wat is er gebeurd met braddie, werd hij vermoordquote:Op zondag 8 juli 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
stop met FOK! jongen, je eindigt nog als braddie.
hahaha wat een heldenuserquote:Op zondag 8 juli 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/374985
even afkoelen me dunkt
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:56 schreef oompiekoerier het volgende:
ik begin
komt een hoer bij de dokter en zegt dat haar kut rood is
zegt de dokter dat hij haar een zalfje zou geven maar dat ze daar niet aan mag likken
komt die hoer de volgende dag weer en is duidenlijk kwaad
en zegt: dankzij jou is een van mijn vaste klanten doodgegaan
waarop de dokter zegt ik zei toch dat je niet aan dat zalfje mag likken???
waarop de hoer zegt: ja maar mijn klanten mogen toch zeker wel aan mijn kut likken?
verzin ik zo ff ter plekke ben goed in zelfbedachte moppen
Bij het MW3 topic, je hebt grote kans dat dit weer een bash MW3 topic gaat worden, aangezien dat in FOK! KLB best gebruikelijk is. Tevens zie ik in dat topic ook nergens een goede klacht. Dat TS zelf niet goed is in een spel bijvoorbeeld noem ik nou niet meteen een klacht, want dan zou iedereen wel zo'n soort topic aan kunnen maken. Je moet je bij zo'n topic proberen te bedenken of dit voor de users eigenlijk ook wel een topic is waar ze over mee kunnen praten. Is deze klacht niet zodanig algemeen, dan is een bagger topic gegarandeerd, en dat kost voor de moderators veel meer moeite om netjes te houden dan gewoon een lock te zetten denk ik zo.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:58 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
MW3
Chicks die te moist zijn
Deze bijvoorbeeld niet. En hij heeft wel vaker gedoe met mods. Niet leuk!
Je moet in het feedback topic toch serieus reageren?quote:Op maandag 9 juli 2012 08:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Al die wannabe mods hier.![]()
Wil je echt moderator zijn, je hebt nog een week of anderhalf om te sollicteren.
Je hoeft hier eigenlijk helemaal niet overal op te reageren tenzij je een probleem hebt met de moderatie van je eigen reacties.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Je moet in het feedback topic toch serieus reageren?
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 9 juli 2012 09:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hoeft hier eigenlijk helemaal niet overal op te reageren tenzij je een probleem hebt met de moderatie van je eigen reacties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is niet erg om af en toe een handje te helpen, maar soms kan de info niet kloppen en misleid het users. Ook krijg je een onnodige en lange discussie. Laat het aan ons over, alright?
quote:Op maandag 9 juli 2012 10:45 schreef Lithia het volgende:
Even een oude post uit KLB FB opnieuw posten:Too seriousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ga toch weg man. Je reacties zijn continue vreselijk onder de gordel. Er is een mod die meepost, en als hij vindt dat het niet kan mod ie het lekker weg.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi ik wil even klagen over s1nn3rzs deze man meldt altijd niet op de man te spelen maar noemt mij een sufkut en Rekkie een kneus... ik vind dat niet kunnen en ben diep beschadigd van binnen nu. En ik denk Rekkie ook, om maar even voor hem te spreken.
Johan Cruijff
Waarom moet ik weg?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Je reacties zijn continue vreselijk onder de gordel. Er is een mod die meepost, en als hij vindt dat het niet kan mod ie het lekker weg.
We weten nu echt wel dat je me niet aardig vindt, elk topic waar ik zit moet je dat weer even benadrukken. Daar is de lol wel vanaf, en echt geloofwaardig is het ook niet. Jammer dat je hier gaat lopen huilen, je hebt net in het topic gewoon netjes antwoord van me gekregen.
Je niveau is, naast dat het beschamend is, ook nog eens bedroevend.quote:
Dus iedereen die mijn niveau heeft moet weg? wow, doet me denken aan een tijd jaaaaren terugquote:Op maandag 9 juli 2012 13:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je niveau is, naast dat het beschamend is, ook nog eens bedroevend.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, maar dan moet je niet gaan lopen huilen. Het probleem zit toch echt bij jezelf deze keer.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus iedereen die mijn niveau heeft moet weg? wow, doet me denken aan een tijd jaaaaren terug
"wehhh elke topic die ik open bashen ze mij wehhhhquote:Op maandag 9 juli 2012 13:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, maar dan moet je niet gaan lopen huilen. Het probleem zit toch echt bij jezelf deze keer.
Kijk, bij een doodsbedreiging vind ik ook dat je moet optreden. Maar wat er zo denigrerend is aan een kneus, klootzaak, sufkut, idioot of domme hond ontgaat me gewoon. Daarnaast heb je netjes antwoord gehad op je vraag, en omdat je hoopte dat ik zou gaan trollen ga je nu hier huilen.
Nou mooi voor je. De wereld is nu eenmaal niet eerlijk, en ook jij zult de wereld niet naar je hand kunnen zetten. Dat betekent ook dat sommige mensen je een kneus vinden, een sufkut of een domme hond. Helemaal als je het daar zelf naar maakt door maar te blijven posten in topics van mij. Immers, je vindt me als user niks, dat heb je een tijd terug al duidelijk gemaakt. Waarom dan toch steeds blijven provoceren door in die topics te komen?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"wehhh elke topic die ik open bashen ze mij wehhhh"
De enige die huilt ben jij volgens mij hoorik vind het gewoon hypocriet.
Kan toch gewoonquote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef KritischeMassa het volgende:
Lithia wat is er in hemelsnaam aan de hand, zelfs posts verwijderen na het slotje... mijn hemel
Die 2 topics komen net zoveel overeen als vuur en water.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef OnweersComplex het volgende:
Alcohol alleen voor 18+
DubbelKomt wel heel erg veel overeen met Leeftijd alcohol naar 18 jaar
Ik heb netjes gevraagd om ontopic te gaan, toch blijven jullie doorzeveren en offtopic posten.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef Internepper het volgende:
Lithia,
Heb jij een bepaalde sympathie/zwak voor Haan33 of zo? Ik wil even zeggen dat op de -verwijderde- reactie van HSG-BOMBER niet op af te dingen was. Die gast heeft een bepaalde drang iedere dag een topic te moeten openen. Het volgende topic is toegegeven nog enigszins normaal Alcohol alleen voor 18+ , maar is dan ook weer een inkoppertje op het volgende topic: Leeftijd alcohol naar 18 jaar. Dus ik vraag me af wat de toevoeging van Haan33 zijn topic is? Ludo, die pakt het beter aan. Die verwijdert tenminste alle onzin van Haan.
Gr Internepper.
Ze heeft me echt gekwetstquote:
Oh? Ligt het niet aan de TT? Het inhoud is anders.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef OnweersComplex het volgende:
Alcohol alleen voor 18+
DubbelKomt wel heel erg veel overeen met Leeftijd alcohol naar 18 jaar
Ik vind zijn topic nogal dubbel, wat ik net ook al aan gaf. dan mag er toch wel eentje dicht?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb netjes gevraagd om ontopic te gaan, toch blijven jullie doorzeveren en offtopic posten.
Daarom verwijder ik het.
Jullie zijn degene die kijken naar de TS en daarop beoordelen. So what dat hij vaker topics maakt? Maakt dat zijn topic ineens slechter?
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh? Ligt het niet aan de TT? Het inhoud is anders.
Ben je nou echt zo naïef of lijkt het maar zo? de inhoud is wel anders, maar het kan op hetzelfde uitdraaien als dat andere topic.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh? Ligt het niet aan de TT? Het inhoud is anders.
Nee hoor. Haan klaagt over de klagers over de wet. Dat andere topic klaagt over de wet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo naïef of lijkt het maar zo? de inhoud is wel anders, maar het kan op hetzelfde uitdraaien als dat andere topic.
Dat voegt net zoveel toe als dat mijn poep bruin was vanochtendquote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ze heeft me echt gekwetst
edit:
Een post met "terechte klacht" verwijderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |