Ik denk dat ze dan een emmer en een doek pakkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:19 schreef sinepedraap het volgende:
Wilde feesten daar in het leven van partyboy. Weten ze wel wat soppen is? Of vatten ze dat verkeerd op denk je?
ik denk niet dat slimme vrouwen met TS willen partyenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:21 schreef JackieBrown het volgende:
Uit die vragen nog niet eens kunnen afleiden wat fappen is
TS feest met domme wijven
Jij wist ook niet wat het was.. Ik weet wel dat je snel wikipedia moest openen... Genoten van de plaatjes op de vroege zaterdagmorgen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:21 schreef JackieBrown het volgende:
Uit die vragen nog niet eens kunnen afleiden wat fappen is
TS feest met domme wijven
quote:Hoeveel kg druk per cm zet je terwijl je fapt
Hoe noem jij het dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:28 schreef Kola het volgende:
Fappen zeggenWat een ongelofelijk kut woord.
Denk dat ze daar wel het eerst van iedereen alle synoniemen kennenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:22 schreef Don_Vanelli het volgende:
Zo gaat het er op vmbo-feesten dus aan toe..
Dit. Iemand op msn begon er ooit over.. zodoende dat ik het woord ken. Sowieso hoor ik andere dat woord ook nooit gebruiken..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:33 schreef Kola het volgende:
Zonder FOK! had ik ook niet geweten wat het was, niemand die ik ken gebruikt dat woord ook. Nog nooit iemand in het echt horen zeggen, dus zo raar is het niet.
Dus ze wisten het wel, ze kenden alleen het synoniem 'fappen' niet. Is volgens mij niet een minpunt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:18 schreef Partyboy1991 het volgende:
Het kwartje viel uiteindelijk toen ik zei dat het gewoon simpelweg dr aan trekken was..
wie ben jijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:39 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Dit. Iemand op msn begon er ooit over.. zodoende dat ik het woord ken. Sowieso hoor ik andere dat woord ook nooit gebruiken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |