Leeftijd mag wat mij betreft zelfs naar 21.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:01 schreef themole het volgende:
De mensen die denken dat dit comazuipen tegengaat leven echt in een droomwereld. Pubers van 14 die alcohol willen kunnen dit toch altijd wel fixen en gaan nu echt niet minder drinken. Je moet het meer zoeken in de opvoeding van ouders en voorlichting op school, niet in het verhogen van de grens.
Gelukkig geen last van, behalve dat ik misschien vaker mijn ID moet gaan laten zien.
Wat wil je er mee bereiken? Amerikaanse toestanden?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Leeftijd mag wat mij betreft zelfs naar 21.
Definieer Amerikaanse toestanden.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef themole het volgende:
[..]
Wat wil je er mee bereiken? Amerikaanse toestanden?
Kinderen die tot hun 21e geen druppel drinken en dan volledig losgaan. Mijn pa van 55 die zijn ID nog moet laten zien.quote:
En jongeren in Nederland doen dat niet zodra ze 16 zijn?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:04 schreef themole het volgende:
[..]
Kinderen die tot hun 21e geen druppel drinken en dan volledig losgaan. Mijn pa van 55 die zijn ID nog moet laten zien.
Nou graag. Dat scheelt een hoop ellende.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef themole het volgende:
[..]
Wat wil je er mee bereiken? Amerikaanse toestanden?
nee, want hier kom je al sneller in aanraking met alcohol en is het niet OPEENS dat je helemaal los mag...quote:Op zondag 8 juli 2012 23:05 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
En jongeren in Nederland doen dat niet zodra ze 16 zijn?
Alsof jongeren in Amerika niet al voor hun 21ste aan de drank kunnen komenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, want hier kom je al sneller in aanraking met alcohol en is het niet OPEENS dat je helemaal los mag...
Maar ik ben het hierin wel met je eens hoor, zolang je er normaal mee om kunt gaan vind ik het prima. Eerlijk toegegeven heb ik eigenlijk ook nooit last ondervonden van dronken pubers, ik vermijd de plekken ook waar dat soort volk zich huisvest.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:07 schreef TBakkert het volgende:
ik ben 15 en wordt volgend jaar 16.
ik kan gewoon met alcohol om gaan en het is niet de schuld van de overheid dit.
het is de schuld van jongeren die geen verantwoordelijkheid tonen en er niet mee om kunnen gaan
kunnen ze wel, maar als je daar ook maar gezien wordt met drank pakken ze je al op.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Alsof jongeren in Amerika niet al voor hun 21ste aan de drank kunnen komen.
als ik om mij heen kijk tijdens het uitgaan zie ik geen "kleine minderheid" die er niet meer om kan gaanquote:Op zondag 8 juli 2012 23:10 schreef Micson het volgende:
Zaken verbieden is altijd slecht
Omdat een kleine minderheid er niet mee om kan gaan, wordt de vrijheid van iedere Nederlander beperkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |