quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:52 schreef Poeke het volgende:
[..]
Slaap lekker Tommy * Poeke geeft knuffel
Ik ben op balkon gaan zitten om alles te aanschouwen. Kijk uit over het westland/kijkduin. Ziet er weer goed uitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
Geweldig uitzicht richting het zuiden. Mijn mooie hoge ramen.
@Den Haag.
..mijn vrouw is doodsbang ATMquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben op balkon gaan zitten om alles te aanschouwen. Kijk uit over het westland/kijkduin. Ziet er weer goed uit
Het gaat hier flink tekeer ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:06 schreef Junglebeast het volgende:
Zo 30 sec geleden flinke klap Den Bosch West..
Mijn vrouwtje ookquote:
Idd :pquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik was echt even bang, en dat heb ik NOOIT!Het geluid van die regen, ik dacht even dat er supergrote hagelstenen naar beneden kwamen.
Den Haag
Vróeger vertelde ze me dat als je het aantal seconde keer 3 deed dat je dan het aantal KM's had dat de bui van je weg wasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:37 schreef thesiren.nl het volgende:
Is dat bij jullie ook dat je automatisch gaat tellen na een flits tot de donder komt?
Het is denk ik de reden dat ik altijd heerlijk slaap met onweer, afstanden berekenen tot de bui.
Soort van wkn schaapjes tellen.
Altijd, overal, al sinds ik leerde wat de snelheid van het geluid is (dat was toen ik de Binas voor het eerst opensloeg in 1991...).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:37 schreef thesiren.nl het volgende:
Is dat bij jullie ook dat je automatisch gaat tellen na een flits tot de donder komt?
Het is denk ik de reden dat ik altijd heerlijk slaap met onweer, afstanden berekenen tot de bui.
Soort van wkn schaapjes tellen.
Ja was tof he? Hagel en alles. Maar nog steeds vies warm.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben op balkon gaan zitten om alles te aanschouwen. Kijk uit over het westland/kijkduin. Ziet er weer goed uit
Buiten valt de warmte meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja was tof he? Hagel en alles. Maar nog steeds vies warm.
Ik heb geen balkon, wen een tuintje maar in de regen met je laptop is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Buiten valt de warmte meeBinnen is het klef en benauwd, heb nu paar ramen tegenover elkaar openstaan en de plafondventilatoren aanstaan
Ik las het, dacht, euh nee, en toen ging het weer harder regenen.quote:
Ik heb zin om erin te dansen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb dit nog nooit meegemaakt hier in Den Haag.
Het is een zwembad op de wegen
Ik dacht dat het nog wel even door zou gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand op radarbeeldén zien of er nog een bui aankomt?
Op telefoon is buienradar enzo traag
Het ergste is al geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:08 schreef belle1608 het volgende:
Voorschoten meldt lichte onweer maar er komt zo een zware bui aan denk ik volgens buienradar. Ik ben ook heel bang nachtlampje is aan..
Deuken in de auto's?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:05 schreef Peter het volgende:
Volgens mij komt er zo nog een iets mindere bui over. Man wat een hagel en regen net! Zelfs in Frankrijk nooit zo heftig meegemaakt!
'Het weer in Nederland' is een veel betere en snellere app.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand op radarbeeldén zien of er nog een bui aankomt?
Op telefoon is buienradar enzo traag
Lol ik zat er net ook aan te denken na mijn 4de biertje.quote:
In Utrecht is dat vorig jaar gebeurd, huis/auto van familie en was er zelf niet bij... De verzekering heeft de hele buurt vergoed, mits voldoende verzekerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net niet denk ik, mar het roffelde flink op de autodaken.
Het frusterende is eigenlijk het ochtend-onweer en dan op tijd zien te posten. Uit je moeselslaap komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Lol ik zat er net ook aan te denken na mijn 4de biertje.
Maak je niet druk fok loopt wel even een uurtje door als jij je nog een keer omdraait.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het frusterende is eigenlijk het ochtend-onweer en dan op tijd zien te posten. Uit je moeselslaap komen.
Als ik een top drie moet samenstellen waarvoor ze mij uit mijn bed kunnen trommelen is het easy.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:23 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Maak je niet druk fok loopt wel even een uurtje door als jij je nog een keer omdraait.
De secondes tel ik ook altijd maar ik deel die secondes door 3 ipv. vermenigvuldigen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vróeger vertelde ze me dat als je het aantal seconde keer 3 deed dat je dan het aantal KM's had dat de bui van je weg wasen dus tel ik nog automatisch steeds de secondes
Eergister zag ik in Zeist ook zo'n slachtoffer staan, motorkap en dat onder de deuken van een cm of 5 doorsnee..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In Utrecht is dat vorig jaar gebeurd, huis/auto van familie en was er zelf niet bij... De verzekering heeft de hele buurt vergoed, mits voldoende verzekerd.
Die milisecondes verschil merk je toch niet, 1km per 3 seconden is een mooie benadering.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 04:50 schreef Drugshond het volgende:
Technisch gezien zou je de atmosferische druk mee moeten wegen in de luchtsnelheid (at ground level).
330-345 m/s is wel realistisch.
dus ... delen door 3.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 05:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die milisecondes verschil merk je toch niet, 1km per 3 seconden is een mooie benadering.
Voor Engelsen kan je er 2mile per 6 seconds van maken (mile=1,6km)
Het was ongelooflijk. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik woon ook dicht bij het centrum van Den Haagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 05:35 schreef kepler het volgende:
Pfff, ik lees net dat het gigantisch noodweer is geweest in Den Haag... Ik ben er gewoon doorheen geslapen, met mn raam open nog wel
Stroom is er wel uitgeklapt om kwart voor drie, dus zal wel Door onweer geweest zijn (zo te zien niks kapot)
Ik woon vlakbij het centrum,bij het Westeinde
en dat allemaal voor je verjaardagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:15 schreef Sj0rSz het volgende:
Vannacht om half drie een hele sloot water gehad. Het onweer was helaas ver weg, maar heb nog wel van een lichtshowtje kunnen genieten.
was in Den Bosch centrum ook.Hevig onweer, de hond in paniek en ikzelf vond het ook niet zo prettig.....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:06 schreef Junglebeast het volgende:
Zo 30 sec geleden flinke klap Den Bosch West..
Hier 19 graden en zo aan de lucht te zien gaat het zo regenen (Zeist)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:29 schreef Dven het volgende:
Hittegolfje gaat lekker door, half elf en alweer 32 graden
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
JAWEL!!! Zit ik weken op zware onweer te wachten, slaap ik er dwars doorheen gvd. Zoetermeer/Den Haag....
KUT!
quote:
Hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
JAWEL!!! Zit ik weken op zware onweer te wachten, slaap ik er dwars doorheen gvd. Zoetermeer/Den Haag....
KUT!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
KUT!
Wel heel plaatselijk dan, want de straten in het centrum van de stad zijn amper natquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:
JA! EEN BUI! VAN HEEL NEDERLAND HEEFT ARNHEM EEN BUI. HET REGENR HALLELUJAH
Gisteren wurmden alle onweersbuien zich met moeite langs arnhem op maar een stom regenbuitje komt wel over...net nu ik op de fiets zit :p
zie nietsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Gisteren wurmden alle onweersbuien zich met moeite langs arnhem op maar een stom regenbuitje komt wel over...net nu ik op de fiets zit :p
Ik werd er wakker van. Maar ik heb maar een klap of 3 gehoord. Wel wat flitsen. Zelfs de kleuter werd wakker, de klappen waren wel hard. Nu is het even heerlijk zo. Zacht briesje, alles tegen elkaar open en niet benauwd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
KUT!
Hier geen fluit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja, ik moest ook rennen om de deur op een kiertje te zetten ipv helemaal openquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
Alleen zo jammer dat meteen alles in huis ook zeiknat wordt, dus deur op een kiertje en geen verkoeling
Bank, gordijnen, vloer en ikzelf drijfnat in ongeveer 30 seconden tijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:33 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook rennen om de deur op een kiertje te zetten ipv helemaal open
Ja bij gebrek aan onweer hier ben ik daar maar enthousiast overquote:
Wat een apparaat zeg....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Boven de schelde zou die hebben gehangen
nou genoeg licht hoor kan ik je vertellen,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:59 schreef JDude het volgende:
Een nachtelijke regenbui? Dan is er vast veel te zien.
Inderdaad geen Nederlandquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hier 19 graden en zo aan de lucht te zien gaat het zo regenen (Zeist)
Trouwens, dan zit je waarschijnlijk niet in Nederland dus dan telt het niet.
Voor de zoveelste keer, ga naar KAAquote:
Gewoon doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef mainedoll het volgende:
Ik kan zeker niet mijn was buiten hangen straks (omg. Haarlem)?
Droger is stuk
Laat maar komenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:31 schreef DennisDeBengel het volgende:
Blauwe lucht in aantocht vanuit het zuiden
Het is weer afgekoeld binnen dus laat inderdaad maar komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:31 schreef DennisDeBengel het volgende:
mag wegblijven, wordt het gelijk van dat smerige plakkerige kutweerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:31 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hopelijk morgen ook (en dan met name in de avond, BBQ)!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef Poeke het volgende:
Eindhoven is lekker zo. Soms een zonnetje en een comfortabele 20 graden.
In groningen lopen ze altijd een beetje achter!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:08 schreef henkde_j het volgende:
In Groningen lijkt het benauwder dan de afgelopen dagen
Dan ga je lekker twee weken op vakantie naar Nederland, last minutje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef Dven het volgende:
42 graden hier, ik verlang naar noordweer bij 20 graden
Vooruitzichten zijn wat dat betreft waardeloos. Zon zon zon zon en ruim 35 graden. Nooit gedacht dat ik dat zat kon raken
In augustus waarschijnlijk naar Zweeds Lapland. Al is het wanneer ik daar ben ook daar vaak rond de 25 graden en dus warmer dan in Nederlandquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:19 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dan ga je lekker twee weken op vakantie naar Nederland, last minutje.
In augustus begint tegenwoordig de herfst hier, maar in september kan er dan weer een leuk nazomertje ontstaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
In augustus waarschijnlijk naar Zweeds Lapland. Al is het wanneer ik daar ben ook daar vaak rond de 25 graden en dus warmer dan in Nederland
20 km zuidelijker geen drup gevallen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:13 schreef TommyGun het volgende:
Lekkere hevige bui (weliswaar kort) in Doetinchem
42, dat is onmenselijk! Ik dacht trouwens dat dat binnen Europa alleen in Sevilla/Córdoba voorkwam.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef Dven het volgende:
42 graden hier, ik verlang naar noordweer bij 20 graden
Vooruitzichten zijn wat dat betreft waardeloos. Zon zon zon zon en ruim 35 graden. Nooit gedacht dat ik dat zat kon raken
Zolang je volgende week maar niet gaat klagen, wanneer het 16 graden is.quote:
WOon jij in Loosduinen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
In Loosduinen valt het mee met regen, wel plasjes enzo maar niet extreem.
Lijkt wat weg te hebben van een supercell.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:35 schreef Fredo55 het volgende:
Nog een foto van gisteravond, voordat het losbarste:
[ afbeelding ]
Zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:41 schreef DemonRage het volgende:
Lijkt wat weg te hebben van een supercell.
Jep, even flink losgegaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
Het regent als een gek hier in Oss op dit moment.![]()
Die bui onstond ook recht hier boven.
Hier nog een foto van gistermiddag. De bui die in Franeker een wolkbreuk bracht. Wat een water is daar gevallen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:35 schreef Fredo55 het volgende:
Nog een foto van gisteravond, voordat het losbarste:
Ja, was goed te doen in de achtertuin!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:54 schreef tomaat52 het volgende:
Net lekker buiten gezeten, prima weertje hier.
Je zal mij nooit horen klagen bij lage temperaturen of regen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zolang je volgende week maar niet gaat klagen, wanneer het 16 graden is.
Ik vind het nu nét lekker. Eerlijk gezegd al bijna iets te fris voor t-shirt / korte broek. En vanaf nu dus weer tien dagen april weer...
20 km is dan ook veel. Regelmatig dat het hier in Noord Eindhoven regent, terwijl het in midden Ehv droog is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:37 schreef seasushi het volgende:
[..]
20 km zuidelijker geen drup gevallen..
Vorige maand was ik aan het werk op de dierenambulance en moest ik in de Achtse Barrier een vogeltje ophalen. Mega wolkbreuk. De hele Fransebaan stond onder 15 cm water, ik stond tot voorbij mijn enkels in het water. Kom ik een paar uur later thuis (Gestel tegen Veldhoven aan) Bleken er 3 druppels te zijn gevallen hierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:32 schreef TommyGun het volgende:
[..]
20 km is dan ook veel. Regelmatig dat het hier in Noord Eindhoven regent, terwijl het in midden Ehv droog is.
quote:BEWOLKING:
Vandaag ontstaan er weer Cumuli die lokaal doorgroeien tot een Cb met toppen tot FL250-300. De hoogste CAPE waarden in het oosten en noordoosten. In de loop van de avond van het zuidwesten uit ook meer gelaagde bewolking, behorend bij restanten van een occlusie. Deze krijgt mogelijk wat Comma-structuur (Het westen bevindt zich ook nog aan de linkeruitgang van een jet op 300 hPa)). Overigens is de opbouw zowel 's nachts als overdag onstabiel, zie bv. progtemps Vlissingen Twente.
NEERSLAG:
Met name vanmiddag verspreid over het land enkele buien. Hirlam geeft een duidelijk signaal, EC12 wat minder. Gezien de progtemps, trajectorien en het feit dat de bel koude lucht die nu boven Normandië ligt overtrekt, is het signaal van Hirlam realistisch. Komende nacht buiige regen uit de restanten van occlusie i.c.m. de randstoring met name in het westen en mogelijk convectieve neerslag in het oosten op nadering van de randstoring.
Grink, je bent aardig lang mod volgens mij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nu in Den Haag erg krachtige zon, strak blauwe hemelme like
Jaartje of 4quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Grink, je bent aardig lang mod volgens mij.
Blijft een beetje hangen lijkt het.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:57 schreef Ener-G het volgende:
Boven Bretagne komt een mooie boog aan zo te zien, ben benieuwd of ie over ons land gaat draaien
op deze kaart is t nog mooier te zienquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:57 schreef Ener-G het volgende:
Boven Bretagne komt een mooie boog aan zo te zien, ben benieuwd of ie over ons land gaat draaien
En gewoon doorrijden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:23 schreef aloa het volgende:
46 doden in Rusland.
Ziet er heftig uit daar.
stopt die level 1 niet net voor Nederlandquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:40 schreef Fredo55 het volgende:
Level 1 voor hier, niet verwacht.
[ afbeelding ]
Voor Zeeland niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stopt die level 1 niet net voor Nederland
Dat moet nep zijn......quote:
Obvious fake is obvious.quote:
Gewoon After Effects o.i.d.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:40 schreef computergirl het volgende:
Sloeg in op auto waar hij naast stond denk ik?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:23 schreef aloa het volgende:
46 doden in Rusland.
Ziet er heftig uit daar.
Zeg!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:32 schreef tralalala het volgende:
Komen flink wat buien aan zo te zien, nog even genieten van het zonnetje dan maar en hopelijk zien we hem over een week of twee weer eens terug.
Mooi!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:21 schreef Maver24 het volgende:
Deeltje 2 komt ook nog en die vind ik nog wat mooier
Hmm trekt hierheen (Utrecht) gok ik want het wordt steeds donkerder hier.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:28 schreef marcel-o het volgende:
Begint te regenen in gouda![]()
Lucht ziet er onheilspellend uit. Met van die goatse gaten er in
Als ik buienradar mag geloven, dan zou het hier om 22.00 los kunnen gaanquote:
Ik woon vlakbij Den Helder en als ik zo het kaartje bekijk lijkt het hier in de omgeving vooralsnog rustig te blijvenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:28 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Als ik buienradar mag geloven, dan zou het hier om 22.00 los kunnen gaan
Ja maar die is morgen pas hier toch? Lijkt vanavond gewoon droog te blijven in het zuiden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:34 schreef Fredo55 het volgende:
Komt weer een bak water aan als ik het zo bekijk.
haha HIJ HEEFT EEN C1 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:35 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Onweersbui aan de overkant van het dal, mooie lichtshow terwijl het op ons picknickplekje droog was, toen we een kwartiertje later ofzo aan de andere kant van dat dal waren was het daar drijfnat, maar door zon kwam de damp van de wegen.
En ja, ik heb een C1
KNMI:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:41 schreef AverageJoe het volgende:
Mooie rode vlekken vanuit Frankrijk. Een vraag voor de weer experts, wat verwachten jullie? Blijven deze buien ook actief in Nederland?
Hoiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:33 schreef LuciferRising het volgende:
Hoi.
Ben nieuw hier. Lees al een tijdje mee.
Welkom! Dol op geknetter in de lucht?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:33 schreef LuciferRising het volgende:
Hoi.
Stelde hier (Zeeland)niet veel voor eigenlijk, hoogstens matige regenval.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:43 schreef LuciferRising het volgende:
Hoe harder het geknetter hoe beter. Woon in Rotterdam. Komt wel wat deze kant op zie ik
Komt alleen maar regen uit.. Gehele bui net vanaf de zeedijk bekeken hierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:43 schreef LuciferRising het volgende:
Hoe harder het geknetter hoe beter. Woon in Rotterdam. Komt wel wat deze kant op zie ik
Tussen Enschede en Oldenzaal regende het heel hardquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:23 schreef Gwywen het volgende:
Hier de hele dag droog geweest met mooie wolkjes en eigenlijk te warm om lang in de zon te lopen. Nu valt er een minibuitje, net genoeg om stippels te maken op de tuintafel.
zal eens tijd wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:37 schreef MaLo het volgende:
Gaat het nu morgen echt zoveel regenen? weer.nl voorspelt 20 mm in de middag hier
wanneer?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tussen Enschede en Oldenzaal regende het heel hard.
haai en welkomquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:33 schreef LuciferRising het volgende:
Hoi.
Graag goed laten regenen zou wel lekker zijn in Amsterdam.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:56 schreef Ajaxfan het volgende:
Volgens Buienradar komt er hier over ongeveer 30 minuten een fijn gebied over? Omgeving Amsterdam.
voor zuiden van zeelandquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:55 schreef Fredo55 het volgende:
Waar is die level 1 estofex eigenlijk voor?
quote:A level 1 was issued for central/northern France and Belgium mainly for chances of marginally large hail and tornadoes.
Hier nog niks Estofex waardigs.. En heb niet het idee dat de bui die er nu aankomt daar verandering in brengt..quote:
Ik woon in level 1 gebied.. Maar is weer geflopt..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef Frutsel het volgende:
Tis ook het uiterste randje...dus denk dat het niets wordt
quote:Op zondag 8 juli 2012 06:21 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zie ik niet vaak.
Edit: het begon net flink te waaien, toen die wolk over kwam.![]()
Toen was ie hier.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]![]()
Venlo 06:54
[ afbeelding ]
Werdt wakker.... keek het raam uit, snel snel aankleden, camera gepakt, naar het park gelopen,
en een paar nog shots kunnen maken.
Had de verkeerde tijd neergezet....quote:
Oh.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Had de verkeerde tijd neergezet....
Moet 05:54 zijn i.p.v. 06:54.
Netjes! Kwam net een hele rode vlek deze kant op, maar kakt helemaal in ...quote:Op zondag 8 juli 2012 07:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]![]()
Venlo 05:54
Werdt wakker.... keek het raam uit, snel snel aankleden, camera gepakt, naar het park gelopen,
en een paar nog 3 shots kunnen maken (de rest is van hetzelfde maar iets ingezoomd).
[ afbeelding ]
Ik was ook nog ff gaan chasen (klein stukje duitsland in) maar je zag idd dat het minder werdt.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Netjes! Kwam net een hele rode vlek deze kant op, maar kakt helemaal in ...
Ik zag dat het hier afgelopen nacht ook geregend heeft.quote:Op zondag 8 juli 2012 08:12 schreef lezzer het volgende:
Regent toch flink door (Peel). Vannacht om 2.00u regende het ook al, nu nog.
Gisteravond, rond 21:30 - 21:45quote:
heerlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 09:59 schreef appelsientje het volgende:
Ik kan niet echt zeggen dat ik hier happy van wordt...
zo'n heerlijke dag gisteren en vandaag.. grauw en grijs
Alles tegen elkaar open zettenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
Nog altijd 25 graden binnen, dus méér regen en wind svp
Dat staat het al 4 dagen, dag en nacht. Het is hier 's zomers nooit koel te krijgen. Aan de andere kant hoef ik in de winter vrijwel nooit te stokenquote:
aah levensliedquote:Op zondag 8 juli 2012 12:25 schreef kaatje50 het volgende:
best wel balen, die regen vandaag. Wij wilden naar het festival in het centrum gaan, maar om nu de hele middag in de stromende regen te gaan staan. Maar, wie weet, valt het nog wel mee
ja, jammer, een beetje regen is niet zo erg, maar stortbuienquote:Op zondag 8 juli 2012 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah levenslied
Die was hier op de zondag ook verregent. Was precies zelfde als nu.
Zaterdags was lekker weer en droog, zondags was regen
dat klopt. haha. Doe in in plaats van m'n klumpkes maar rubber laarzen aanquote:Op zondag 8 juli 2012 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
Doe je toch een regenpak aan, de kleding bij een levensliedfestival is over het algemeen niet echt haute couture.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |