Hou toch op man. Bergkamp, Kluivert en Ronaldo zijn stukken beter dan Cruijff ooit is geweest.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hou toch op man. Bergkamp, Kluivert en Ronaldo zijn stukken beter dan Cruijff ooit is geweest.
Praat geen poep man. Slotje.quote:Ik heb niks met voetbal (een sport voor mannetjes die niks kunnen en toch miljonair worden en voor supporters die een chromosoom of wat missen) en heb dus ook niks met Johan Cruijff.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
Johan Cruijf, overrated kanker mongool van de bovenste plank.x 1000 miljard.
kijk eerst eens beelden terug voor je poep praatquote:Op maandag 9 juli 2012 11:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hou toch op man. Bergkamp, Kluivert en Ronaldo zijn stukken beter dan Cruijff ooit is geweest.
Wat een troll weer.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:06 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik heb niks met voetbal (een sport voor mannetjes die niks kunnen en toch miljonair worden en voor supporters die een chromosoom of wat missen) en heb dus ook niks met Johan Cruijff.
Ik praat geen poep. Ik heb speciaal voor dit topic wat statistieken gelezen en daaruit blijkt dat die mannen gewoon een stuk beter zijn.quote:
Ga jij maar lekker op je kamertje zitten en boekjes lezen over de burgeroorlogen in het romaanse rijk.quote:
neen. Kom jij maar eens met bewijs dat dat van Gaal een slechte trainer zou zijn. Die heb je niet, alles wat je zou aanvoeren zou bewijzen dat je een Cruijff likkertje bent.quote:
Zolang mensen niet op de man gaan spelen lijkt me dat niet noodzakelijk.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ditquote:
Als je geen verstand van zaken hebt, dan heb je hier in dit geval even niks te zoeken.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Echt, ik hou niet zo van 1 smiley-posts, daarom nog deze tekst.
Dat is idd een mooie samenvatting van jouw topicquote:Op maandag 9 juli 2012 11:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als je geen verstand van zaken hebt, dan heb je hier in dit geval even niks te zoeken.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als je geen verstand van zaken hebt, dan heb je hier in dit geval even niks te zoeken.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:06 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik heb niks met voetbal (een sport voor mannetjes die niks kunnen en toch miljonair worden en voor supporters die een chromosoom of wat missen) en heb dus ook niks met Johan Cruijff.
:")_______!quote:
Jammer dat je op de man speeltquote:Op maandag 9 juli 2012 11:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
:")_______!
Want een mening over iemand hebben kun je inderdaad direct afdoen als een troll. Sufkut dat je bent.
Neen, het is zo ongeveer een kleine hint voor mensen die er inderdaad geen verstand van hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd een mooie samenvatting van jouw topic.
Nou, je posts wijzen er wel op dat je een sufkutje bent. Zie anders je notes even.quote:
Okequote:Op maandag 9 juli 2012 11:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou, je posts wijzen er wel op dat je een sufkutje bent. Zie anders je notes even.
Die alles moet hebben? Echt, mensen lullen niet een klein beetje slap he?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:22 schreef Bendoe het volgende:
Arrogante vent die alles moet hebben en het altijd beter weet
Jij zit ook gewoon in het Cruijff kampje. Geeft niks hoor, alleen Cruijff is niet perfect. Verre van zelfs.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die alles moet hebben? Echt, mensen lullen niet een klein beetje slap he?.
Perfect, nee natuurlijk niet. Maar je kan gewoon niet om zijn kwaliteiten heen, hij is de architect van het huidige Barcelonaquote:Op maandag 9 juli 2012 11:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij zit ook gewoon in het Cruijff kampje. Geeft niks hoor, alleen Cruijff is niet perfect. Verre van zelfs.
Toevallig wel de enige die ooit met een NL club de CL heeft gewonnen.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:23 schreef leetzors het volgende:
Van Gaal sympathiek vindengodverdomme dictator van het eerste soort en staatsmongool.
het is dan ook een goede coach.... maar maakt dat hem sympathiek?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Toevallig wel de enige die ooit met een NL club de CL heeft gewonnen.
Met die machtsstrijd bij Ajax dan, helemaal huilen omdat zijn status daar wordt aangetast.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die alles moet hebben? Echt, mensen lullen niet een klein beetje slap he?.
helemaal niet waar. hij wilde er niet eens een functie oid... hij wilt dat het met ajax goed gaat.....quote:Op maandag 9 juli 2012 11:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Met die machtsstrijd bij Ajax dan, helemaal huilen omdat zijn status daar wordt aangetast.
Je weet dat architecten vaak helemaal niet voor functionaliteit gaan?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perfect, nee natuurlijk niet. Maar je kan gewoon niet om zijn kwaliteiten heen, hij is de architect van het huidige Barcelona.
Rek?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hey Rek, je moet het met me eens zijn toch?
Gast, Cruijff zat in de RVC en kreeg het jaarverslag. Hij wist niet eens wat ie er mee moest, wat het was, wat de cijfers voorstelden.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
helemaal niet waar. hij wilde er niet eens een functie oid... hij wilt dat het met ajax goed gaat.....
Misschien moet je even beter weten hoe dingen zijn gelopen voor je een mening vormtquote:Op maandag 9 juli 2012 11:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Met die machtsstrijd bij Ajax dan, helemaal huilen omdat zijn status daar wordt aangetast.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:30 schreef Yi-Long het volgende:
Heb je Spanje zien voetballen de laatste jaren? Heb je Barcelona zien voetballen de laatste jaren!?
Dat is een direct gevolg van de visie van Cruyff.
'Nuff said.
Hij had ook gewoon even wat langer en vaker aanwezig kunnen zijn bij meetings, van wat ik begrijp kwam die alleen even langs vanuit Spanje om een uurtje te droeftoeteren en was die daarna weer weg. Het is gewoon een kwalbak die denkt een club te kunnen leiden met wat simpele kansloze uitspraken. Het is net Johan Mulder, alles beter denken te weten, maar zelf doen, ho maar.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien moet je even beter weten hoe dingen zijn gelopen voor je een mening vormt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |