Net zoiets als knikkeren zeggen ze. Alleen win je niks dus is eigenlijk helemaal niet leukquote:
Geen van beiden!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:08 schreef boyv het volgende:
Gepost op een verjaardag of gewoon vanaf je zolderkamer?
Dit, sowieso als een stel hengsten over fappen gaan lopen praten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:21 schreef JackieBrown het volgende:
Uit die vragen nog niet eens kunnen afleiden wat fappen is
TS feest met domme wijven
Andere woorden voor poep en plasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik weet wat soppen en fappen en lemming enz enz betekent, maar wat betekent ozonlaag en wereldhonger?Is dit al langs geweest in een topic op FOK! ?
Of afromen. Klinkt ook zo ranzigquote:
niemand mag aan mij zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:57 schreef Zolder het volgende:
Ts is domDie meisjes wisten het wel, je had ze even apart moeten nemen en het ze leren.
het geluid denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Plums het volgende:
Ik heb geen idee waar ik de term gehoord heb maar ik gebruik het al jaren, en mensen om mij heen ook. Fapfapfap
Fappen is een LULwoord.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke fokker die fappen een kutwoord vindt, mag zich geen fokker noemen
kloptquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoeveel kg druk per cm?
Hoe moet je zoiets meten dan?
En dan onder welke hoek?.. Zit je met je geodriehoek eea op te meten dan? En dan de cosinus regel toepassen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |