We krijgen nog wel watquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:15 schreef Fredo55 het volgende:
Hier in Zeeland trouwens droog en warm.
Denk dat ik naast de pot ga pissen als ik buienradar bekijk.
Ik pis ook altijd buiten de pot als ik naar de buienradar kijk. Daarom maar geen smartphone meer mee naar het toilet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:15 schreef Fredo55 het volgende:
Hier in Zeeland trouwens droog en warm.
Denk dat ik naast de pot ga pissen als ik buienradar bekijk.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik pis ook altijd buiten de pot als ik naar de buienradar kijk. Daarom maar geen smartphone meer mee naar het toilet.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik pis ook altijd buiten de pot als ik naar de buienradar kijk. Daarom maar geen smartphone meer mee naar het toilet.
Nicequote:
In Staphorst stond op de industrieweg 30cm water. Dak van de nieuwe hal van Talen tools is ingestort.quote:
Dan was het water wel wat hoger dan in dat filmpje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
NiceWaarschuwing, je kunt je auto helemaal naar de klote rijden in zulk hoog water, vraag mij maar
lekker gewassenquote:
Inderdaad ook Katwijk,Rijnsburg Noordwijk Oestgeest en Leiden krijgen geen ene sodemieterquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Echt, serieus.. schijtziek word ik ervan. Echt álles om ons heen heeft onweer gehad, maar wij weer niet. Uit elke richting kwam 't![]()
wéér zo'n plakbende vannacht.
Het is 7u? Zeeland/Brabant hebben nu buien en de trekrichting is NW..quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Inderdaad ook Katwijk,Rijnsburg Noordwijk Oestgeest en Leiden krijgen geen ene sodemieter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
word hier echt niet goed van
telkens zitten ze ernaast
Dat zegt niets, vorige week was het precies hetzelfde weer smerig benauwd en een paar regen druppels,maar regen en onweer s,avonds niet gehadquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is 7u? Zeeland/Brabant hebben nu buien en de trekrichting is NW..
Gelukkig heb ik de voetjes droog gehoudenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
NiceWaarschuwing, je kunt je auto helemaal naar de klote rijden in zulk hoog water, vraag mij maar
Inderdaadquote:
Het zegt ook niks om met vorige week te vergelijken?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:54 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Dat zegt niets, vorige week was het precies hetzelfde weer smerig benauwd en een paar regen druppels,maar regen en onweer s,avonds niet gehad
Daar heb je gelijk in! gisteren werden we ook lekker gemaakt met onweersbuien,maar er kwam toen ook niksquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zegt ook niks om met vorige week te vergelijken?
NW van Gouda nu een bui ontstaan.
hier in Zoetermeer net van ver weg een onweersklap gehoordquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef AllesWatWas het volgende:
Hopla. Er ontstaat iets boven Leiden
Het is hier vooralsnog wat licht gerommel zo nu en dan, maar buienradar laat wel een blopje met onweer zien, hopelijk zet het doorquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
hier in Zoetermeer net van ver weg een onweersklap gehoord
Da's kut. Is grote leverancier van mijn werkgeverquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
In Staphorst stond op de industrieweg 30cm water. Dak van de nieuwe hal van Talen tools is ingestort.
meer gerommel zal het dan tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:08 schreef Kutjelik het volgende:
Oke ik kan het niet geloven maar ik hoor nu toch gerommel in de verte
Trok hier net langs.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Junglebeast het volgende:
Ai gaat lekker los nu in Oost Brabant, en gaat richting NW.
in Zoetermeer lijkt het gerommel nu wat zwaarder te worden, daarnet een flits en hard gerommel en vaker licht gerommel, vooralsnog is het droog en windstil echter, dus verder heb je er niets aanquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:06 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Het is hier vooralsnog wat licht gerommel zo nu en dan, maar buienradar laat wel een blopje met onweer zien, hopelijk zet het door
Ik zit in de buurt, nog opvallend stil hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:16 schreef Sj0rSz het volgende:
Toppen bij Zuid-Oost Zeeland zitten op 13 km
Ja precies hier ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
in Zoetermeer lijkt het gerommel nu wat zwaarder te worden, daarnet een flits en hard gerommel en vaker licht gerommel, vooralsnog is het droog en windstil echter, dus verder heb je er niets aan
Hier in Boekel heb ik net 30 minuten lang een prima regenbui gehad. Ook wel onweer, maar niks extreems.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:21 schreef Snowsquall het volgende:
In Cuijk natuurlijk nog steeds kurkdroog. Maar kijk ik naar het westen(Grave, Schaijk) dan is het donkerblauw en komt het daar met bakken uit de lucht(P2000)
Meer regen dan in Gemert (alleen de starten net nat)?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier in Boekel heb ik net 30 minuten lang een prima regenbui gehad. Ook wel onweer, maar niks extreems.
Ook niet gek als ik die radar net zagquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:38 schreef Fredo55 het volgende:
Nu wateroverlastmeldingen in Oost-Zeeuws-Vlaanderen.
Bij Antwerpen activeerd het opeens flink.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:39 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook niet gek als ik die radar net zag
Wolkbreukpitten zaaien in die hoek. (en storm oogsten?)
Zoals altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:41 schreef Confetti het volgende:
Al de hele dag trekken de buien links-en rechts van Arnhem voorbij. Geen druppel gehad.
Ik wacht ook op jouw buiquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef tralalala het volgende:
Buitje blijft weer eens aan de andere kant van de Rijn hangen.
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat ouderwetse stormschild van Breda staat ook weer aan zie ik
Dat ging over Alphen hoorde ik van een maat. Flinke druppels waren er. Ik zag hem ook voorbij gaan vanaf hier, Leiderdorp.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:47 schreef Jojogirl het volgende:
Het begon hier (Leiden) net aardig te rommelen, maar dat hield al gauw weer op. Ik zie nu oook op de buienradar dat het net langs trekt in plaats van heel langzaam over zoals het eerst leek.
Nou, het wordt behoorlijk donker en begint zelfs zowaar te rommelen in de verte (richting Tilburg)quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat ouderwetse stormschild van Breda staat ook weer aan zie ik
Hier is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef Fredo55 het volgende:
Het lijkt erop dat de wateroverlast in Zeeuws-Vlaanderen deze kant op komt.
Officier van dienst brandweer word al opgepiept en de lokale omroep waarschuwt al.
Ik had het force field aangezetquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef lipjes het volgende:
GRAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
echt een paar druppels hier, klein wolkje
het is net over zevenbergen heen en BAM, grote wolk met zware neerslag.
GMBL!
Je houdt wel van mijquote:
Linkje naar de schadequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Da's kut. Is grote leverancier van mijn werkgever
kratje of 4 genoeg ?quote:
Hells yeah!quote:
komt wel weer iets aanquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hells yeah!
http://www.buienradar.nl/(...)am=zoom&size=1x1&t=T
Kijk dat dan, echt zo van
Ach, wat een schattig wolkje
hij is over zevenbergen heen en gelijk BAM MOTHERFUCKER, FUCK YOU!!!!!!!!
Betwijfel het.quote:
Begint al flink te donderen op het eiland he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef RemcoW23 het volgende:
http://wolken.buienradar.nl/
Wat ontploft daar allemaal bij de buren joh. Zeker als je op Nederland klikt zie je het ernaast echt ontploffen
In Breda rommelt het nu continu en begint het te flitsen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Betwijfel het.
Denk dat het dan zo zal zijn van:
Zo, lekker regenen, oh daar zevenbergen ik ben uitgeregend.
En dan na zevenbergen geeft die een grote FUCK YOU en loost die alles over moerdijk.
Ga er maar vanuit van wel, ik loop hier alle pret misquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In Breda rommelt het nu continu en begint het te flitsen..
...
Zou het dan een keer??
Bizar ja, onophoudelijk geknetter, minuten lang al.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef roislecxe het volgende:
In Breda rommelt het nu continu en begint het te flitsen..
...
Zou het dan een keer??
Het centrum, de kern, de gemeente?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Betwijfel het.
Denk dat het dan zo zal zijn van:
Zo, lekker regenen, oh daar zevenbergen ik ben uitgeregend.
En dan na zevenbergen geeft die een grote FUCK YOU en loost die alles over moerdijk.
Het lijkt hier aan de oostkant alweer weg te trekken, dus zal zo wel bij jou zijn dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
Zo, dikke regen in Breda west, komt dat onweer ook nog naar hier???
Er is dan ook een heleboel goed te maken wat dat betreftquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:35 schreef Rabieluh het volgende:
teringjopen geen 5 seconden zonder flits, zit wel in de wolken nog maar ik trek de stekkers er ff uut
heel slim!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:35 schreef Rabieluh het volgende:
teringjopen geen 5 seconden zonder flits, zit wel in de wolken nog maar ik trek de stekkers er ff uut
23,8 hier. Wel sterk stadseffect hier in 020 natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef JDude het volgende:
Tuinthermometer gezakt van 30 naar 22. Nice.
Deze kan je bijna niet meer missenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef lipjes het volgende:
holy crap wordt miss toch nog leuk, over 15 min 31,6mm per uur!
ik zie het nog gerust gebeurenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze kan je bijna niet meer missen
Zwaai ff bij Zwolle!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:44 schreef henkde_j het volgende:
zit nu in trein van utrecht naar Groningen.hopelijk nog wat te zien onderweg
Hier keert de rust in ieder geval weer terug. Stevig buitje, in ieder geval een boel water.quote:
Het regent groooooooote druppelsquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier keert de rust in ieder geval weer terug. Stevig buitje, in ieder geval een boel water.
Daar hoort een muziekje bij.....quote:
Stalkert! Kssst terug naar het 3 topic jij!quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeeeeezes, zoveel regen! Mijn dakgoot loopt over, die kan het niet aan!
Ik post hier wel vaker meequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stalkert! Kssst terug naar het 3 topic jij!
tuurlijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeeeeezes, zoveel regen! Mijn dakgoot loopt over, die kan het niet aan!
Niet? Zou het iets anders zijn dan, dat water dat over de muur van de slaapkamer drupt?quote:
Ik dacht dat je het sarcastisch bedoeldequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:16 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Niet? Zou het iets anders zijn dan, dat water dat over de muur van de slaapkamer drupt?
Dat is geen water.......quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:16 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Niet? Zou het iets anders zijn dan, dat water dat over de muur van de slaapkamer drupt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Ik deel je leed hier in Leiden, hier exact hetzelfde!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef marcel-o het volgende:
Nou
Gouda heeft ook al een lange tijd dat forcefield geloof k..
gewoon helemaal niks he..
nu alleenmaar 3 druppels buiten en alles wordt in huis plakkerig
Al voor de zoveelste keerquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:16 schreef SiGNe het volgende:
Zo, en dan is die bui eindelijk hier is de boel helemaal weer ingekakt..
Geen onweer in de provicie Utrecht kennelijk..
Daar hebben ze vanmiddag toch al heel veel gehad?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:23 schreef SiGNe het volgende:
Valt me op dat bij de bliksemkaart op buienradar alle onweer bij de rivieren stoppen en de buien daarna ook minder heftig worden..
Volgens mij krijgen ze in Noord-holland en Friesland alleen nog wat waterdamp van die buien mee.
Noord-Holland nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Daar hebben ze vanmiddag toch al heel veel gehad?
Aan het einde van de middag 25,5 binnen, is 26,5 nu en alles staat tegen elkaar open. En de buien zullen wel weer boven de rivieren verdampen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier alleen 2 buitjes gezien, was wel even lekker, maar evengoed weer 26.6 graden binnen
Eind van de middag tikte 27,4 aan. Binnen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan het einde van de middag 25,5 binnen, is 26,5 nu en alles staat tegen elkaar open. En de buien zullen wel weer boven de rivieren verdampen.
Boh, dat is warm. Warmste binnen temperatuur die ik ooit gemeten heb was twee jaar terug op 14 juli 27C. Als het niet snel gaat regenen en gaat afkoelen ga ik dat dit jaar wel weer halen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eind van de middag tikte 27,4 aan. Binnen.
Nicequote:
toe maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Tot aan de drempel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Tot aan de drempel
[ afbeelding ]
quote:
Dat lijkt me nog es leukquote:
Dat gaat pijn doen...quote:
Kom maar op stuur het maar naar Amsterdam. Ben wel weer eens toe aan noodweer waarmee de putdeksels omhoog komenquote:
Eerst hier naar Frieslandquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom maar op stuur het maar naar Amsterdam. Ben wel weer eens toe aan noodweer waarmee de putdeksels omhoog komen
Jij hebt al gehadquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Eerst hier naar Friesland
Dat stelde niks voorquote:
Het schild van Breda is verschoven naar Amsterdam / Diemen lijkt het...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom maar op stuur het maar naar Amsterdam. Ben wel weer eens toe aan noodweer waarmee de putdeksels omhoog komen
En Goudaquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:52 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het schild van Breda is verschoven naar Amsterdam / Diemen lijkt het...
In Zeist geen druppel.. de hele dag 27 graden geweest en benauwd..quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Daar hebben ze vanmiddag toch al heel veel gehad?
jaloers isquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
Zeeland krijgt nog heel wat regen te verduren vanavond,volgens buienradar
Dat wordt varen in de straten
Denk dat het nu wel gedaan is voor hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
Zeeland krijgt nog heel wat regen te verduren vanavond,volgens buienradar
Dat wordt varen in de straten
die zag ik ook ja, en gaat tot zo'n uurtje of 12 jouw kant op...quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Denk dat het nu wel gedaan is voor hier.
Al zie ik boven Belgie nog wel een pluk neerslag.
Alle buien in onze richting houden op Buienradar ook precies een paar kilometer voor Leiden opquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik deel je leed hier in Leiden, hier exact hetzelfde!
Dan lig ik op 1 oor, ben benieuwd hoeveel regen er morgenvroeg in zit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die zag ik ook ja, en gaat tot zo'n uurtje of 12 jouw kant op...
Er komt ook nog genoeg regen aan ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef Fredo55 het volgende:
Oh , er ontstaat opeens een rode pit in mijn aanvoersrichting.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:16 schreef Fredo55 het volgende:
Rare mensen in Tholen:
[ afbeelding ]
Kotterstraat Tholen: iemand drijft op luchtbed
Dweilen:
[ afbeelding ]
Rare mensen in Tholen:
[ afbeelding ]
Dweilen:
[ afbeelding ]
Zevenbergen staat erbijquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:24 schreef lipjes het volgende:
http://www.112meldingen.nl/
Overal wateroverlast of stormschade om zevenbergen heen, maar zevenbergen zelf, ho maar....
Zie dit, elke plaats om zevenbergen staat erop:
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/brandweer
Rare mensen in Tholen:
[ afbeelding ]
goddomme, niet goed om te kijken met een gekneusde ribquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:16 schreef Fredo55 het volgende:
Rare mensen in Tholen:
[ afbeelding ]
Dweilen:
[ afbeelding ]
En dat is gewoon huiskamer met vanaf gisterochtend al deuren en ramen open.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Boh, dat is warm. Warmste binnen temperatuur die ik ooit gemeten heb was twee jaar terug op 14 juli 27C. Als het niet snel gaat regenen en gaat afkoelen ga ik dat dit jaar wel weer halen.
verdampt allemaal....quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
volgens buienradar hadden er in afgelopen uur toch een paar spatjes moeten vallen in Amsterdam. Niet dus.
Ja, is de wraak van Frutsel omdat 'wij' er met de schaal vandoor gingenquote:
Nicequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:57 schreef Martinovibes het volgende:
Een van de laatste bliksems
De bui kwam net aan hier in de buurt van Rozenburg en besloot het kreng ermee te stoppen.
Toch nog een bliksem kunnen pakken.
[ afbeelding ]
Ontstond ook weer uit het niets. Waarschijnlijk blijft het de hele nacht wel buitjes doen. Jammer dat de onweersactiviteit eruit is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:37 schreef JDude het volgende:
Tering, uurtje geleden dacht ik dat het wel klaar was voor vanavond. Kķmt er nog even een bak water naar beneden vallen.
Heb vanuit hier (Venlo) de onweersbui gefilmt....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef lezzer het volgende:
Gigantische wolkbreuk hier in De Peel. Sodemieter zeg
Tja feest, liever wat vroeger op de avond. M'n nacht is al zo kortquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:15 schreef Drugshond het volgende:
Hier donkere roffels.... zag het aankomen vanaf de A58. Kijk toch nog feest.
In Eindhoven ZO wel flitsen maar op afstand, met ongeveer 7 seconden donder ertussen dus jij zit aan de goede kant.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:14 schreef TommyGun het volgende:
Jezus wat een regen en klappen in Ehv (zit wel tegen Best)
Een wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:21 schreef Drugshond het volgende:
De laatste was al een ZZZZZrrrrrssttt....
Dan zit je redelijk bij mij in de buurt. (2-3 km verschil)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:21 schreef Poeke het volgende:
Nou kom op: Gestel (ooievaartsnest) wacht op het einde der tijden
Volgens mij bedoel je het geluid dat je in films altijd bij electrische installaties hoort.. zo'n hoogspanningsgeluidje..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat je het spoor van de ontlading eerst hoort en dan de klap.
Dat zijn wij dus...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef roislecxe het volgende:
Breda meldt ook weer onweer in de verte. Lichte donders, duidelijke flitsen richting Tilburg.
Dat wordt een nachtje opblijven, dit gebeurt de komende 3 jaar geen 2x op een dag meer
Yes.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het geluid dat je in films altijd bij electrische installaties hoort.. zo'n hoogspanningsgeluidje.
Zo'n Gggnnnrrrpppquote:
ik ook. Wat een knallen! Damn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:14 schreef TommyGun het volgende:
Jezus wat een regen en klappen in Ehv (zit wel tegen Best)
hier al een keer of 5 nul seconden....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:18 schreef Poeke het volgende:
[..]
In Eindhoven ZO wel flitsen maar op afstand, met ongeveer 7 seconden donder ertussen dus jij zit aan de goede kant.
Blids.dequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:29 schreef Drugshond het volgende:
Waar kan ik de site zien met alle inslagen versus google maps.
Locatie....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hier al een keer of 5 nul seconden....
Nogmaals, je houdt het maar daar jong! Ik wil het niet.quote:
Jup, hier ook gehoord (AB in Ehv)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hier al een keer of 5 nul seconden....
Waarmee maak je dat dan?quote:
Video opname Met Sony Cybershot HX7Vquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarmee maak je dat dan?
Ik heb voor m'n telefoon wel een paar leuke fotoprogrammaatjes, Fast burst en Lapse it.
Fast burst maakt heel veel foto's achter elkaar (slow-mo) en Lapse it maakt foto's met intervallen (fast-mo)
Wilde het vorige week donderdag uittesten maar meer dan een best hevige regenbui was er niet te filmen..
En vandaag was het ook voornamelijk droog hier.
Slaaptijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:43 schreef Poeke het volgende:
Ik vrees dat we het wel weer gehad hebben helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |