.
Klopt. Maar denk dat dat bij schaken ook niet hoeft.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Of schermen, dan hoeven we ook niet tegen die kop aan te kijken.
Van Wimbledon niet...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat hij wilt winnen, die finales heeft hij al wel eens gehaald.
Nou zonet de eerstequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Volgens mij heb ik hem uberhaupt nog nooit kunnen betrappen op iets van een minimale glimlach
Als hij wint.quote:
Maar hij komt niet echt arrogant over ofzo. Eerder iemand die niet van de spotlights houdt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Volgens mij heb ik hem uberhaupt nog nooit kunnen betrappen op iets van een minimale glimlach
Daar gaat het niet om. Hij weet dat hij de finale nu moet winnen.,.quote:
Ik kreeg een beetje het idee dat die tranen heel geforceerd werden opgeroepen, maar hij zal ongetwijfeld erg blij zijn hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:59 schreef Norrage het volgende:
En gezien zijn bijna huilen en zijn handen voor gezicht is hij wel degelijk blij. Maar euforie mag zondag komen!
Wat ben jij opeens een Murray-fanboy gewordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:59 schreef Norrage het volgende:
En gezien zijn bijna huilen en zijn handen voor gezicht is hij wel degelijk blij. Maar euforie mag zondag komen!
Tegenwicht tegen al die laffe kut-haters op dit forum is datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens een Murray-fanboy geworden
quote:The AndyMurrayometer
NEWSFLASH: Andy Murray hits 97% British on the AndyMurrayometer, an all-time record high, as he becomes the first Brit since 1476 to do anything decent in sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |