ik ken nu iemand die Annemarieke heetquote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef Zaiks93 het volgende:
veel beter dan die oubollige namen als Tineke, Janneke of Annemarie
Mensen die hun kind een ouderwetse fatsoenlijke naam geven zijn tenminste geen uitschot...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef Zaiks93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik niet met je eensquote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef Zaiks93 het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef KritischeMassa het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jawel ik vind dana of yara ofzo wel leukquote:Op zondag 8 juli 2012 19:19 schreef Toradora het volgende:
Geen naam is goed genoeg voor deze Fok!ers
[..]
Mensen die hun kind een ouderwetse fatsoenlijke naam geven zijn tenminste geen uitschot...Sommige ouderwetse namen kunnen gewoon echt niet meer in deze tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met Nederlandse namen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef Zaiks93 het volgende:
Shiralynquote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
jawel ik vind dana of yara ofzo wel leukof zoë ofzo
Ik zeg ook niet dat ik ze mooi vondquote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens
Presiuos![]()
![]()
![]()
Destiny![]()
![]()
Angel![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Leuk![]()
Yara is een kunstmestfabriekquote:
Alledrie mijn ex-en heten zoquote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef TrollenFTW het volgende:
Kim.
Christel.
Chantal.
En ga zo maar door.
Als je reageerde op mij, nee voor een jongen, maar het betekent ook Beerquote:
Ik kende ooit iemand die heette Sierk Zeequote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef haan33 het volgende:
Ik ken iemand die: 'gert-jan verbal-hertogjanschen
[..]
Mensen die hun kind een ouderwetse fatsoenlijke naam geven zijn tenminste geen uitschot...Nee, scheelt dat Duindorpers allemaal van die lieverdjes zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, scheelt dat Duindorpers allemaal van die lieverdjes zijn.
Nee dat denk ik niet, maar daar hebben ze ook allemaal van die hollandse namen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]denk je dat ik daar woon, wat bedoel je?
Ik chargeer graag, zie mijn ondertitel voor je me serieus neemtquote:Op zondag 8 juli 2012 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar daar hebben ze ook allemaal van die hollandse namen.
Dus wat je in je vorige quote post gaat zeker niet op
Ik neem fok altijd zeer serieusquote:Op zondag 8 juli 2012 19:39 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik chargeer graag, zie mijn ondertitel voor je me serieus neemt
Pierot of Figaro is een stuk meer gesofisticeerd als je het mij vraagt.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:49 schreef krokdown het volgende:
ik noem mijn kind Hendrikus-jannes van Nigte Vegte Bishop of Jean-frederique du Picardo lé mer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |