SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
ook ter plekke bedacht?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:32 schreef tochweerhenk het volgende:
man komt bij een hoer tikt hij op het raam
zegt zij 70 euro
zegt hij dat is niet duur voor dubbel glas
niet zelfbedacht des te niet minder leuk
Is het nu de bedoeling dat je naar een hoer gaat en ter plekke een mop verzint ?quote:
Ah verrek, Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, dat Henk daar aan kwam en ter plekke een mop had verzonnenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Is het nu de bedoeling dat je naar een hoer gaat en ter plekke een mop verzint ?
inderdaad ja zij zei het zeg maar tegen mij dus ik dacht laat ik lekker die grap maken, en dat heb ik nu hier omgetoverd tot een mop zeg maar in die zinquote:Op zondag 10 juni 2012 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah verrek, Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, dat Henk daar aan kwam en ter plekke een mop had verzonnen
Hij blijft leuk.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:32 schreef tochweerhenk het volgende:
man komt bij een hoer tikt hij op het raam
zegt zij 70 euro
zegt hij dat is niet duur voor dubbel glas
niet zelfbedacht des te niet minder leuk
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:25 schreef Klipnap het volgende:
Piet gaat naar de hoeren. Komt hij later thuis en zegt tegen zijn vrouw dat het een vergadering was.
Komt hij die dag later weer terug zegt die hoer: haha ik ben je vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:25 schreef koelants het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:26 schreef Waaghals het volgende:
mijn vriendin maakte domme grap zeg ik zo: je bent ook een domme hoer he
zij geschrokken: Heb je me naar mijn werk gevolgd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |