quote:Lieve FOK!ers,
Ik was laatst op het station met een loodzware koffer die ik de trap moest opkrijgen op hakken nota benen (ik vraag me af waarom ze daar niet gewoon roltrappen zetten) toen een lieve jongen aanbood mij te helpen. Ik vond het prima en liet hem mijn koffer de trap op dragen. Ik keek even naar hem en ik kwam tot de conclusie dat ie ongeveer tussen de 21 en 25 jaar moet zijn en ik vond het echt super lief dat ie mijn koffer droeg dus lachtte ik even lief naar hem.
Eenmaal op het perron bedank ik hem en ga ik verderop kijken hoelaat mijn trein vertrekt. Even later komt ie naar me toe en vraagt ie of ik in dezelfde trein moet als hij (dat was niet het geval) en praatten een beetje.. Hij deed best wel flirterig en ik wist niet zo goed hoe ik daarop moest reageren. En toen vroeg ie opeens of ie mijn facebook of nummer mocht hebben.. Ik heb mijn facebook maar gegeven en voordat ie wegging vroeg ik nog even hoe oud hij was. Hij was 27..
Later heeft ie me toegevoegd en vertelde dat ie schrok toen hij mijn geboortedatum zag, hij dacht dat ik minstens 18 zou zijn en zei nu te weten waarom ik zo 'verrast' reageerde.We praten nu steeds op facebook en ik vind hem echt super lief en aardig en knap.. Ik wil eigenlijk met hem afspreken maar ik weet niet of hij dat wil nu hij weet dat ik 12 jaar jonger ben. Ik vind het echt stom dat hij 27 is en ik baal er eigenlijk wel een beetje van.. Daar komt nog bij dat ik niet weet hoe hij erover denkt maar dat zal vast niet zijn waar ik op hoop.
![]()
Klacht: super leuke jongen is 12 jaar ouder dan mij en ik beland nu voorgoed in de Friendzone.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Kampo073 het volgende:
' Liefde doorbreekt alles '
Is daar het maagdenvlies van TS bij inbegrepen?
Ga weg stomme zweedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Wij ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:50 schreef smatjew het volgende:
Waarom bashen jullie TS allemaal. vind het echt sneu hoowr xd
TS denkt dat ze iets kan beginnen met een 27-jarige, zelf is ze 15 en we warenm aan het kutten met opmerkingen tegen haar zeer naive gedachtesquote:
Gezemel over een 15 jarige die verliefd is op een hopeloze 27 jarige die erg graag van de bil wilt.quote:
Dat is niet de samenvattingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezemel over een 15 jarige die verliefd is op een hopeloze 27 jarige die erg graag van de bil wilt.
Objectieve recensie met een samenvattend element.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |