quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:49 schreef gogosweden het volgende:
12 jaar verschillen van een leuk iemand. #2 TS vs. de pedo
doe maar een slotje, deel 2 lijkt me onnodig
Dat gedoe rond een nieuwe mod vacature altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:49 schreef gogosweden het volgende:
12 jaar verschillen van een leuk iemand. #2 TS vs. de pedo
doe maar een slotje, deel 2 lijkt me onnodig
dudequote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat gedoe rond een nieuwe mod vacature altijd
Damn. Nu valt er niets kwaliteitsvols meer te vinden hier.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:46 schreef Lithia het volgende:
Kans is klein dat ie uberhaupt weer open gaat.
Buhbyequote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Damn. Nu valt er niets kwaliteitsvols meer te vinden hier.
Zat kwaliteittopics in KLB hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Damn. Nu valt er niets kwaliteitsvols meer te vinden hier.
Dankje, bagger is aangepakt!quote:Op zondag 8 juli 2012 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/379425
diareealarm
MW3quote:Op zondag 8 juli 2012 21:55 schreef Lithia het volgende:
loge die doet alsof ie thuis is
Vrouwen weten niet wat fappen is
bloedende duim
Recente topics van Partyboy in KLB die gewoon open zijn.
Ik vond het een prachtig topic, goeden inhoud absoluut!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:02 schreef Lithia het volgende:
Alleen om het feit dat er wél topics open zijn (terwijl je claimt dat het niet zo is), is het al een teken dat het niet persoonlijk is.
Al ben ik wel benieuwd naar jouw visie voor dat MW3 topic. Hij had al eerder een MW3 klaagtopic geopend en toch blijft hij het spelen.
Onderbouwing svp.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:05 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik vond het een prachtig topic, goeden inhoud absoluut!
Terechte klacht want spellen zijn sowieso kutquote:
Dat spellen sowieso kut zijn is een heeeeeeeeeeeeeeeeeel ander verhaal en een ander klacht, alsof je zijn klacht niet eens begrijpt. Die opmerking over zijn frustratie, etc doet er helemaal niet toe, want dat vroeg ik niet eens.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:58 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Terechte klacht want spellen zijn sowieso kutMaar het feit dat hij zijn frustratie kwijt wil en dat dan niet kan is.. jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |