We krijgen nog wel watquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:15 schreef Fredo55 het volgende:
Hier in Zeeland trouwens droog en warm.
Denk dat ik naast de pot ga pissen als ik buienradar bekijk.
Ik pis ook altijd buiten de pot als ik naar de buienradar kijk. Daarom maar geen smartphone meer mee naar het toilet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:15 schreef Fredo55 het volgende:
Hier in Zeeland trouwens droog en warm.
Denk dat ik naast de pot ga pissen als ik buienradar bekijk.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik pis ook altijd buiten de pot als ik naar de buienradar kijk. Daarom maar geen smartphone meer mee naar het toilet.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik pis ook altijd buiten de pot als ik naar de buienradar kijk. Daarom maar geen smartphone meer mee naar het toilet.
Nicequote:
In Staphorst stond op de industrieweg 30cm water. Dak van de nieuwe hal van Talen tools is ingestort.quote:
Dan was het water wel wat hoger dan in dat filmpje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
NiceWaarschuwing, je kunt je auto helemaal naar de klote rijden in zulk hoog water, vraag mij maar
lekker gewassenquote:
Inderdaad ook Katwijk,Rijnsburg Noordwijk Oestgeest en Leiden krijgen geen ene sodemieterquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Echt, serieus.. schijtziek word ik ervan. Echt álles om ons heen heeft onweer gehad, maar wij weer niet. Uit elke richting kwam 't![]()
wéér zo'n plakbende vannacht.
Het is 7u? Zeeland/Brabant hebben nu buien en de trekrichting is NW..quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Inderdaad ook Katwijk,Rijnsburg Noordwijk Oestgeest en Leiden krijgen geen ene sodemieter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
word hier echt niet goed van
telkens zitten ze ernaast
Dat zegt niets, vorige week was het precies hetzelfde weer smerig benauwd en een paar regen druppels,maar regen en onweer s,avonds niet gehadquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is 7u? Zeeland/Brabant hebben nu buien en de trekrichting is NW..
Gelukkig heb ik de voetjes droog gehoudenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
NiceWaarschuwing, je kunt je auto helemaal naar de klote rijden in zulk hoog water, vraag mij maar
Inderdaadquote:
Het zegt ook niks om met vorige week te vergelijken?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:54 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Dat zegt niets, vorige week was het precies hetzelfde weer smerig benauwd en een paar regen druppels,maar regen en onweer s,avonds niet gehad
Daar heb je gelijk in! gisteren werden we ook lekker gemaakt met onweersbuien,maar er kwam toen ook niksquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zegt ook niks om met vorige week te vergelijken?
NW van Gouda nu een bui ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |