Ik denk dat ze dan een emmer en een doek pakkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:19 schreef sinepedraap het volgende:
Wilde feesten daar in het leven van partyboy. Weten ze wel wat soppen is? Of vatten ze dat verkeerd op denk je?
ik denk niet dat slimme vrouwen met TS willen partyenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:21 schreef JackieBrown het volgende:
Uit die vragen nog niet eens kunnen afleiden wat fappen is
TS feest met domme wijven
Jij wist ook niet wat het was.. Ik weet wel dat je snel wikipedia moest openen... Genoten van de plaatjes op de vroege zaterdagmorgen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:21 schreef JackieBrown het volgende:
quote:Hoeveel kg druk per cm zet je terwijl je fapt
Hoe noem jij het dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:28 schreef Kola het volgende:
Fappen zeggenWat een ongelofelijk kut woord.
Denk dat ze daar wel het eerst van iedereen alle synoniemen kennenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:22 schreef Don_Vanelli het volgende:
Zo gaat het er op vmbo-feesten dus aan toe..
Dit. Iemand op msn begon er ooit over.. zodoende dat ik het woord ken. Sowieso hoor ik andere dat woord ook nooit gebruiken..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:33 schreef Kola het volgende:
Zonder FOK! had ik ook niet geweten wat het was, niemand die ik ken gebruikt dat woord ook. Nog nooit iemand in het echt horen zeggen, dus zo raar is het niet.
Dus ze wisten het wel, ze kenden alleen het synoniem 'fappen' niet. Is volgens mij niet een minpunt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:18 schreef Partyboy1991 het volgende:
Het kwartje viel uiteindelijk toen ik zei dat het gewoon simpelweg dr aan trekken was..
wie ben jijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:39 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Dit. Iemand op msn begon er ooit over.. zodoende dat ik het woord ken. Sowieso hoor ik andere dat woord ook nooit gebruiken..
Nogalquote:
Ze zijn iig niet preuts.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:18 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ze moesten NIET lachen en vertelde dat het een normaal iets was.
-->theekransjequote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:44 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nogal. Niet grappig meer. Ik denk dat ik maar een plaksnor opdoe, dan schrik je niet zo.
Ik heb een groen shirt aan en een legging en een rok met een rits. Ok, dan geen plaksnor. Dacht dat je dat wel leuk zou vindenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:46 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]!! ik denk dat ik maar een zak over mn kop doe
Ik heb een speedo met bijpassende duikbrilquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:47 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb een groen shirt aan en een legging en een rok met een rits. Ok, dan geen plaksnor. Dacht dat je dat wel leuk zou vinden
Dan val je wel op.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik heb een speedo met bijpassende duikbril
Ben je ook....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:58 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ben je ook....OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Tumblr http://herkenbaar.tumblr.com/
Vrouwen hebben geen humor.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:58 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ben je ook....Jullie moeten maar snel seks hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoiets als knikkeren zeggen ze. Alleen win je niks dus is eigenlijk helemaal niet leukquote:
Geen van beiden!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:08 schreef boyv het volgende:
Gepost op een verjaardag of gewoon vanaf je zolderkamer?
Dit, sowieso als een stel hengsten over fappen gaan lopen praten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:21 schreef JackieBrown het volgende:
Andere woorden voor poep en plasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik weet wat soppen en fappen en lemming enz enz betekent, maar wat betekent ozonlaag en wereldhonger?Is dit al langs geweest in een topic op FOK! ?
Of afromen. Klinkt ook zo ranzigquote:
niemand mag aan mij zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:57 schreef Zolder het volgende:
Ts is domDie meisjes wisten het wel, je had ze even apart moeten nemen en het ze leren.
het geluid denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Plums het volgende:
Ik heb geen idee waar ik de term gehoord heb maar ik gebruik het al jaren, en mensen om mij heen ook. Fapfapfap
Fappen is een LULwoord.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke fokker die fappen een kutwoord vindt, mag zich geen fokker noemen
kloptquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoeveel kg druk per cm?
Hoe moet je zoiets meten dan?
En dan onder welke hoek?.. Zit je met je geodriehoek eea op te meten dan? En dan de cosinus regel toepassen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |