ik ken nu iemand die Annemarieke heetquote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef Zaiks93 het volgende:
veel beter dan die oubollige namen als Tineke, Janneke of Annemarie
Mensen die hun kind een ouderwetse fatsoenlijke naam geven zijn tenminste geen uitschot...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef Zaiks93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik niet met je eensquote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef Zaiks93 het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef KritischeMassa het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jawel ik vind dana of yara ofzo wel leukquote:Op zondag 8 juli 2012 19:19 schreef Toradora het volgende:
Geen naam is goed genoeg voor deze Fok!ers
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Mensen die hun kind een ouderwetse fatsoenlijke naam geven zijn tenminste geen uitschot...Sommige ouderwetse namen kunnen gewoon echt niet meer in deze tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met Nederlandse namen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef Zaiks93 het volgende:
Shiralynquote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
jawel ik vind dana of yara ofzo wel leukof zoë ofzo
Ik zeg ook niet dat ik ze mooi vondquote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens
Presiuos![]()
![]()
![]()
Destiny![]()
![]()
Angel![]()
![]()
![]()
![]()
[..]