abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 04:31:01 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_113882984
nee de regering maakt die afweging voor je

als je meer wilt dan moet daarvoor betalen ... beggars can't be choosers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_113882986
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is overigens fatsoenlijk niet erg ruim te interpreteren?
Denk dat het geen gevaar mag opleveren voor je gezondheid (zoals een bouwval of zoiets)

Maar ik ga slapen. Lekker droog en zonder muggen :P :W
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_113882989
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:31 schreef sp3c het volgende:
nee de regering maakt die afweging voor je

als je meer wilt dan moet daarvoor betalen ... beggars can't be choosers
Mja, dat bedoel ik ook ergens, voor de regering is het de minimale leefbare eisen, voor mij zou het mogelijk X-Y-Z zijn.
pi_113882992
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:31 schreef paddy het volgende:

[..]

Denk dat het geen gevaar mag opleveren voor je gezondheid (zoals een bouwval of zoiets)

Maar ik ga slapen. Lekker droog en zonder muggen :P :W
Misschien als er 12 miljoen was, had je geen last van muggen.

Slaap lekker :*
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 04:34:56 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_113882994
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, dat bedoel ik ook ergens, voor de regering is het de minimale leefbare eisen, voor mij zou het mogelijk X-Y-Z zijn.
voor zover ik kan zien zit je in de gemiddelde sociale huurwoning een stuk beter dan bij mij thuis en ik zit prima
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 04:35:10 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_113882995
slaap lekker paddles :*
pi_113882996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

voor zover ik kan zien zit je in de gemiddelde sociale huurwoning een stuk beter dan bij mij thuis en ik zit prima
Dat is wel een geruststelling, mocht ik het ooit nodig hebben dan. O+
  zaterdag 7 juli 2012 @ 04:36:26 #208
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_113882998
Een stabiele bevolking zonder draconische maatregelen toe te passen is inderdaad de natte droom van elke social-engineer, precies wat we hebben zelfs zonder chinese 1 child policies toe te passen of massa immigratie aan te moedigen/toe te laten.
Waarom altijd het ingewikkelde moeilijk uitvoerbare sociale plannen komen als het precies werkt zoals je wilt.

Geen 70% van de bevolking onder 16 jaar zoals sommige landen en ook niet elk 2e en later kind te doden als in china.

Verder maak ik op uit jullie reacties dat jullie de luxe hebben om te kiezen waar je woont een flat, een rijtjes huis of zelfs een vrijstaand huis met riante tuin. Ik ben oprecht erg blij voor jullie, mijn situatie laat dat echter niet toe en ik denk dat ik voor 70% van de inwoners van Nederland kan spreken.

Iedereen aan de oordopjes...... oogkapjes op zodat je ook geen last hebt van die dikke buren die perse half naakt in de zon willen zitten, en neusklemmetjes voor die penetrante geur van exotisch eten dat de hele dag gekookt dient te worden.
Ja als dat je ideale toekomstbeeld is heb je een makkelijk leven :)

Ik heb anders ook dagelijks last van mijn buurman en zou toch ook graan eens naar hem toe lopen en hem flink de waarheid vertellen. Had ik maar die luxe om een villa met ruime tuin te kiezen.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 04:39:10 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_113883007
cry me a fok!king river
pi_113883018
Ik heb zelf ook wel eens overlast van de buren of types die ik liever niet in mijn buurt graag terug zie, maar daar sluit je je ogen voor, zolang je de wet niet overtreed is iedereen vrij om te leven zoals zij willen.
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 04:46:19 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_113883024
iedereen heeft wel is last van zijn buren, ik ook en mijn buren hebben ongetwijfeld ook wel is last van mij maar we slaan elkaar niet dood
pi_113883097
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
Wat jij schijnheiligheid noemt heet beschaving maar ik weet dat die nog niet zo ver gevorderd is bij sommige Hagenaren.
En wat door een hoop politiekcorrectelingen intolerantie genoemd wordt is in feite onverschilligheid.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 08:49:31 #213
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_113883641
Ga lekker in Turkije wonen; veel ruimte, alle dagen zon en supervriendelijke mensen ^O^

Oh, en veel goedkoper ook, daar kan je een vrijstaand huis kopen zodat je je buurman niet eens hoeft te zien.
pi_113890303
Wat een apart toeval :')
pi_113890732
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 05:02 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

En wat door een hoop politiekcorrectelingen intolerantie genoemd wordt is in feite onverschilligheid.
Tolerantie moet dan ook niet verward worden met enthousiasme.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 14:25:39 #216
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_113890735
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Ok er is dus een turkse man met zoon die constant keihard provocerende muziek draaien zonder dat de anonieme snitch dat erg vindt maar als Henk dan zijn eigen muziek aanzet is dat ineens een probleem?

Als dan de zoon van de provocerende man ongegeneerd naar binnen staat te gluren en Ingrid zegt daar wat van krijgt ze direct rake klappen.
Als Henk de agressieve vader van de zoon uit zelfverdediging een klap geeft om zijn vrouw te beschermen en de provocerende agressieve man dan ongelukkig komt te vallen en daar helaas aan overlijdt is een typisch gevalletje van een tragisch ongeval.
Henk zijn politieke overtuiging heeft helemaal niets mee te maken.
De zoon van de provocerende turk zou sowieso aangeklaagd moeten worden voor stalking en de anonieme bewoonster voor smaad.
Hoi Ingrid van der W. :W

Wel lief dat je voor je man en zoon opkomt hoor. Enig idee wanneer ze vrijkomen?
Krekker is de bom!
pi_113891802
Hoe 'grappig' het ook is dat ze Henk en Ingrid heten, hoop ik dat we ze snel een nekschot kunnen geven. :r
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:05:16 #218
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113895719
quote:
na de tweede wereld oorlog was de Nederlandse bevolking 12 miljoen.
Zonder de 30+% immigranten en allochtonen die er tegenwoordig in Nederland wonen zou dit nog steeds 12 miljoen zijn, een stabiele bevolking dat is wat elk land zich zelf toewenst.
Helaas.. door linkse leugens en bedrog zitten we nu met zijn allen om een mini stukje aarde.
geen ruimte om te leven en nog minder ruimte om ons voedsel te verbouwen.
Er is ruimte genoeg in Nederland! Alleen moeten we wat meer gespreid wonen. Groter bouwen dus!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_113895788
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Er is ruimte genoeg in Nederland! Alleen moeten we wat meer gespreid wonen. Groter bouwen dus!
Meer bouwen is geen goede oplossing.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:12:45 #220
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113896043
Uitstekende oplossing, maar wel voldoende groot bouwen voor de verandering. ;)
Kijk eens hoveel ruimte er is in Limburg, Friesland, Groningen, Drenthe, Overrijssel en Zeeland.
Kijk eens hoeveel ruimte er is in Noord-Brabant en Gelderland tussen de steden en de dorpen.
We wonen hier veel te dicht op elkaar. Die flats waren helemaal een grote miskleun. Als je vele tientallen naaste buren hebt dan kan je er vergif op innemen dat er een tokkie (kan wat mij betreft ook een allochtoon zijn) tussen zit, zeker als de 'lagere' klasses oververtegenwoordigd zijn (het is helaas zo). Ik heb het eerder in de week nog twee keer gemerkt bij twee verschillende flats, gasten die dronken lawaai aan het maken waren terwijl je kon kiezen tussen raam open zette (het was zeer laat in de avond) of vergaan van de hitte. Je zult er maar binnen een paar etages boven of onder wonen, of vlak er naast.
Idem bij veel rijtjeshuizen. Vaak gaat het goed maar als jij 10-20 naaste gezinnen hebt en er zit ook maar 1 tokkiegezin tussen...
Ik heb het zelf even meegemaakt, precies wat hierboven werd beschreven. De een die zeik'muziek' aanzette, de ander die allochtonen'muziek' opzette en dit steeds harder. Leuk hoor als je daar tussen zit.
Vroeger ging het misschien goed maar in de huidige samenleving met teveel verschillen tussen de mensen en voor weinig geld veel volume kunnen kopen gaat het mis.
We moeten ruimer gaan wonen. Dat lijkt mij voor 2-3 ton niet teveel gevraagd.
#NoDAPL
pi_113896434
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Uitstekende oplossing, maar wel voldoende groot bouwen voor de verandering. ;)
Kijk eens hoveel ruimte er is in Limburg, Friesland, Groningen, Drenthe, Overrijssel en Zeeland.
Kijk eens hoeveel ruimte er is in Noord-Brabant en Gelderland tussen de steden en de dorpen.
We wonen hier veel te dicht op elkaar. Die flats waren helemaal een grote miskleun. Als je vele tientallen naaste buren hebt dan kan je er vergif op innemen dat er een tokkie (kan wat mij betreft ook een allochtoon zijn) tussen zit, zeker als de 'lagere' klasses oververtegenwoordigd zijn (het is helaas zo). Ik heb het eerder in de week nog twee keer gemerkt bij twee verschillende flats, gasten die dronken lawaai aan het maken waren terwijl je kon kiezen tussen raam open zette (het was zeer laat in de avond) of vergaan van de hitte. Je zult er maar binnen een paar etages boven of onder wonen, of vlak er naast.
Idem bij veel rijtjeshuizen. Vaak gaat het goed maar als jij 10-20 naaste gezinnen hebt en er zit ook maar 1 tokkiegezin tussen...
Ik heb het zelf even meegemaakt, precies wat hierboven werd beschreven. De een die zeik'muziek' aanzette, de ander die allochtonen'muziek' opzette en dit steeds harder. Leuk hoor als je daar tussen zit.
Vroeger ging het misschien goed maar in de huidige samenleving met teveel verschillen tussen de mensen en voor weinig geld veel volume kunnen kopen gaat het mis.
We moeten ruimer gaan wonen. Dat lijkt mij voor 2-3 ton niet teveel gevraagd.
Natuur.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:33:08 #222
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113896851
Ik pleit er niet voor om bossen af te breken. ;)
Ik vind natuur eveneens zeer belangrijk (nu ja, met uitzondering van de muggen, vliegen en andere vervelende insecten ;)).
Zelfs binnen mijn stad ken ik wat plaatsen waar de huizen gemakkelijk ruimer gebouwd hadden kunnen worden.
#NoDAPL
pi_113897753
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Tolerantie moet dan ook niet verward worden met enthousiasme.
Dr is nu ook weinig om enthousiast over te zijn dus dat wat betreft...
pi_113899586
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 08:49 schreef Flow3r het volgende:
Ga lekker in Turkije wonen; veel ruimte, alle dagen zon en supervriendelijke mensen ^O^

Oh, en veel goedkoper ook, daar kan je een vrijstaand huis kopen zodat je je buurman niet eens hoeft te zien.
Tja, dat advies komt iets te laat voor deze Henk.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 19:39:25 #225
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_113900763
Ingrid niet blij met alle media-aandacht:

Tongring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')