quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:52 schreef Poeke het volgende:
[..]
Slaap lekker Tommy * Poeke geeft knuffel
Ik ben op balkon gaan zitten om alles te aanschouwen. Kijk uit over het westland/kijkduin. Ziet er weer goed uitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
Geweldig uitzicht richting het zuiden. Mijn mooie hoge ramen.
@Den Haag.
..mijn vrouw is doodsbang ATMquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben op balkon gaan zitten om alles te aanschouwen. Kijk uit over het westland/kijkduin. Ziet er weer goed uit
Het gaat hier flink tekeer ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:06 schreef Junglebeast het volgende:
Zo 30 sec geleden flinke klap Den Bosch West..
Mijn vrouwtje ookquote:
Idd :pquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik was echt even bang, en dat heb ik NOOIT!Het geluid van die regen, ik dacht even dat er supergrote hagelstenen naar beneden kwamen.
Den Haag
Vróeger vertelde ze me dat als je het aantal seconde keer 3 deed dat je dan het aantal KM's had dat de bui van je weg wasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:37 schreef thesiren.nl het volgende:
Is dat bij jullie ook dat je automatisch gaat tellen na een flits tot de donder komt?
Het is denk ik de reden dat ik altijd heerlijk slaap met onweer, afstanden berekenen tot de bui.
Soort van wkn schaapjes tellen.
Altijd, overal, al sinds ik leerde wat de snelheid van het geluid is (dat was toen ik de Binas voor het eerst opensloeg in 1991...).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:37 schreef thesiren.nl het volgende:
Is dat bij jullie ook dat je automatisch gaat tellen na een flits tot de donder komt?
Het is denk ik de reden dat ik altijd heerlijk slaap met onweer, afstanden berekenen tot de bui.
Soort van wkn schaapjes tellen.
Ja was tof he? Hagel en alles. Maar nog steeds vies warm.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben op balkon gaan zitten om alles te aanschouwen. Kijk uit over het westland/kijkduin. Ziet er weer goed uit
Buiten valt de warmte meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja was tof he? Hagel en alles. Maar nog steeds vies warm.
Ik heb geen balkon, wen een tuintje maar in de regen met je laptop is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Buiten valt de warmte meeBinnen is het klef en benauwd, heb nu paar ramen tegenover elkaar openstaan en de plafondventilatoren aanstaan
Ik las het, dacht, euh nee, en toen ging het weer harder regenen.quote:
Ik heb zin om erin te dansen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb dit nog nooit meegemaakt hier in Den Haag.
Het is een zwembad op de wegen
Ik dacht dat het nog wel even door zou gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand op radarbeeldén zien of er nog een bui aankomt?
Op telefoon is buienradar enzo traag
Het ergste is al geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:08 schreef belle1608 het volgende:
Voorschoten meldt lichte onweer maar er komt zo een zware bui aan denk ik volgens buienradar. Ik ben ook heel bang nachtlampje is aan..
Deuken in de auto's?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:05 schreef Peter het volgende:
Volgens mij komt er zo nog een iets mindere bui over. Man wat een hagel en regen net! Zelfs in Frankrijk nooit zo heftig meegemaakt!
'Het weer in Nederland' is een veel betere en snellere app.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand op radarbeeldén zien of er nog een bui aankomt?
Op telefoon is buienradar enzo traag
Lol ik zat er net ook aan te denken na mijn 4de biertje.quote:
In Utrecht is dat vorig jaar gebeurd, huis/auto van familie en was er zelf niet bij... De verzekering heeft de hele buurt vergoed, mits voldoende verzekerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net niet denk ik, mar het roffelde flink op de autodaken.
Het frusterende is eigenlijk het ochtend-onweer en dan op tijd zien te posten. Uit je moeselslaap komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Lol ik zat er net ook aan te denken na mijn 4de biertje.
Maak je niet druk fok loopt wel even een uurtje door als jij je nog een keer omdraait.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het frusterende is eigenlijk het ochtend-onweer en dan op tijd zien te posten. Uit je moeselslaap komen.
Als ik een top drie moet samenstellen waarvoor ze mij uit mijn bed kunnen trommelen is het easy.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:23 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Maak je niet druk fok loopt wel even een uurtje door als jij je nog een keer omdraait.
De secondes tel ik ook altijd maar ik deel die secondes door 3 ipv. vermenigvuldigen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vróeger vertelde ze me dat als je het aantal seconde keer 3 deed dat je dan het aantal KM's had dat de bui van je weg wasen dus tel ik nog automatisch steeds de secondes
Eergister zag ik in Zeist ook zo'n slachtoffer staan, motorkap en dat onder de deuken van een cm of 5 doorsnee..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In Utrecht is dat vorig jaar gebeurd, huis/auto van familie en was er zelf niet bij... De verzekering heeft de hele buurt vergoed, mits voldoende verzekerd.
Die milisecondes verschil merk je toch niet, 1km per 3 seconden is een mooie benadering.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 04:50 schreef Drugshond het volgende:
Technisch gezien zou je de atmosferische druk mee moeten wegen in de luchtsnelheid (at ground level).
330-345 m/s is wel realistisch.
dus ... delen door 3.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 05:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die milisecondes verschil merk je toch niet, 1km per 3 seconden is een mooie benadering.
Voor Engelsen kan je er 2mile per 6 seconds van maken (mile=1,6km)
Het was ongelooflijk. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik woon ook dicht bij het centrum van Den Haagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 05:35 schreef kepler het volgende:
Pfff, ik lees net dat het gigantisch noodweer is geweest in Den Haag... Ik ben er gewoon doorheen geslapen, met mn raam open nog wel
Stroom is er wel uitgeklapt om kwart voor drie, dus zal wel Door onweer geweest zijn (zo te zien niks kapot)
Ik woon vlakbij het centrum,bij het Westeinde
en dat allemaal voor je verjaardagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:15 schreef Sj0rSz het volgende:
Vannacht om half drie een hele sloot water gehad. Het onweer was helaas ver weg, maar heb nog wel van een lichtshowtje kunnen genieten.
was in Den Bosch centrum ook.Hevig onweer, de hond in paniek en ikzelf vond het ook niet zo prettig.....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:06 schreef Junglebeast het volgende:
Zo 30 sec geleden flinke klap Den Bosch West..
Hier 19 graden en zo aan de lucht te zien gaat het zo regenen (Zeist)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:29 schreef Dven het volgende:
Hittegolfje gaat lekker door, half elf en alweer 32 graden
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
JAWEL!!! Zit ik weken op zware onweer te wachten, slaap ik er dwars doorheen gvd. Zoetermeer/Den Haag....
KUT!
quote:
Hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
JAWEL!!! Zit ik weken op zware onweer te wachten, slaap ik er dwars doorheen gvd. Zoetermeer/Den Haag....
KUT!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
KUT!
Wel heel plaatselijk dan, want de straten in het centrum van de stad zijn amper natquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:
JA! EEN BUI! VAN HEEL NEDERLAND HEEFT ARNHEM EEN BUI. HET REGENR HALLELUJAH
Gisteren wurmden alle onweersbuien zich met moeite langs arnhem op maar een stom regenbuitje komt wel over...net nu ik op de fiets zit :p
zie nietsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Gisteren wurmden alle onweersbuien zich met moeite langs arnhem op maar een stom regenbuitje komt wel over...net nu ik op de fiets zit :p
Ik werd er wakker van. Maar ik heb maar een klap of 3 gehoord. Wel wat flitsen. Zelfs de kleuter werd wakker, de klappen waren wel hard. Nu is het even heerlijk zo. Zacht briesje, alles tegen elkaar open en niet benauwd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
KUT!
Hier geen fluit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja, ik moest ook rennen om de deur op een kiertje te zetten ipv helemaal openquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
Alleen zo jammer dat meteen alles in huis ook zeiknat wordt, dus deur op een kiertje en geen verkoeling
Bank, gordijnen, vloer en ikzelf drijfnat in ongeveer 30 seconden tijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:33 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook rennen om de deur op een kiertje te zetten ipv helemaal open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |