Snelheid verminderen dus bij een kruispunt, lijkt me vrij eenvoudig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:31 schreef spierbal het volgende:
Hier hebben ze alle kruispunten evenhoog gemaakt waardoor rechtsvoorang krijgt terwijl het onwijs onoverzichtelijk is, erg dom besluit.
Duhh maar het is onhandig en onlogisch het verkeer wordt elke keer opgehouden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Snelheid verminderen dus bij een kruispunt, lijkt me vrij eenvoudig.
Waar is "hier"? Had je allemaal ongelijkvloerse kruispunten willen hebben?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:42 schreef spierbal het volgende:
[..]
Duhh maar het is onhandig en onlogisch het verkeer wordt elke keer opgehouden.
Ik bedoel dat ze de wegentjes uit de zijstraat evenhoog hebben gemaakt. Die zijn dus verhoogd waar door de normale voorrang regeling geldt. Maar goed was waarschijnlijk omdat je die weg zo gewend was en het nu veranderd is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waar is "hier"? Had je allemaal ongelijkvloerse kruispunten willen hebben?
Fixed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
Vadsige man in grote Amerikaanse bus werd boos op me. Ik hielp de doorstroming te verbeteren door twee banen te blokkeren. Ik speelde voor eigen rechter met behulp van m'n vrachtwagen. Kon meneer zich niet in vinden.
Ik hoop dat je een troll bent.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
Vadsige man in grote Amerikaanse bus werd boos op me. Ik hielp de doorstroming te verbeteren door twee banen te blokkeren. Kon meneer zich niet in vinden.
De nodige Haagse verwensingen naar mijn kop gekregen waarna meneer het nodig vond om mijn arm stevig vast te pakken uit mijn vrachtwagenraam.. stoere bink was dat zeg
Zo een troll dat ik even een foto voor het nageslacht heb gemaakt.quote:
Hoe simpel ben je nou? Hoe wou je hier de doorstroming verbeteren?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo een troll dat ik even een foto voor het nageslacht heb gemaakt.Post hem zo even.
[ afbeelding ]
Helaas nog een geldige APK..
Je bent dus gewoon bewust asociaal bezig geweest? Voor eigen rechter spelen is nooit goed...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo een troll dat ik even een foto voor het nageslacht heb gemaakt.Post hem zo even.
[ afbeelding ]
Helaas nog een geldige APK..
Door te blokkeren dat er daar twee naast elkaar komen en de sterkste wint???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:18 schreef OEM het volgende:
[..]
Hoe simpel ben je nou? Hoe wou je hier de doorstroming verbeteren?
Ik vind het juist sociaal medeweggebruikers behoeden voor de asociale weggebruiker........quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon bewust asociaal bezig geweest? Voor eigen rechter spelen is nooit goed...
Want ritsen mag natuurlijk niet. Want stel je voor er moet iemand voor je invoegen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik vind het juist sociaal medeweggebruikers behoeden voor de asociale weggebruiker........
Blijkbaar vinden de mensen die dan rechts staan dat ze voorrang hebben op iemand die optimaal van de weg gebruik wil maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
Wat ik dus doe is het volgende.
De weg is 2-baans, welke na 100 meter samenkomt in 1 baan. Rechts staan de mensen netjes te wachten om in te voegen op een overvolle snelweg. Links komen de egoïsten die haast hebben, of vinden dat ze voorrang hebben.
En daardoor de file achter je langer wordt, waardoor deze misschien op de andere snelweg komt te staan met alle gevolgen van dien.quote:Door de weg te blokkeren, moeten de automobilisten sneller invoegen, waardoor uiteindelijk de ene overgebleven baan geleidelijker doorstroomt, doordat er niemand meer voor kan piepen.
Maar goed. Blijkbaar kunnen alleen de "professionals" (zoals wij eerder werden genoemdn) dit alleen begrijpen..
Bootje84 heeft al een paar keer gezegd dat hij dat doet, met elke keer de nodige commentaar en discussie tot gevolg. Opmerkelijk dat hij elke keer dezelfde situatie naar voren brengt, terwijl hij weet dat er alleen maar commentaar op komtquote:
Ritsen moetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want ritsen mag natuurlijk niet. Want stel je voor er moet iemand voor je invoegen.
Doodzonde inderdaad, want je bent anders wel 0,3343452345 seconden sneller thuis.
Dubbel ritsen? In deze situatie is daar helemaal geen sprake van...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:51 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ritsen moet![]()
maar dubbel ritsen kan nou eenmaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |