Na de eerste zin gestopt met lezen, verzonnen...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ja ik ging uit eten mooie chicks en mooi eten mooie wijn mooie chicks (ja 2x) blijkbaar haalde ik mn duim open en ik merkte niks dus ik zat aan mn gezicht en onder t bloed en iedereen keek me raar aan..ik naar toilet alles zat onder..ja ik vloeide ..alles kwam in mn kleding en zodoende zat ik met opgedroogd bloed te eten ..ik werd aangekeken
Komt puur door de wijn ts.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ja ik ging uit eten mooie chicks en mooi eten mooie wijn mooie chicks (ja 2x)
TS heeft haar maandelijkse periode...?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
..ja ik vloeide ..alles kwam in mn kleding en zodoende zat ik met opgedroogd bloed te eten ..ik werd aangekeken
ik kan bij hun wel een rode snor halenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:02 schreef GekkePoes het volgende:
Smeer wat bloed op je snor en vraag of een meisje je wil kussen.... anders weet je al genoeg.
dat is t ja..ik heb een kut iddquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:11 schreef Kola het volgende:
haha je werd voor het eerst ongesteld en zat jezelf te vingeren in een restaurant en toen zei je dat je een snee in je vinger had maar iedereen wist wel beter jij vuile slet, vandaar dat ze je zo aankeken. Bah viezerd schaam je!!
Mag hopen dat je Nederlands van een beter niveau is. ( if you know what i mean) of is dit de reden waarom je voor middernacht weer op je pc zit zonder die "chicks"quote:
het is 'achter je pc' niet op je pc. Nee zit op mn mobielquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:21 schreef bjorn93 het volgende:
[..]
Mag hopen dat je Nederlands van een beter niveau is. ( if you know what i mean) of is dit de reden waarom je voor middernacht weer op je pc zit zonder die "chicks"
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
Faaltopic. Slechte OP, rare TS en slechte OP (2x)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |