quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Strani het volgende:
Erg eigenlijk, op FOK! een klaagtopic openen over een computerspel.
Heel veel meer nerd kan het niet worden.
Kom niet praten met je all wannabe oranje shirtje aan enzoquote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Strani het volgende:
Erg eigenlijk, op FOK! een klaagtopic openen over een computerspel.
Heel veel meer nerd kan het niet worden.
Probeer dat even opnieuw te verwoorden zodat het wat duidelijker is en dat ik direct weet waar het aan refereert?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:36 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Kom niet praten met je all wannabe oranje shirtje aan enzo
Je fobo met je oranje shirtquote:Op zondag 8 juli 2012 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Probeer dat even opnieuw te verwoorden zodat het wat duidelijker is en dat ik direct weet waar het aan refereert?
Ja, t lukt je nietquote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! En wat is daar precies wannabe aan? Wil ik oranje zijn?
Waarom zou ik zo persoonlijk worden?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat er echt een tactiek achter je bash zit.
Geen idee. Maar het is toch gek dat je direct iemand's fobo induikt na een constatering van die persoon. Het maakt mij verder niet uit hoor maar gek is het wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:41 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo persoonlijk worden?
Jij constateert dat ik een nerd ben dus dan heb ik een beeld van jou en dat moet ik verifiërenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is toch gek dat je direct iemand's fobo induikt na een constatering van die persoon. Het maakt mij verder niet uit hoor maar gek is het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |