abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2012 @ 11:42:15 #51
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113962128
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Misschien moet je even beter weten hoe dingen zijn gelopen voor je een mening vormt :)
Hij heeft gelijk. Cruijff dacht als een soort God te kunnen rondlopen, hier en daar even heenwijzen en dan hopen dat ze zijn adviezen blindelings op zouden volgen. Helaas voor Cruijff zaten er een paar doorgewinterde zakenmannetjes die hem gelukkig op tijd konden doorzien.

Zijn hele kritiek op van Gaal als bondscoach is gewoon belachelijk. Hij denkt weer iets en gaat het verkondigen als waarheid.

Cruijff had gewoon de eer aan zichzelf moeten houden en op zijn hoogtepunt moeten stoppen.
From feudal serf to spender.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:43:26 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113962167
Eeehmmm, op dit moment wordt het plan Cruijff gewoon uitgevoerd hoor, hij had idd wat tegenwerking van Rat ten Have en consorten, maar dat was niet het probleem van Cruijff, die gasten zaten er gewoon 100% voor henzelf.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_113962193
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk. Cruijff dacht als een soort God te kunnen rondlopen, hier en daar even heenwijzen en dan hopen dat ze zijn adviezen blindelings op zouden volgen. Helaas voor Cruijff zaten er een paar doorgewinterde zakenmannetjes die hem gelukkig op tijd konden doorzien.

Zijn hele kritiek op van Gaal als bondscoach is gewoon belachelijk. Hij denkt weer iets en gaat het verkondigen als waarheid.

Cruijff had gewoon de eer aan zichzelf moeten houden en op zijn hoogtepunt moeten stoppen.
Of verantwoordelijkheid nemen en het eens zelf doen
  maandag 9 juli 2012 @ 11:44:55 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113962215
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Lekker makkelijk gezegd tegen iemand die met pensioen is en zijn hele leven al niet anders gedaan heeft.
Get woke, go broke!
  maandag 9 juli 2012 @ 11:45:38 #55
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113962240
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lekker makkelijk gezegd tegen iemand die met pensioen is en zijn hele leven al niet anders gedaan heeft.
Als je met pensioen bent zou je je ongevraagd ook niet overal mee moeten bemoeien. Of je doet mee, of je houdt je bek en zegt het alleen tegen je vrouw.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:46:19 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113962259
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:45 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Als je met pensioen bent zou je je ongevraagd ook niet overal mee moeten bemoeien. Of je doet mee, of je houdt je bek en zegt het alleen tegen je vrouw.
Laat ook maar :').
Get woke, go broke!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 juli 2012 @ 11:46:36 #57
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113962269
Ik ben het zowaar een keer bijna eens met TS. :o
The horror. :')
Zeker rondom die aanstelling van van Gaal...

quote:
"Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat voor het Nederlandse voetbal essentiële beslissingen heel snel genomen zijn. Door KNVB-directeur Bert van Oostveen, die zaken op zijn bord heeft gekregen waar niet zijn grootste kwaliteiten liggen. Toch heeft hij in een recordtijd een bondscoach aangesteld. Of dat een goede of slechte beslissing is, hangt nu ook af van toeval. Dat mag niet.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:47:03 #58
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113962277
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben het zowaar een keer bijna eens met TS. :o
The horror. :')
Zeker rondom die aanstelling van van Gaal...

[..]

wtf jij mag blijven. _O_ _O_
pi_113962280
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoe lang is hij al met pensioen, 25 jaar?
En het gaat er natuurlijk om dat hij het altijd beter weet en graag wat olie op het vuur gooit maar het niet zelf laat zien. Hij was als RvC ook niet veel aanwezig.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:47:22 #60
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113962286
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Welke trap na aan Van Gaal!?

En als ik iemand een goed advies geef, dan hoef ik er toch niet dagelijks bij te gaan staan om zijn handje vast te houden!? Zo denkt Cruyff ook. Gewoon aangeven wat er allemaal beter kan, en als dat allemaal goed uitgevoerd wordt dan heeft hij toch geen dikbetaalde officiele functie nodig terwijl het allemaal heel simpel is uitgelegd en vastgelegd!?

Het is juist prima zoals Cruyff denkt en meedoet. Het probleem is dat de rest van de maatschappij bij dit soort zaken dan blijkbaar argwaan krijgt of whatever :')

Het zijn gewoon basiszaken die hij aangeeft, en als dat opgevolgd wordt, dan hoeft hij daar verder toch niet bij te zijn!? Als ze vragen hebben dan bellen ze hem even of desnoods komt hij langs...
  maandag 9 juli 2012 @ 11:48:31 #61
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113962324
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je weet dat Cruyff vanaf zijn 17de of 18de al zo'n beetje de leider was en altijd zijn verantwoordelijkheden nam...!?

Je weet dat hij door de KNVB stelselmatig is tegengewerkt toen hij aan de slag wilde!?
  maandag 9 juli 2012 @ 11:49:37 #62
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113962358
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

En als ik iemand een goed advies geef, dan hoef ik er toch niet dagelijks bij te gaan staan om zijn handje vast te houden!? Zo denkt Cruyff ook. Gewoon aangeven wat er allemaal beter kan, en als dat allemaal goed uitgevoerd wordt dan heeft hij toch geen dikbetaalde officiele functie nodig terwijl het allemaal heel simpel is uitgelegd en vastgelegd!?

Het is juist prima zoals Cruyff denkt en meedoet. Het probleem is dat de rest van de maatschappij bij dit soort zaken dan blijkbaar argwaan krijgt of whatever :')

Het zijn gewoon basiszaken die hij aangeeft, en als dat opgevolgd wordt, dan hoeft hij daar verder toch niet bij te zijn!? Als ze vragen hebben dan bellen ze hem even of desnoods komt hij langs...
Basiszaken :') Nou die kennis hebben de meeste clubs zelf wel in huis hoor. Daar hebben ze Cruijff die even langsvliegt in zijn privejet niet voor nodig.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:49:41 #63
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_113962363
quote:
13s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:08 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Hou toch op man. Bergkamp, Kluivert en Ronaldo zijn stukken beter dan Cruijff ooit is geweest. :')
Grapjas, en dan van Gaal nog "sympathiek" vinden ook. Als je toch niet weet waar je over praat, zeg dan gewoon niks :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 9 juli 2012 @ 11:50:24 #64
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113962383
quote:
16s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Grapjas, en dan van Gaal nog "sympathiek" vinden ook. Als je toch niet weet waar je over praat, zeg dan gewoon niks :')
Ik mag van Gaal sympathiek vinden toch? Eerlijke man die gewoon zegt waar het op staat. Precies de mensen die je in het voetbal nodig hebt. :)
pi_113962387
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jij praat nu als fan toch alles goed ipv andersom? En vanuit wat? Cruijff fixt Ajax wel even zodat wij over 20 jaar het Barcelona van nu zijn? Realistisch?
pi_113962409
Het enige wat je hem kunt verwijten is dat hij zelf nooit het lef heeft gehad om bondscoach te worden. Verder is het uitstekend speler, coach en analist geweest. Onbeschaamd dat je iemand die het Nederlandse voetbal op de kaart heeft gezet met jouw tunnelvisie durft te schofferen, TS.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 juli 2012 @ 11:51:58 #67
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113962431
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het enige wat je hem kunt verwijten is dat hij zelf nooit het lef heeft gehad om bondscoach te worden. Verder is het uitstekend speler, coach en analist geweest. Onbeschaamd dat je iemand die het Nederlandse voetbal op de kaart heeft gezet met jouw tunnelvisie durft te schofferen, TS.
Hij wilde wel, maar wilde wel z'n eigen spul dragen, Cruijff sports ofzo.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:52:07 #68
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113962435
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Zodra het op verantwoording nemen aankomt geef Cruijff niet thuis. Dat doet ie misschien al wel 25 jaar. Kijk, wat loze kreten roepen in de ruimte zou ik ook wel kunnen, maar daar is dit topic niet mee geholpen.
pi_113962467
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je weet dat Cruyff vanaf zijn 17de of 18de al zo'n beetje de leider was en altijd zijn verantwoordelijkheden nam...!?

Je weet dat hij door de KNVB stelselmatig is tegengewerkt toen hij aan de slag wilde!?
Dat laatste heb ik ergens gehoord vanuit 1 kant, net zoals 4 RvC ineens hem tegenwerken...

Misschien liggen beide verhalen toch iets genuanceerder? En dat Cruijff echt is tegengewerkt vanuit de KNVB ligt toch al twee decennia achter ons?
  maandag 9 juli 2012 @ 11:53:44 #70
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113962480
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij praat nu als fan toch alles goed ipv andersom? En vanuit wat? Cruijff fixt Ajax wel even zodat wij over 20 jaar het Barcelona van nu zijn? Realistisch?
Je kunt er in ieder geval voor zorgen dat Ajax weer technisch hoogbegaafde spelers opleidt die allemaal dat tikitaka voetbal van Barcelona beheersen. Dan hoef je dus ook geen idioot dure aankopen te doen voor een buitenspelertje of een verdediger, en je zult ook meer verdienen aan de verkoop van je spelers.

Dus ja, daar is wel degelijk veel vooruitgang te boeken.

Uiteraard zul je qua geld achterblijven en JUIST DAAROM is het zo belangrijk dat de plannen van Cruyff doorgaan, want alleen op die manier kun je aanhaken bij de echte top.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:54:48 #71
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_113962510
Waar blijft dat slotje nou?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 9 juli 2012 @ 11:55:36 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113962536
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:54 schreef EDMAN- het volgende:
Waar blijft dat slotje nou?
Waarom? Je hoeft het niet met iemand eens te zijn hoor.
Get woke, go broke!
pi_113962552
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je kunt er in ieder geval voor zorgen dat Ajax weer technisch hoogbegaafde spelers opleidt die allemaal dat tikitaka voetbal van Barcelona beheersen. Dan hoef je dus ook geen idioot dure aankopen te doen voor een buitenspelertje of een verdediger, en je zult ook meer verdienen aan de verkoop van je spelers.

Uiteraard zul je qua geld achterblijven en JUIST DAAROM is het zo belangrijk dat de plannen van Cruyff doorgaan, want alleen op die manier kun je aanhaken bij de echte top.
Aha dus het is 100% zeker dat Cruijff dat wel effekes fixt omdat het succes van Barcelona volledig op zijn conto geschreven kan worden. Koel ik ben erbij, jammer dat hij geen officiële functie
Ambieert bij onze club
  maandag 9 juli 2012 @ 11:57:06 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113962586
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Aha dus het is 100% zeker dat Cruijff dat wel effekes fixt omdat het succes van Barcelona volledig op zijn conto geschreven kan worden. Koel ik ben erbij, jammer dat hij geen officiële functie
Ambieert bij onze club
Dat is ook nergens voor nodig. Zolang hij maar betrokken blijft en men zijn lijnen volgt hoeft iemand van die leeftijd echt niet meer full time aan de bak.
Get woke, go broke!
pi_113962670
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:52 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Zodra het op verantwoording nemen aankomt geef Cruijff niet thuis. Dat doet ie misschien al wel 25 jaar. Kijk, wat loze kreten roepen in de ruimte zou ik ook wel kunnen, maar daar is dit topic niet mee geholpen.
Met die 'loze kreten' legt hij toch iedere keer weer de vinger op de zere plek. Vandaag in zijn column wederom.
pi_113962681
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is ook nergens voor nodig. Zolang hij maar betrokken blijft en men zijn lijnen volgt hoeft iemand van die leeftijd echt niet meer full time aan de bak.
Maar dat doet men nu toch, zijn lijnen volgen en is hij nog aanwezig als adviseur met zijn mannetjes op de posities?
Bedoel, ik hoop daar ook op maar ben nogal sceptisch aangelegd mbt Cruijff
  maandag 9 juli 2012 @ 12:03:04 #77
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113962801
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ambieert bij onze club
Het zijn allemaal vrij logische normale zaken die Cruyff aandraagt, om zaken te corrigeren die op de een of andere manier tegenwoordig bij veel clubs niet meer zo 'normaal' zijn.

Hij heeft het dan grotendeels over de manier waarop de jeugd wordt opgeleid. Veel clubs nemen liever de gok met wat aankopen ipv dat ze investeren in getalenteerde jeugd. Op den duur is dat onbetaalbaar, en ook minder leuk voor de toeschouwers.

Cruyff's visie is dat je de spelers beter maakt, en daarmee maak je het team beter, en daarmee wordt de club beter en gezonder, en als het dan allemaal ook nog een beetje meezit, dan levert het ook nog eens prijzen op.
  maandag 9 juli 2012 @ 12:03:05 #78
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_113962802
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zolang er met bakken met geld word gesmeten voor spelers, zie ik Ajax nooit net zoals Barcelona worden. Zie de Nederlandse clubs maar gewoon als een overgang naar het grote toneel. Daar gaat mongooltje Cruijff echt geen verandering in brengen hoor :') .
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  maandag 9 juli 2012 @ 12:08:22 #79
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113962983
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:03 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

Zolang er met bakken met geld word gesmeten voor spelers, zie ik Ajax nooit net zoals Barcelona worden. Zie de Nederlandse clubs maar gewoon als een overgang naar het grote toneel. Daar gaat mongooltje Cruijff echt geen verandering in brengen hoor :') .
Ajax wordt ook niet zoals Barcelona, maar je kunt er wel voor zorgen dat die geldgooiende clubs ieder jaar bij Ajax aankloppen om voor veel geld spelers te halen.

Als je dan als club in NL ook ieder jaar top m2 of 3 eindigt zodat spelers best tot hun 22ste of 23ste willen blijven, naam willen maken, europees indruk willen maken via Ajax, en je overwintert ieder jaar, dan doe je het als NLse club gewoon uitstekend. Dan kun je ook gewoon in de kwart-finales of halve finales eindigen, wanneer de basis van je voetbal gewoon uitstekend is, en iedereen doet wat hij moet doen.

Het is toch te achterlijk voor woorden dat Ajax nu al jaren die Sulejmani een megasalaris geeft na ook al een idioot hoge transfersom te hebben betaald, terwijl hij nog nauwelijks een goede wedstrijd heeft laten zien na al die jaren? Dan had je beter een goed talent uit de jeugd kunnen koesteren en vertrouwen en speeltijd geven en dan had je er waarschijnlijk nog geld aan verdiend ook....
  maandag 9 juli 2012 @ 12:09:59 #80
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113963045
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Met die 'loze kreten' legt hij toch iedere keer weer de vinger op de zere plek. Vandaag in zijn column wederom.
Onzin. Dat vindt een Cruijff minded mannetje als jij misschien. Duizenden anderen vinden Cruijff zolangzamerhand een irritant kereltje. Het lijkt wel een verzuurde mod.
  maandag 9 juli 2012 @ 12:14:14 #81
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_113963173
Waarom als iemand het oneens is met jou TS, gelijk in de aanval en met de vinger wijzen van 'JIJ BENT DIT" of "JIJ BENT DAT"
?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 9 juli 2012 @ 12:14:49 #82
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113963187
quote:
5s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom als iemand het oneens is met jou TS, gelijk in de aanval en met de vinger wijzen van 'JIJ BENT DIT" of "JIJ BENT DAT"
?
Ik speel niet op de man, dus kappen graag. Anders zit er zo een slotje op het topic :{w
  maandag 9 juli 2012 @ 12:16:38 #83
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_113963250
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:14 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ik speel niet op de man, dus kappen graag. Anders zit er zo een slotje op het topic :{w
Gewoon een vraag, omdat je jezelf altijd zo snel aangevallen voelt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 9 juli 2012 @ 12:18:29 #84
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113963309
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gewoon een vraag, omdat je jezelf altijd zo snel aangevallen voelt.
Ik vind het niet ontopic eerlijk gezegd en het is ook onwaar. :)
pi_113963539
Of deze Johan :')

Ik zeg : Doen! oO<
Interessant he ?
  maandag 9 juli 2012 @ 12:28:23 #86
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113963578
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:27 schreef Zwolsboy het volgende:

[ afbeelding ]

Praat me niet van derksen. Die acteur ontsteekt de middelmaat al helemaal niet.
pi_113964203
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:33 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Liefkozend, jeweettoch Rekkie. :@
Ja maar je quote een bericht dat niet van mij was... vandaar.
pi_113964237
Wat een gelul. Vooral dat stuk over zijn rol bij Ajax 8)7
  maandag 9 juli 2012 @ 12:51:50 #89
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113964300
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:49 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja maar je quote een bericht dat niet van mij was... vandaar.
Je noemde mij droeftoeter :{
pi_113964818
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:27 schreef Zwolsboy het volgende:

[ afbeelding ]

Het is jammer dat hij afgelopen jaren vercommercialiseerd is inderdaad. Desondanks heeft hij nog altijd een uitgesproken mening en is hij zo ongeveer de enige die kritiek op mensen durft te geven waar ze zelf bijzitten.
  maandag 9 juli 2012 @ 13:10:17 #91
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113964865
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Het is jammer dat hij afgelopen jaren vercommercialiseerd is inderdaad. Desondanks heeft hij nog altijd een uitgesproken mening en is hij zo ongeveer de enige die kritiek op mensen durft te geven waar ze zelf bijzitten.
Nou, dat doet Derksen dus juist niet. Zodra de persoon in kwestie erbij zit vergoelijkt Derksen het altijd maar weer.
Derksen is gewoon een acteur, niet meer, niet minder. En de meeste mensen smullen van die rol.
pi_113964902
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Je noemde mij droeftoeter :{
Ja omdat je alles over één kant scheert, dat verklaart nog niet waarom je mijn naam noemt en iemand anders quote.
  maandag 9 juli 2012 @ 13:15:11 #93
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_113965014
Cruijf is idd een mongool die eens moet leren z'n bek te houden, want naast voetballen, kan die vent niks. Verder oneens met de voetbalklachten.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  maandag 9 juli 2012 @ 13:37:16 #94
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113965652
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja omdat je alles over één kant scheert, dat verklaart nog niet waarom je mijn naam noemt en iemand anders quote.
Ga toch weg kneus. Ik scheer niks over 1 kam. Ik vind alleen dat Cruijff niet altijd zijn kritiek moet willen leveren. Dan had ie lekker zelf bondscoach moeten worden.
  maandag 9 juli 2012 @ 13:39:29 #95
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_113965726
Waarom is er overigens ook zo veel belangstelling voor wat Cruijf nou weer vindt? Dat 'ie een geweldige voetballer was, maakt hem niet dermate interessant dat zijn mening over alles gegeven moet worden.
  maandag 9 juli 2012 @ 13:40:18 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113965754
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:39 schreef Zero17 het volgende:
Waarom is er overigens ook zo veel belangstelling voor wat Cruijf nou weer vindt? Dat 'ie een geweldige voetballer was, maakt hem niet dermate interessant dat zijn mening over alles gegeven moet worden.
het zou iets te maken kunnen hebben met het feit dat alles wat ie heeft aangeraakt veranderd is in goud :').
Get woke, go broke!
  maandag 9 juli 2012 @ 13:44:00 #97
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_113965866
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het zou iets te maken kunnen hebben met het feit dat alles wat ie heeft aangeraakt veranderd is in goud :').
Zoals zijn investeringen in onduidelijke bedrijven, waarna hij bij Feyenoord nota bene weer moest gaan voetballen, omdat 'ie blut was. :')
  maandag 9 juli 2012 @ 13:46:31 #98
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113965966
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:44 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Zoals zijn investeringen in onduidelijke bedrijven, waarna hij bij Feyenoord nota bene weer moest gaan voetballen, omdat 'ie blut was. :')
En waarbij zn schoonvader van lieverlee maar zijn manager is geworden :')
pi_113966009
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

We deden het in '78 zelfs zonder hem, weer de finale verliezen :P
En in barca kon men nog niet voetballen toen hij kwam
pi_113967416
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:37 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ga toch weg kneus. Ik scheer niks over 1 kam. Ik vind alleen dat Cruijff niet altijd zijn kritiek moet willen leveren. Dan had ie lekker zelf bondscoach moeten worden.
Je was zo lief... ik doelde alleen maar op:

quote:
15s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:06 schreef S1nn3rz het volgende:

Ik heb niks met voetbal (een sport voor mannetjes die niks kunnen en toch miljonair worden en voor supporters die een chromosoom of wat missen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')