quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:52 schreef Poeke het volgende:
[..]
Slaap lekker Tommy * Poeke geeft knuffel
Ik ben op balkon gaan zitten om alles te aanschouwen. Kijk uit over het westland/kijkduin. Ziet er weer goed uitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
Geweldig uitzicht richting het zuiden. Mijn mooie hoge ramen.
@Den Haag.
..mijn vrouw is doodsbang ATMquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben op balkon gaan zitten om alles te aanschouwen. Kijk uit over het westland/kijkduin. Ziet er weer goed uit
Het gaat hier flink tekeer ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:06 schreef Junglebeast het volgende:
Zo 30 sec geleden flinke klap Den Bosch West..
Mijn vrouwtje ookquote:
Idd :pquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik was echt even bang, en dat heb ik NOOIT!Het geluid van die regen, ik dacht even dat er supergrote hagelstenen naar beneden kwamen.
Den Haag
Vróeger vertelde ze me dat als je het aantal seconde keer 3 deed dat je dan het aantal KM's had dat de bui van je weg wasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:37 schreef thesiren.nl het volgende:
Is dat bij jullie ook dat je automatisch gaat tellen na een flits tot de donder komt?
Het is denk ik de reden dat ik altijd heerlijk slaap met onweer, afstanden berekenen tot de bui.
Soort van wkn schaapjes tellen.
Altijd, overal, al sinds ik leerde wat de snelheid van het geluid is (dat was toen ik de Binas voor het eerst opensloeg in 1991...).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:37 schreef thesiren.nl het volgende:
Is dat bij jullie ook dat je automatisch gaat tellen na een flits tot de donder komt?
Het is denk ik de reden dat ik altijd heerlijk slaap met onweer, afstanden berekenen tot de bui.
Soort van wkn schaapjes tellen.
Ja was tof he? Hagel en alles. Maar nog steeds vies warm.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben op balkon gaan zitten om alles te aanschouwen. Kijk uit over het westland/kijkduin. Ziet er weer goed uit
Buiten valt de warmte meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja was tof he? Hagel en alles. Maar nog steeds vies warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |